Tlusťoch

Přidat foto

Po prodeji svého prvního fatbiku RockMachine jsem pořídil náhradu.

Koupen Fatboy z druhé ruky, po vyčištění a kompletním seřízení proběhla první projížďka která mě utvrdila, že to nebyl špatný krok. Původní sada Sram X7 2×10 předělána na pohon Sram NX 1×12. Váhová úspora oproti RM –3kg.

(vloženo 21.7.20)

bergos bergos
Ohodnoť bajk: (3.8  / 29 hlasujících)
Značka Specialized
Model Fatboy
Modelový rok 2015
Velikost L
Hmotnost 13
Rám Specialized M4 Premium Aluminum
Vidlice Specialized FACT carbon
Hlavové složení Specialized
Kliky Samox
Středové složení Samox, PF30
Měnič Sram NX
Řazení Sram NX
Převodník 30z
Kazeta Sram NX - 12s, 11-50
Řetěz Sram SX
Náboj přední Specialized 135mm, 32h
Náboj zadní Specialized 190mm, 32h
Brzda přední Shimano, 180mm
Brzda zadní Shimano, 160mm
Ráfek přední Specialized Fatboy SL
Ráfek zadní Specialized Fatboy SL
Pedály Shimano PD-M 520
Řídítka Specialized double butted 6061 alloy
Představec Specialized 3D forged alloy
Sedlovka Specialized 30,9mm
Sedlo Specialized
Pláště Specialized Ground Control, 120TPI, 26x4,6

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
bergos
bergos

30.7.20 08:09

Ano, 13kg váženo. Lehký rám, karbonová vidlice a hlavně bezduše ušetří spousty gramů.

Reagovat
Touš
Touš

29.7.20 21:21

Fakt to má v reálu jen 13 kg?

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

24.7.20 23:55

Právě že nejsem chudáčku.

Reagovat
bergos
bergos

24.7.20 23:27

Nemůžeš si jít psát ty svoje rozumy jinam? Jsi těžce mimo…

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

24.7.20 15:39

Fatbike udělá člověku radost hned dvakrát,při prvním svezení a jak se ho zbaví.

Reagovat
Deadlift
Deadlift

24.7.20 13:43

Nakolenakole: nemusíš využít ani jednu chatu. Kopec za ně nemůže.

Fatbike je super. Líbí se mi a v zimě s ním bude hromada srandy.

Reagovat
Crazym
Crazym

23.7.20 20:46

THORX: No to si pomůžeš :-)

Reagovat
THORX
THORX

23.7.20 20:09

Souhlas, v sobotu budu na Sněžce škoda že se tam na kole nemůže

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

23.7.20 19:15

Lysá je o ničem,dvě chaty co stojí za hovno a plno blbečků co si honí ego.

Reagovat
THORX
THORX

23.7.20 16:03

Dnes taky. Jen prostě povinnost. Jinak mě Lysá nějak netankuje

Reagovat
Pepe72
Pepe72

23.7.20 15:53

Vlasto: to kolo na sjezdech taky padá, nejen přejíždí- já bych se bál o zlomení kola bez odpružené vidle.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

23.7.20 13:25

vlasto: přesně a hlavně třeba já si na fattu chrochtal na podzim v terénu, opravdovém terénu. Když máš cestičky zasypané listím a vidíš totální pikaču, co je pod ním a zda tam není třeba vyjetá kolej. To se mi stalo ve sjezdu, že tam byla, pro mne, neznámá kolej, do které kdybych najel podélně s 2,2 tak bych šel asi tlamou o zem. S 4,6 jsem si toho jen tak všiml a jel bezpečně dál :-). Asi bych fatta jako jediné kolo nechtěl, pokud bych teda nebydlel na horách, ale jako druhé, třetí mi přijde super a snad se konečně taky dočkám :-)

Reagovat
vlasto
vlasto

23.7.20 12:36

ufoncz: sjezd z Lyse neznam, ale u fatu celopevnaka musis koreny a kameny eliminovat snizenim tlaku v pneu a pripravit se na to, ze to neni tlumic( musi se ze sedla a pruzit nohama/rukama). Vyhoda proti 2,2 je v drzeni stopy. Pokud bys poridil fatfull, zapnes pruzeni, snizis tlak, tak to ve sjezdu eliminuje i jezdecke chyby a muzes na nem sedet jako pytel brambor, bajk si jede svoji stopu a nedrnca.

Takovy jednoduchy priklad drzeni stopy, co kazdy zna: vyjezd ze silnice prez obrubnik na chodnik ze sikma – u normalniho rozmeru musis predni kolo nadhodit, u fatu to jednoduse napalis na obrubnik a on neodstreli, vyleze.

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

22.7.20 23:28

S takovým šrotem bych na Lysou nikdy nejel.

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

22.7.20 23:28

S takovým šrotem bych na Lysou nikdy nejel.

Reagovat
Pepe72
Pepe72

22.7.20 17:56

Ufonz: to by mně taky zajímalo, akorát bych se bál s pevnou vydlicí

Reagovat
ufoncz
ufoncz

22.7.20 17:12

Neměl jsem možnost na fatbiku jet a hodně by mě zajímalo, jakej je rozdíl na tom sjet třeba nějaký z těch sjezdů z Lysé hory ve srovnání s fullem na běžném rozměru plášťů,

Reagovat
bergos
bergos

22.7.20 15:09

Vše foceno v Beskydech. 1.fotka – Lysá Hora, 2.fotka – přehrada Šance, Masarykovo údolí.

U fatbiku hodně záleží jak nafoukáš, pohodlná jízda tlak do 0,7atm. Nad 1,0atm už to letí, zas se ale vytrácí pohodlí. Tím že tenhle stroj na bezduších váží 13kg, tak se dá celkem v klidu jezdit. Na nezpevněných cestách bezkonkurenční.

Reagovat
vlasto
vlasto

22.7.20 12:24

Tak hodne prijemnych zazitku.

p@X: ten vzorek co ma na pneu neni moc na asfalt, ale to obecne fatbike neni, ale muze byt rychlejsi, nez 2,8 s hustym vzorkem. Hned ale jak se dostane na lesni cestu, tak to bude pozitek.

Reagovat
Pepe72
Pepe72

22.7.20 12:01

ot: maxxis minion DHF 26×2,8 na 33 ráfku 68mm , wtb ranger 3,0 70mm

maxxis minion DHF 27×2,8 na 30 ráfku 68mm, wtb ranger 3,0 70mm, convict 2,5 64mm

Reagovat
THORX
THORX

22.7.20 09:08

Já 64,6mm na ráfku 32,8mm jako je to dost bída jako by to pluska ani nebyli.

Reagovat
p@X
p@X

22.7.20 08:16

THORX: 66mm na 30mm ráfu na 40mm jsem to neměřil.

Reagovat
THORX
THORX

22.7.20 08:11

p@X co jsi jezdil za 2.8 a měřil jsi šíří?

Reagovat
Lachtis
Lachtis

22.7.20 07:54

Paráda, jezdil jsem a byl to zatím nejlepší tlusťoch, který jsem jezdil.

Taky čekuji bazary a když se něco zajímavého vyskytne, tak budu velmi uvažovat o koupi.

Dávám 5*, mně se to líbí a fatbike je super kolo.

Reagovat
miťo
miťo

22.7.20 07:40

Vypadá to zajímavě. Pokud nikam nespěcháš, proč ne. Líbí.

Reagovat
p@X
p@X

22.7.20 06:46

Po čerstvých zkušenostech s 2.8" si tohle vůbec neumím představit :) Na asfaltu bych to zahodil do škarpy, odezva a síla k zatočení předního kola musí být taky zajímavá…

Reagovat
Robertilos
Robertilos

22.7.20 04:28

Lysá hora a Masarykovo údolí u přehrady Šance.

Reagovat
Pepe72
Pepe72

22.7.20 02:36

Beskydy.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

22.7.20 00:36

Kde je prosim te focena 1. a 2. fotka? Ta prvni mozna Krkonose, ale ta reka na 2. fotce? To mi pripomina Skandinavii. Vubec nevim, ze v CR jsou takove mista.

Reagovat