Daniel Girard 1985

Přidat foto

Možná jste v létě někdo zaregistroval můj „úlovek“, který jsem objevil ve sběrném dvoře na hromadě šrotu. Původní záměr byl kolo jen vyčistit a poněchat v původním stavu. Ukázalo se ale, že komponenty jsou vzhledem k rámu v perfektní kondici, lak rámu byl dobitý a rám samotný v jednom místě i lehce poškozený. Tudíž se to vzalo celé znovu a lépěji a zde je výsledek. Původnost komponentů je 90%, vč. např. lanek, mám z toho radost. Kontaktoval jsem i firmu Girard v Ženevě, ale nikdo se neozval, což mě trochu mrzí :(

(vloženo 13.1.20)

André Vebr André Vebr
Ohodnoť bajk: (4.6  / 54 hlasujících)
Značka Daniel Girard
Modelový rok 1985
Velikost 54 cm
Hmotnost 9,6 (tak, jak je na fotce)
Rám ocel, Columbus SLX
Vidlice ocel, D.Girard
Hlavové složení Campagnolo Super Record
Kliky Campagnolo Super Record
Středové složení Campagnolo Super Record
Přesmykač Campagnolo Super Record
Měnič Campagnolo Super Record
Řazení Campagnolo Super Record
Převodník Campagnolo Super Record
Kazeta Regina Extra (7sp, 13-22)
Řetěz Sedis
Náboj přední Campagnolo Super Record
Náboj zadní Campagnolo Super Record
Brzda přední Campagnolo Victory
Brzda zadní Campagnolo Victory
Brzdové páky Campagnolo Victory
Ráfek přední Mavic GP4
Ráfek zadní Mavic GP4
Dráty Berg Union, chrom
Pedály Campagnolo Super Record
Řídítka ITM
Představec ITM
Sedlovka Campagnolo Nuovo Record (27,2)
Sedlo Selle Italia Turbo
Pláště galusky Continental Giro (23mm)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Roman64
Roman64

19.1.20 10:58

¨Přidávám se k obdivovatelům, krásné kolo, to bude jízda.

Reagovat
pidro
pidro

15.1.20 23:37

Krásná práce i moc pěkný kolo. Gratuluju a trochu závidím :-)

Reagovat
jecnak
jecnak

15.1.20 16:28

Super

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

14.1.20 12:30

Nekdy je ten rok na vnitrni strane ty matice, ze se musi sundat.

Reagovat
André Vebr
André Vebr

14.1.20 11:50

Kolo už mám doma a lak i nápisy dělalli v Urban Velo, postup neznám, ale na stránkách to mají podrobně rozepsaný.

Na čísla na nábojích se podívám (díky za tip, to jsem nevěděl), ale sedlo se kupovalo nový, to původní bylo fakt dodrbaný a místy i nějak seškvařený :(

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

14.1.20 11:10

Naba

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

14.1.20 11:07

Paradne je to udelany, k novymu laku komponenty bez patiny, 5*. Jsem zachytil jak kolomrdi prskali co je s tema lakovanejma logama s.ani :-)

K dataci, tady by mely by byt presne datovatelne naby podle dvojcisli na vnitrni nebo vnejsi strane pojistnych matic konusu, kliky podle kodu- Starting in 1973 the crank arms have a code consisting of a diamond (1970's) or circle (1980's) with a number in the center denoting the last digit of the year of manufacture, and then in 1985–9 with square and number in the center: 11 = 1985, 21 = 1986, 31 = 1987, 41 = 1988, 51 = 1989 plus some other examples. a mozna sedlo, jestli ma zespod takovou tu lisovaci sipecku. Je li vse puvodni a neosazovane nejakyma ulozenkama atp samozrejme.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

14.1.20 11:02

Zrovna včera jsem slintal před vitrínou na starou campu. Tady renovace pomohla.

Reagovat
manpavel
manpavel

14.1.20 08:47

Můřu se zeptat na metodu lakování a ty loga?

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

14.1.20 07:52

Pochvala, pěkná práce André. BTW nemáš silničku v BaGa jestli tam stále pracuješ?

Reagovat
André Vebr
André Vebr

13.1.20 22:22

Díky všem za pěkný reakce, pokud to potěšilo oko, splnila renovace svůj účel :)

Bovdeny jsem dal trochu delší, zkrátit se můžou vždy. Jinak zn. Daniel Girard stále v Ženevě sídlí, mají normální prodejnu, www stránky i FB, D.G.stále žije, je mu 63, takže mladý kluk. Ale má to nějak na salámu, nebo co.Ten rám on nestavěl, není rámař, propůjčil mu jen jméno. On jezdil v ´80 jako profík a když kolo pověsil na hřebík, dal se na obchod.

Reagovat
Pilane
Pilane

13.1.20 21:46

Skvostné

Reagovat
Cen da H
Cen da H

13.1.20 20:10

nádherné kolo, škoda že nešlo zachovat původní lak,

jen k těm starým rámařům, tuhle jsem četl blog jednoho entuziasty do švýcarských kol CILO kde píše že z původních cca 200 firem je dnes aktivní (staví ve švýcarsku ocelové rámy) poslední: Aarios

takže skutečnost že nikdo nereagoval je bohužel dost odpovídající této skutečnosti :(

Reagovat
Jason Voorhees
Jason Voorhees

13.1.20 17:35

Něha za 5…ale ty bowdeny, to musí lézt do vočí ne? :-D

Reagovat
crom
crom

13.1.20 15:19

super

Reagovat
manpavel
manpavel

13.1.20 15:08

Krása

Reagovat
aktuality
aktuality

13.1.20 13:09

Moc pěkný, jestli to najde ten, co kolo vyhodil, tak si asi bude „drbathlavu“.

Reagovat
šimlos
šimlos

13.1.20 12:56

Nádhera! A perfektně jsi to zrenovoval

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.1.20 12:40

To je nádherné, velká gratulace, všechno moc pěkné.!

Mne snad trošku ruší nápis Columbus na horní trubce, ale to je jen maličkost.

Reagovat
orm
orm

13.1.20 12:37

NTVL, tohle nekdo vyhodil? Moc pekny vysledek.

Reagovat
kamaro
kamaro

13.1.20 11:30

Tak toto je paráda. Tak tomu se říká nález. Práce parádní, oceňuji lakovanou grafiku. Akorát se mi na tom už nelíbí ty nálepky Columbus na rámu a vidlici, na původním nebyly.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

13.1.20 11:21

…je to neskutečná nádhera, cos s tím udělal, a ty fotky jsou prostě k sežrání!

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

13.1.20 11:18

tak jasných 5*, bez debat

Reagovat
André Vebr
André Vebr

13.1.20 11:14

Jinak ten rok výroby jen tipuju

Reagovat