Moje první silnice. Dnes byl Canyon poprvé vyzkoušen a jsem maximálně spokojen. Určitě bude ještě třeba upravit posed (184 cm), ale to se dalo čekat. Snad mi neukamenujete za ty pedály, nevidím zrovna smysl proč bych měl přecházet na silniční jednostranné, nyní v tom nevidím žádnou výhodu + nemusím kupovat nové boty – používám ty od horáka (ale na pohled vypadají jako na silnici :) )
Fotky nejsou nic moc + je teď všude pylu až…moc. V budoucnu přidám fotky lepší, tyhle jsou jen narychlo od baráku.
edit no.1 – výměna sedla – kulodrtič Selle Italia X3 nahrazen sedlem Specialized Power Comp
(vloženo 5.5.20)
Značka | Canyon |
Model | Endurace CF 7.0 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | L |
Hmotnost | 7.96 kg (dle Canyonu, bez tašky atd.) |
Rám | Karbon |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | Acros Ai-70F |
Kliky | Shimano 105 R7000 |
Středové složení | Shimano Pressfit BB72 |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 GS |
Řazení | Shimano 105 R7000 |
Převodník | Shimano 105 52-36 MT |
Kazeta | Shimano HG700 11-34 11s |
Řetěz | Shimano CN-HG601 11s |
Náboj přední | Fulcrum |
Náboj zadní | Fulcrum |
Brzda přední | Shimano 105 R7000 |
Brzda zadní | Shimano 105 R7000 |
Brzdové páky | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Fulcrum Racing 900 |
Ráfek zadní | Fulcrum Racing 900 SH11 |
Pedály | Shimano SPD PD-M520 |
Řídítka | Canyon H17 Ergobar AL |
Představec | Canyon V13 |
Sedlovka | Canyon SP0042 VCLS CF |
Sedlo | Specialized Power Comp |
Pláště | Continental Grand Prix SL 25 mm |
Ahoj, kolo absolutní paráda, spokojen jsem moc. Ale říkám, jinou silnici jsem nikdy neměl. Takže to může být jen to opojení z rychlosti :) Vyjížďky <150km absolutní pohoda, více jsem zatím nejel. Akorát sedlo bylo na mou zadnici nekompatibilní, takže to jsem po bikefitu ve specialized centru vyměnil.
Ahoj, taky uvažuji o stejném kole, ale expedice až v druhé polovině října. Jak si s kolem spokojený? Mě se sice více líbí modrý rám, ale ten je jen u verze s diskovýma brzdama.
Každý máme jiný vkus, pro někoho nuda šeď, ale za mě je designová strohost spíše výhoda a je to nadčasové. A k Stealth barvě aspoň nemusíš řešit barvu oblečení, pasuje cokoliv aniž bys byl jak kašpar. :-)
pěkné, sice stroze černé, ale takové uhlazené bez zbytečných extra slopingů, disků, podseknutých zadních vzpěr, aero fíčurin a klasika brzdy = radost :-) váha naopak velmi dobrá na Sh. 105 + kola co mají 1890g. Canyon ta kola celkem umí. SPD když máš dobré tretry, tak nejsou nikterak zásadně omezující, byť takovému kolu by už silniční slušely víc.
Díky! To není špatný nápad s tím zlatým řetězem, budu nad tím uvažovat :) Joo, chtěl jsem jako první silničku ještě starý dobrý Včka, abych měl taky s čím v budoucnu srovnávat :)
K té váze, jako druhé kolo mám 14 kilový hardtail, takže mi tohle příjde ještě hodně, ale hodně lehké :)
To je dobrý stroj ,vlastním taky endurace :)
5* hlavně za ty “V”ečka :) mi se prostě žletky na “v” líbí je to taková “elegance”.
Možná by mu slušel kmc zlatý řetěz???
Pěkné. Canyon letos dělá snad jen černé, modré a červené rámy. Taky jsem si nejřív pořídíl „jen“ SPD pedály a po cca půl roce je vyměnil za SPD-SL.
Nevím. Je fakt že hmotnosti shimana neznám…:) a to samý můžu říct o kolech na tomto kole. Moje zkušenost je, že na celých kolech je toto hodně odrbaný. Ale přijde mi to stejně hodně. A jestli s těma pedálama tak to asi sedí.
A kolik by základní karbon na stopětce měl podle tebe vážit?
Přeji mnoho spokojených kilometrů. Jinak mě přechod na silniční pedály a tretry trval 9 let, tak buď zatím v klidu :-)