Nová kapitola Bike-fora

V pondělí ráno proběhla aktualizace webu spolu s podmínkami používání. Nejviditelnější změnou je ale přidání sekce MAGAZÍN, kde budou každý týden nové články a videa s inspirací a radami.

Jedná se o převzaté články z MTBIKER.cz vytvořené českou redakcí, která nyní přešla přímo pod Bike-forum.cz. Články píší nadšení amatéři, ale i zkušení cyklisté a přispět můžete i vy. V budoucnu chceme rozšířit a zkvalitnit obsah a stát se vaší cyklistickou homepage jak pro zprávy, inspiraci, tak i zábavu. Pokud vás zajímá, kdo pro vás články připravuje, můžete se podívat na náš redakční tým. Pokud vás však nová úvodní stránka s články neoslovila, do fóra se dostanete i přímo přes odkaz na aktuální témata, která si uložíte do oblíbených odkazů ve svém internetovém prohlížeči.

Další změnou je jasná struktura týmu, který Bike-forum.cz spravuje, stará se o každodenní chod a přispívá články. Mrkněte se na stránku redakčního týmu.

Méně reklamy


Snad velmi potěšitelnou zprávou je informace, že jsme odstranili, až na jednu plochu, všechny reklamní bannery. Reklama bude mít v budoucnu vždy nějakou souvislost s cyklistikou.

Rychlejší řešení podnětů pro administrátora a rozvoj webu


S novými provozovateli webu se zrychlila a zlepšila administrace fóra při řešení provozních záležitostí. Rozvoj v tomto směru bude do budoucna komplexnější a fórum se tak bude lépe a efektivněji bránit spamu a útokům.

Rozjíždíme sociální média


Poslední dobou jsme začali být aktivní na facebookovém profilu Bike-forum.cz, kam vybíráme zajímavý obsah z fotek na Bike-forum.cz. Pokud jste na Instagramu, můžete nás sledovat i tam. Stejně tak můžete sledovat Facebook MTBIKER.cz, kde se v příspěvcích zaměřujeme hlavně na obsah ze sekce magazín.

Nejbližší plány


Chystá se kalendář akcí, který dlouhodobě citelně chyběl, a jeho propojení s diskusí. Budete se tak moci podělit nejen o informaci o novém závodě, ale i doplnit hodnocení a zážitky z něj. Termín spuštění je naplánovaný na konec zimy tak, aby na začátek nové sezóny bylo vše připravené. Chystáme i organizované vyjížďky. Pozvánky budou formou vláken na Bike-foru, která založí někdo z našeho týmu. Také se připravují změny v sekci Bazar pro bezpečnější a příjemnější nakupování.

Věříme, že se vám novinky líbí, a budeme se snažit, abyste se na Bike-forum rádi vraceli už nejen za samotným diskusním fórem. Pošlete nám své podněty a tipy do komentářů, uvítáme je jako inspiraci pro další zlepšování.

Související téma ve fóru

Téma reakcí autor poslední
E-MTB – technika, rady, zkušenosti, novinky 624/624 dawka 25.11.20 21:57
Bike-forum - admin, provoz, (ne)funkčnost, hlášení, reporty...3 2691/2691 black.horse 18.11.20 13:36
NOVINKY 2021 1296/1296 Tina 16.11.20 13:11

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Fazzy
Fazzy

7.11.20 14:39

Magazín OK. Jen nevím proč to musí zabírat půlku hlavní obrazovky.. Pořád je to snad fórum a tudíž fórum by mělo zabírat největší prostor. Když budu chtít číst články a blogy, nemusím na fórum. Když už tam musí být, myslím, že úplně stačí heslovitě popsané nadpisy, maximálně s fotkou stejné velikosti jako u Nových bajků nebo bazaru. Řekl bych, že není nutné, aby nějaká ilustrační fotka tapetovala polovinu hlavní strany.

Další věc, pokud sem někdo půjde kvůli magazínu, dokáže si ho najít i v jeho vlastní záložce nebo ve spodní části strany. Ale světe div se, většina lidí sem chodí diskutovat, což řadí magazín z pohledu priority někam na úroveň bazaru a podle toho by měl být taky umístěn.. Není nic lepšího, než otevřít stránku a jako první rolovat X nezajímavých článků, než se člověk dostane k tomu proč sem přišel..

Reagovat
Tr35
Tr35

7.11.20 07:59

Mně je nějaký magazin navic nebo namiň úplně fuk, nepodstatnymi vecmi se nezabyvam. Mně tu na BF schází viditelní a funkční moderatoři. Chaoticke bezvladi kvalitu nikdy v nicem neprineslo nebo se pouze vyhranilo pro uzky okruh lidi.

Reagovat
Pionýr
Pionýr

6.11.20 10:35

@singlespeed, @jecnak: Díky, biker ještě nejsem světaznalý, byl jsem tam v zimě. Ale vypadá to neskutečně, jde na seznam povinností.

Reagovat
adam320
adam320

5.11.20 18:39

bessinko Venkovane, bessinko :)))

Reagovat
venkovan
venkovan

5.11.20 14:41

výjimku, Besinko, výjimku.

Reagovat
bessinka
bessinka

5.11.20 13:36

U @venkovana bych udělal vyjímku. Patří do skupiny lidí, kterým se nesmí odporovat .Stačí v jeho niku nahlédnout do témat, která vytvořil. Pak je to každému jasné.

Reagovat
jardalee
jardalee

5.11.20 12:33

za zacatku me to prekvapilo ale casem si clovek zvykne,na mobilu je ta zmena jeste mensi,treba jak ten novej facebook ze zacatku uplna hruza pak uz sem byl linej to prepinat a ted uz je me to jedno :)

Reagovat
mrazik01
mrazik01

5.11.20 09:52

Co to je za argument “počkejte, než se rozjedeme, na Slovensku to trvalo taky dlouho” ? Jenže v té době to tam ve velkém nikdo jiný pořádně nedělal, opravdu nechápu proč se snažíte znovu vymyslet kolo…

Reagovat
zirecek
zirecek

4.11.20 20:18

Vzhledem k tomu, že zde není moc negativních názorů, tak je změna veskrze neutrální. Já jsem pro každou novou špatnost, přestože s obavami sleduji, že se mírně omezuje to hlavní, proč je b-f tím b-f, jak ho máme rádi, to je nespoutanost, v dnešní době musím i bohužel říct nekorektnost. Tady je svět ještě normální. Tady si lidé řeknou od plic přímý názor, přestože to někdy zajiskří. Není potřeba mít viditelné hranice komunikace – ta svoboda je nejlepší a vzácná, proto tak lákavá pro většinu příchozích. Největší prasečiny se mažou, jinak ok. Čas ukáže. Komu se to nelíbí, dá si do záložek odkaz přímo na forum a vidí b-f, jak je zvyklý. Na rozvržení hlavní stránky bych v rámci zvykací kůry ortodoxních změnil poměr plochy magazínu a fora, kdy magazín by měl spíše 1/3 a forum 2/3 šířky stránky, anebo alespoň 50/50 přestože to vzhledově není ideální, :-). A mít nad forem na hlavní stránce hned zjednodušená třídící tlačítka „oblíbené“, „moje témata“ by byl ideál.

Reagovat
venkovan
venkovan

4.11.20 19:11

blue: není třeba se mého příspěvku chytat a předhazovat ho redakci. Je věcí redakce, jak se k čemu postaví. Můj příspěvek je veskrze pozitivní a naopak velmi vstřícný k novým krokům. Že věty protínám mým břitkým humorem, mohou citlivější povahy vyhodnotit jako útok. Což je tedy absolutně absurdní pohled na má slova, ale budiž. Můj příspěvek byl skutečně myšlen jako konstruktivní kritika, leč s drobně uštěpačným nádechem, který je mi vlastní. Také zde nevidím důvod, proč by se měl někdo cítit atakován poté, co napíši, že Imro a spol. točí o level lepší videa, a jejich projev ve videu je mnohem vyzrálejší, profesionálnější, informačně hodnotnější a třeba co se týče prezentovaných postupů (údržba, servisní zákroky atp. i správnější) než je tomu v případě videí od pana Mazury. Rozumného člověka to maximálně namotivuje k další činnosti.

Tím bych to uzavřel, prosím.

Rád bych ještě všem, kdo mají výhrady k nové podobě vzkázal: Nikdo nikomu nebere fórum, sdílení fotek, bazar, tedy starou podobu. Web je doplněn o Magazín, coby statickou, informační část pro, řekněme tu skupinu návštěvníků, kteří jen o cyklistice, kolech a tématech s tím souvisejících, hledají jasné, ucelené informace nějaké hodnoty a nemají potřebu se aktivně zapojovat do diskuze, kde, řekněme si to na rovinu, je někdy problém, aby laik nebo začátečník, dostal relevantní a vlastním úhlem pohledu nezabarvenou odpověď. S tím má problém absolutní většina místních diskutujících. Profi redakce, která má nadhled a produkuje použitelné články, je zkrátka něco, co je důležité pro velký počet potencionálních návštěvníků, vytvoření čtenářské základny, pro něž není cílem diskuzní fórum.

Jsou to dvě části webu, které dokáží fungovat paralelně vedle sebe a nikdo nikomu nic nebere ani nemění. Nebaví Vás číst články pro začátečníky, jak vyměnit duši, seřídit posed nebo čím mazat řetěz? Nevadí, zkrátka tuto část webu ignoruj, tak jako ti, kteří kvůli tomuto článku přijdou, budou nejspíš ignorovat diskuzi s tebou ve fóru.

Reagovat
vpa007
vpa007

4.11.20 11:38

Ale tak za mě tomu celkem fandím… je to konečně posun. Čas ukáže jakej, ale míň reklam oceňuji už teď, kdy v poště se konečně text roztáhne na „celou“ šířku stránky. Struktura mi přijde ok, magazín mi neva a ve fotkách snad konečně někdo přidělá i kategorii e-bike (prosím!!!). Takže držím palce… jo, ať je to evoluce, nikoliv revoluce, jo? ;-)

Reagovat
blue
blue

4.11.20 11:11

JiBel: mohl bys tady konkrétně popsat, co je v příspěvku venkovana útočnýho?

Reagovat
waters
waters

4.11.20 09:05

Proč se nové záložce magazín dává okamžitě tolik prostoru? Přejmenujte web na bike-magazin. Pokud by Vám šlo o myšlenku bikefora, tak uklidíte magazín někam dozadu, ať si místo na výsluní vybojuje, ale takhle to sem nacpat a čekat, že budou všichni skákat radostí je trochu přes čáru:(

Reagovat
Fran7
Fran7

3.11.20 21:43

Zvykám si na nový vzhled, nevadí mi pokrok, jen mám jedinou otázku, proč jsou nové biky vpravo a mají nejmenší prostor, i bazar má víc prostoru.

Reagovat
grafik
grafik

3.11.20 21:09

Je to blbost, Mito tu ujede 500 kilaku, a vy pak dáte konkurenční článek … nebo mamka, ta to tady rozhicovala, tak jak nikdo předtim.

Nechci jenom kydat, mám par nápadu jak to vylepšit, zjednodušit. Ale k čemu …

Reagovat
Foose
Foose

3.11.20 21:08

budete mazat urážky, hádky a nenávistné komentáře? Kvůli tomu sem totiž chodím.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

3.11.20 21:00

Grafiku, máš pravdu. Proč se redakce motá do oblíbených rubrik, kam přispívají sami uživatelé často i špičkovým,i s re­dakčními naprosto nesrovnatelnými, příspěvky (např fotoreporty uživatele Lazza)? Absolutně nechápu, proč dusí život fóra.

Reagovat
jecnak
jecnak

3.11.20 20:56

@grafik: podstatou fotek – vyjizdky jsou fotky z vyjizdek. Jen tezko se tam vklada strukturovany popis, gpx, video a dalsi. Neber Magazin jako nahradu stavajiciho, ale rozsireni. Vetsina lidi bude dal pokracovat v zabehnutych kolejich.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

3.11.20 20:54

JiBel: Mtbiker se vypracoval do podoby, kdy není pro nás Čechy zajímavý a chodíme tam jen opravdu sporadicky. Zato sem se chodí bavit spousta Slováků. Z toho je třeba vycházet. Z mého pohledu to v mtbikeru nedělají moc dobře. Nezábavné, nezajímavé a nepřehledné fórum a článek si přečtu tak jeden za dvaceti, zbytek nezajímavý. Zato tady to žije naplno už více než 15 let i bez moderátorů s patentem na rozum.

Reagovat
grafik
grafik

3.11.20 20:47

Proč nám bude redakce cpát tipy na výlety, když to bylo podstatou fotek – vyjížďky? Forum je komunitou uživatelů, nikoliv forum redakce … místo toho bych uvítal úplně jiné systémové změny. Proč číst o cyklostezce kolem Batova kanálu? Ještě sem dejte tipy jak správně na bezduse nebo jak elektropaskou smotat bowdeny do jednoho …

A dotaz, redakce je placená nebo to děláte ve volným čase?

Reagovat
JiBel
JiBel

3.11.20 20:43

komentář od @venkovan byl vyhodnocen jako útočný proti tvůrcům, a proto byl stažen. Po poradě s nimi byl nakonec vrácen zpět.

S redakcí MTBIKER.SK jsme v kontaktu a máme jejich plnou podporu. Ale i tam kdysi začínali a trvalo jim roky, než se vypracovali tam kde jsou dnes.

Reagovat
jecnak
jecnak

3.11.20 18:58

@Pionýr: je to jak pise Singlespeed prehrada Livigno. Dalsi fotka ze stejne trasy je u nas na “Instagramu”: https://www.instagram.com/p/CE3vsxKHGHW/?…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

3.11.20 18:45

No, to nám to pěkně začíná. Venkovanův příspěvek jsem četl, nic závadného ani vulgárního tam nebylo. Vypadá to, že zde bude dovoleno pouze lézt do zadnice a kdo neleze, bude zablokován. Smutné. Už jen čekám, kdy budu zblokován taky, neboť pochlebování není můj styl. Ale to už nebude vadit. Fóra, kde panují tyto zvyklosti mě opravdu nezajímají.

Reagovat
iron.hide
iron.hide

3.11.20 18:31

Chcel by som sa spytat, preco bol zmazany prispevok nizsie od Venkovana, ked mu jeden z moderatorov D3VL3R za ten prispevok dakuje

Reagovat
capis
capis

3.11.20 18:23

Bezva, už se těším, jak si počtu.

Reagovat
Jano86
Jano86

3.11.20 18:06

To bude paráda.. Hlavne nezmyselné urážky zakázať

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

3.11.20 17:45

Pionýr: To by měl poznat každý biker. Jedna z nejznámějších cyklotras po staré vojenské komunikaci nad přehradní nádrží Livigno/Gallo.

Reagovat
Pionýr
Pionýr

3.11.20 17:23

Co to je prosím za údolí?

A když už v návaznosti diskuse, konstruktivně: obrázky Magazínu by mohli mít popisky, třeba i jen na najetí myší. Jinak děkuji.

Reagovat
D3VL3R
D3VL3R

3.11.20 16:29

Děkujeme za konstruktivní reakci a o to větší je to pro nás závazek tvořit kvalitnější a lepší obsah.

Reagovat
venkovan
venkovan

3.11.20 16:24

Mám rád nové věci a fandím Vám. Doufám, že to přinese na celý web spoustu kvalitních článků, reklamy na elektrické vozítka, a spoustu nových, neposkvrněných čtenářů a přispěvovatelů. Také doufám, že popularita Bike-fóra třeba přinese české redakci MTBIKER někoho, kdo umí mluvit na kameru lépe, než strnule a monotónně a umí téma, na nějž točí video, také naplnit patřičnou dávkou informací, protože panu Mazurovi nejde nic z toho a jeho videa jsou sledovatelná asi tak 9 vteřin a pokud divák vydrží déle, stejně se nic nedozví, viz.jeho videa o novinkách 2021, kde kamera proletí kola letem světem a nevypadne z něj ucelená informace o konfiguraci ani jednoho jediného kola. Hodně štěstí. Případně bych se vůbec nebál, oživit magazín i články a videi MTBIKER.sk, veď sme bratia. Kvalita projevu i informační hodnota je tam o několik tříd výš něž u PATa a MATa.cz.

Reagovat
fhb
fhb

3.11.20 13:25

Za mně je to fajn a progres, už jsem si něco z magazínu pročetl.

Reagovat
onuce
onuce

3.11.20 13:01

Znovu apeluji na nepodsouvání ekektrokol postiženým. V magazínu nikdo nereagoval. A znovu tedy opakuji: Postižený neznamená lempl!

Reagovat