Pepe72: On ten lak na nehty je taková sviňa, moc dlouho to na tom prý nevydrží…
pepe a co je levnejsi varianta?
ja podrel nohy ale jen kozmeticky(lehounce skrabla barva) na omak lehce citit ale ale zadne vryp.
Jsem si kdysi koupil opravnou sadu na škrábance na lak auta. Přesně dle odstínu. No tak dlouho jsem se rozhoupával, že těch pár škrábanců zamáznu, až jich na autě bylo víc a víc a nakonec jsem se na to vysral úplně. To se mi to vyplatilo. :-)
Pepe72: Tak opakovaně lze samozřejmě použít, spotřebuješ nula nula prd a rozděláš si toho kolik chceš, stačí jen dodržet poměr pryskyřice ku tvrdidlu… Ale určitě bych se levnější variantě nebránil… Jen kolikrát jsem se takhle v ledasčem spálil, když jsem chtěl ušetřit. Nakonec jsem v tom nechal spoustu času, efekt nebyl dvakrát dobrej a čas jsou peníze…
Opravná sada je super, pokud jde z hlediska času ppužít opakovaně. Já volím levnější cestu.
Dle mé zkušenosti je fajn se pokusit ještě ty hranky před ošetřením (broušením, vyplňováním epoxidem a opětovným broušením) zatlačit nějakým ocelovým válečkem. Odebere se méně materiálu.
Pidiman: Pracuje se s tím moc pěkně, je to hodně hřiďoučké, takže se to krásně tou pipetkou nanáší, aniž by tam člověk musel patlat velkou vrstvu. Jako, ono jde samozřejmě dost ušetřit, celej tenhle kit stojí cca litr, to není málo. Můžeš si koupit klasickej pryskyřicovej epoxid, černé barvivo, 1000 smirk a nejspíš to bude mít podobnej efekt, když si s tím pohraješ a odladíš hustotu a barvu. Tady to máš pěkně v krabičce, všecky cajky co potřebuješ, daná pryskyřice a hustota je ozkoušená, funguje to, máš to na několik oprav, ale holt za to člověk zaplatí…
18.11.21 09:40
Ahoj, letos mě potkalo taky takovéhle štěstí… Vrypy byly znatelné, zanechávaly olejový film. Zakoupen černej „Sendhit Scratch Cover Stanchion Repair Kit“, srazeny ostré hrany, nanesen epoxid, den to tvrdlo, vybroušeno, vyleštěno (možná zbytečně moc, začalo to být pak zas trochu vidět) no a je to cajk. Na omak naprosto hladké, na denním světle je to ale samozřejmě trochu poznat…
Tak jinak.
49°54'56.342"N, 18°20'16.902"E
A něco v Bohumíně.
https://www.google.com/…e/49%C2%B054‚56.3%22N+18%C2%B020‘16.9%22E/@49.9156125,18.3381318,17z/data=!4m5!3m4!1s0×0:0×c62674ec5c0aa4ad!8m2!3d49.9156506!4d18.3380283?hl=cs-CZ
V kolofixu na to mají opravné sady, tak to tam zkus odnést. Jinak oprava viz video od Štěrby.
A ještě Malé Hoštice vypadají fajn.
Na Studenku jsem úplně zapomněl, tam se někdy budu muset mrknout a pak ještě do Opavy. https://goo.gl/…yRzU9o25tzU7
Pepe72: Na vyblbnutí přidávám tip i na Studénku, tam je věčně prázdná bikroska https://mapy.cz/zakladni?…
Concorde: ale jestli dobre koukam tak maj jen nohy na stary durolux 35
BPlumen, ale nohy na aiona tam nemají. Pouze durolux. Asi jedině na objednání, můžu jim poslat dotaz.
Karviná je tu: https://mapy.cz/s/larahakuko
Zkus zajet do Tošovic – Heipark, tam je to fajn, nebo Karviná, ale tam je kvanta lidí…
Krabica: Kde nejsou koloběžky :-) Dělám si kozy. Mám pumpy kousek od baráku tj. Dubina. Dobré to je v Hošťálkovicích. Teď přes zimu budu střídat Dubinu pumpy, Bělský les dirt a Landek skočky. Když bude čas tak Hošťálky.
Nene, NDtuned dělá stanchiony pouze na FOX/RS 32, 35 a 36mm. Ono vyjde asi levněji koupit u suntouru cele CSU než to lisovat.
Ajo moje chyba. Jsem jen na telefonu a viděl jsem 36 tak jsem hned předpokládal foxu :)))
Vnitřní noha se dá vyměnit :) bohužel mám teď jen kashimy. Ale budu objednávat ND tuned
ufoncz. jen mně to sere,doufám že takové věci dokážu opravit , umím brousit a leštit, jen do budoucna by se hodila rada čím vyplnit hlubší odřeniny. Před chvílí jsem toto objevil a už jsem to obrousil a poleštil, zítra uvidím.
Napiš uživateli benobiker – letos opravoval nějakým černým epoxidem přímo na vidle a myslím, že výsledek byl v pohodě.
To znám, bohužel. Udělal jsem tam kromě odřeniny i trochu důlek, ale kupodivu to bordel podle všeho (rok ježdění) nenasává a vidle nefunguje nějak citelně hůř. Odřenina vnitřní nohy teda ne tak dlouhá, vidla 34 Performance Elite.