Nový gumy. Byl to oser dostat je na ráfek.
Vkládám jen pro úplnost, je to sériovka, nic zajímavýho. Koupil jsem si po 25 letech silniční kolo, mám to teď dál do práce a 70 km po áčku na fullu psychicky nedám. Laboruju s nastavením řidítek a pák, je to pro mě úplná novinka. Na sedle jsem zatím vydržel těch 2×35 km a zadek přežil, takže není špatný. Sžívám se s tím, že to drncá a že musím koukat na díry v silnici. A že v kopcích umírám a marně honim řetěz ještě vejš. Jinak to chodí docela dobře, sem tam je třeba něco poštelovat jak si sedaj bovdeny atd. Brzdy mě mile překvapily, snad by jen mohly mít trochu ostřejší projev, holt zvyk z biku, ale možná se ještě zajedou.
Jo a má hezkou barvu, řikala žena. ;-)
(vloženo 5.7.20)
Značka | Triban |
Model | RC520 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10,9 asi tak |
Rám | Hlína |
Vidlice | Karbon+hlína |
Tlumič | kéž kdyby |
Hlavové složení | přítomno |
Kliky | Shimano RS510 |
Středové složení | Shimano HT2 |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 |
Řazení | Shimano 105 R7000 |
Převodník | Shimano RS510 50/34 |
Kazeta | Microshift CS-H110 11/32 |
Řetěz | ? |
Náboj přední | Triban (průmysl, rychloupínák) |
Náboj zadní | Triban (průmysl, rychloupínák) |
Brzda přední | TRP HY/RD |
Brzda zadní | TRP HY/RD |
Brzdové páky | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Triban alu (17 mm, TR) |
Ráfek zadní | Triban alu (17 mm, TR) |
Dráty | ocel |
Pedály | Rockrider 520 (SPD kompatibilní) |
Řídítka | Triban alu (tuším 80/125) |
Představec | Triban 110 |
Sedlovka | Triban alu 27,2 |
Sedlo | Triban ErgoFit |
Pláště | Continental Grand Prix 5000, 32 mm, tubeless |
Tak já dával bezduše, takže páska šla pryč a je tam tesa, ale i tak byl problém, že jedna patka si obsadila ten střední žlábek, druhá už se nevešla, takže byla hodně napnutá a nešla přetáhnout přes hranu. Ty ráfky dělá Mach1, vzpomínám si, že co jsem od nich měl mtb ráfky (MX), taky se na ně hůř navlíkaly gumy. Ale jak jsem je tam dostal, tak už jsem je v pohodě nahodil obyč pumpou, na 5 barech zaskočily a držej.
Já u těch ráfků musel vyměnit tu žlutou pásku.Byla moc tlustá a nemohl jsem tam narvat Continental Speed King CX Performance. Pak to šlo vcelku dobře.
Taky jsem o něm uvažoval. Na konec dostavím po nátlaku ženy Ronina :-).
(Za málo peněz – hodně muziky.).
Argumenty ,že budou dvojnásobný náklady vzala docela v klidu :D…
6.7.20 17:06
Střela, to se teďka FH nezastaví :-), paráda za 5*
G-one 35c se krasne vejdou a jedou lip nez ty 28ky. Daval jsem je klukovi a parada.
Chvilku si budeš hledat posed, ale pak to bude fajn. Oblouky by to chtělo pro začátek kompakty, tyhle mají docela velký oblouk. Ale za mě pěkný, taky jsem o trabantovi uvažoval -)
Prima. Jeste pridej radar :-)
Kolem plastu vypada celkem dost mista. Muzes dat 32mm, v pohodli to bude rozdil.
Posed mi prijde celej naklopenej. Sedlo i riditka.
Koukal jsem na něj tuhle v Dekáči a musím uznat, že se mi líbil. Brzdy mají minimální odpor oproti TRP Spyre. Za mě sympaťák a až přijde podzim, nahoď blatníky.
Mně se to líbí. Měl jsem jako testovačku a brzdy jsou fajn. Oproti V nebo mechanikám značný rozdíl. Možná jsem si ho měl nechat. Tak ať to jezdí!
Za penize za ktere se to prodava je to fajn. Skoda vahy a kol, to vidim jako velkou slabinu a geo neni uplne silnicarska je to takove pohodlne kreslo na asflt. Co se mi ale libi je prostupnost plastu a co me prekvapilo jsou brzdy. Brzdi to vazne dobre a i jsou pekne davkovatelne. Oproti normalnim mechanikam super.
tohle je moc fajn kolo za ty prachy, jen ty brzdy jsou celkem bídný. A bohužel, nezajedou se:-(
Tak to máš do práce úplně stejně jako já.
Kolo fajn, ta rodla bych trochu pootočil nahoru, tohle mi rve oči i zápěstí.
Lko vypadá dobře, škoda toho rámu u XL, vypadá to hrozně :D