ENVE

Přidat foto

Tak teda ještě pár těch fotek

*

(vloženo 12.4.21)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m
cioran-m

15.4.21 11:42

Nojo. :)

Reagovat
Hogy
Hogy

14.4.21 22:14

Zdeněk: tu věc od 3T fakt pro mě ne :-) Já, kdybych šel tuteď do nového bakelitu, tak asi fakt jen ten Crumpton a zjišťoval bych, jak moc se dostanu pod 5 kg. A stejně bych si raději nechal postavit ocel od Yamaguchi.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

14.4.21 15:10

pěkný, jediný divný je todle provedení sedlovky

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.4.21 11:28

Tom: I pár dalších by se našlo, ale dalo by to trochu práce. Některý Argonaut, Ritte (už kvůli té partě), něco bude jistě v Jižní Africe a Austrálii. Jo, a abych nezapomněl, furt bych bral o tu hnusnou 3T Strada.

Ale hlavně, podle toho, co jsem slyšel, bylo by fajn objet si s italským kamarádem malý, nám většinou totálně neznámý rámaře v Itálii, co už dnes dělaj rámy z karbonových trubek na míru. Podívat se na to, co tam mají, zeptat se, z čeho přesně jsou trubky motaný, sáhnout si na to, projet se. Ale na to už su starej.

Reagovat
Hogy
Hogy

14.4.21 00:24

Zdeněk: Crumpton je pořád fajn. Asi jediný bakelit, do kterého bych šel. A žes byl jeden z mála, který věděl co mám na mysli, je více než pravděpodobné. Ale já ani nerozumím, proč lidi povětšinou nechápou sarkasmus.

A musím zas nafotit Deana. Mimo jiné má nový představec od Grigio Carbonio. Nejhorší je, když ti představec s 80 g připadá běžně těžký :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.21 20:06

Prostě jsem to kolo kdesi viděl a zaujalo mne. Já sem nedávám kola jen podle schematu líbí-nelíbí. A byl jsem zvědavej na reakce.

V tomto ohledu mne některé z nich příjemně překvapily právě tou ambivalentní reflexí něčeho, co je bezpochyby na první pohled atraktivní, ale přitom to jaksi úplně tak nefunguje. V tomto ohledu jsou reakce lidí jako kiwaf a morrows těmi, které odpovídají dojmu, který z toho kola trochu taky mám. A samozřejmě nejnližší je mi to, co napsal Tom (Hogy).

A s těmi níže zmíněnými sedly, jako je SMP a vůbec těmi kurvítky a tak, je to trochu složitější. (Dáme stranou funkci, to je jiná věc). Ale krz ten design: úporná a křečovitá snaha o jakýsi dokonalý soulad dost často vede ke křečovitosti, strnulosti a nudě a je to někdy potřeba trochu, jakousi volností a tak narušit. Jako ve všem, ostatně. Koneckonců, spousta dnešních kol je právě tou vysoce počítačovou „dokonalostí“ nejlepším příkladem.

Abych to uzavřel: podle mého názoru tohle kolo na první pohled zaujme; ale pak se ta atraktivita jakoby vytrácí nebo co a přestáva to v tom pozitivním smyslu fungovat. Počítačová nuda. Ale to je jen můj názor.

Osobně bych něco takového jistě nechtěl. (Ale už třeba Looka 785 Huez zas ano).

Reagovat
deekay
deekay

13.4.21 18:54

Tak cio taky psal, ze na kazdem kole musi byt neco hnusne a u nej je to sedlo :)

Jinak 964 je pro me proste takovy zlaty stred. Jde z toho udelat lehka agilni potvora a zaroven to jeste ma ten uplne klasicky tvar. Akorat uz vim, ze si to ted nekoupim :D Mel jsem se narodit o 10let drive :)) Ty ceny ted jsou uz brutalita.

Reagovat
nooski
nooski

13.4.21 18:14

Hele Turbo S 992 mě nepřestává fascinovat jako naprostý důkaz německé nadvlády u sportovních aut použitelných i pro běžné ježdění. 964 je zvláštní volba, z těch starých mám rád buď 930 nebo 993 :-) A vůbec cio má na kolech sedla SMP pokud si dobře pamatuju, takže se automaticky diskvalifikuje ze všech hodnocení estetiky ;-P

Reagovat
deekay
deekay

13.4.21 18:06

cio: Hele ja bych rekl, ze to naprosto presne odrazi dnesni dobu, je to proste „soucasne“ :) Ale klidne bych na tom jezdil, strejne jako bych jezdil s 991 :) (Ale v garazi mel radsi 964)

Reagovat
vrazdit
vrazdit

13.4.21 17:58

morrows: to lakování… třeba ten modrý kousek mi přijde jak nějaká hračka, ten fialový měňavec je sice mnohem hezčí, ale když se člověk podívá třeba na nějakého Bauma, tak tam to vyzní parádně a je to super sladěné s rámem… tady to teda vypadá fakt jako když to vezmou celé, aby se s tím nemuseli odstrojovat :)

Reagovat
nooski
nooski

13.4.21 17:48

Kolo fajn, lakování sedlovky a představce je u lepších kusů samozřejmost. Až budu řešit něco pěkného na míru, tak se taky vydám touto cestou.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

13.4.21 16:35

morrows: Jsem to pochopil tak, že to sem cioran-m vložil ne proto, protože se mu to líbí, ale jako odstrašující příklad. A kdyby něco napsal pod fotky, tak by to pravděpodobně bylo: takto určitě ne, přátelé. :):) Pokud to tak není, tak se omlouvám…, samozřejmě. :)

Já s tím kolem ale problém nemám.

Reagovat
morrows
morrows

13.4.21 15:55

Ty jo Cio, dej sem někdy zase nějaký hezký kolo. Na první pohled mě to zaujalo, ale na druhý už moc ne. Trochu narovnat sloping, zakulatit spodní rámovku, napojit vzpěry, tam kde mají být a odstranit šprckoidní sedlovku a bude to dobrý. Sram asi teď soutěží o nejhnusnější silniční sadu na světě. Ani se mi nechtělo hledat, co ta paráda stojí. Lakování sedlovky a rodel mi přijde mimo, trochu to budí dojem klukovských pokusů o přestříkání fáčka bez odstrojení.

Reagovat
doubeq
doubeq

13.4.21 15:24

Pohoňkávám :-)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

13.4.21 12:56

cioran-m: Díkec. :) Tady je pěkně vidět, jak například výška ráfků, nebo jiný barevný odstín ovlivňuje celkový vjem. Na celočerném provedení mně okamžitě nepadla do oka výška hlavové trubky a přitom na fotu č.1 s ní problém nemám. :)

Reagovat
p@X
p@X

13.4.21 12:42

Kdyby to nafotil DaD, má to polovinu úspěchu :)

Reagovat
gemini
gemini

13.4.21 12:38

Myslel jsem, že tak debilní sedlovku může mít jen Trek a ono už to kopčí i Enve…

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.21 12:24

Mc Blacky: Jo, hned mě to taky napadlo. :)

Kiwaf: Ano, tak. Akorát já to asi vím. Lidská ruka na to nesáhla – v trochu přeneseném významu. A podle toho to vypadá.

A pokud se toho laku a velkovýho vyznění týče – dal bych sem pro srovnání nějaký to Quantum Pro z poloviny devadesátých let. Ale s tím už bych byl únavnej.

Reagovat
jecnak
jecnak

13.4.21 11:42

Bez log na ráfcích bych si nechal říct.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.4.21 11:22

Cio, koukal jsem už před nedávnem na instáči – tohle je dobrej vlhkej sen :-)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

13.4.21 11:05

cioran-m: Nechce se Ti doplnit galerii o foto s černým rámem a nižšími koly? Fotky jsou např. na cyclingnews.com. Vložit to hned za(před) první fotku, ať je nějaké srovnání.

Reagovat
midlander
midlander

13.4.21 10:58

Kolo pěkný, jenom dát pryč ty macatý kola s hnusnejma megapolepama. Nebo aspoň ty polepy. ;-)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

13.4.21 10:50

to jim vyrábí Trek ne ? :)

Reagovat
kiwaf
kiwaf

13.4.21 10:36

Krasny kolo, akorat se mi nejak nelibi, nevim proc :o

Reagovat
vrazdit
vrazdit

13.4.21 10:31

petr ch: ale proč jako? třeba Ligtweight má taky rám pod svou značkou, jako kola… prostě toto je o dost jiný level než Specialized, toto není běžná pultovka v každém druhém krámu…

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

13.4.21 09:38

cioran-m: Dle mého to tah na bránu má. Dát kola 45, na kterých budou fonty v černé, na rám nějaký tradiční barevný odstín a je z toho pěkné dnešní kolo.

Jak jsem již psal níže, mně spíš hlava nebere, že dali název rámu, jaký dali. To ani tak velký hráč, jakým je Specialized si nedovolí nabízet zapletená kola pod stejným názvem, jak rámy.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.21 09:15

P.W.: Je to holt takové – počítačové. A hned už na první pohled. Jak ty dnešní triky ve filmech.

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

13.4.21 09:07

Pořád se na to koukám a přemýšlím, jestli jo nebo ne. Úplně se mi to nelíbí a vlastně nevím proč…asi je to celé takové baculaté, nevím.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

13.4.21 08:53

Pokud si odmyslím barevné odstíny, tak se mně rám proporčně líbí. Nějaké omyly se tam vloudily – zbytečně komplikovaný přechod vidlice se spodní rámovkou, podseklé zadní vzpěry, mezera mezi sedlovou trubkou a zadním kolem, příprava pro košík na sedlové trubce se dnes též správně dává níž.

Z marketingového hlediska nad tím ale zůstává rozum stát, hlava mně to nebere. Rámová sada měla být uvedena pod jiným názvem. Jak to bude vypadat, pokud si tam někdo bude chtít dát záplety DT Swiss? Ne nadarmo má např. Shimano divizi PRO, nebo Campagnolo divizi Fulcrum.

Reagovat
waters
waters

13.4.21 07:32

To bude asi jediný karbonový rám vyrobený v USA a přitom cena stejná jako u konkurence v top modelech.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.21 07:20

Ale sranda je, že třeba ten Crumpton pořád, jaksi…

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.21 07:16

Hogy: Nojo. Co už dnes. :)

Napadlo mě, že jsem možná jedinej, kterej hned věděl, jaks to myslel…

Reagovat
Nimrod
Nimrod

13.4.21 06:09

ta barva je fakt nádherná

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.4.21 05:45

Enve udelalo spravny krok. Je to parada. Mohli by vyhecovat i gravel.

Reagovat
Hogy
Hogy

12.4.21 23:46

Je to hnus. Ale tuteď je to vlastně fajn. O ničem dobrém to ale nevypovídá.

Reagovat
DaD
DaD

12.4.21 23:11

Až na Sram vše v naprostém pořádku!

Reagovat
kesu
kesu

12.4.21 23:02

tady je vsecko spravne!

Reagovat
jonti
jonti

12.4.21 22:48

Krásné, ale to už není kolo na ježdění, ale na zeď.

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

12.4.21 22:40

Pěkná decentní silnička!

Reagovat
nooski
nooski

12.4.21 22:40

Jojo, tohle by šlo.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

12.4.21 22:19

no jo, na to že je to enve a karbon, tak fakt dobré :) barva neskutečná!

Reagovat
Kubánec
Kubánec

12.4.21 22:12

Tak tohle jo :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

rekvy 5
TicTac135 29
Hroch obojzhivelnyj 14
antt 3
perceptio 7
karel d. 13