Takovej rám

Přidat foto

Jenom předběžná fotka – až celý kolo bude, tak bude a pokud nebude jeho majitel nic namítat, tak jej sem pak třeba dám.

(vloženo 8.1.21)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Jarda H
Jarda H

15.1.21 22:00

Jo na vebovky mi zaútočili hackeři z velké Číny a tak jsem se rozhodl že těm k…m šikmookým neprodám ani jeden rám.

Reagovat
Marčélo
Marčélo

15.1.21 21:32

Jsem potěšen, že stále dělá, neb jsem si všimnul, že jeho webovky již neexistují, a myslel jsem, že ho korona skolila.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.1.21 19:36

Chceš říct, že měl asi těžkej průbeh, když " chytil galoviča".

No, už je z toho venku.

Reagovat
easyrider
easyrider

15.1.21 14:20

Ty krávo, toho ten Galovič úplně odrovnal… :/

Reagovat
TK75
TK75

11.1.21 11:41

Závitovej střed je v kurzu.Za poslední tři roky jsem jinej na kolech co jsem vlastnil neměl :-)

Reagovat
JSt
JSt

11.1.21 10:55

p@x: sak tak to dela skodovka. alu drahovku bez laku mam vod nej z kontysu. za ty love super svezeni. :-P

Reagovat
nooski
nooski

11.1.21 10:24

JSt: ke vnější kabeláži jsem už psal. Závit uprostřed je naopak momentálně mnohem chtěnější věc i u nejnovějších kol viz. Trek a T47 nebo Spešl u Aethosu nebo Tarmacu. A bude lépe, i doposud nepředstavená kola budou taky ve velké míře využívat závitové středy.

Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

11.1.21 10:11

Ten Jágr nějak zhubnul… A kde má ten motor, co mu zatajili…?

Reagovat
p@X
p@X

11.1.21 09:20

Přitom stačí objednat čajna kontyš a prodejce a většina zákošů jsou spokojeni ;)

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
JSt
JSt

11.1.21 09:11

cioran-m: skoda je bezpochyby velka cyklisticka osobnost. v dobe sve top vykonnosti jeho generace jezdila na oceli v mufnach, ctyrhranu, palcove vidlici a razenim na ramu. vpodstate jakekoliv soucasne kolo je oproti tomu z jineho sveta. tvuj kamarad, stejne jako ten nejlepsi amatersky cyklista, tento ram budou pravdepodobne provozovat na vyjizdkach s prateli, ktere by naprosto stejne objeli i na tom vyse zminenem ocelovem kole a ja souhlasim s tim, ze ten ram urcite bude vynikajici. jen se podivuju nad pouzitim jiz zastaralych standardu. a tim nemyslim gable venkem a zavit uprostred. ;-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

11.1.21 08:35

Tak: mne vždycky poněkud dojmou ta docela autoritativní psaní hochů, kteří se ve stavbě rámů kol vyznají nezpochyby lépe, než třeba J. Hrubý (a možná i v cyklistice lépe, než svého času nejlepší amatérský cyklista světa). A mají na to ten podstatný názor. :)

Reagovat
nooski
nooski

11.1.21 08:11

Ty jo, tady je zase cypovin… Vnější vedení je pro mechaniku prostě lepší, kor na silnici a s ráfkovýma brzdama. Upínáky jsou snad jasná věc u takových brzd. I ta vnější objímka kulaté sedlovky je prostě jednoduché, ale funkční a bezproblémové řešení. Prostě tohle kolo bude jezdit a vypadat skvěle i za dalších 20 let, což nelze říct o hromadě trendy moderních kol. Jo a vypadá to z fotky, že to nebude mít sloping, další bod k dobru :-)

Reagovat
Jarda H
Jarda H

10.1.21 22:46

Když už jsem tu byl trochu zmíněn, tak musím napsat že Jirka Škoda je stále pan cyklista a stavět pro něj rám byla čest a dělal jsem ho s velikým respektem, bylo to hlavně o tom že přesně věděl co chce, jako většina z těch „konzerv“.

Ty konzervy (ke kterým se hrdě hlásím) většinou vědí co je důležité nepotrpí si na kudrliny, vědí třeba že presfit začne časem vrzat,že vnitřní vedení sem tam rachotí a mechanici z něj bývají na prášky a klasická čelisťová brzda může být takový šperk na kole a že kvalitní lak něco váží (150 až 200g).

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 20:02

Corr.: Moudře (a pro JSt) :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 20:00

Tak – můžeš se s nim projet, švihá poměrně často – a modře mluvit až pak, když mu v jeho pětašedesáti na některém z těch svých strojků uvisíš. :)

A to přesto, že měl před asi třemi lety dost zavažné zdravotní obtíže.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.1.21 19:21

JSt: Pojmenoval jsi cílovou skupinu rámu ještě trefněji než já :-).

Reagovat
JSt
JSt

10.1.21 19:12

skodovka je cyklista ve vysluzbe. takovymu na vyprdeni staci cokoliv. timto typem cyklistu bych neargumentoval. ;-)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

10.1.21 17:54

Ten rám je naprosto boží, krásná práce!

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

10.1.21 17:43

Jasně rám je hodně retro nemá návařky na nesmyslné kotoučovky,nejde použít jako gravel neboť tam nevlezou gumy 50mm,je moc strakatý,neboť není odporně šedý nebo černý.a střed má na závit.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 17:14

Singlespeed: No, to máš pravdu; aspoň v tom ohledu, že TY to teda rozhodně nejseš…! :))

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.1.21 17:07

Cioran-m: Mi to bylo hned jasné, kdo je cílová skupina takovýchto rámů :-).

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 17:03

Pardon – vyhazovákama to byl jinej kolega.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 17:01

Singlespeed: Ty seš holt takovej etalon. S těma stříkanýma fábama, vyhazovákama atd. A konstrukci rámů, kovovejch i karbonovejch samozřejmě rozumíš líp, než nějakej Jarda Hrubej.

A že tento rám je totálně (oproti dnešní konfekci) mimo, to je samozřejmě pravda: nikdo něco tak pracného a vyjímečného dělat nebude. I kdyby to vymyslel a uměl.

Koneckonců, Jirka Škoda, který si jej taky koupil, je přesně ten typ postaršiho konzervativního cyklisty, kteryho jsi měl, ty, jenž jsi mladej, znalej a progresivní, pattně na mysli. :)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

10.1.21 16:09

Nemůžu si pomoct, ale pokaždý mi ta fotka připomene tu fotku, jak pán držel rám a druhej ho stříkal zelenožlutou barvou :-)

Jinak se mi rám líbí, takový klasický tvary jak před 30.lety, lak netuším – není z něho vidět nic. Logo mi nevadí.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.1.21 16:00

JSt :Rám je na dnešní dobu už totálně mimo. Postarší konzervativní cyklista prostě potřeboval navěšet postarší konzervativní komponenty na nový rám, tak se mu vyhovělo.

Reagovat
JSt
JSt

10.1.21 15:22

moc to nesluduju, ale to se jeste delaji ramy klasicke vyhazovaky?

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

10.1.21 13:18

Značka torzo ještě existuje?jednou jsem potěžkal nějaký železňák této značky a byl to ingot jak prase.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

10.1.21 11:12

Např tohle logo je myslim decentní … Dovolim si vložit a alespoň dát do povědomí jedno ukradené Rozzo

https://www.bike-forum.cz/…im-o-sdileni

Reagovat
scalar
scalar

10.1.21 10:42

Taky bych na takovém rámu proferoval jednobarevný nástřik a decentní logo.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.21 09:12

Ten lak by měl být trošku speciální. Střibrnej hrubozrnej podklad, na to ta – magenta a na to pak bezbarvej. Prý to vypadá pěkně, dělá se to v podobným efektu i na autech. (Já o tom jinak nic nevím, píšu jen, co mi bylo o tom řečeno).

Reagovat
TK75
TK75

10.1.21 09:00

Single: přechody barev do ztracena má tento rok každé druhé kolo, co jsem si všiml.Mně se to líbí, jen teda spíš, když je tmavší barvou dělaná spodní část kola a světlejší cca od poloviny nahoru.

Reagovat
p@X
p@X

10.1.21 07:34

Tak je to nějaká báchorka, nebo možná pár prvních bylo.

Reagovat
nooski
nooski

9.1.21 22:28

Kolem toho Jeseníku nechává kola lakovat, jinak to dělá sám. Svorada rámy byly nějaká katalogovka akorát s navoleným designem.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.1.21 21:03

No, tak tento lak jste tedy na stará fáva nestřikali. Ani kdokoli jinej.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

9.1.21 19:18

Desing rámu je tedy hrůza. Obří logo a přechody barev „do ztracena“ jako jsme si stříkali před 40 lety stará fáva. Předpokládám, že budoucí majitel bude „konzerva“ 50+ let :-).

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.1.21 18:20

Rozzo je akorát Hrubajz, pokud vím. Je to, mimochodem, překlad jeho příjmení do italštiny, skoro spíš až ve významu „surový“.

A že by dělal rámy pro Svoradku, o tom nevím. Mám dojem, že kola s nápisem „svorada“ byla spíš čistá Čína. A taky dost nudná, teda.

(Ale můžu se plést, že třeba pár rámů pro ně někdy H. udělal. Ostatně jsou tady lidi, co tohle budou vědět přesně).

Reagovat
tromboonen
tromboonen

9.1.21 15:53

Jó „koza Róza“… kamarád má od nich ocelák, cca 94–5, dodneška na sytičích, červenej celej a podobný odstín, ne-li stejný… mě u nich zařídil tu lahvovou zelenou na původně bleděmodrém italském CroMo rámu z Dánska. Rozzo je odněkud z okolí Jeseníku, ne? Koukám, že jim to vydrželo a pořád to maj pěkný. Cio to celé kolo sem uřčitě dej, jsem zvědavej, jak to dopadne, ale vypadá dost dobře.

Reagovat
p@X
p@X

9.1.21 15:35

Ano, dají se tady dohledat přímo jeho komentáře k tomu.

Reagovat
jadamek
jadamek

9.1.21 15:10

To i ten zlomeny ram par let zpet byl od p. Hrubeho?

Reagovat
p@X
p@X

9.1.21 14:53

Ano dříve s logem Favorit. Dřívější Svoradovy rámy taky byly tuším Rozzo a nevím co ještě…

Reagovat
jadamek
jadamek

9.1.21 14:42

Ted jsem koukal na cyklikros a Pavla Havlikova taky jezdi na Rozzo ramu?

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

9.1.21 14:35

Ten nápis tomu dává na prdel.

Reagovat
p@X
p@X

9.1.21 12:55

Font loga je v poho, jen spodní trubka nemá tmavší část špriclou na střed a logo není celý v tmavé části, mohlo mít barvu jako zbytek rámu.

Reagovat
skaj
skaj

9.1.21 11:44

Ja vim. Ale bylo to silnejsi nez ja, to neslo nenapsat…

Reagovat
deekay
deekay

9.1.21 10:53

skaj: Jak uz psal cio nize… holt tam proste je…pritom na nejakych ramech ma i decentni no :)

Reagovat
skaj
skaj

9.1.21 10:27

Pardon ze budu uprimny, protoze tohle se zas tak moc casto nevidi.

Nadherny ram, vypada krasne zpracovany (skoda ze neni vic fotek), perfektne vyladeny lak. Proste vsechno tip top, v podstate skoro sen klasickeho silnicare a pak je tam to logo… Sorry, ale to je naprosta prisera, ktera to cele zabiji. Skoda, tady by se nekdo, kdo tomu rozumi, hodil.

Reagovat
waters
waters

9.1.21 08:46

gemini: napadlo mě přesně to stejné, už chápu foto u profilu:)) Supr!

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.1.21 23:18

Tak se na rám znovu dívám na pořádném monitoru a vypadá to, že barvy (minimálně červená) jsou ve verzi – chrom efekt. Jestli ano, tak palec nahoru. Naživo to vypadá fantasticky.

Jo a ta váha, spíš 7,3. Záplety Dury, včetně verze tubular, jsou docela kovadliny. Dále rodla, forbec, sedlovka, vše alu – půjde to navrch.

Reagovat
vik
vik

8.1.21 22:07

gemini: Into My Arms:-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 22:06

Nevím. Asi tak. Možná trochu víc, ale ne o moc. Uvidíme. :)

A bude to hodně pevný.

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.1.21 21:54

Tak jsem narychlo spočítal, kolik by to mohlo celé vážit a vychází mně to okolo 6,9.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 21:47

Jojo. Všechno už na to má.

Reagovat
gemini
gemini

8.1.21 21:44

Z náhledu jsem si říkal, proč se Nick Cave fotí s rámem od J.Hrubého:-) Pěkný to bude Šťastňák mít…

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.1.21 21:33

Pokud se nejedná o skutečný tunning, tak sada a záplety od jedné firmy, je dobré řešení. Duru má již koupenou? Za cca dva tři měsíce, budou rybáři dávat do oběhu novou generaci.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

8.1.21 21:30

Má rozzo nějaký stránky? Jinak pěkný kousek:-)

Reagovat
TK75
TK75

8.1.21 21:29

Sympatický chlapík :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 21:24

Ale jo. Taky se na to těším.

A to strašný Hrubajzovo logo se snažím nevnímat. Chce to tak, tak je to potřeba respektovat, no.

Reagovat
TJK
TJK

8.1.21 21:21

Cio: videl bych to klidne oveseny tema sperkama z ty 953kovy masiny! byla by to radost koukat

Reagovat
deekay
deekay

8.1.21 21:20

cio: V moji velikosti by to mohlo byt moc pekne kolo .))) Nebo jeste lepe ve velikosti „belle de jour“ ;)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 21:18

Kola Dura – galusky.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 21:17

deekay: Jo. Dotyčnej už jedno naprosto vyjímečný kolo má. Jeden z úplně prvnich rámů z 953 – a – me so mufen, ale vařenejch. Tenkrát to vyžadovalo – krom zkušeností a tak – taky hodně´odvahy.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

8.1.21 21:13

pěkné!

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.1.21 21:12

A záplety jaké? ‚Lajty‘?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 21:11

Hrubajz preferuje lanka venkem. A ví proč. Ostatně tomu rozumím a aji mně je to blízký. Kolo za cvílu poskládaný bude. Rám kolem 1000g. Sem si myslel, že to krz tu jeho tříkomorovou stavbu šikmé a horní trubky a lisovanej zadek bude aji víc.

Reagovat
deekay
deekay

8.1.21 21:08

cio: Tak to bude lahudka :)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

8.1.21 21:05

Pěkné, zajímavé, originální. Trochu nezvyk, že na dnešním karbonovém rámu je vedení lanek venkem. Předpokládám ale, že to tak chtěl objednatel a je také možnost vedení vnitřkem. Raději bych tam viděl jen jednu barvu a pokud ještě k červené černou, tak na vidlici. Takto zběžně na pohled tam vidím jako největší nedostatek, že otvory pro košík na sedlové trubce jsou hodně vysoko. Zase se mně líbí nezalakovaná plocha pro podsedlovou objímku. Tohle kluci v RPT ignorují.

Také bych rád viděl celé kolo.

Reagovat
TJK
TJK

8.1.21 20:55

uplne na tom vidim krasny stribrny komponenty! krasnej ram

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.1.21 20:47

deekay: Neboj. Nahoře Thomson, sedlo novej Regal. A 9000 Dura.

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

8.1.21 20:46

Na Rozzo vzpomínám že dělaly rámy ocelové tohle vypadá jako slušná hlína i barva se povedla… Jsem zvědav na výsledek…

Reagovat
nooski
nooski

8.1.21 20:39

Ty jo, Hrubajz nějak zhubnul :-) pěkná barva, budu se těšit.

Reagovat
deekay
deekay

8.1.21 20:36

libi… i barevne… tak doufam, ze to ten tvuj kamarad neubije treba ISM sedlem .))

Reagovat

Další galerie z kategorie

miťo 47
Mr.Duck 13
mirorek2 28
mpIII 8
comac 3
chosee1986 1