Bold

Přidat foto

(vloženo 6.1.20)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
-b-n-x-
-b-n-x-

7.1.20 01:34

A mě tohle přijde jako hodně dobrý nápad. Konečně zase nějaká inovace.

Reagovat
adam320
adam320

7.1.20 01:18

Ventilace ramem, dobrej ulet, uz se vidim jak v tom stouram nejakym dratem abych z toho dostal zaschly bahno a listi. Nedejboze az v tom uvizne nejakej kaminek a na veky bude chrastit:))) no je to hezkej ram, ale tohle je fakt blbost

Reagovat
ceo
ceo

6.1.20 21:10

ceníkových 80tis. stojí i karbonový Transition u Kraba.

Rámová sada je cca. €2800 (bez daně)

Santy mají taky ceníkovku kolem €3000 (s daní), takže víceméně je to stejné.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

6.1.20 19:39

Franta:ja chtel rict ze ram unna stoji vic nez 80000-cca 5000eur.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

6.1.20 19:32

Tak to sem dost zvědavej na novej spark. To je totiž jedno asi ze 4 kol, který bych bral na XC.

Reagovat
Franta
Franta

6.1.20 18:47

No pokud mas / das 80 za ram, tak i tech 160 na komplet od Unna asi budes mit :) Proste jsem tim chtel rict, ze je to uz ta hranice, kde asi moc neresis.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

6.1.20 18:11

Franta:tak za 80… by si Unno nekoupil…

Reagovat
Franta
Franta

6.1.20 17:47

to Jaro: staci se kouknout k nim na web, cena ramu je cca 80Kkc. Jinak co si pamatuju, prvni verze mela custom tlumic od DT protoze tam nic jineho nepasovalo. Ty zmeny na geo super a ty novy masiny nevypadaj spatne. Ale u 80Kkc za ram bych snad uz asi sel do Unno.

Reagovat
Jaroslávek
Jaroslávek

6.1.20 17:43

Ano ovšem, rám samotný se zřejmě neprodává.

Reagovat
Jaroslávek
Jaroslávek

6.1.20 17:40

p@x: cenu se mi nechce hledat, víš ?

Reagovat
ceo
ceo

6.1.20 15:34

Dovolil bych si poznamenat, že kromě ukrytého tlumiče je rám hodně nastavitelný. 1,5 st.na hlavě, už nevím kolik na délce zadní stavby.

Recenze 1. Gen jejich trail rámu nebyly nic moc, ale za mě je to top

Reagovat
p@X
p@X

6.1.20 14:20

V rámu je ventilace, v hlavě jsou otvory…

Reagovat
Macik
Macik

6.1.20 14:16

By se mi i zdálo, že se tlumič může během jízdy zahřívat a tady je to schovaný, tak to ochlazování okolním prostředím asi není tak zásadní. Osobně bych do toho ale nešel.

Reagovat
Arminius
Arminius

6.1.20 14:03

Franta: +1

Pokud se nemýlím, tak ano, Bold byl koupen SCOTTem a spekuluje se, že nějak tak by mohl aj vypadat nový „spark“.

https://mtbs.cz/…ie/tech-news

Reagovat
theedge
theedge

6.1.20 13:38

Tak jako proč ne … kdyby všichni dělali stejný kola, tak tady nemáme o čem debatovat :-) Každý řešení má svoje plusy a minusy to je jasný. Ale taky asi radši ten tlumič vidím – ať už z důvodu čištění ( prach se dostane všude ) nebo nějaké optické kontroly jestli třeba neteče …

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

6.1.20 13:36

A jak tu padlo pokud se do toho nebude dávat nějakej atypyckej tlumič tak si to nejspíš zákazníky najde :-)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

6.1.20 13:34

upřímě mě se to nelíbí. Ale snad ten kdo nasypal prachy do vývoje a do výroby nebude pravděpodobně uplnej debil, kterýmu musí radit konstruktéři na Bajk-Fóru

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.1.20 13:02

Za mě vítězství designu nad funkcí. Stačí nemít tlumič před zadním kolem a až tak moc bordelu se na něj nedostane…

Reagovat
my_dudesty
my_dudesty

6.1.20 12:31

Franta: tak je mi jasné, že dostat tlumák ven bude práce pro gynekologa, ale na druhou stranu povolující se šrouby řeší loctite a spacery se do tlumáku taky dávají 2–3× než najdeš optimum a už do toho nehrabeš.. Jinak to řešení vypadá fajn, jen je limitace na pár tlumáků kvůli rozměrům, ale naštěstí tam není žádný proprietární atyp (koukám na tebe Spešle s tou divnou kostkou na konci pístnice ;) ) a ochrana proti bordelu vypadá maximální.

Reagovat
p@X
p@X

6.1.20 09:50

Zespod je velká krytka a na boku malá…

Reagovat
Marek.Kv
Marek.Kv

6.1.20 09:49

Tato krása by mi nevadila, i kdyby nefungovala. A ono to i funguje.

Reagovat
Franta
Franta

6.1.20 09:46

Tak delaji to uz nejaky patek, tak si to asi par zakazniku naslo. Navic to Scott snad i koupil.

Me to reseni prijde dobre v tom, ze se povedlo dostat tlumic od bordelu. Bohuzel, to prineslo jina uskali…

„Removing the shock to add volume spacers or swap shocks is not straightforward. First, the crank must be removed, then the Trunnion shock bolts, then the suspension is compressed to remove the upper shock bolt through the small hole in the side of the seat tube. Then the cable lockout is released before sliding the shock out. Reinstalling the shock is even harder because the lockout cable must be replaced and reinstalled. It’s an absolute mission!“

„The aforementioned shock issue required it to be removed to add more volume spacers (which only masked the problem). The upper shock bolt worked loose soon after, which required a coordinated effort to fix — I sat on the bike to compress the suspension until the shock bolt was in-line with the little window on the seat tube while someone else tightened the bolt.“

Reagovat
TichyA
TichyA

6.1.20 09:44

Tlumič se přece zvenčí nemaže, jen se čistí např. tím brunoxem, ale když je uvnitř, schován před vsema nečistotama, tak přece není důvod ho čistit. :)

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

6.1.20 09:38

Přesně jak psal mr.antik, nevím, kudy se bude stříkat mazivo na tlumič. A pokud tímto řešením nedocílí prostor pro 2 bidony, tak je to pokrok pro pokrok.

Reagovat
RomanH
RomanH

6.1.20 09:28

To se mi docela libi :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.1.20 09:24

Tak ono podobnou konstrukci dělá spousta výrobců, jen to není „kapotovaný“. Kudyma se stříká brunox ale nevidim a jinou údržbu na tlumiči stejně nedělám.

Reagovat
p@X
p@X

6.1.20 09:18

Většinou co se mi líbí, stojí za h… Myslel jsem spíš údržbu, nevím, jak je to zatěsněné od vahadla…

Reagovat
theedge
theedge

6.1.20 09:12

No vzhledem že se s nima na úzké spolupráci domluvil SCOTT, tak si myslím že to tak nefunkční nebude :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.1.20 09:10

Proč by to nemělo fungovat?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Tobyfree 1
p0spec 6
TJK 10
karel d. 38
moony 11
JacoP 27