Světla Ravemen - nevyplatí se kolem nich projít bez povšimnutí

Nastalo období brzkého stmívání, kdy se přední a zadní světlo stává nedílnou součásti kola každého cyklisty. Jedním v ČR ne úplně známým výrobcem cyklistického osvětlení je společnost Ravemen, kolem jejíchž světel by se však nevyplatilo projít jen tak bez povšimnutí.

Ravemen PR2400


Vlajkovou lodí společnosti Ravemen v kategorii předních světel je model PR2400. Jak už název napovídá, toto světlo nabízí obdivuhodný světelný tok 2400 lumen, se kterým vás příchod noci nezaskočí ani během jízdy v terénu a na trailech. Tak vysoký výkon nezvládne poskytnout pouze jedna LED, proto se PR2400 spoléhá rovnou na pět LED. Poměrně málo rozšířenou funkcí je duální systém poskytující tlumené světlo, které neoslňuje protijedoucí, a dálkové světlo, které prosvítí vzdálenost daleko před vámi.

Ravemen PR2400
Vysoký výkon potřebuje silný akumulátor a ani tady PR2400 neztrácí, protože je osazen akumulátorem o kapacitě 8000 mAh, který lze dobíjet pomocí USB-C. Výdrž akumulátoru při nejvyšším výkonu 2400 lm je 1,5 h. Při výkonu 500 lm, což je dostatečný počet lumenů pro jízdu na silnici, je to pak nadprůměrných 5,5 h. Konektor USB-C slouží pouze k dobíjení svítilny, naproti tomu můžete akumulátorem svítilny dobíjet různá externí zařízení z vedlejšího portu USB-A.

Ravemen PR2400 - výdrž v jednotlivých režimech.
U takto výkonné svítilny je samozřejmostí hliníkové provedení těla a přední části svítilny. Povrch hliníkového těla je proti vnějším vlivům chráněn tvrdým eloxovaným povlakem. Překvapením je využití OLED displeje zobrazujícího údaje v reálném čase. Nemusíte se tedy spoléhat na postupně zhasínající indikační LED, ale zbývající dobu svitu vidíte na displeji separátně a přehledně pro každý jednotlivý režim. Důkazem, že Ravemen sleduje nastupující trendy v oblasti cyklistiky, je držák, který uchytíte na řidítka o průměru 31,8 mm i 35 mm. Špičkovou vybavenost svítilny doplňuje bezdrátové dálkové ovládání, které si můžete připevnit na dosah ruky. Vyhnete se tak během jízdy nepříjemnému a mnohdy i nebezpečnému přehmatávání při potřebě změnit úroveň výkonu svítilny.

Kvality této vlajkové lodi podtrhuje i fakt, že Ravemen PR2400 byl na renomovaném webu road.cc zařazen mezi nejlepší cyklistickou výbavu.

Bližší informace k svítilně Ravemen PR2400 můžete nalézt na webu dovozce Sport Import a zakoupit si ji můžete v shopu MTBIKER.

Ravemen TR300


Nejlepší přední svítilnu jsme si už představili, nyní se pojďme podívat na ten nejlepší kousek z kategorie zadních světel. A tím pomyslným králem kategorie je model TR300. Pokud dle názvu tipujete u tohoto světla světelný výkon 300 lumen, nemýlíte se. Takto vysoká hodnota je mezi zadními světly opravdu neobvyklá a zajistí vám na silnicích jasnou viditelnost i za dne. Kromě stálého svícení TR300 samozřejmě nabízí i několik blikacích režimů.

Ravemen TR300
Blikačka disponuje akumulátorem s neobvykle vysokou kapacitou 1600 mAh, která zajišťuje provoz blikačky až po dobu 58 h, přičemž světelný výkon v tomto režimu je 8 lm stálého svícení. Pokud byste chtěli TR300 využívat naplno, můžete přepnout na jeden ze dvou 300 lm blikacích režimů, výdrž baterie pak bude 2 h, resp. 8 h.

Ravemen TR300 - výdrž v jednotlivých režimech.
Blikačka má odolné hliníkové tělo a viditelnost z úhlu je podpořena bočními reflexními proužky. Držák blikačky je kompatibilní s klasickými sedlovkami kruhového průřezu i s aero sedlovkami. U TR300 nebudete ochuzeni ani o pohodlný režim automatického zapnutí a vypnutí.

Bližší informace k zadnímu světlu TR300 můžete nalézt na webu dovozce Sport Import a zakoupit si ho můžete v shopu MTBIKER.
report_problem Našel (našla) jsi v textu chybu?
clear
Proč se Ti článek nelíbí?
Odeslat zpětnou vazbu
Formulář se odesílá

Komentáře

Momentálně se tu nenacházejí žádné komentáře

Abys viděl(a) celou diskusi, musíš být přihlášený/á.
Formulář se odesílá
Přidej komentář
Formulář se odesílá

Podobné články

Test světel KLS: kolik lumenů je potřeba?

Test světel KLS: kolik lumenů je potřeba?

Dny se krátí, ale chuť jezdit je pořád. Je však potřeba to trošku vychytat a na cestu vidět. A taky být vidět. Co nás může zajímat při výběru světla nebo blikačky? Pár světel a rozdílů mezi nimi si ukážeme v tomto testu.
Světla - vidět a být viděn je základ bezpečnosti PR článek

Světla - vidět a být viděn je základ bezpečnosti

Jako přilba patří na hlavu, na kolo patří světla. Zvlášť tehdy, jezdíte-li po silnicích s provozem nebo v „městské džungli“. Potřebujete je? Můžete vybírat u nás.

Úrazy hlavy – kraniocerebrální traumata

Úrazy hlavy – kraniocerebrální traumata

Cyklistika je nádherný sport, který nám přináší spoustu obohacení, ale na druhou stranu je třeba počítat i s určitými riziky. Drobné úrazy a oděrky k tomuto sportu prostě patří a jsou jen drobnou daní za nezapomenutelné zážitky. Jak ale rozpoznat situace, u kterých nám může jít dokonce o život?
keyboard_arrow_up