Homo connectus (člověk připojený): Jeden den v životě Stravoslava Komiče

Zvoní budík, chytré hodinky monitorující můj spánek zjevně vyhodnotily, že je ideální čas vstávat. Hodinky mi gratulují k získání odznáčku za kvalitní a dostatečně dlouhý spánek. Super! Ještě dvě noci v řadě a dostanu další odznáček, za dlouhodobé dodržování spánkového režimu. Když mi tedy hodinky tvrdí, že jsem vyspinkaný do růžova, měl bych toho využít a dát si pořádně do těla, jak jinak než na kole.

Natěšeně vyskočím z postele, roztáhnu závěsy a zeptám se Siri na aktuální počasí. Prý je zataženo a hrozí drobné přeháňky. Nenechám si tím zkazit náladu, nejsem přece z cukru. Ale co to vidím? Silný vítr od západu? Výborně. Když jsem se tak krásně vyspal, pokusím se urvat i nějaký KOM. Otevřu notebook a v Garmin Connectu si připravím trasu tak, aby „vymetla“ co nejvíce Stravou měřených segmentů směřujících ze západu na východ. Hlavně k žádnému nedojet přímo proti větru, abych nebyl před začátkem úseku moc unavený… Plánování mi zabere asi hodinu, ale trasa je na světě.

V telefonu otevřu „appku“, která mi na základě monitorování životních funkcí přes noc naplánuje snídani. Jablko, 40 g ovesných vloček, 100 g jogurtu a 200 ml šťávy z červené řepy. To je všechno? Pokrčím rameny a poslechnu, přestože se po naplánované snídani cítím, jako bych nic nejedl. Asi to bylo myšleno tak, abych nebyl na vyjížďku moc těžký. Jistě aplikaci po jízdě ještě v duchu poděkuji, že mi zabránila se ráno přecpat.

Blíží se poledne a začínám se připravovat na vyjížďku. Zapnu Garmina s tím, že do něj z telefonu nahraji naplánovanou trasu. V mezičase se jdu obléct a připravit si vše, co potřebuji s sebou. Na řídítka nasazují světlo, pod sedlo zacvaknu Radar, do držáku Garmina… Začíná se vytvářet síť světel… Stále se vytváří síť světel… Síť světel se nepodařilo vytvořit. Do háje, už zase! Neztrácím trpělivost a Garmina restartuji. Síť světel se vytvořila. Hurá. Teď už jen spustit navigaci a hurá na lov. Co to sakra… Jak to, že v seznamu tras k navigaci ta dnešní není? Otráveně vytahuji telefon, pouštím Connect a nahrávám trasu znovu. Tentokrát už úspěšně.

Teď už mi nic nebrání vyrazit

Spouštím navigaci, zacvaknu tretry do pedálů, pomalu se rozjíždím a postupně kontroluji, jak se mi aktivují senzory. Snímač srdeční frekvence nalezen. Snímač rychlosti nalezen. Wattmetr nalezen, ještě ho pro jistotu zkalibrovat. Kalibrace neúspěšná. Že já vůl jsem už asi týden ignoroval hlášení, že má slabou baterii. Kousek od baráku mám trafiku s klasickým pultíkem a okénkem, tak zvažuji, jestli oželím těch pár set metrů bez zaznamenané kadence a výkonu, nebo jestli se pro náhradní baterku vrátím domů, kde budu muset sundat tretry, ale hlavně aero návleky, do kterých jsem se soukal pět minut. S vidinou složitého stahování a natahování návleků jsem se rozhodl pro trafiku. Koupím baterku, ve wattmetru ji vyměním, zkalibruji a teď už opravdu nerušeně zahajuji vyjížďku. Tedy nerušeně… Z oblohy se začínají sypat kvanta sněhových vloček, o kterých v ranní předpovědi počasí nepadla zmínka. Ověřím si tedy aktuální počasí na Garminu. Oblačno a ojediněle přeháňky. Tak snad je to tedy ojedinělá přeháňka a brzy skončí. Hlavně že stále platí slibovaný západní vítr o síle menšího uragánu.

Na správně nízkých wattech dojedu na kraj města, kde začne první z naplánovaných segmentů, dlouhá rovinka. Chumelenice neustává, ale já to nevzdám. Je to přece ojedinělá přeháňka, která už měla dávno skončit, a jistě se tak brzy i stane. Opírám se do pedálů a posílám tam 340 wattů. Nepřijde mi, že bych měl vítr v zádech, ale to se mi jistě jen zdá, jak ve velké rychlosti rozrážím vzduch. Sněhové vločky nepříjemně bodají do tváří a mně začínají docházet síly. Přes zasněžené brýle ani pořádně nevidím na displej Garmina, vytuším na něm rychlost 24 km/h, ale to bude nějaká blbost, asi je to 54 a špatně to čtu přes ten sníh. Vždyť mám přece vítr v zádech a dřu jak mezek. Míjím autobazar. Dobrá zpráva je, že je asi v polovině úseku, špatná zpráva je, že vlaječky vlají na druhou stranu, než by podle směru větru měly. Asi mají zaseklé „šibenice“. Na konec segmentu dojíždím značně vyčerpán, ale s výkonem spokojen. S větrem v zádech jet 340 wattů na dvoukilometrovém úseku, to mi na ten KOM podle žebříčku musí stačit. Teď mě čeká přesně 6,4 kilometru odpočinkově a pak přijde další segment. Snad do té doby skončí ta sněhová přeháňka. Zatím to tak ale nevypadá.

Garmin ví vždy nejlépe, jaké je právě počasí...

Stáčím to téměř do opačného směru a děsím se toho, jak se budu trápit proti větru. Nechce se mi, ale nějak si ten další úsek s větrem v zádech zasloužit musím. Kupodivu to nejede až tak strašně. Nohama točím jen tak symbolicky, abych točil, a jedu 30 na 140 W. 6,3 kilometru uteklo jak nic a za chvíli se můžu opět realizovat. Tentokrát mě čeká kratší úsek, kde to budu moct rozpálit ještě víc. Přesněji řečeno, budu muset. Jen už by mohlo přestat sněžit. Jdu na to. Zakousnu se do představce, chytnu se v obloucích a jdu do toho naplno. I tentokrát mám dojem, že to jede nějak špatně, ale nenechám se tím pocitem zlomit. Tepák bije na poplach, ale to mi o něj asi jen pleská oblečení. Proti mně proletí igelitový pytlík, jako by snad foukalo z východu. Ale ne, předpověď slibovala vítr ze západu, jen ten pytlík ji asi nečetl. Segment mám za sebou, před očima černo, stehna mi asi explodují a začínám mít hlad. Ještě že si teď zase chvilku odpočinu. Už se nemůžu dočkat, až tu jízdu budu mít za sebou. Ne že by mě to nebavilo, ale těším se, až pod záznamem na Stravě uvidím ty korunky.

V rámci odpočinkového úseku otírám z displeje Garmina roztátý sníh a doufám, že obrazovka bude reagovat jen na dotyky prstu přes mokrou rukavici. Předpověď počasí stále stejná, z oblohy už prý nic nepadá, takže mám ze svých extrémních výkonů asi halucinace, když pořád vidím padající vločky. Na to, že bych měl mít vítr spíše proti a mírně z boku, se mi jede docela dobře. Z nudy listuji datovými obrazovkami na Garminu a koukám, že mi Live Track ukazuje partu kamarádů pár kilometrů ode mě. No naproti jim jet nemůžu, to bych sjel ze své naplánované trasy a připravil se o možnost urvat třetí KOM. A kdybych je přesvědčil, aby se mnou jeli mou trasou, ještě by mi některý z nich mohl KOM vyfouknout. To tedy ne! S hrůzou koukám na svou dosavadní průměrnou rychlost, tedy na to, že lovím KOMy, nic moc, ale koneckonců se kromě těch „effortů“ docela flákám…

Blíží se třetí úsek. Hlavně se proti tomu větru nevyčerpat, než dojedu k jeho začátku. Třeba už konečně přestane sněžit. Na ojedinělou přeháňku už ta chumelenice trvá docela dlouho. No asi to bude tím, že se motám v podstatě dokola po relativně malé ploše víceméně tam a zpět. Sakra, jedu nějak podezřele rychle, člověk se zamyslí a hned se přestane hlídat. 40 km/h po rovině směrem na západ, odkud podle předpovědi fouká. Raději uberu, abych se neunavil. Začátek segmentu se blíží a já do toho jdu s největším odhodláním, teď do toho dám všechno. Je to poměrně dlouhý rovný úsek mezi poli, jehož konec uvidím celou dobu víceméně před sebou. Končí na začátku vesnice, jejíž kostel se tyčí uprostřed nížiny a bývá vidět z velké dálky. Kdykoli jsem se o tento segment pokoušel, upnul jsem oči na věž toho kostela a sledoval, jak se přibližuje. Tentokrát tu chybu neudělám a zůstanu celou dobu v aero pozici.

Přesto trochu zvednu hlavu a kostel nikde. Na to, aby byl vidět z tříkilometrové dálky, sněží asi moc hustě. Opřu se do pedálů a všechno mě rozbolí. Proklínám svou snídaňovou aplikaci, že mi nenaordinovala aspoň banán navíc. S sebou ho samozřejmě nemám, protože mi telefon neřekl, že bych si ho měl vzít. Po pár šlápnutích mi Garmin pípne a hlásí, že se mám napít. Teď? Teď fakt pít nebudu, jedu si přece pro KOM. Ale on to asi myslí vážně. Že bych se přece jen napil? Ne, vydržím to na konec úseku. Zatnu zuby a jedu. Kručí mi v břiše, mám žízeň, bolí mě nohy, je mi zima, záda zlomená z aero pozice… Garmin mi za chvíli pípne znovu. Co zas? Vybitá baterka? Jak je možné, že se Garmin vybil tak brzy? Samozřejmě s sebou mám powerbanku, bez té nevystrčím nos z domu, na to mám moc životně důležitých přístrojů, které by se mi mohly kdykoli vybít. Jen mě tyto myšlenky poněkud rozptylují od soustředění na výkon. Blížím se k vesnici a proti mně se kutálí odpadkový koš. Proti větru, chudák. Že se mu chce, měl se podívat na předpověď a věděl by, že fouká ze západu. Uprostřed sněhové vánice, která vlastně vůbec není, se začíná rýsovat i kostel. Jsem v cíli. Sice nerad zastavuji, protože mi to kazí průměrnou rychlost a vypadnu z tempa, ale tentokrát musím. Napojím Garmina na powerbanku, napiji se a vydýchávám své tři pokusy o KOMy, i když u toho třetího jsem si celkem jistý, že jsem ho nedal, nechal jsem se moc rozptylovat. Ze zvyku opět listuji datovými obrazovkami Garmina a vidím, že parta mých kamarádů musela jet v tomto úseku proti mně. Ani jsem je nezaznamenal, až tak jsem byl zabrán do svého „effortu“, no jsem rád, že díky Live Tracku vím, že jsem je potkal. Pozdrav jim napíšu na Stravu.

Teď už se jen nějak dostat domů

Síly došly a domů to mám nejkratší cestou asi 12 kilometrů proti větru. Ale když nad tím tak přemýšlím… Kdybych se zmáčknul a dal dneska ještě 100, splnil bych na Stravě měsíční Distance Challenge už za dva týdny. Hlad nehlad, jdu do toho. Už neřeším rychlost a Garminu pro jistotu zadávám, aby mě navigoval domů dostatečně dlouhou trasou, abych neměl tendence to někde ošulit. Ještě že mě obrazovka s aktuálním počasím ujišťuje, že nesněží, skoro bych totiž řekl, že za chumelenice ještě neustala. Sice se pomalu stmívá, ale mně se jede dobře, to asi proto, že jsem natěšený na výsledky svého snažení v měřených segmentech a chci je vidět co nejdřív. Přes cestu mi běží zajíc. Už se vidím na zemi a jeho na pekáči. Bože, já mám takový hlad. Co jsem si to na sebe zase upletl? Garmin je naštěstí milosrdný a trasu mi naplánoval kolem pekárny, ke které přijedu čtyři minuty po zavíračce. Paní tam naštěstí ještě je, tak zoufale klepu na okénko, abych vysomroval poslední dva suché rohlíky, které se jí nepodařilo prodat. Domů mi podle navigace zbývá posledních 40 kilometrů, šipka na displeji mě posílá doprava na nenápadnou úzkou silničku. Tudy jsem tedy ještě nikdy nejel, aspoň poznám něco nového. Potmě to bude o to dobrodružnější. Docela pěkný asfalt, tak snad to tak bude až do konce. Už nevnímám ani nekonečnou ojedinělou sněhovou přeháňku, ani vítr, teď se soustředím na to, kam vlastně jedu. Co je to za smrad? To jedu kolem hnoje nebo co? Jo aha, prasečák… Škoda, že nejde do navigace nastavit, že se má prasečákům vyhýbat obloukem. A sakra, tady ta pěkná silnička končí. Taková pěkná cesta jen kvůli prasečáku?! Garmin mě posílá doleva na jakousi vyježděnou polňačku. Přece se nebudu vracet, to by měla moje trasa na Stravě ošklivý ocásek… Poslechnu a jedu se svými 160 PSI v ultralehkých pláštích s nejnižším valivým odporem po drncavé cestě a trnu, abych to někde neprorazil. Defekt by byl to poslední, co mi ještě schází. Naštěstí k němu nedošlo a asi po kilometru jsem se octl opět v civilizaci na nějaké asfaltce. Je to zvláštní pocit, že vůbec nevím, kde jsem, a vlastně jen plně důvěřuji plastové krabičce na řídítkách, že mě dovede domů. Tam se skutečně po pár hodinách octnu a váhám, jestli napřed oklepat z kola sníh a vysušit a navoskovat řetěz, nebo jestli rovnou půjdu zkontrolovat Stravu. Koneckonců na kole vlastně žádný sníh nemám, když přišla jen drobná přeháňka na začátku jízdy.

Jednou rukou odemykám a druhou vytahuji z kapsy telefon. Otevírám Stravu a tam nic. Sakra, zrovna dneska ta synchronizace nějak trvá! Shodím ze sebe oblečení, které je z neznámých důvodů mokré, a jdu do sprchy. S sebou si samozřejmě beru jak telefon, tak Garmina, abych jim zavřenými dveřmi nebo vzdáleností nekomplikoval synchronizaci. Ta se sice rozjela, ale za tu dobu, než jsem se stihl osprchovat, se pořád nedokončila. Sice mám hlad jako vlk, ale tohle má přednost. Z netrpělivosti restartuji Garmina. V obýváku se mi rozsvítila obě světla připravená k nabíjení. Najednou to jde napoprvé. Zase to dojelo jen do půlky. Z netrpělivosti restartuji telefon. Chce se mi otevřít stravovací aplikaci, abych věděl, co mám povečeřet, ale nechci brzdit synchronizaci, tak se poradím se Siri. Na zkrácení dlouhé chvíle si pustím zprávy v televizi, hlasatelka zrovna povídá cosi o tom, jak silný východní vítr lámal stromy a ničil střechy. A mně začíná leccos docházet… A mé nadšení z dokončující se synchronizace pozvolna klesá, ale naděje umírá poslední. Telefon vydá jakýsi zvuk. To ale není oznámení o dokončení synchronizace, ale sdělení, že bych měl jít spát. Cože? Vždyť jsem ještě nejedl, hlavně nemám synchronizovanou jízdu… No nedá se nic dělat, denní režim musím dodržovat, jinak přeruším řadu kvalitně prospaných nocí a nedostanu vytoužený odznáček. Teď, když už je tak blízko, holt se na své výsledky podívám ráno. Bude ale vůbec spánek kvalitní, když budu netrpělivě vyhlížet ráno, abych se konečně mohl podívat, jestli jsem ty KOMy udělal? Budu se muset pekelně soustředit, abych spal kvalitně.

Související téma ve fóru

Téma reakcí autor poslední
KOM hunting 163/163 cyclist 26.1.21 10:23
Realne testy - vysledky mereni tuhosti, aerodynamiky atd 644/644 jecnak 7.9.20 11:48
červená řepa a zvýšení výkonnosti 1559/1559 culibrk 29.7.16 22:22

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
zirecek
zirecek

6.2.21 15:11

Příjemné čtení, díky.

Asi nějaký místní bajkforista prozřel po mnoha letech otročiny ve sbírání ujetých a nastoupaných metrů a jejich nezbytné nahrávání na asociální sítě. Které také vedou v neustálé kontrolování pochvalných komentářů pod svým účtem a nezbytné vymezování se proti málo pochvalným komentářům včetně jejich mazání. O pár zdejších adeptech bych věděl.

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

4.2.21 11:30

nooski: nezavodim.

Casovky – nebavi mne stravit celej den tim, ze nekam pojedu autem a tam budu cekat, nez se na me dostane rada, abych si mohl 20–45 minut maknout.

Hromadne zavody – nechci se nekde rozmlatit…

Reagovat
midlander
midlander

4.2.21 11:15

Nj, o KOMech se nežertuje, to je svatá věc. Vůbec by se žertovat nemělo, vždycky se najde někdo koho se to může dotknout.

Reagovat
Vilém
Vilém

4.2.21 09:56

Divim se, ze uz to davno nevymazali, takovych pomluv, osobnich utoku a lzi, to se jen tak nevidi.

Reagovat
Mustafa
Mustafa

4.2.21 08:36

To, že je to napsáno vtipnější formou ještě neznamená, že tak autor doopravdy nežije. Je smutné pokládat popis jeho řehole za strefování se do někoho jiného. V nadpisu není nic o mravním poučení atp..

Reagovat
embi
embi

4.2.21 00:39

Mi prijde smutny ze autor clanku i mistni diskuteri maji nutnou potrebu strefovat se do toho, jak nekdo jezdi na kole. Nekoho bavi vyhledy, nekoho treba lovit KOMy…

Reagovat
Barak
Barak

3.2.21 16:13

Já bych nechal na každém, jaký přístup k elektronice mu vyhovuje. Těch lidí, kteří tady třeba chrápou s hodinkama na ruce, aby ráno měli graf, taky není úplně málo.:-)

Reagovat
tomcat5
tomcat5

3.2.21 15:34

Velice výstižně popsáno.

Bohužel takovýchto Zblbel, namísto radosti z kola čumících na nejrůznější displeje přibývá a až se dostanou do politiky a k jiným korytům, bude to konec této země.

Reagovat
Morchella
Morchella

3.2.21 15:21

Ještě by to chtělo pokračování o tom, jak se další den probudí a zjistí, že mu někdo sebral KOM

a jak potom bude výhružně obcházet s flobertkou v ruce dům toho nešťastníka, který mu ten KOM vzal :-)

Reagovat
Barak
Barak

3.2.21 13:52

Díky za článek, pobavil jsem se.:-)

Reagovat
ufoncz
ufoncz

3.2.21 12:38

Dobře napsaný, pobavilo.

Reagovat
futurama
futurama

3.2.21 12:19

To je skvělá satira na lidi, kteří takhle fungují. Honění KOMů je prostě motivace a zábava jako každá jiná .

Reagovat
waters
waters

3.2.21 12:19

nooski: nedočetl jsem to no:/ četl jsem na tel. možná mě ten závěr spíš přestal zajímat, protože to dělám jinak:)

Reagovat
mrazik01
mrazik01

3.2.21 11:21

Tohle někomu přijde vtipné? Není divu, že autor se nepodepsal, protože “bikeforumkomunita” je u každého podobně stupidního článku.

Reagovat
puka
puka

3.2.21 11:17

BikeClubKovacek – díky za zlepšení směru pohledu. Když jsem najížděl kilometry na xc biku, plánoval jsem to tak, abych si cestu užil nebo se někam podíval. Dosažena kilometráž byla vedlejší a sloužila spíš pro pochlubení. Když už někam jedu, vždy si hledám místa, které projedu různými způsoby – ať je to město nebo les. Mít komy za cíl, taky hážu kolo do kopřiv :)

Reagovat
iron.hide
iron.hide

3.2.21 11:08

puka +100

Reagovat
BikeClubKovacek
BikeClubKovacek

3.2.21 11:04

Puka – sám jsem se MTB prevexloval na silnicare, jelikoz mam hroznou techniku a větší radost mi dělá čistý výkon . Baví me prekonavat sebe sameho, miluji kdyz dám nějaký KOM a vidím kolik lidí je za mnou , ovsem tohle uz je diagnoza. To mi prijde skutecne jako extrém a jak píšeš…z toho člověk snad nemuze mít ani radost .

Reagovat
puka
puka

3.2.21 10:47

Život silničáře musí být opravdu smutný..

Reagovat
nooski
nooski

3.2.21 09:38

Cyklista009: a jak se ti daří na závodech?

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

3.2.21 09:16

hmm: jak se vytvareji KOMy doma u PC? Ja jsem zatim vzdycky musel sednout na kolo a jet ven.

A i na KOMy po rovine s vetrem v zadech si musis maknout. Treba na posledni KOM po rovine jsem musel jet pres 400 W 6 minut 20 sekund… davas to taky?

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

3.2.21 09:05

BikeClubKovacek: vetsinu kolem Prahy.

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

3.2.21 09:04

brtníček: vim, ale nesmi se to v jednom clanku prehanet… a musi sedet aspon zakladni fakta – napr. kdyz fouka silnej vitr od vychodu tak temer nikdy nesnezi/neprsi.

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

3.2.21 09:03

Roger.LeClerc: pomluva.

Reagovat
midlander
midlander

3.2.21 08:39

Cpt. Obvious v akci. :-D

Kdyby si dal občas pečenýho zajíce místo KOMu, možná by se zasmál.

Reagovat
BikeClubKovacek
BikeClubKovacek

3.2.21 08:26

Nepamatuji si, ze bych někdy viděl i u profiku natoz u me, ze 3× KOMy za sebou a uz tuplem ne na silnici.Tim spíš , kdyz tyhle se ani neprekryvaji a je každý jinde. Jsou to pohádky a nevěřím . Jestli jezdí někde v Kotehulkach. V normalni lokalitě jako je Praha či Slovacko :))) pokud bude sněžit , tak o KOMu se nedá absolutne uvažovat …mozna teda pokud jezdite na Aljasce !! :))))

A u cyklisty 009… jen ze zajímavostí jsem mrkl kolik KOMu ma Cink a Hynek. 520 vs 600. Ty si jich jen loni dal 700 xdd Jaktoze te neznam ?? :)))

Reagovat
nooski
nooski

3.2.21 08:11

Děsivé čtení. Jsem rád, že jsem vzhledem k okolnostem loni sundal tachometry z kol a řeším jen čas z hodinek (chytrých samozřejmě, ukazují čas a některé i datum). Tohle je podle mě představa pekla.

waters: opravdu nezvládneš přečíst tak krátký text?

Reagovat
waters
waters

3.2.21 07:29

Dobrý. Dočetl jsem 1/2. Zkraťte ty članky!!! Na to vážně není čas..:(

Reagovat
Tydlii
Tydlii

3.2.21 00:01

Jako rikal jsem si, jestli si nepopichnout Lukáše, ale říkal jsem si ze nee, ze by to nemusel pochopit.

No otevřu to tady večer a co nevidím :D

Ach jo.

Reagovat
hmm
hmm

2.2.21 22:32

Cyklista009 Jojo nejlepší je vytvářet komy doma u pc. Dost lidí získá pocit že jsi opravdový. Strava je kouzelná.

Reagovat
BikeClubKovacek
BikeClubKovacek

2.2.21 22:29

Přes 700 KOMů ? :D Můžu vědět v jaké jezdíte oblasti ? :))))

Reagovat
lukas aka mitro
lukas aka mitro

2.2.21 22:20

Jelene jelene, oci mas zelene,

Jezku jezku, ty jses ale…

Reagovat
brtníček
brtníček

2.2.21 22:05

Víš co je to nadsázka a parodie?

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

2.2.21 21:49

Jinak clanek je plny uplnych nesmyslu.

Treba aero navleky neni nutne sundavat 5 minut.

Takovej model jsem jeste nevidel…

Jinak taky nesedi casova osa clanku, po snidani je najednou poledne a vyjizdka trva teda 5 hodin? Pozdeji uz by byla tma.

A on nekdo chodi spat kolem 6 hodiny? V kolik teda vstava a jak dlouho spi, kdyz ma po snidani zase hned poledne?

A nakonec – KOMu jsem loni dal pres 700, ale delat to jako ten v clanku, tam nemam ani jeden.

Smer vetru se da overit s max hodinovym odstupem online, radar se da prohlidnout taky. A pripadne podle podminek v terenu vybrat jinej segment.

Reagovat
hmm
hmm

2.2.21 21:40

To je článek aspoň. Jak zblbnout ze Stravy ve dvou krocích.

Reagovat
Lynch
Lynch

2.2.21 21:36

"Pekna pohadka… nechapu, co porad nekomu vadi na sbirani KOMu.

Az natolik, ze venuje nekolik hodin vyrobe takovehoto clanku.

Kdyby radsi ten cas venoval treninku, praci nebo rodine."

nádhera, radši bych si šel zaběhat

Reagovat
Slavoš
Slavoš

2.2.21 21:27

No to Lukášovi C009, nevysvětlíš.

Reagovat
iron.hide
iron.hide

2.2.21 21:26

a hele, niekto je tu triggered

Reagovat
babicak
babicak

2.2.21 19:35

@cyklista009 : neměla by být rodina na prvním, ne posledním místě? Skoro bych řek, že to máš přesně opačně. A sbírání komů, to je naprostá pi*ovina, mělo by platit, že cesta je cíl, ne komy jsou cílem.

Reagovat
doubeq
doubeq

2.2.21 19:21

Doufám, že je to nadsázka, jinak by se měl takový člověk léčit :-D . Prostě kuknu ven, na radar a jedu někam ;-)

Reagovat
Cyklista009
Cyklista009

2.2.21 19:18

Pekna pohadka… nechapu, co porad nekomu vadi na sbirani KOMu.

Az natolik, ze venuje nekolik hodin vyrobe takovehoto clanku.

Kdyby radsi ten cas venoval treninku, praci nebo rodine.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

2.2.21 18:31

Krása, mile jedovaté, to mám rád.

Reagovat
Carpathia
Carpathia

2.2.21 18:24

Teda, takhle okatě se trefovat do jednoho konkrétního uživatele ;-) Doufám, že máte fungující datovku a připravených dvacet.

Reagovat
brtníček
brtníček

2.2.21 16:10

Jo i já znám pár takových co jedou podle čísel a pri tom když se s nima chvilku svezu tak moc toho nenamluvi, protože pořád sleduji budík. Ale nabuseni jsou to jo.

Reagovat

Moc pěkně napsáno a při čtení jsem nemohl dostat z hlavy příležitostné sportovce, kteří se dobrovolně nechali zavřít za mříže čísel..

Reagovat
jirkous3
jirkous3

2.2.21 13:35

Moc hezky napsáno, kdybych se někdy stal takovým magorem, tak hodím kolo do kopřiv a budu chodit raději pěšky.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

2.2.21 13:14

Jako fejeton hezke…:-)

Jestli ovsem takto nekdo skutecne funguje, tak je to hodne smutne…:-)))

Reagovat
Delkim
Delkim

2.2.21 12:48

Tak kdo takhle funguje víme, ale ten by si legraci ze sebe udělat neuměl :)))

Autorovi za jedna, pobavilo :)

Reagovat
roza
roza

2.2.21 12:43

Pobavilo

Reagovat
Tom-T45
Tom-T45

2.2.21 11:41

Jenom jsem to prolít, ale mně to zní jako volání o pomoc :-)

Reagovat
JiBel
JiBel

2.2.21 11:20

TheJD, grafik chyba v nastavení – už je opraveno, jen to chvilku trvá, než se to projeví. Díky za upozornění.

Reagovat
grafik
grafik

2.2.21 11:19

Autor?

Reagovat
TheJD
TheJD

2.2.21 10:57

Autor se neumi podepsat?

Reagovat