Full na pohodové XC kolem 40tisíc

117 nepřečtených
  • Lister

    Předem se hned přiznám, že zatím jen zvažuju koupi tohodle kola a není vůbec jasné, jestli na něj zbydou prostředky, takže tahle otázka je spíše teoretická než praktická, tak mě pak nekamenujte, když si nakonec nic nekoupím :)

    Chtěl bych si udělat radost a pořídit si full na pohodové XC až lehčí enduro, tedy zdvih 100–120mm. Jsem spíš pohodář, takže upřednostním pohodlí před maximálním výkonem – ale totální houpašku taky nechci. Jde o kvalitní základ – rám+tlumič. Chtěl bych pokud možno co nejaktivnější pružení imunní jak ke šlapání tak k brždění, takž koukám hlavně po klasickém 4čepu, variace VPV apod, klasický 1čep a jeho variace raději ne. Prakticky mě nezajímá co je vepředu, protože doma je v záloze jeden Black Super 90–120mm, takže pokud tam bude nějaká shiťácká vidlice, tak tam půjde tahle. Disky by potěšily, ale rozhodně nejsou podmínkou – raději dobrá véčka než bldý disky. Důležitý je aby zadní stavba pobrala pláště kolem 2,3 palce, ale to snad nebude problém.

    Nejvíce asi splňuje moje představy tenhle Ghost: cykloexpert.cz/hor­ska-kola/ghost-asx-5100 prakticky mě nenepadá co na něm vyměnit, snad jen do budoucna tlumič za nějaký „inteligentní“, ale jinak myslím pohoda kolo.

    Pak taky tenhle od Cube: www.cube-bikes.com/…s/s_xms.html jen jsem nenašel jaký jsou zdvihy. Česká cena 38600.

    Další ve výběru Gaint Trance 4: cykloshop.cz/ni­kita2/karta.php3?ID=5162 vím, že momentálně dá koupit ve slevě i Trnace 3 za stejný prachy, ale než se rozhoupu tak nebude :(

    A nakonec ještě GT i-drive 5.0 www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?…

    Na trance a GT bych dal toho Blacka, jinak bych ty kola nechal jak jsou.

    Ještě se mi taky hodně líbí kola Canyon, ale pokud vím tak se už nebudou ofic dovážet(možná se to nakonec změnilo, teď jsem byl chvíli mimo) a do individuálního dovozu se mi moc nechce.

    0 0
    • cabbage  

      add canyon: dovazet se udajne bude, dokonce mozna snad ve vetsim mnozstvi nez minuly rok;) jinak v prodejne v Praze sou jeste 2 endura. jedno zlevneny na 41kkc s vanillou, na sh.XT, deore kliky, brzdy nejaky od magury.

      0 0
    • Kol.ista  

      No tak ja bych vzal to GT, ale to je jenom muj nazor. Sem do GT blazen. Sam mam i-Driva a max spokojenost :-)

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Stejnak si ho nekoupíš, tak nevotravuj :-P

      Jinak ty brzdy na tom GT asi nebudou to pravý ořechový. Pokud nekoupíš toho GHOSTA, pak vydrž do listopadu a kup si Superior 07 ,–)

      0 0
    • Ice-goofy  

      Ahoj me se libi ten Cube , ale samozrejme volba je na tobe.. A pak ja az zas takovy znalec nejsem

      0 0
    • Páník  

      1)Ghost,2)Cube,3)GT…o Gi­antu bych asi ani neuvazoval-vecinu ceny spolkne ram,takze osazeni nic moc

      0 0
      • Lowrider  

        Nezní to blbě jezdit na „Duchovi“ a na „Kostce“?

        0 0
        • rb  

          Možna lepši,než na americkym arturovi :o)

          0 0
    • Lister  

      Omlouvám se, za špatné označení toho GT má to být GT i-Drive 5 4.0

      Pokud máte jiný tip, tak klidně napiště, neomezuju to jen na tahle kola, jen mi tak nějak padla do oka.

      0 0
    • Pebe  

      Já bych si koupil tohle: www.cyklo45.cz/…bomb_ram.jpg s tlumičem Manitou Radium R se dá koupit do 17kKč www.cyklo45.cz/stavba.html Vidli máš a za zbytek si to dostavíš dle vlastního gusta.

      0 0
      • cabbage  

        www.spyder.cz- tym by se vyresilo i to osazeni protoze je to stejnej ram;)

        0 0
        • Lister  

          i když se nebráním odolným kolům, tak tohle:www.spyder.cz/…kola/_16.jpg už je za hranící mojí představy o ideálním XC kole :o))))))

          0 0
          • black.horse  

            odolným kolům? no, ten nápis Spyder ve mně evokuje myšlenku, že to asi praskne… (jejich fully nemaj dobrou pověst)

            0 0
            • fousek  

              Na XC bych v tom problem nevidel

              0 0
              • cabbage  

                pri vaze cernyho.kone bych videl problem i na asfaltu…;)

                0 0
                • enjoy  

                  hmm,taky by me zajimalo kde likvidujes ty tlumice..:-)

                  0 0
    • BB  

      na pohodivý ježdění, tak trochu enduro je než Trance lepší Reign. Vlasni zkusenost nemam, ale to kolo dopadlo uplne super v testech MBA. A na virtualnim cepu jsem zacal jezdit a nema to chybu. Od slapani se to nepohupuje a tak ani neni potreba inteligentni tlumic. Za Reigna bych na druhe misto dal GT ID 5.

      0 0
      • cabbage  

        reign je celkem tezkej, tak aby ta „pohoda“ nebyla necim vynucena;)

        0 0
    • blue  

      osobne bych volil trance nebo idrive

      0 0
      • aku  

        Hlasuju pro trance. Jezdim na nem od konce minuleho leta a jsem spokojeny velmi. Ted na snehu je to jeste vetsi zabava :)

        0 0
        • miro  

          Ako majital Trancu by som sa ta rad opytal aky si vysoky a ci ti niekedy neprekaza vysoka horna ramova rurka. Mam na mysli ked zoskakujes z biku ci nedochadza ku kolizii s rozkrokom

          0 0
          • miro  

            Chybicka se vloudila; Spravne malo byt:„Ako majitela Trancu …“

            0 0
            • muffin  

              To si mal mat vyriesene pri kupe:o)(nic v zlom). Ja mam 16" a nemam problem.

              0 0
    • Pinocio  

      A neměl bys lepší si za ty peníze koupit jenom rám, popřípadě vidli a to ostatní prozatím přehodit ze starého biku?

      0 0
      • Ice-goofy  

        za 40 to uz by byl hodne dobry ram

        0 0
      • Lister  

        ze začátku jsem uvažoval stejně, ale druhé kolo si chci nechat tak jak je jako zimáka a na ježdění do práce, nehledě na to, že by se to na ten nový rám nehodilo a ještě by to vyšlo dráž.

        0 0
    • stařík  

      Možná tě potěším, protože jsem druhej člověk, co řeší přesně totéž. Zatím je můj favorit Giant, pak Trek Fuel 80. Přeji příjemné rozhodování.

      0 0
      • miche  

        Ja se pridam, resil sem to same, HT bude jako zimak a uz sem objednal Trance 3, to Gtcko je taky dobry. Taky preju prijemne rozhodovani, myslim ale ze je to vec hlavne vkusu, ty kola sou vsechny super :-))

        0 0
    • enjoy  

      full do ctyriceti tisic?no urcite preju hodne stesti a hlavne at pak nelitujes toho ze si mohl mit lip vybaveny HTcko. tyhle kola vetsinou nevidlej,nebrzdej… atd..:-)

      0 0
      • Lister  

        Jsem čekal kdy se ozveš, minimálně Ghost by mohl brzdit, máš snad něco proti hydrám od Avidu ???

        0 0
        • enjoy  

          kdyz se ptas tak mam:-).cukaj pri brzdeni.ja zrovna o ABS na kole nestojim.ale nemusi to delat vsechny,to zase nevim. ps:malem bych zapomnel.. full taky znamena cca +2,5 kila navic.to je taky na zvazeni.

          0 0
          • Lister  

            no naštěstí moc lídí, kteří budou zarputile tvrdit že jediná brzda je Hope a jediný vidla, která vidlí je Fox tady není… a ty kila mě vůbec netrápí, sám mám momentálně +25kg oproti tomu jak si většina lidí představuje cyklistu, takže tohle je mi fuk. A pokud jde o pohon, tak tam už je mi to jedno úplně, i Deore řadí a když se staráš tak i celkem vydrží – při mojí roční dávce kolem 3tis km se nic dražšího ani nevyplatí.

            0 0
            • enjoy  

              ja netvrdim ze jsou jediny,to se pletes.ja jenom rikam ze z toho obecne dostupnyho jsou nejlepsi:-). ps:a vaha navic na biku X nadvaha cloveka,to se tu resilo uz mockrat,tak to snad uz je jasny.

              0 0
              • Lister  

                Jen tak trochu mimo: enjoy (21.01.2006 21:05:08) jojo,camel.tzn. bouli a 2 az 3 kila na zadech navic,parada!:-)

                takže buď nevozíš vodu, nebo ji vozíš na rámu a pak tedy nechápu tenhle tvůj příspěvek ???

                0 0
                • enjoy  

                  ach jo..,tak si budem vysvetlovat navzajem,nebo spis ja tobe jako ve skolce?:-).z toho jsem uz trosku vyrostl,no budiz:-).tahat svy telo a tahat „neco“ na zadech,to je podle me rozdil:-). na ramu taham 0,7l flasku(a stastnej z toho nejsem) + 1–1,5l pet lahev v batohu.nale­zato.nic tam nemlati,nepresouva se,netlaci,nevadi.

                  0 0
                • enjoy  

                  ps:nezlob se na me,jsem po praci zase nejakej rozjetej.. :-)

                  0 0
            • miche  

              Naprosty souhlas, nenech se odradit, na ty tvoje 3tisice HT vubec neres !!! Uzivej si prijemneho pohupovani :-)) Mas jen jedny zada. Jestli jezdis aspon naky polnacky, tak to ocenis, staci par koleji od traktora a budes si rikat, jak sem vubec mohl na HT sednout :-)) Motokrosari taky nejezdi na pevnejch motorkach …

              0 0
              • MartinXC  

                Nemají motokrosaři v rámu náhodou motor s výkonem větším než 200W, kterému pár set W na pohupování nevadí ?

                0 0
                • kovar  

                  no kdyby pár set W připadlo na odpužení, tak motoru by to možná nevadilo, ale poněkud by to vadilo jezdci, pod kterým by mizela motorka, nebo by jej katapultovala.

                  0 0
                  • MartinXC  

                    Ano, i to je dobrý argument proti paralele FS s motorkosovou mašinou.

                    0 0
          • kesu  

            2,5kg navic u fullu je naprosta hovadina,pokud uvazis ze prumernej HT mtb ram vazi 1,8kg tak mi ukaz enduro xc fulla jehoz ram vazi 4,3kg.U teto kategorie se da pocitat s maximalne 3,2kg a to je sotva 1,5kg navic.A to nemluvim o tom ze se to vyplati…

            0 0
            • enjoy  

              neni.ty uvazujes jenom hmotnost ramu,ale mas tu jeste komponenty,nejezdis prece jenom na ramu:-)

              0 0
              • Manas  

                No hele ja jezdim na levnym fullu (26k ve sleve), a jsem spokojenej vice nez dost. Rozhodne se mi jezdi lip nez na HT. Jako vidlici bych klidne vymenil, ale zatim je to ok.

                0 0
                • enjoy  

                  ja vim co mas.. asi bych byl taky nejakou dobu spokojeny.

                  0 0
                  • Manas  

                    Ja jsem spokojen stale :-) Snad ta vidle … no. :-)

                    0 0
              • Ice-goofy  

                jo hmotnost ramu a tlumice.. ci chces pripocitat jeste neco? a ani ten tlumic navic ti neda 2,5 kg navic preci..

                0 0
                • enjoy  

                  jezis:-),tak uz teda jinak:-).ten ghost:katalogova 13,9kg.kdejakej HT ve stejny cene 2,5 kila min.

                  0 0
                  • Ice-goofy  

                    Ok tak to potom jo :) protoze ja ted menim tez ram z Ht za full a mam tam rozdil 650gr … katalogove mozna .. tak to jsem to nestudoval :)

                    0 0
                    • enjoy  

                      ps:kouknul jsem na GT a vidim ze jsem byl s tim Ghostem na vas jeste hodne mirnej:-),15,1kg,hehe:-))

                      0 0
                  • cabbage  

                    kdejaka silnicka ma za ty prachy klidne o 4,5kg min a to tu taky nevytrubujes;)

                    0 0
                    • enjoy  

                      tak to pak nevim kde si ty nechal rozum a sel do nejtezsi silnicky co jsem videl:-D

                      0 0
                      • cabbage  

                        ale to by pak padlista nemoh tvrdit, ze uz videl i celoodpruzenou silnicku;)

                        0 0
      • blue  

        kecas nesmysly

        0 0
        • enjoy  

          aha:-).tak jsem rad ze jsi mi to vysvetlil:-) skoda ze tobe rict nemuzu,protoze si vlastne nic nerekl:-)

          0 0
          • kovar  

            máš to opět jaksi popletené, blue nic nevysvětloval, nýbrž konstatoval holou skutečnost.

            0 0
            • enjoy  

              myslim ze to mas popletene ty:-).asi to bude tim ze se pletes kam nemas:-)

              0 0
          • blue  

            zato tys toho rekl, a samy chytry veci, urcite z vlastni zkusenosti, jak te to uci Milan

            0 0
            • enjoy  

              podle me chytry,podle tebe ne:-).myslis ze se posadim na prdel jenom proto ze mas potrebu kdekoliv zpochybnovat to co reknu?:-).a ted uz ani nedokazes vysvetlit proc?:-)

              0 0
    • gobike  

      Dávám hlas pro Ghosta.

      0 0
      • Soptík  

        Jj,jseš muj člověk.Také mám v plánu koupit ASX 5100.

        0 0
    • Manas  

      Hele a toho Jamise si uz uplne vzdal ?

      0 0
      • Lister  

        já bych přece jen radši asi něco co má Horst Link, už jen pro jistotu, navíc ještě jsem neviděl jejich nabídku na rok 06 a taky jsem zvědaví na ceny, protože před slevama byly dost drahý.

        0 0
    • Peslezedirou  

      Asi bych vzal Trance, v téhle cenové kategorii najdeš směr komponentů deore, které si nemyslím, že by byly nějak špatné. Podstatný je tlumič a ten je fox float R, v tom bych neviděl problém. Akorát se budeš muset smířit s větší hmotností než bike vyšších kategorií. Prostě si koupíš solidní rám, tlumič i pohon a ostaní co tě bude tlačit časem upraguješ a nebo přehodíš ze starého kola. Co se ještě podívat na spešla v 69, kdyby se našel nějaký loňský zlevněný model......

      0 0
      • Lister  

        Podstatný je tlumič a ten je fox float R, v tom bych neviděl problém. Akorát se budeš muset smířit s větší hmotností než bike vyšších kategorií. Prostě si koupíš solidní rám, tlumič i pohon a ostaní co tě bude tlačit časem upraguješ

        přemýšlíš stejně jako já, taky mě láká kvalitní základ, který ja naprosto stejný jako u biku, který je 3× dražší, jen nevím jestli mi bude těch 100mm vzadu stačit a jak by to šlo dohromady s Blackem na 120mm.

        Spěšl se mi líbí, ale bral bych jedině Stumpjumper FSR a tam už i základní model je o dost dražší než mám nastavený limit :( Bohužel se nemůžu jen tak podívat do Práglu, jestli nejsou slevy, takže musím vybírat z toho co je na netu.

        0 0
        • BB  

          zmiňuješ lehčí enduro, tak se fakt zamysli nad Reignem. Vzadu 150 zdvih, a v MBA recenze srovnatelna s SC Nomad, coz je asi dnes nejlepe hodnoceny viceucelovy bike.

          0 0
          • blue  

            reigna bych fakt nepovazoval za lehci enduro, zvlast kdyz ho davas na uroven nomada

            0 0
        • Luka  

          Hele, ja vim, ze to sem tak uplne nepatri, ale: zamilovala jsem se do… speshla FSR XC … teda do ramu, to osazeni me na nem nezajima, to by slo na zimaka.. otazka: muze mi nekdo vysvetlit zdali ma pro me smysl vahat mezi FSR XC a Stumpjumperem FSR? ..dik :)

          0 0
          • PePu  

            FSR XC má proti SJ FSR trochu jinou geometrii, 2006 modely SJ už nemají zdvih 100mm (jen 120, případně 130), samozřejmě je rozdíl v materiálu rámu (nevím přesně jak 2006, ale předchozí SJ měly třeba jen dolní trubku z lepší, zbytek ze stejné slitiny – ovšem váhová úspora není zase tolik markantní). Nejspíš jsem ještě na něco zapoměl. Můžeš prostudovat např. forums.mtbr.com/show­thread.php?t=15392­6&highlight=fsr forums.mtbr.com/show­thread.php?t=15554­4&highlight=fsr www.mtb-news.de/…owthread.php?… www.mtb-news.de/…owthread.php?…

            0 0
            • Luka  

              Diky, zajimal me nazor nekoho mistniho, jestli to vubec nekdo jezdi… a ps: ma pro 55kg holku smysl 120mm vzadu? a pevnejsi jedna trubka?… no, proste si to chci velmi dobre rozmyslet a probadat to ze vsech stran :)

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Myslis, ze ma vaha neco spolecneho se zdvihem? Jestli ano, tak by me to docela zajimalo.

                0 0
              • PePu  

                Jak naznačil Pá-dlista, na váze nezáleží. Podle váhy a stylu jízdy nastavíš tlumič. Spíš poznáš jinou geometrii, ale na spoustu věcí se dá zvyknout. Myslím, že rám „hliníkových“ SJ FSR 06 je komplet ze slitiny M4, ale těch pár desítek gramů v rozdílu váhy nepoznáš. Sice by podle marketingové masáže Spešlu měly vydržet Mx slitiny více než A1, ale těžko říct, zda ten rám dokážeš dostatečně zatížit, aby se to projevilo (záleží mj. na stylu jízdy). Já se podobně rozhodoval loni – od FSR XC přes SJ 100 2005 (ty už pak nebyly k mání) k SJ 120 2006, ale skončil jsem u Epica 06. Projdi historii B-F, myslím, že tu o fsr xc něco bylo. PS: Stejně je přeci na rámu nejdůležitější barva, ne? :)

                0 0
                • alfons007  

                  Proč ses nakonec rozhodl pro Epica? Splnil očekávání? Já se pořád ještě rozhoduji, takže každá rada nebo zkušenost dobrá.

                  0 0
                  • PePu  

                    Měl jsem možnost se povozit na Epicu 05 s neštelova­telným brainem a toho bych nechtěl (nebyl nastaven na moji váhu, bral spíše až větší díry, hlavně při agresivnější jízdě). 06 už by měl jít naladit i do pohodlnějšího režimu, navíc mi zdvih 100mm mi stačí na terén, kde jezdím. SJ má jinou geometrii (mnohem víc do pohodlí, ale závodit se na něm asi dá také). Jízdní projevy epica 06 ještě nemohu osobně zhodnotit. Prý by měl i při nejtvrdším nastavení chodit kolem 25mm, než dojde k zapojení brainu. Více info bude nejdříve za měsíc (spíš za 2), ještě nedorazil do shopu a stejně bych teď nevyrazil ven.

                    0 0
                    • PePu  

                      Mám čerstvé info o Epicu 06 z krátké zkoušky kola v shopu. Nový brain (Brain Fade) se při nastavení na max. tvrdost chová podobně jako starší model (poskakováním po sedle se mi ho podařilo stlačit jen o pár mm, takže by měl reagovat spíše na nárazy zespoda). V režimu na měkko jde stlačit i zhoupnutím v sedle. Z mého pohledu by tedy mohl splnit očekávání. Navíc máš možnost vyzkoušení kol u řady prodejců, pokud sis ještě nevybral.

                      0 0
              • JIRA  

                SJ je podle mně skvělý kolo na pohodový ježdění i když základ byl i to, že se mi líbilo. :) Po sedmi letech první kolo co mi přišlo hezčí než „kytara“. Mám „chytrých“ 135 a 120 a klidně bych i víc. To, že je M5ka podle výrobce 2,5× pevnější než M4 fakt nepoznám. Doporučuju si ho půjčit někde v krámě. Já jsem třeba přišel na to, že je pro mě Lko malý.

                0 0
                • JIRA  

                  Ad. materiály – spletl jsem se:

                  M 4 – jedinečné hliníková slitina křemíku, mědi, magnesia a vanadia

                  • vysoký modul pružnosti
                  • o 30% větší pevnost v tahu oproti slitině 6061 T6
                  • velká výhoda – vysoká tvárnost – dá se měnit tvar a tloušťka stěn způsobem který není možný u ostatních materiálů – výhody: lepší aerodynamika, pevnost/tuhost rámu
                  • vyjímečná odolnost materiálu proti únavě
                  • vyšší životnost
                  • velmi nízká váha

                  M 5 – nejnovější TOP materiál Specialized

                  • specifická hliníková slitina vyvinutápro potřeby rámů horských kol po dosažení fenomenálních výsledků se slitinou E 5 u rámů silničních
                  • vyjímečná pevnost v tahu umožňuje použít menší množství materiálu, aniž by se snížila pevnost rámu
                  • podstatně větší pevnost a tvrdost po svařování v porovnání s ostatními slitinami
                  • tento materiál je použit na rámech horských kol řady S-Works, kde hlavním cílem není nízká cena, ale konečné provedení rámu
                  0 0
                  • PePu  

                    Že má Spec. celkem dobře promyšlený marketing?! ;) Dnes už není M5 použitý jen v S-works řadě (např. všechny alu Epicy jsou z M5). Podle mého odhadu by byl váhový rozdíl u dvou identických rámů, pouze jeden z A1 a druhý z M5, pár dkg (max. 3). U M4 vs. M5 bude rozdíl takřka zanedbatelný.

                    0 0
                  • McBlacky  

                    wow tak ted to muzou ostatni zabalit!

                    0 0
                  • cabbage  

                    o 30% větší pevnost… hm, to se mi zda trochu pritazeny za zavit…

                    0 0
                    • Manas  

                      Spis pretazeny zavit … nekde … :-)

                      0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Vzdyt uz jsem to tu vysvetloval. 30% je magicke marketingove zaklinadlo. Vsechno se zlepsuje o 30%. 30% je dost na to, aby sis koupil novy vyrobek, ale malo na to, abys rozdil poznal :)

                      0 0
        • Peslezedirou  

          Jezdím XC fulla 100/100 a ze začátku jsem byl nadšený, ale později když jsem se s odpružením sžil tak mi začíná 100/100 být málo a pokukuju po 120 nebo 130 ve předu a vzadu 150. Ideální by byla kombinace co má BB. Pokud jde o kombinaci 120/100 tak to by taky neměl být problém a jezdit se s tím dá suprově, několik lidí znám co takovu kombinaci jezdí a nestěžujou si.

          0 0
          • vojta  

            Mam uplne stejne pocity. Po sezone jezdeni jsem nabyl dojmu, ze nejaky cm navic by rozhodne neskodil … a tlucu se do hlavy, ze jsem nekoupil Canyona ES … hauuuu …

            0 0
          • McBlacky  

            jsem te dlouho neviděl jezdit, začínám mít strach jaký peklo dáváš když je ti 100/100 málo :) ale je fakt že 130/130 může být dneska se stejnou váhou kola jko 100/100 a rozdíl tam je, ne že ne :)

            0 0
          • BB  

            neni vse zlate co se trpiti, mam jeden problem. Pri vyssim zdvihu je kolo celkove vyssi (vyse stred o 1 cm a o 1 cm vyssi sag) a mam problem na kolo v prudke stojce nastoupit. Na Palo (100/100 střed 12,5 cm) jsem nastoupil bez problemu, na santicovi (130/130 13,5 cm) musim hledat nejakou zvysenou oporu, abych se mohl oprit. Pripadam si strasne neohrabane.

            0 0
            • Smazaný účet  

              tak stim mam taky trochu potize, trochu to resi ze na kolo lezu jako zenska, ne ze prehodim nohu pres sedlo ale strcim ji pres horni ramovou trubku… pak se ‚zvednu‘ na slapku a sedlo necham zajet pod prdel ;-))) chrrrr… ftipne poznamky na thema zajeti sedla DO a ne POD si nechte jooo ;-)))

              0 0
          • cabbage  

            to nechce fulla s vetsima zdvihama, ale zalozni HT co ti vysvetli, ze ten full opravdu funguje…;

            0 0
    • Quake 9.0  

      Co třeba toto: www.marinbikes.com/…springs.html

      0 0
    • Mike22  

      hele kdyby něco mám Reigna na prodej, 16,5" rám (mam 175 cm), jetej 5 měsíců, dobrá cena, zachovalej, dovoz z USA… viz bazar, dám i slevu…

      0 0
      • miche  

        Ty brdo, tys to jeste neprodal … hm, jety veci asi nejsou v kurzu …

        0 0
      • miche  

        Ty brdo, tys to jeste neprodal … hm, jety veci asi nejsou v kurzu …

        0 0
      • Lister  

        díky já bych radší funglovku, přece jen není nad ten pocit koupit si nový kolo, možná tak koupit si nový auto, ale to jsem jěště nezažil, takže chybí srovnání :o)))))

        0 0
    • Lister  

      tak to nakonec vypadá, že Canyon nakonec v ČR bude, tak co byste řekli na tohle:

      mtbs.cz/katalog06­.html?m=50010

      nebo pošetřit a koupit levnější verzi:

      mtbs.cz/katalog06­.html?m=50009

      0 0
    • funThom  

      Ahoj Listere, protoze resim uplne stejnej problem, chci se te zeptat, kam ses od ledna ve vyberu „posunul“? Ja jsem ve fazi, kdy se rozhoduju uz jen mezi dvema koly: ghost_asx_5100 a Canyon_NerveXC4. Muzu se te zeptat na tvuj nazor? Diky. Tomas

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce