Kamarádů se společným zájmem je vždy málo. Zvlášť tehdy, když je tím zájmem společný i životní styl. Kolo je a vždy bylo téma, které spojuje a motivuje. Už ať je to zpříjemnění či vyplnění volné chvíle, nebo nástroj k tvoření osobní formy a kondice.
S kamarádem Martinem jsme si domluvili výjezd na kole do tolik milovaných Beskyd. I když je tohle pohoří malebné a drsné zároveň, stále je velkým lákadlem navštěvovat ho opakovaně.Téma | reakcí | autor | poslední | kategorie |
---|---|---|---|---|
Beskydy - aktuálně V | 1767/1767 | goofy | 19.1.21 09:50 | Cestování |
Beskydy na kole | 50/50 | deda | 21.7.20 09:38 | Cestování |
Okruh Beskydy | 7/7 | tieffp | 6.9.19 12:27 | Cestování |
Dle právníků zvaní dalších lidí na Pustevny naplňuje skutkovou podstatu trestného činu.
No jo, to me nenapadlo, ze v tucnem textu bude zasifrovanej celej clanek :)
Tip na výlet: Další beskydský vrchol – závěr sezony 2020
výjezd na kole do tolik milovaných Beskyd
nějakou dobu plánovali společný švih
to by bylo, aby to nebylo…
podél řeky Odry
řeka Ostravice
dostáváme na okraj Sviadnova
on to vnímá jako lehce zvlněný terén
jako nekonečný úsek
vrcholu Pusteven
tradičně místní Kyselicu
jsme za šest minut v Trojanovicích
odtud tedy už jen necelých 19 kilometrů
jsem si švih náramně užil
jistě je navštivte
_
Já tomu vytučňování začínám přicházet na chuť. Člověk si přečte jen to zvýrazněné, ušetří čas a o nic důležitého stejně nepřijde.
Velmi taky oceňuji u fotografií autorem zmiňované kouzlo autentického momentu. Nevím jestli to byl záměr, ale některá selfie mi připomněla film Party Hard.
Moudrý telefon mám a ne nejhorší. Pásku nepoužiji, nicméně děkuji za tip. Cílem je být autentický :-). Budu moc rád, když bychom spolu někdy vyjeli. Můžeme jet i z Podolánek, nebo od Martiňáku přes Bařiny a po turistické trase vyjet pod Maměnkou – trasa na bajk. Zpět přes Tanečnici do Trojanovic :-). Dostává to pak jiný rozměr.
Nerozumím tomu, že prakticky nemáš foťák. Dnes ho má snad už úplně každý stále při sobě v telefonu. Takže až si někdy koupíš „chytrý“ telefon, nezapomeň na tu černou lepící pásku, ať není ostuda :-). Jinak, samozřejmě, děkuji za pozvání na Pustevny. Jednou – dvakrát za rok si tam cvičně zajedu s drahou polovičkou na smažák ze stánku. Na silničkách obvykle jedeme nahoru kolem chaty Mír nebo kolem chaty Martiňák – zajímavé, že se tyto trasa v magazínu ještě vůbec neobjevily a jezdí se zásadně po Knížecí :-). Ale jinak mě to místo moc nezajímá.
Ahoj Singlespeede už jsem se skoro bál, že se neozveš :-). Jasně, že čtu.. Video se Sváťou se mi moc líbilo. I když Luca a pak Peťa se Sváťou jeli jinou trasu. Pustevny mám moc rád a dojel jsem nahoru z několika stran, můžeme někdy i spolu. Mno, foťák prakticky nemám, takže na něj nesahám a to kouzlo autentického zachycení momentu by chybělo ;-).
Renku, Renku. Ty ses vůbec nepolepšil. Navíc vůbec nečteš B-F. Na Pustevny jsme po Knížecí cestě už jeli s Lucou14 a Svaťou Božákem ;-). A horší fotky už snad opravdu nejdou nafotit. Měl by sis dát sebekriticky přísný zákaz vůbec sahat na foťák a objektiv si odpovědně přelepit černou páskou, kdybys náhodou zapomněl :-).
Jako většina lidí tady i já si moc rád čtu o ježdění na kole. No a když je to takový obdivuhodný výkon s 1200 m převýšením a navíc po málo známých místech, je to o to lepší! Jsem moc rád, že v textu jsou tučně vyznačené záchytné body když se ztrácím. Toto je opět magazín v jeho ryzí formě jak ho máme rádi. Už se těším na pokračování „na fabiku podél Labe s kámošem na časovkářském speciálu“. Moc přínosné, díky!
Jde vidět, že autor moc nečte B-F, protože jinak by hned v úvodu neudělal zásadní chybu. Je tu přeci všeobecně známo, že po asfaltu se nejlépe odvalují podhuštěné balóny :)
Prazak0: mimo to, že má Marťas o deset kilo méně než já, má najeto téměř 5× tolik co já za loňský rok (jak píšeš, je zdatnější :-)). Je borec, jezdí trenažér/venku… Určitě zajímavý švih a moc mě bavil.
Pokud na silničním kole vyjížděl lehčeji do kopce, tak jistě to kolo je lehčí než MTB a pneu mají menší valivý odpor, ale řekl bych, že právě do toho kopce ten rozdíl bude nejmenší. Odpor vzduchu, ten se výrazněji uplatní až při trošku vyšší rychlosti. Zkrátka silniční kolo dle mého názoru by mělo být rychlejší zejména ve sjezdu a při jízdě po rovině nebo proti větru. Beru to trošku dle sebe, kde do kopce se to tolik neliší, jestli jedu na gravelu nebo krosovém kole, kdežto celkový rychlostní průměr má gravel jasně lepší. Zkrátka ten na silničce je fyzicky zdatnější, proto mu to šlo do kopce lépe.