Wilda

Přidat foto

originál sedlo Selle Italia X1 jsem vyměnil za Rom

baterie: integrovaná PANASONIC 36 V 250 W

motor: Drive M1 36V – 250w, MAX kroutící moment 40 N.m.

zapletená kola: MICHE RACE AXY WP DX + EBIKEMOTION X35 HUB

Měl jsme zpočátku obavy o dojezd a výdrž baterie. Kolo má omezení přípomoci motoru na 25km/h, ale vůbec mě to nevadí, motor vypne a jedu dál za své. Je to normální silniční kolo s motorem. Nyní se všude doporučují středové motory, nábojové prý nejsou vhodné do kopců, tady to ale vzhledem k váze kola neplatí.

Kolo má tři stupně asistence a zapínají se tlačítkem na horní rámové trubce. Překvapila mě nemožnost se vrátit zpět třeba z druhého stupně na první, musí se na třetí a pak teprve na první. Ale jde o zvyk.

Z jízdy jsem přímo nadšený, hlavně ve zvlněném terénu i v horském. Ujel jsem i 100 km a většinou šetřím baterii na závěr k domovu, pak dám třetí stupeň.

Indikace vybití je ve třech barvách okolo spínače, ale procento vybití sleduji při zastavení na aplikaci v mobilu.

(vloženo 27.7.20)

hobojan hobojan
Ohodnoť bajk: (3.9  / 76 hlasujících)
Značka Wilier
Model Cento 1 Hybrid
Modelový rok 2019
Velikost XL
Hmotnost 13 kg
Rám Carbon Monocoque 60 TON
Vidlice Carbon Monocoque 60 TON
Kliky SHIMANO ULTEGRA R8000 11sp 50/34
Přesmykač SHIMANO ULTEGRA R8000
Měnič SHIMANO ULTEGRA R8000
Převodník Shimano 50/34
Kazeta SHIMANO ULTEGRA R8000 11sp 11-30 z
Řetěz Shimano 11
Náboj zadní EBIKEMOTION X35 HUB
Brzda přední SHIMANO ULTEGRA R8070
Brzda zadní SHIMANO ULTEGRA R8070
Brzdové páky řadící/brzdové páky: SHIMANO ULTEGRA R8020 Disc
Ráfek přední MICHE RACE AXY WP DX
Ráfek zadní MICHE RACE AXY WP DX
Dráty ocel 2 mm
Pedály Shimano Ultegra
Řídítka FSA OMEGA
Představec FSA OS-168
Sedlovka FSA GOSSAMER
Sedlo Specialized Romin
Pláště Vittoria Zafiro Pro Graphene 2.0 28mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jardalee
jardalee

1.8.20 09:49

taky bych to nebral jako maskovani me se prave ta masivni spojovaci trubka na ramu vzdycky libila :) tak proc tam nedat baterii

Reagovat
hobojan
hobojan

1.8.20 09:09

Baterie jde z rámu vyndat po odšroubování krytu zespodu. Ještě jsem to nezkoušel, ale pokud je k motoru připojena stejným konektorem jako v rámu, tak nabíjení mimo kolo by nebyl problém

Reagovat
hobojan
hobojan

1.8.20 09:04

Nejde ani tak o maskování. Většina výrobců e-kol už integruje baterii do rámu. U silničních e-kol jde hlavně o kompromis mezi váhou a kapacitou baterie tak, aby to ale mělo nějaký výkon. K těmto typům kol existuje ještě pomocná baterie do košíku, vypadá jako bidon, taky by se dalo řict, že jde o maskování.

Reagovat
petrun
petrun

29.7.20 09:17

Za 5 pro jezdce i kolo :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

28.7.20 13:01

Wilda fajn, posed brutál, evidentně jezdec znalec, ať to sviští.

Reagovat
Darkson
Darkson

28.7.20 06:24

v tomto věku respekt! a posez mi přijde tedy hodně závodní :-)

Reagovat
JK Mini
JK Mini

27.7.20 19:30

Mě se to kolo líbí a přeju pánovi mnoho km na elektrickym sedle!

Reagovat
khonza
khonza

27.7.20 19:08

Tohle jo. Pro mě osobně ne, ale kdyby jela se mnou manželka 100+ v kopcích, věřím že by byla spokojená – zkusila si přesně tohle od Orbey.

Tady to fakt má cenu. Chválím a dávám plný počet.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

27.7.20 19:02

mě právě tento koncept ekola dává smysl nejvíc. Roviny a zkopce za svoje, do kopce dopomoc.

Reagovat
Tr35
Tr35

27.7.20 18:46

:)).

Reagovat
xannaix5

27.7.20 18:31

Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
Reagovat
Pennywise
Pennywise

27.7.20 18:18

Za mě 5. Tady má motokolo smysl.

Reagovat
Dvojan1
Dvojan1

27.7.20 17:37

Moc hezkej Wilda. Mám jeho gravel bráchu.

Reagovat
Lister
Lister

27.7.20 15:14

Hlavně když se to točí. Tak mnoho šťastných km

Ne všichni se toho dožijí nebo naopak někteří ani v tomhle věku nepotřebují baterie. Dnes jsem potkal na silnici 80 letého pána, který najezdí každý rok přes 10 tis za své. Na rovince jsem jeli zcela rovnocenně, do kopců to bylo horší, ale i tak měl docela svižně. Hezký jsem pokecali a docela mne to naplnilo optimismem, že třeba většinu cyklistické kariéry můžu mit ještě před sebou.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

27.7.20 14:09

Ať to sviští!

Reagovat
jardalee
jardalee

27.7.20 13:07

sem zase myslel ze ten zadni naboj je naka limitovana serie nebo high end :) ale asi nakonec i s motorem to bude draha soucastka asi lepsi to montovat dopredu aby to taky clovek potom nepostavil na zadni :D no a e-silnice mi nevadi me zase prijde dobry ze je to silnicni kolo a teda bude jezdit po silnici takze pokud bude rychlejsi tak aspon nebudou ridici treba tak nasrani :D a omezovac bych klidne vyhodil stejne je hlavni omezeni kapacita baterie :)

Reagovat
Crazym
Crazym

27.7.20 12:55

Respekt. Chtěl bych si takhle užívat důchodu ale za

a: Žádný nedostanu.

b: Když už se dožiji takového věku, budu spíš shánět prachy na e-vozík do Kauflandu.

Kolo vypadá moc dobře ale už jen ten posez a tvrdost silničky mě v mém věku děsí :-)

Reagovat
zarkow
zarkow

27.7.20 12:42

Vyjadřuji také respekt majiteli, navíc posed vypadá dle foto poměrně dost sportovní. Přeji mnoho dalších spokojených let na silnici.

Reagovat
hmm
hmm

27.7.20 12:22

Pěkné kdyžtak poreferujte za pár let jestli nenastala nějaká změna ohledně výkonu. Všichni totiž řeší životnost baterie ale že jsou v systému díly co odchází dříve to nikde nikdo nepíše

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

27.7.20 11:41

Ono i odsuzovat někoho z lenosti je hovadina. Proč vůbec někoho veřejně soudit, že si koupil mopeda? Ve finále to pak vypovídá víc o tom co soudí, než o tom, kdo nechce šlapat.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

27.7.20 11:28

Za me super. Kolo paradni, majitel je clovek ktery hodne jezdi a kolo mu slouzi k tomu aby jezdil dal. Takze rozhodne za me plny pocet. Osobne bych si toto kolo umel predstavit i pro sebe na dojizdeni do prace. Byl bych tam rychleji a mene upoceny. Nemyslim si ze je potreba se navazet do e-biku, ale spise do picusu co je nepotrebuji jako je 45 lety muz ktery si koupi jen protoze je liny normalne slapat. Muj byvali trener diky e-biku muze i ve svych 85 letech denne jezdit na svou 8km vzdalenou zahradku a neni na nikom zavisli a uz vubec nemusi sednout do auta. Takze za me odsuzujte uzivatele kteri si to kupuji z lenosti a ne e-kola obecne.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.7.20 11:22

p@X: jojo toj fakt, je do nedílná kombinace. Silnej motor, macatý gumy na rafácích a ještě macatější pneuška okolo pasu. A k tomu baťoh aby se tam vezla pořádná chlapská svačina a tři pleškáče…

Reagovat
goofy
goofy

27.7.20 11:21

Mě to je v podstatě jedno… Jen si říkám, že silnička má být hlavně sportovní nástroj. Elektro beru u nějakých cykloturistických a městských přibližovadel. Na endurech je to totální nesmysl. :-)

Reagovat
p@X
p@X

27.7.20 11:18

mr.antik: bych naopak řek, že motor a pluskový gumy se vzájemně doplňují

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.7.20 11:16

Tak to mě zase koncept silničky/gravelu (kromě jiných cyklostezkových kol) přijde právě dost logickej, je to usporný, není potřeba extra silnej motor a baterk a přitom tě to odveze daleko.

Na rozdíl od 25kg endur na pluskových gumách a podobných nesmyslech.

Reagovat
Tr35
Tr35

27.7.20 11:10

Mně zase přijde divna kouřící hlava na baterky. Pry to existuje. No svet se fakt v perdel prezvraci :).

Reagovat
drood
drood

27.7.20 11:09

To Kamaro: mám taky Alfine, a vpředu dynohub. Jednou jsem řešil defekt a zastavil u mě hošík na éčku. Defekt? Jj. Koukám, asi nepomůžu… Ne… Twl, ty máš dva motory? :D

Reagovat
goofy
goofy

27.7.20 11:06

bathed: aby to nevyznělo špatně, tak nepíšu nic proti uživateli. Jen mi koncept silničky na baterky přijde dosti nezvyklý, když to napíšu jemně.

Reagovat
kamaro
kamaro

27.7.20 10:59

První co mě napadlo při fotce v náhledu, hele kolega s Alfinem. A on to není Alfine, ale motor. Občas když někoho dojedu a předjedu, tak jenom slyším, že s motorem se to jezdí. Tak vždycky musím houknout, že to není motor, ale brzda :-)

Jinak to maskování je neuvěřitelné.

Přeji hodně zdraví a hodně spokojeně najetých kilometrů. Tady je využití přípomoci použito vhodně a vůbec mě to nezvedá ze židle.

Reagovat
Iron Maiden Man
Iron Maiden Man

27.7.20 10:58

V tomto případě nemám nic proti a kolo vypadá super. 5*

Reagovat
mr.antik
mr.antik

27.7.20 10:56

Mně se to líbí, v podstatě to vypadá jako macatější silničky, škoda toho limitu, aspoň 30kmh by bylo fajn.

Jen mi není jasné, ta baterka nejde z rámu nijak vyndat a nabíjet/skladovat doma v teple? Plus případně repasovat…

Reagovat
kubad
kubad

27.7.20 10:55

ať to jezdí, podařené

Reagovat
Tr35
Tr35

27.7.20 10:54

Jo jeste velke plus za toho Samsona. Parkrat jsme to taky jeli ale kat. BIKE.

Reagovat
Tr35
Tr35

27.7.20 10:47

Parada, ať to dupe. Lepsi tak nez lezet na kanapi jako v truhle ;).

Reagovat
alig_cz
alig_cz

27.7.20 10:44

Parada, za me plny pocet a preju jeste mnoho stastnych kilometru :) Zaroven doufam, ze budu v tomto veku taky tak aktivni :)

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

27.7.20 10:44

Za mě taky 5* před pánem smekám…

Reagovat
p@X
p@X

27.7.20 10:41

Zoilberg: ano, cílem výrobců je dosáhnout nerozeznatelného vzhledu.

Reagovat
yaris1
yaris1

27.7.20 10:32

Ač jsem odpůrce éček, tak právě v tomto případě to dává smysl! Přeji pevné zdraví a tisíce ujetých km. Podobné nehodnotím, nyní za 5*.

Reagovat
Marek.Kv
Marek.Kv

27.7.20 10:32

Moc pěkné pane. Bathed: +1

Reagovat
midlander
midlander

27.7.20 10:31

Já se také zdržím prudění, budu rád když se takového věku dožiju, natož zůstat aktivní.

Reagovat
Deadlift
Deadlift

27.7.20 10:30

Za mě plný počet. Pán je očividně aktivní.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

27.7.20 10:28

To se mi i vizuálně líbí a přeji mnoho šťastných kilometrů s úsměvem na líci.

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

27.7.20 10:27

Tady mě víc než že je to éčko bije do očí ta velká brašna, což je vlastně kompliment e-kolu jako takovému – pěkný. Čemu nerozumím je ta urputná snaha „maskovat“ baterku a pohon. To je skutečně pro e-cyklisty tak důležité „zapadnout“ mezi cyklisty a působit dojmem, že tu fyzičku prostě mají? Nebo je to nějaká zcela mylná doměnka & priorita výrobců?

Reagovat
bathed
bathed

27.7.20 10:21

… zkuste mrknout na jeho profil a vydedukujte si vek… Za kazdeho duchodce co se s vama nemlati holi u regalu v Lidlu dekuji! A pred panem smekam!

Reagovat
bathed
bathed

27.7.20 10:19

Jen pro upresneni a vysvetleni: stredove motory “do kopcu” se doporucuji pro mtb, ne pro silnice. Proc? No skrze neodpruzene hmoty (plati i pro “pevnaky”, kde to co popisuju pozira ram…). Kdyz poskladas tri – ctyrkilove zadni kolo a to pak chytne ranu od sutru, plati bezezbytku fyzikalni zakony. Jinymi slovy dostanes podobnou ranu do zadku. Proto se resi co nejlehci vyplety a kdyz elektrika, tak do ramu. U silnice tohle castecne odpada.

K te budoucnosti jak pise kolega pode mnou, tak za budoucnost ja povazuju doreseni rekuperace. Zkratka kdyz tou akuvrtackou a vlastnima silama vytahnu ten svuj metrak na kopec, rad bych aby ta hmota pretvorila cast kineticke energie z kopce na energii elektrickou a o nejake to procento osvezila baterku.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

27.7.20 10:17

Silniční moped – Sodoma Gomora…

Reagovat
goofy
goofy

27.7.20 10:16

Elektrická žiletka… Svět se v prdel obrací…

Reagovat
nitraq
nitraq

27.7.20 10:10

Takhle nějak si představuju budoucnost e-kol. Elegantní to docela je, že jde o éčko moc poznat není, váhová penalizace není zas tak strašná, cca 4 až 5 kilo navíc. Ke grafice na rámu se vyjadřovat nebudu, Wilda mi nikdy nebyl po chuti:)

Reagovat