• rim

    Mám možná úplně blbej dotaz, ale potřeboval bych přehodit vidlici z jednoho rámu na druhej a nějak se jí nechce vypadnout a docela v tom ramu (hlavovce) drží. Je nějakej jednoduchej trik ja ju dostat ven?

    0 0
    • RomanH  

      Gumova palice

      0 0
    • Toams  

      Daj dole predstavec:-)

      0 0
    • wbiker  

      Můžu mít takovej poddotaz – je jedno, jaká je ta spodní miska, naražená na vidli? Teda, když bych měl dvě vidle a na každé naražený kroužek z jiné hlavovky a používal to na spol. hlavovce, jestli to vadí?

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Vadí . Některý hlavovky jsou na ložiska kuličkový, některý na válečkový, některý na průmyslový. Myslím si, že co výrobce, to jiný ložisko (ber to trochu s rezervou).

        0 0
      • Fidoo  

        no právě že mě se stalo, že sem měnil rám myslel jsem že nebudu muset stahovat ten původní kroužek z vidlice a nkonec se mmusel, protože to nebylo ideální. Buďto byl jinej nebo byl nějak vymačkanej, ale musel sem dát ten z novýho složení.

        0 0
      • Daf  

        No reseni muze byt hlavovka od FSA s rozriznutym spodnim krouzkem. Ten neni problem prehodit na jinou vidli. Jinak u nekterych hlavovek s cartridgema to muze pasovat. Kdyz je spodni krouzek zkosenej pod stejnym uhlem. Je to docela prasarna ale uz jsem to delal :)

        0 0
      • MartinXC  

        V principu to vadí mezi hlavovkami různých výrobců. U stejného výrobce a provedení ložisek (kartridž X věnečky) by to mělo sedět.

        0 0
    • BH  

      vidle drzi v rizeni proto, ze je do horni misky rizeni vtlacen tzv. rozperny konicky krouzek. Staci ho sroubovakem vyjmout (do mezery tohoto kouzku vlozis sroubovak a trochu zapacis nahoru. Bouchani kladivem moc nedporucuji a je zbytecne.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.