Tip na výlet: Dva dny s elektrokoly na Balatoně

K Maďarsku jsem měl vždycky blízko. Asi proto, že moje babička byla Maďarka, takže z nějaké čtvrtiny mi v krvi proudí právě maďarská krev.

V dětství jsme každý rok o prázdninách jezdili k rodině do Budapešti, odkud jsme minimálně na několik dní vyrazili k Balatonu. Naposledy jsem se tam podíval v roce 2018 jako moto podpora mladšího bráchy a bratrance, kteří tam na kole vyrazili z Uherského Brodu. O jejich cestě je tady na webu bike-forum.cz i článek.



Navíc kdykoliv jsem na hranicích v Komárně, nemůžu si nevzpomenout na vlastní zážitek. Neznaje maďarského jazyka, vydal jsem se velmi, velmi dávno na výlet do rodné země naší babičky. Hraniční kontrola, policista s výškou něco pod dva metry, si vyžádal cestovní pas. Když ale policista poděkoval a pokynul, že můžu pokračovat, já jsem, slušně vychovaný, zapátral hluboko v paměti a snažil se vzpomenout si alespoň na nějaké to slůvko, které mi mohlo uvíznout v hlavě, když jsme nespočetněkrát poslouchali otce telefonujícího s rodinou v Budapešti a smíchy se popadali za břicho (prostě nám maďarština přišla směšná).

A tu se mi rozsvítilo: "Köszönöm (děkuji)," vypadlo ze mě, policista jen mrkl a lehce se pousmál, zřejmě ocenil snahu českého turisty naučit se základní slůvka maďarského jazyka. Až po sem to bylo vše v pořádku. Jenže reakce pohraničníka mi dodala odvahy a z rozjíždějícího auta jsem vyklonil hlavu a s upřeným, sebejistým pohledem říkám: "Csókolom (líbám)." Význam slova jsem se dozvěděl teprve o několik dní později, když jsem svojí historkou pobavil celou rodinu. “Viszlát (nashle)” bylo to slovo, které jsem hledal.


Parametry trasy:


  • Určení: vše včetně silnice
  • Náročnost: lehký
  • Povrch: 100% asfalt
  • Délka trasy: 81,68 km
  • Převýšení: 362 m
  • GPX

Na čem jezdíme


Já ale nejsem takový blázen, abych se pustil na tři sta kilometrový jednodenní výlet. Nikdy jsem nebyl a teď už jen rád jezdím takzvaně za poznáním. Kvůli tomu jsem si taky pořídil elektrokolo a po prvních vyjížďkách prodal své “normální” a můžu říct, že to bylo nejlepší rozhodnutí a nejlepší investice.



Nechci tady rozebírat zatím stále ožehavé téma elektrokolo, nikomu nenutím svůj názor, ten nechť si udělá každý sám, ale nechť tak učiní až po tom, co zváží všechny možné přínosy, nebo lépe - až se na tom sveze. Řeči typu: ”Elektrokolo zabíjí cyklistiku.” už přecházím s úsměvem a o autorovi si tvořím celkem ucelený obrázek. Ale zpátky k věci. Volba tedy padla na Cube Reaction Hybrid 625 model 2020 a po sedmi měsících a bezmála 6 000 km můžu říct, že bych neměnil. Kolo pohání motor Bosch CX poslední, tedy 4 generace a energii obstarává baterie o kapacitě 625 Wh, což mi umožňuje slušný dojezd i přes to, že patřím k nad stokilovým cyklistům. Přítelkyně sedlá Leader Fox Avalon 2020 s motorem Bafang a baterií o kapacitě 625 Wh, což jí umožňuje ještě lepší dojezd, protože ani zdaleka nepatří k nad stokilovým cyklistům. Krátce se o kolech zmíním v závěru.



Ubytování


První prázdninový víkend jsme se rozhodli prozkoumat Balaton, resp. jeho vrchní část. Ubytování v Siófoku jsme si rezervovali přes Booking. Dvě noci v apartmánu Unio Vendégház nás vyšly na nějakých 100 €. Ubytování to bylo pěkné (na Bookingu má hodnocení 8.1), a přestože se nejednalo o ubytování zaměřené na cyklisty (nebyla tam žádná úschovna kol), problém to nebyl. Stejně jsme po vyjížďce potřebovali kola nabít, tak jsme si je brali přímo na pokoj a taky jsem byl klidnější, když jsem je měl u sebe. Bonusem bylo parkování auta v uzavřené zahradě, přímo pod našimi okny.



Den první - 80 kiláků na pohodu


Vyrazili jsme hned po příjezdu. Bylo před 11. hodinou, slunce už pálilo a ulice Siófoku začínaly žít. Při pobřeží jsme se vydali směrem dolů do Zámardi, což teda nebyla ničím zajímavá cesta. Nebýt toho, že se tu a tam mezi domy ukázal kousek jezera, byla to cesta jako v kterémkoliv jiném městě, nezajímavá. Tři kilometry od našeho ubytování nás vítala cedule s nápisem PLASZ A KORZÓ a my vjeli do zámkovou dlažbou dlážděné promenády. Tento půl kilometru dlouhý úsek byl po obou stranách doslova posetý bary, restauracemi, kavárnami, fastfoody, stánky se zmrzlinou, gofry, palačinkami. Nebylo poznat, kde jedno končí a druhé začíná.

Tady na mě poprvé dýchla dovolenková atmosféra. Lidé nikam nespěchali, posedávali u kávy nebo se courali k plážím. Těch je na téhle straně skutečně dost, hlavně se tady dá bez problémů najít volná pláž, takže můžete zastavit a osvěžit se. Jednou z takových je velmi oblíbená Ezüstpart s délkou 2,5 km, perfektně udržovanou travnatou plochou, množstvím občerstvení, vyžitím pro děti, a dokonce bazénem. Jelikož máme za sebou teprve 7 km, pokračujeme dál. 10 km jedeme většinou v těsné blízkosti břehu a užíváme si krásných výhledů na tu obrovskou vodní plochu.



Hurá na severní stranu


Přibližně za hodinku od našeho startu přijíždíme do Szántód. Jsme v nejužším bodě jezera a na protějším břehu vidíme Tihany. Dopravu z jedné strany na druhou tady obstarávají trajekty, které vyjíždí každých 40 minut. Přibližně 1,2 kilometru dlouhá plavba trvá asi 8 minut a nás stála asi 300 Kč (dvě kola, dva lidé). Poloostrov Tihany si zajisté zaslouží pozornost. V roce 1952 byl prohlášen za chráněnou oblast a na jeho jihozápadní straně nepotkáte auto. Díky tomu si můžete místy užít téměř panenskou přírodu s nespočtem cestiček a stezek. Tihanský poloostrov je pro množství rostoucí levandule často přezdíván jako maďarská Provence. Milovníci historie se určitě zastaví u Benediktinského kostela.



Ten se nachází na kopci a jako odměnu za výšlap navíc dostanete nevídanou podívanou na jezero v celé jeho velikosti a kráse. Poloostrov projíždíme po Tihany rév, která je celých 7 km v bezprostřední blízkosti břehu, a Balaton tak máme po celou dobu jako na dlani. Do Balatonfüred míříme stezkou EV14, která je souběžná s hlavní silnicí. Balatonfüred nebo taky hlavní město Balatonu, jak je často nazýváno, rozhodně stojí za navštívení a množství aktivit a památek tohoto významného lázeňského města by vydalo na samotný článek.



Tagore promenade


My jsme tentokrát pouze projížděli, přesto nás zaujala asi kilometr dlouhá, vzrostlými platany lemovaná, široká promenáda, z jedné strany ohraničená břehem jezera. Na straně druhé se pak roztahuje prostorný park se spoustou míst k odpočinku nebo občerstvení. Až doma jsme zjistili, že to byla známá Tagore sétány nebo-li Tagore promenade pojmenovaná po Rabíndranáth Thákur - prvním asijském držiteli Nobelovy ceny, který zde v roce 1926 vysadil první strom jako poděkování za své uzdravení. (Tagore byl pseudonym, pod kterým vydal na 40 knih).



Pokračujeme dál


Stále po EU 4 opouštíme Balatonfüred a na pár kilometrů se vzdalujeme od břehu jezera. K němu se vracíme hned v následující vesnici Csopak. Přes Alsóörs pokračujeme do Balatonalmádi a následně do Balatonfűzfő, což je nejsevernější místo Balatonu a kde taky opouštíme značenou stezku EV14, která pokračuje dál do Székesfehérváru. Až po sem to bylo ve znamení prakticky nepřetržité možnosti koupání, i když volnou pláž aby jeden pohledal, a zastávek s občerstvením.

Odsud však míst ke koupání ubývá, volný písčitý vstup do vody je taky nahrazen kameny a celkově se okolí začíná více vlnit. Balatonkenese a Balatonakarattya jen profrčíme. Oproti tomu se nám líbí přejezd úzkou silnicí z obou stran obklopenou stromy do Balatonliga. Ta je naprosto odlišná od toho, co jsme dosud projeli. Připadá nám to jako průjezd zahrádkářskou kolonií, přestože obyčejné dřevěné chatky vidíme jen sporadicky, namísto toho tady za plotem stojí obrovské domy.

Zpátky na druhé straně


Následuje Balatonvilágos, kde už zase můžeme pozorovat měnící se okolí. Kamenitých mol ubývá a nahrazují je udržované travnaté plochy. Čím blíže jsme zpátky Siófoku, tím více na břehu jezera přibývá restaurací a pozvolných vstupů do vody. Soukromé domy a penziony necháváme za sebou a se vstupem do Siófoku přebírají vládu patrové hotely.



V cíli prvního dne


Máme za sebou 81 kilometrů. V sedle jsme strávili čtyři a půl hodiny, krátkých přestávek na občerstvení (například na gofry, které nemůžou být nikde jinde lepší než právě tady) nebo jen tak se porozhlédnout bylo nespočet, a tak už je k osmnácté hodině a my míříme rovnou na známou pláž Aranypart, kde odkládáme kola a bereme jezero útokem.



Po zaslouženém svlažení se vydáváme do nejbližší restaurace ochutnat místní speciality. Já si dávám tradiční maďarskou rybí polévku halászlé, přítelkyně volí jistotu a dává si řízek. Zatímco tady halászlé nejsou ani zdaleka tak pálivé, jak se traduje, velikost řízku - no jak to říct, prostě je to plachta, která by nakrmila plný autobus prvňáků. Utkali jsme se s ním opravdu se vší vervou, ale i tak jsme nezvítězili.



Den druhý - ne vše jde podle plánu


Ráno jsme vyrazili v půl desáté. V plánu bylo dojet co nejníž po jižním břehu. Balatonlelle nebo až do Fonyod, kdyby se dařilo, no skončili jsme mnohem dříve. Do Szántód jsme jeli už známou cestou, pak jsme ale byli opět překvapení rozmanitostí cest, respektive okolí, které Balaton nabízí. Víceméně celých sedm kilometrů až na místo našeho “otočení” jsme jeli ve stínu, v tunelu tvořeném stromy po obou stranách stezky, často s blízkým kontaktem s jezerem.

Každopádně mezi Balatonszárszó a Balatonföldvár jsme nuceni se otočit a vrátit se k hotelu, respektive na pláž, a strávit zbytek dne povalováním se u vody, pojídáním maďarských dobrot a konzumací piva. Totiž - před koncem včerejší vyjížďky, při průjezdu Balatonfűzfő, jsem měl v plánu udělat si stejnou fotku jako brácha s bratrancem před dvěma lety, ale co čert nechtěl, podklouzla mi noha a já se z větší části nechtěně vykoupal. To by tak nevadilo jako to naražené koleno, které se v plné síle ozvalo právě uprostřed vyjížďky. Nicméně celkem jsme kolem Balatonu najeli 133 km a ze 197 kilometrů dlouhého pobřeží Balatonu jsme ukrojili celkem 88 km.



Pár slov na závěr


Záměrně v textu mnohokrát zmiňuji možnosti občerstvení. Je to z toho důvodu, že je jich zde opravdu, ale opravdu mnoho a není důvod se obávat, že když například pojedete s dětmi, nebudete se mít nějakou dobu kde občerstvit. Tady to prostě nehrozí a v podstatě si nemusíte vozit ani bidon s vodou. Stezky jsou tady perfektně označeny, ale pokud přeci jen potřebujete nahlédnout do mapy, rozhodně doporučuji Mapy.cz, Google maps u mě už v terénu skončily. Pokud požadujete od map více, doporučuji placené Locus Map, které používám už několik let.



Slíbil jsem, že v krátkosti zmíním i naše kola. Nemám v plánu tady na ně psát recenzi. To třeba v jiném článku. Nicméně chci říct, že první den - 80 kilometrů jsme ujeli v naprosté pohodě a k nabíječce se vrátili přibližně s 50 % baterky. Přítelkyně ještě o kousek víc. Ano, bylo to 80 kilometrů po rovině, nastoupali jsme sotva 200 metrů, ale chci tím říct, že tady, na absolutní rovině, není třeba se obávat o energii. Neměl jsem tak potřebu ani hledat dobíjecí stanice.



Na jedno nabití i přes 100 km


Za výborných povětrnostních podmínek si myslím, že bychom dokázali hrubě přesáhnout sto kilometrů na nabití. Pod to se samozřejmě nepodepíšu. Ale protože jsme tam určitě nebyli naposled, není vyloučeno, že se o to při příštím výletu nepokusíme. No co, maximálně si v závěru trochu šlápneme, abychom ty vyčerpané koně dotáhli do cíle.

Související téma ve fóru

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kovar
kovar

11.1.21 15:18

Ajaj Kateřino, expert na češtinu je tu ječňák, on by ti poradil s tím dospělí x dospělý.

A mám dotaz, co je to vypublikovat?

Reagovat
0bstii
0bstii

8.1.21 08:38

Mrzí nás, že tento článek byl takto vypublikovaný, chybu jsme ale napravili. Kdyby nám někdo chtěl pomoci, nechť se nám ozve na redakční e-mail: redakce@bike-forum.cz Od organizace či kontroly článků až po jejich psaní.

Za téma elektrokol, řekneme jen toto, patří k cyklistice a když se to někomu nelíbí, tak ať to jednoduše nečte. Většinou jsme zde dospělý lidé, proto aktivně komentovat (často i opakovaně), že elektrokola jsou špatné a nepatří sem, nám nepřijde úplně konstruktivní a dospělé. Našim cílem je tvořit pestrý obsah tak, aby každý z cyklistů zde našel to své, ať už začínající, tak i pokročilý (včetně těch, kteří jezdí na elektrokole)

Reagovat
Gaper
Gaper

5.1.21 15:15

Ekola vokolo vody a TUČNÁ slovíčka k tomu. Co víc si přát. :D

Reagovat
Jason Voorhees
Jason Voorhees

1.1.21 01:56

…„odměna za výšlap“ …sry, dále jsem nedočetl, smutnej příběh.

Reagovat
psbiker
psbiker

1.1.21 00:23

Kdyby jen ty hashtagy, související témata tomu dodávají nečekaný kontrast. Neznalý přípomocňák když to uvidí, tak ho klepne pepka :)

Reagovat
n_bye
n_bye

31.12.20 18:28

Teď koukám na ty hashtagy pod nadpisem. Elektrokola, ok. Horská cyklistika, LOL.

Reagovat
zirecek
zirecek

31.12.20 14:09

Romancero: Tvůj názor na výchovu je popsán hezky. Snažím se tak žít, doprovázet životem mou dceru.

Avšak v případě magazínu b-f by to v tvém přirovnání znamenalo, že učitelé-redaktoři by měli ještě projít základní školu.

V případě, že dlouhodobě je magazín na většině plochy hlavní stránky, kvalita textu a fotek je, jaká je, redaktoři se chovají v diskuzi, jak chovají, nelze brát polehčující okolnost, že redaktoři procházejí „základní školou“.

Když se magazín na hlavní stránce upozadí, bude se postupně vyvíjet, růst, tak je to logický vývoj. Přirozeně se může vyvinout jako hlavní lákadlo b-f, pak si zaslouží tolik prostorové pozornosti.

Reagovat
INSP.TRACHTA
INSP.TRACHTA

31.12.20 13:07

hmmm kvalita hodná BF. To už i Laďa Větva podal bikerštější výkon: https://vetvicka.blog.idnes.cz/?…

Reagovat
CzechJoker
CzechJoker

31.12.20 12:42

Článek se mi nelíbí, což je moje svaté právo. Jestli někdo vyrazí na totální placku s elektrokolem, je to jistě jeho boj, ale chlubit se tím mezi cyklisty, to mi přijde trochu mimo mísu. Aneb, jak říkal náš profesor češtiny – pumprdentlich.

Normálně bych to nekomentoval, ale pokud zde někdo napsal, že to kritizuje jen deset lidí, tak já jsem ten jedenáctý.

Nicméně ať jsem konstruktivní:

  1. s váhou přes metrák bych doporučil zahodit baterku a šlapat za svoje. 30 kg nadváhy není normální.
  2. na balatonskou krutopřísnou placku bych příště zvolil něco vhodnějšího, než jsou horská kola.
  3. velmi mě pobavila informace o spálených kaloriích na jedné fotce; očekávám správně, že to najdu i v profilu autora na Stravě?
Reagovat
Romancero
Romancero

31.12.20 12:04

zirecek..

tk uznávám, jsem poněkud ovlivněn svým povoláním. Já mám ke studentům jiný přístup a nedovolím si je kritizovat stylem, jakým to činí mnozí zde. Vím, že nejlépe učí osobní příklad a když něco nevím /neumím přiznám to a klidně na řešení přijdeme společně se studentem..

Tedy vnímám život jako školu, a sám vím, že nejvíce mě naučil učitel, který byl vlídný, laskavý a trpělivý- ne diktátor, který mě stále kritizoval a urážel.

Reagovat
venkovan
venkovan

31.12.20 11:27

A co bude příště? Příště se můžete opravdu těšit. Kolegové M. a J. nás vyvezou dodávkou na Mont Ventoux ve Francii, z nějž si užijeme parádní, dva dny trvající, 20km dlouhý sjezd dolů, do údolí a jak se říká, zatopíme našim elektrokolům řádně pod kotlem. A fotky jsou vlastně umělecké, pořízené formou tzv. mačkání spouště od boku.

Reagovat
exxonvaldez
exxonvaldez

31.12.20 10:28

Jako 81,68 km za dva dny s převýšením 370m na e biku kolem Balatonu? Tak to zaslouží článek, to bezpochyby...­..........

Reagovat
Jano86
Jano86

31.12.20 07:27

Človek ráno zapne BF a hneď vyskočí moped :(

Reagovat
Alojs01
Alojs01

30.12.20 22:57

Doporucuju adminum prostudovat, jakym zpusobem je cleneny a strukturovany stranky motorkari.cz. At uz v technive, zajimavostech, ci cestopisech. Myslim, ze pri trose inspirace by se vyvarovali spouste negativnich komentaru…

Mit vse, pod jednou zalozkou Magazin je proste spatne.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

30.12.20 21:41

@jecnak: @zirecek: Bohužel doba se od začátku fóra dost změnila. Spousta lidí na kole přestala jezdit…

To je proste tvuj pohled a hlavne asi predstava soucasneho vedeni BF. Nic vic bych za tim nehledal. Chcete mit z BF spravnacke forum, kde se bude resit pouze cyklistika a pokud mozno v kladech. V tomto se s dlouhodobymi cleny prozatim neshodujete. Ono je to totiz velice jednoduche. Doposud BF byla zabava lidi holdujicich cyklistice a tomu proste odpovidala vlakna. Clenove jsou / byli uplne obycejni lide, kteri maji kolo jako zivotni styl nebo predni zabavu, ale take bezne prizemni problemy. Tak je potreba chapat lidi a takhle jsem kdysi videl BF a libilo se mi to.

Ty spravnacke cyklodotazy, co chcete budou v 80% stale tytez – jakou, jak, bude fungovat… A zadna prevratna revoluce v soucasnych trendech neni, a uz vubec ne ta, ktera by vyplnila stranky fora misto offtopicu. Napadaji me asi jen novinky typu zwift, power metry, gps, logovani… A toto je stejne spis uzkoprofilove.

A jsem zklaman co jste tady zmatkovali s mazanim dlouhodobych clenu. Ted jsou tady bile stranky, smazane ucty a znehodnocene kdysi dobre diskuze. Take posledni dny nuda.

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

30.12.20 21:18

Se SSSR na v Ječné časy a nikdy jinak!

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

30.12.20 20:46

Lenin je v Ječný :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 20:32

Mohli, to je fakt. Třeba zirecek se vypracoval na solidní úroveň, vládní salónek na hlavním nádraží v Praze by mohl vyprávět ;-).

Reagovat
gersa
gersa

30.12.20 20:23

Nebudu komentovat kvalitu článku, jiní to udělali mnohem lépe a trefněji… vlastně to chci napsat jen proto aby si p. Jecnak uvědomil, že těch lidí, kterým se celý magazín a jeho úroveň nelíbí je více než deset

Taky bych se chtěl ohradit, proti nařčení, že bych patřil do skupiny, která na kole nejezdí a nesleduje trendy. Naopak, stavím průběžně kola pro své 3 děti a občas i známé a kamrády. Takže za toto obvinění a nařčení žádám omluvu, 20k nikam posílat netřeba

Za svůj komentář se nestydím

Reagovat
Kalic
Kalic

30.12.20 20:13

Někteří kritici kritiků fotografií by mohli přispět aspoň nějakými fotografiemi v rámci zdejší komunity :-)

Reagovat
rk1
rk1

30.12.20 19:50

Někteří kritici fotografií u článků by taky mohli zapracovat na svém fotografickém skillu, i když si to o sobě zrovna nemyslí :)

Reagovat
mirage
mirage

30.12.20 18:46

Co se tyče B-F, tak se mi tak nejak zda, že se to tady začlo kazit až s prispěvky o ečkach.a ečkařich.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 18:42

Seš šikovnej kluk, Doome ;-).

Reagovat
plzakj
plzakj

30.12.20 18:31

Pojďte být konstruktivní a vyjádřit názor https://www.bike-forum.cz/…gazin-anketa

Reagovat
Reneks2
Reneks2

30.12.20 18:27

Četli jste to vůbec? Osobně jsem tam ještě nikdy nebyl, a docela rád bych to i napravil. Mohl bych vzít s sebou i svoje děti podle trasy. Na takový prodloužený víkend se to zdá jako ideálka. Prostě tip na výlet, to beru. A ta elektrokola.. Ať si jezdí kdo chce na čem chce, no ni?

Reagovat
gerrard
gerrard

30.12.20 18:25

Doom: pekna prace ten clanek a hlavne fotky. Tady ta doba, kdy nekdo, kdo neumi nic a netusi ani zaklady toho co dela nema problem rvat ty svoje s prominutim sracky na web a mysli si, ze se z toho vsichni sesypou nadsenim. A pak kdyz se dozvi pravdu, tak misto stahnuti ocasu a priznani si reality zacnou kolem sebe kopat. Trapne je to od magazinu co ma ambice oslovovat masu ctenaru. Jestli chteji muzu jim poslat nekolik rocniku cykloturistiky, at tusi, jak se to da delat na urovni.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 17:57

Díky. Škoda, že spousta fotek už není k dispozici pod starými odkazy. A některé bych dnes nafotil jinak bo jsem před těmi sedmi lety, kdy vznikly, určité věci neviděl. :)

Reagovat
Carpathia
Carpathia

30.12.20 17:41

Doom Banovaný >>

ten tvůj třídílný balatonský cestopis je fakt dobrý (palec hore). Místní fotoeditor by si mohl kliknout na odkazy a podívat se, jak by to mohlo příště vypadat a možná si na fotorádci o fotografování a úpravě fotek před jejich veřejnou prezentací něco přečíst.

Reagovat
Krejza
Krejza

30.12.20 17:18

Luca14: Ano, dle pravidel pravopisu lze užít i tvaru „Balatoně“. Nicméně, jsou zde ještě drobné nyance dle určitého zvyku či vhodnosti použití. Např. chci-li sdělit, že si na něco nemohu vzpomenout „mám to na jazyku“ je správně i ve tvaru „mám to na jazyce“, přesto je zaběhlá první možnost. Moje rýpnutí tedy bylo tímto směrem, protože tuto verzi vidím poprvé.

V článku je tvar potom uveden běžným „na Balatonu“, a to několikrát. Vyvstává otázka, kdo je autorem nadpisu na f-b a kdo je autorem článku. Vsadím se, že jde o dva různé lidi.

Nebudu komentovat kvalitu článku, jiní to udělali mnohem lépe a trefněji, než bych dokázal. Jen zkusím doporučit, abyste si od nich vzali rady k srdci. Jde převážně o lidi, kteří tady vyrostli a strávili notnou část života na to, abyste si je vyslechli a pokusili se jim alespoň částečně vyjít vstříc a udržet určitou kvalitu na úrovni, kterou tady vybudovali. Druhou možností je situace, kterou tu popisuje zirecek – odchod fóra jinam. Je-li to záměr, bylo by slušné to říct.

Reagovat
lukas aka mitro
lukas aka mitro

30.12.20 17:12

Chuji a kverulanti jste. V desateru o sedmi bodech mate jasne napsano…v jednom z tech trech bodu…ze je dovoleno chvalit…kritika se nepripousti…a tim min konstruktivni …abych parafrazoval, to je samy debil, blbecek, debil, blbecek, jebom tam ti dva z breclavi, to je vyjimka, to jsou dva blbecci vedle sebe…

Reagovat
jecnak
jecnak

30.12.20 16:59

@zirecek: Bohužel doba se od začátku fóra dost změnila. Spousta lidí na kole přestala jezdit a nějak tím pádem i sledovat trendy, řešit vyjížďky, setkávat se osobně s ostatními. Zůstala jim jen potřeba si povídat. Bohužel chybějící osobní zpětná vazba a ztráta sociálního kontaktu se skupinou je vytěsnila na okraj. Místo aby si našli nové fórum, třeba o foťácích, výletech na motorkách nebo autech, snaží být stále členy skupiny, jen nemají už jaksi co říct. Asi k tomu nastupuje i frustrace ze situace ve společnosti a s pandemií.

Nepozstavoval jsem se nad kvalitou článku, pozastavuji se nad úrovní některých komentářů. Styděl bych se, něco podobného napsat.

Magazín je a bude otevřenou příležitostí pro všechny členy Bike-fora napsat článek.

Reagovat
n_bye
n_bye

30.12.20 16:56

Hele ten článek je strašný. Nejdůležitější informace je,že autor nikam nejel, protože si udělal bebí. Normálně bych to nechal ležet, ale po těch útocích na uživatele fóra píšu už proto aby admin napsal, že to kritizuje jenom deset lidí dokola. Tak.

Reagovat
zirecek
zirecek

30.12.20 16:41

jecnak: Možná jste si všiml, že b-f je nádherné právě díky českému humoru a nekorektní otevřenosti. Lidé se zde dokáží poslat do háje a přitom nadále fungovat a navzájem se obohacovat o informace ze všech možných i nemožných odvětví nejen cyklistiky. B-f je studnice informací různé kvality. Průměrný člen b-f je chlap 30–50 let, který je znalý cyklistiky v nějaké podobě. Vzešli odsud kapacity na různé cykloobory. Takže věšet nám bulíky na nos články nevalné kvality bez funkčních odkazů GPS s bizarními fotkami vyvolalo úplně čitelnou a přirozenou reakci, která zde je. Místo, abyste se snažili pochopit či alespoň vnímat nebo jen tolerovat zdejší feedback, tak povýšeně zesměšňujete názory čtenářů. Buď budete nadále klikat a křížkovat komentáře a vlákna v diskuzi, aby jste měli krásný obraz ála FB, nebo se pokusíte s tím něco udělat. Je zřejmé, že magazín této úrovně nemůže nadále fungovat. Nikdo se o něj neprosil. Takže nehrajte stále ublíženou roli, že to nemusíme číst a že to děláte ve svém volném čase a tudíž máme být rádi. Když nám nedáte možnost si upravit mainpage či neupozadíte magazín, je jasné, že se bez dalšího rozšířeného používání silových funkcí neobejdete, budete muset více mazat, křížkovat, zakazovat diskuze. Časem budete mít uhlazené b-f s menším počtem uživatelů a kliků. Možná je to cílem a možná opravdu vznikne další klon bikefora, kde bude proudit volně názorová upřímnost, čitelnost, pravdivost.

Reagovat
zirecek
zirecek

30.12.20 16:32

Romancero: Tady nejsme na základní škole, zde neběží večerní kurz „jak být redaktorem“, „jak udělat fotku mobilem“. Doba hájení uplynula, magazín neběží první ani druhý měsíc. Nelze stále chápat, že většinu stránky b-f tapetuje tvorba, která je v průměru výrazně horší než tvorba samotných členů b-f v jiných sekcích b-f. Redaktoři sami sebe stavějí do role redaktorů a fotoexpertů, přitom tvorba tomu neodpovídá. Na konkrétní připomínky není reagováno. Diskuze je filtrována, mazána, někde není ani povolena, někde jsou autoři článku raději skryti.

Směr vývoje je zřejmý, b-f ve své ryzí, svobodné, nekorektní podobě zaniká, zbývá, aby vznikla další verze bikefora, jak se již v minulosti stalo. Zde to směřuje k supersuché slovenské verzi mtbiker, kde redaktoři nemachájí moc soudnosti a po vzoru FB jsou tolerovány jen pozitivní komentáře, negativní jsou zesměšňovány, mazány.

Pro mne byl jecnak kapacitou a jakousi zárukou, že se to nakonec povede a magazín bude rovnocennou součástí webové platformy. Avšak z jeho komunikace a dalšího vývoje je zřejmé, že původní jádro b-f se bude muset přesunout jinam.

Reagovat
honzarb
honzarb

30.12.20 16:31

jecnak: No nevim, zatim to spis vypada tak, ze urazene slepiceni je z tvy strany…

Reagovat
jecnak
jecnak

30.12.20 16:31

@zirecek: Přesně na lidi, kteří se sem chodí „pobavit“ byl můj komentář mířen a stojím si za ním. Je mi jich opravdu líto.

Reagovat
jecnak
jecnak

30.12.20 16:28

@Doom Banovaný: Napiš nějaký cyklistický článek a pošli ho na redakce@bike-forum.cz. Redakce ho ráda otiskne, Jinak je to tu opravdu od tebe jen uražené slepičení.

Reagovat
zirecek
zirecek

30.12.20 16:24

jecnak:

Měl jsem o Vás vyšší mínění z dob bf, b-f. Je vidět, že jste možná ztratil soudnost a možnost si udělat občas odstup a podívat se na věci nezaujatě. Nechápu, proč bylo smazáno vlákno uživatele „billíček1“. To byla pro vás alespoň možnost, že blbé kecy se mohly ventilovat jinde než pod články. To, že nechcete nebo neumíte odpovědět na tři konkrétní slušné dotazy už je asi jedno.

Většina lidí zde chodí kvůli diskuzi, proto můj návrh na úpravu náhledu magazínu. Tipuji, že 80–90% kliknutí na magazín jsou lidé, kteří se jdou „pobavit“ pod články nižší kvality, protože čekají buď to, kdy se to pohne k lepšímu nebo se alespoň jdou zasmát. Nemyslím si, že je v tom škodolibá radost čtenářů, jak je nám zde „redaktory“ podsouváno. Na většinu konkrétních připomínek není reagováno, nebo je reagováno posměšně a házení do jednoho pytle.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 16:20

jecnak: sorry, ale opravdu musím být slepice, abych mohl říkat, že mi chutnají vejce? tenhle argumentační faul se skutečně nenosí

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 16:19

abych nebyl obviněn, že jen pindám, tak jdu s kůží na trh

https://www.fotoradce.cz/…u-cast-prvni

https://www.fotoradce.cz/…u-cast-druha

https://www.fotoradce.cz/…u-cast-treti

trochu jiný žánr pro jinou cílovou skupinu, ale principy jsou podobné.

Můj fanklub může začít trhat.

Reagovat
jecnak
jecnak

30.12.20 16:18

Mustafa: Kdyby opravdu, chtěl, poslal by na redakce@bike-forum.cz svůj článek. Redakce ho ráda otiskne,

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 16:17

Stačí se podívat třeba k Singlespeedovi do galerie. Tam se lze inspirovat, jak správně nafotit krajinu – rozdíl mezi singlovými fotkami a tím, co je v článku, je diametrální. Navíc je spousta teoretických článků na téma fotografie, které by si mohl foto editor webového magazínu přečíst.

Pokud by tohle byl blogísek začínajícího cyklisty na free hostingu, tak oukej. Dá se tolerovat. Ale psát do internetových novin bez zkušeností? Pardon, ale to není dobrý nápad. U člena redakce webového časopisu se nějaké zkušenosti se psaním očekávají.

Reagovat
Mustafa
Mustafa

30.12.20 16:15

@ Romancero – „Mohu mu ukázat, jak se má správně počítat,“. Což Doom v jiném vlákně udělal a vlákno bylo zmizeno.

Reagovat
Romancero
Romancero

30.12.20 16:10

Domm Banovaný.

Když se žák ze základní školy učí teprve násobilku, budeš se mu posmívat, že ji neumí, protože ty ji (údajně) umíš? Mohu mu ukázat, jak se má správně počítat, ale proč ho shazovat, jak to tady mnozí činí? Jesliže je na B-F prostor jak pro ty žáky základní školy, tak i pro vysokoškoláky, co brání těm vysokoškolákům, zde publikovat hodnotnější články misto nekonečného kritizování?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.12.20 15:39

Tak bud mu jde o prachy nebo o kolarsky casak. Osobne bych slevil na penezich a vydal se cestou kvality.

Reagovat
gerrard
gerrard

30.12.20 15:37

No tak sem si na spoustu doporuceni precetl jak clanek, tak diskusi. Clanek nestoji za komentar, fotky to je des, ale nejvic je jak zastupci fora poucuji ctenare, ze jsou tupci co nedokazi ocenit obsah. Co se z toho BF stava to mne hlava nebere. Skoda, ze kvuli necemu takovemu musi byt hlavnimstranka tak neprehledna jak je ted. :(

Reagovat
ronda
ronda

30.12.20 15:29

Tr35 – jenže o ty měďáky právě jde. Je to pro majitele asi dilema.

Reagovat
Jano86
Jano86

30.12.20 15:26

Tr35 p. Jecnak ti max. Napíše že sú to husté komentáre.. Na nič iné odpovedať nevi

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.12.20 14:59

Zeptal bych se pana Ječného. Nebylo by výrazně přínosnejsi pro vsechny, kdyby nebyla moznost zde vkladat komentáře. Nic dobryho to neprinasi a nikdy neprinese, vyjma par měďaku majiteli BF. Stejne tak bych vubec nedovolil zakladat temata mimo cyklistiku jako jsou sodomy, televize, zamysleni a podobne infantilni nesmysly.

Reagovat
billíček1
billíček1

30.12.20 14:52

Tak to je hodně mimo smazat diskuzi ke článku. Ty máš fakt dost. Místo aby se autoři chytli za nos a snažili se obsah zlepšit, tak tady budeš ještě machrovat s nějakým bičováním. Možná by sis mohl uvědomit, že jako reprezentant webu se nemáš chovat jako…

Reagovat
Mustafa
Mustafa

30.12.20 14:47

To jste opravdu smazali paralelní vlákno, protože se v něm uživatelé vyjadřovali ke kvalitě obsahu magazínu? Vždyť jsme stále na fóru – tzn.,,prostor pro diskuzi" nebo ne?

Reagovat
Carpathia
Carpathia

30.12.20 14:37

Bilíček tu zatím žije.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 14:34

Jak kdysi pravil Laďa Sedláček z Brna: „Za mormalizace, prostě, tady byla poměrně silná cenzúra…“

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 14:31

Zakladatel zábavného vlákna Bilíček je už možná jen Smazaný účet…

Reagovat
ronda
ronda

30.12.20 14:31

Nestál by za cenzuru taky seznam souvisejících témat ve fóru ? I když jako závěr skororeklamního článku na mopedy je to docela vtipné :-)

Reagovat
honzarb
honzarb

30.12.20 14:27

Dotaz: Kam zmizel thread o tomto clanku z hlavni sekce? Vymazal ho autor? Nebo zmizel jen me?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

30.12.20 14:26

Taky myslím, k čemu tolik řečí. Tohle nahoře prezentované tady je prostě celý opravdu dost blbý, no.

Se vším všudy. :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 14:22

Jecnak: Snad jsi už neztratil úplně soudnost. Ty výtvory zde jsou opravdu hrůzy, to se prostě nedá nijak okecat ani omluvit. Ti lidé, co to tvoří, jsou úplně mimo. Jejich místo je na facebooku a instagramu. Pokud se tímto směrem bude ubírat B-F, tak opravdu potěš.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 14:18

Romancero – to, cos použil, je jeden z nejoblíbenějších argumentačních faulů. Je to asi stejné, jako kdyby ti kuchař v restauraci na reklamaci jídla řekl „a uměl bys to uvařit líp?“

Nicméně evidentně pořád platí myšlenka Karla Havlíčka Borovského: „kdo si nechtěl hubu spálit, musel mlčet nebo chválit.“

Neboli – musím být slepice, abych mohl říkat, že mi nechutnají vajíčka?

Reagovat
Romancero
Romancero

30.12.20 14:14

tak i takto se dá prožívat cykloturistika. I když to není šálek mého čaje, nechápu hanění takových článků…Kritikům jistě nic nebrání napsat „vzorový“ článek a ukázat nám, jak se to správně dělá, že? :-)

Reagovat
jecnak
jecnak

30.12.20 14:10

@zirecek: Tuhle funkci určitě zprovozňovat nebudeme. Nechceme ochudit těch zhruba 10 místních uživatelů, kteří se ke každému článku vyjadřují o tu příjemně mučivou slast číst článek znovu a znovu, Očividně jim dělá mučivé čtení „odpadu“ nesmírně dobře. Zřejmě je u toho ještě druh, družka, manželka či registrovaný partner bičuje čerstvě navoskovaným řetězem. Jinak si totiž normální člověk nedovede tu jejich snahu a nadšení vysvětlit.

Reagovat
honzarb
honzarb

30.12.20 14:10

Luca14: aha, ok, nicmene prispevek „Co je to Balatona“ mi zrovna neprijde jako nejaka vylozene utocna narazka na pravopis, ktera by mela kohokoliv vyprovokovat. Kdezto mirne urazlivy prispevek od admina mi prijde prinejmensim zbytecny.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 14:09

Luca14: Je zajímavé že jsou tu lidi, kteří podle tebe všude byli, vše umí a vše znají. Ovšem oficiální redaktoři naopak nikde pořádně nebyli, nic neumí, neznají a když už něco vytvoří, tak to odbudou, všechny fotky pokazí a nevymyslí žádný alespoň trochu zajímavý obsah. Takto přistupujete ke svému čtenářstvu? Místo, abyste se snažili polepšit, servírujete nám tu pořád stejné sračky. Jak píše Zirecek, být šéfredaktorem, tak bych se za vaše výtvory hluboce styděl. a nedovolil bych je vůbec zveřejnit. Snaha prostě byla, ale když na to člověk objektivně nemá, měl by prostě odejít a neprudit tady.

Reagovat
Doom Banovaný
Doom Banovaný

30.12.20 13:48

Nechci být ošklivý, ale proč místní „foto/video editor“ odevzdá do „tisku“ článek s tak mizernými fotkami? Já měl za to, že JiBel je nějaký řadový pisálek.

Reagovat
Luca14
Luca14

30.12.20 13:42

honzarb: Mýlíte se, 19:45 to odstartoval komentář „Co je to Balatona?“ jako narážka na špatný pravopis. A to je jediný důvod, proč jsem se zapojila do této diskuze – autor byl osočován z chyby, která neexistuje.

Články i fotky jsou často příspěvky nadšenců a cykloamatérů třeba i pro nadšence a cykloamatéry. Že jsou tu i uživatelé, kteří už všude byli, vše umí a vše znají a ke všemu se potřebují vyjadřovat, s tím se nedá nic dělat. Ale že někdo zveřejní informace, které jsou mi známé, témata, ve kterých se orientuji, to mě přece nemá urážet a z nikoho to nedělá idiota.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

30.12.20 13:24

Dneska se cítím unaveně. Asi se pojedu projet na éčku :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.12.20 13:22

Je asi pravda, ze tento clanek zdrave éčkaře odsoudi jeste bliz k šibenici.

Reagovat
hmm
hmm

30.12.20 13:12

Vtipné je spíš to že místo toho aby měli snahu udělat top článek a e bike pozvedli. Pěkně to odflákli což je fakt škoda.

Reagovat
honzarb
honzarb

30.12.20 13:08

Luca14: tak pozor! Na pravopisne chyby tady jako prvni zacal upozornovat admin tohot fora! Nikoliv ctenari clanku.

Reagovat
honzarb
honzarb

30.12.20 13:01

Vtipny a vserikajici je odkaz na Souvisejici temata ve foru hned pod clankem! :-))

Reagovat
zirecek
zirecek

30.12.20 12:36

Luca14: A co říkáte na kvalitu fotografií u tohoto článku? Připadá vám adekvátní nechat zveřejnit fotografie s minimální informační hodnotou a velmi nízkou kvalitou? Články neprochází nějakým schválením hlavním redaktorem, který by usměrnil text a obrazové přílohy před zveřejněním? Mám na mysli alespoň filtraci nejhorších, do oči bijících věcí. Kdo nechá projít článek s takovými fotkami: na většině fotek se extrémně kácí horizont, většina fotek je proti světlu, což vede velmi často na úkor kvality, když se to neumí, většina fotek je stylu – hlavní motiv zabírá minimální část snímku. Osobně bych se hanbou propadl, kdybych měl dát vodoznak MTBIKER třeba na tento snímkek: https://foto.mtbiker.sk/…atone_02.jpg

Reagovat
billíček1
billíček1

30.12.20 12:20

Jamin
Jamin

30.12.20 11:59

Nechcete někdo založit téma diskuze k magazínu? Ať na ten článek nemusim klikat víc než jednou kvůli sledování hodnotné a přínosné diskuze pod. (Já to zakládat nechci, musel byvh se vo to pak starat, kárat, mazat, hlásit, znáte to…)

Reagovat
plzakj
plzakj

30.12.20 11:58

Smutna je ta opakujici se situace. Spousta vecnych pripominek zaznela v komentarich k predchozim clankum a opakuje se i zde.

Misto nejakej snahy to zlepsit se dockame akorat utoku a napadani ze strany “redakce”.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 11:54

Luca14: Chyba je jasně u vás. Tipy na výlet jsou obecně k smíchu, neskutečně odbyté. Kdo asi za to může? Autoři článků nebo zklamaní čtenáři? Opravdu jste nás považoval za neznalé kretény a idioty u kterých vaše hrůzné výtvory projdou?

Reagovat
Luca14
Luca14

30.12.20 11:44

Pánové, někde bude chyba, ale obávám se, že ani u mě, ani u autora článku to nebude…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.12.20 11:12

Kdyz pí. Luca slibi, ze uz nikdy nebude psat podobné články, mohli bychom snad to nepovedene dilo i odpustit. Blizi se Novy rok, tak bychom mohli byt i kdyz s urcitym sebezaprenim na sebe trochu hodni ;).

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 10:48

Luca14: Možná by pár slov a míst připomínajících Haškovu anabázi bylo tím nejzajímavějším v jinak ultranudném zcela bezobsažném článku s už tradičně odbytými nepovedenými fotografiemi. Proč vlastně píšete takové strašlivé články? Považujete členy B-F za kretény? Vysvětlení by mě docela zajímalo.

Reagovat
Luca14
Luca14

30.12.20 10:29

Singlespeed: Tvar na Balatoně je gramaticky správný, tolik k předchozí diskuzi. Vše ostatní je záležitostí individuálního stylu autora, ne Vašeho vkusu. Třeba krátké vsuvky není třeba oddělovat čárkami, ale respektuji Vaše „,samozřejmě,“. Hašek byl pověstný třeba i tím, že napsal jako redaktor časopisu Světa zvířat článek o zpěvných myších nebo nabízel štěňátka vlkodlaků. Ale že by Haškovy povídky a články tak úzce souvisely s trasami na kolo kolem jezera, aby se zde či ve článcích magazínu musely nutně rozebírat, to si nemyslím. Užívejte alespoň konec roku v poklidu, bez invektiv.

Reagovat
mirage
mirage

30.12.20 10:22

Jeste jsem mel napsano, nevim proc se to neodeslalo, že jak pise o tech ujetych 100km na jedno nabiti, tak měl dat jeste dovětek " a za cely vylet jsem ani jednou nemusel pouzit nahradni baterii, co jsem vezl celou dobu v batohu :-))

Reagovat
mirage
mirage

30.12.20 10:04

Ty vole, tak to je fakt prinosny članek. Jak to tak vidim,tak b-f ovladaji ečkari. Proboha, založte jim uz nekdo jejich forum, až mužou porovnavat nastoupane metry

Reagovat
AntiCor
AntiCor

30.12.20 09:45

Budu dalek hodnocením typu „líná ludra“, ale dobré to jistě není. Ono je to tak špatné, až zmíněné, poměrně brutální hodnocení, sedí. Je to šílené, poplatné době, je to opravdu, opravdu strašně moc šílené.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

30.12.20 09:36

Luca14: Uchu by asi lépe lahodilo „U Balatonu“ nebo „U Blatenského jezera“. Na Balatoně zní opravdu trochu divně, asi jako název nějaké hospody :-). Docela se divím, že autor nezmínil nedaleké pohoří Bakoňský les, kudy putoval k Balatonu mimo jiné legendární český spisovatel Jaroslav Hašek, který o tamějším kraji napsal několik povedených povídek. Ale o tom, samozřejmě, nemají redaktoři B-F ani ponětí.

Reagovat
Iron Maiden Man
Iron Maiden Man

30.12.20 09:35

B-F se začíná podobat pořadu Bikesalon

Reagovat
Luca14
Luca14

30.12.20 09:01

Krejza: Pokud se Vám tvar „na Balatoně“ nelíbí, obraťte se prosím na Ústav pro jazyk český AV ČR. V 6. pádě jsou povoleny tvary Balatonu i Balatoně: https://prirucka.ujc.cas.cz/?…. Samozřejmě každý může udělat nebo přehlédnout chybu, ale pokud člověk na něco upozorňuje, měl by znát fakta.

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

30.12.20 08:59

Dobrej úpadek tohodle webu.

Reagovat
Jano86
Jano86

30.12.20 08:54

TR35 nevis kolík tam platia? :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.12.20 08:46

No poteš koště ! Prostě jinej svět ;). Jano bud rad, ze ses narodil do doby urvi co urvi neb za bolsevika bys neco o svobode slova zabekal jenom jednou a potom bys delal strojara v uranovych dolech nebo tahal gumy v Michelince :).

Reagovat
KnizeAlexej
KnizeAlexej

30.12.20 08:41

+1 !!!

Reagovat
Mustafa
Mustafa

30.12.20 08:35

Pod článkem už chybí pouze takové to,, převzato z časopisu Rytmus života". Uživatel bez historie napsal článek o zdolání největší placky široko daleko. Na elektrokole. A adresuje to,, komunitě", kde nemalá část členů ujede více s mnohonásobným převýšením za vlastní. A která shodou okolností není zrovna ebike friendly. Dobrovolně, jo? Uniká mi smysl článku na tomto fóru.

Reagovat
Pennywise
Pennywise

30.12.20 07:14

Jak napsal zirecek, kliknul jsem na tu obludnost, jenom abych si mohl přečíst komentáře. Jsem velmi, velmi rád, že jsou zdejší uživatelé ještě „v pořádku a při smyslech“. Je zjevné, že nové BF cílí na jinou skupinu uživatelů. Je mi z těch konzumních, líných luder hodně nevolno. Tento výtvor, nepatří do největšího webu o kolech, uvedený název potom postrádá smysl.

Reagovat
Jano86
Jano86

30.12.20 06:14

jecnak – vraj husté komentáre.. RESPEKTUJ sloboda slova..

Reagovat
Krejza
Krejza

30.12.20 05:38

jecnak – nejdříve si oprav skloňování jména jezera v názvu článku, než začneš kritizovat diskutující ohledně pravidel pravopisu.

Reagovat
Prasopes
Prasopes

30.12.20 02:11

ježiš, teď vidím – lemry vyrazilY, napsalY, válelY… hned 3 mrtvá koťátka kvůli mě, kaju se:-(

Reagovat
Kacko
Kacko

30.12.20 01:18

Určitě to pro příležitostné cyklisty musel být zajímavý zážitek.

Konečně se našlo něco, co spojilo zdánlivě znepřátelené členy. Je to vánoční zázrak :)

Reagovat
Michal_Unca
Michal_Unca

30.12.20 00:39

Nebudu řešit obsah článku. Ať si každej jezdí kde a na čem chce. Je to jeho věc. Ale sám nic nenapsat a jen kritizovat jiný články, to je podle mě hodně ubohý.

Reagovat
psbiker
psbiker

30.12.20 00:23

Celkově téměř geniální, nemám slov, navíc téměř 100km na nabití, cyklistika v ryzí podobě. Hodnotné fotografie v nápadité neotřelé kompozici, nádherná krajina v sedle e-bajku!

Reagovat
kiwaf
kiwaf

29.12.20 23:41

Nechal bych jen to tucnym a k tomu to selficko, prokouklo by to :)

Reagovat
zirecek
zirecek

29.12.20 22:24

jecnak:

  1. Je možné dodělat v náhledu b-f, aby bylo vidět pod názvem článků magazínu počet komentářů a barevně zvýrazněně i počet nových nepřečtených komentářů, podobně jako na přehledové stránce fóra?

Většina kliků na magazín je výhradně z důvodu, kdy uživatelé chtějí zjistit, jak je na tom diskuze pod daným článkem. Uživatelé s obavami sledují vývoj b-f, tudíž „kontrolují“ diskuse v magazínu. Většina kliků nesouvisí s článkem.

  1. Ten, kdo koupil b-f, pouze vyhodnotil počty členů jako potenciál PR a byznys vývoje? Kdyby si majitel zjistil věk a charakteristiku průměrného, typického člena b-f, tak by mu bylo dopředu jasné, že tyto magazínové články jsou úplně mimo cílovou skupinu. Většina krátkých reportů v sekci Foto jsou na výrazně vyšší informační a kvalitativní hodnotě včetně funkčních odkazů na GPS a s pěknými fotkami, než články, kterýma tady tapetujete hlavní stránku. Stávající situace je absurdní.
  2. Když pomineme, že majitel to zde prostě silou udělá k obrazu svému, část lidí odejde; budu rád, když se najde někdo a udělá bikeforum, jak ho máme rádi, kam se budeme moci přesunout. Podobně jako byl přesun v historii z bf na b-f. Historie se znovu opakuje, věřím, že někdo zvedne hozenou rukavici a zkusí rozjet bikeforum jinde, bez těchto silových tendencích jeho vývoje, bez mazání komentářů, bez zakazování diskuze pod články. Věřím, že se najdou uživatelé, kteří finančně přispějí, když to bude potřeba.
Reagovat