A tlustý stehna k tomu. Obojí se po nárazu dokáže pěkně zavlnit ,–)
Pokud bych chtěl pohodlnou silničku, tak nevidím důvod, proč jít do téhle hrůzy.
Jo, jasně, je to betálný. A škaredý jak prdel. S celulitidou.
A jel na tom někdo z vás?
Je to bezva kolo. Vyzkoušeno a dobrý. Kdo se chce třepat na tvrdé silničce, tak může kouknout jinam. Já byl spoko…
Mně se líbí, takovej Quasimodo :-) diskuse za dobrá :-)
OK., v pořádku. :)
A jo, článek znám. Tesil je však velmi hodnej člověk.
@cioran-m to nemá být nic osobního, sám jezdím na žiletce, včetně hromadných tréninků. Jenom vždy kroutíme hlavama nad klasikama, kteří dělají ze silnice modlu. :D
Třeba tenhle článek s Tesařem. Jako já ho mám rád ale ty řeči o školení, zásluhách, zákeřnost a tak… bože klasika žiletka, tohle nikde na biku nezaziješ.
Aussig: Furt lepší, než bejt takto frustrovanej z pocitu nějaké triviálnosti a podřadnosti, že. :D
Víte co je na žiltkách nejhorší? Jak si hrají na posvátnost a nadřazenost. Jsem rád že tahle móda pomalu odchází. :D
Ale dyť jo, mysli si co chceš, rob si co chceš a jezdi si na čem chceš, co je mi do toho. Od toho se tahle konfekce dělá. To je tvoje věc a ostatně o tohle taky tady vůbec nešlo.
Akorát kolo na obrázku je takový, jaký Mojmír psal, no. A nebyl žádnej důvod napsat, že je ale nový, tím pádem lepší, než starý věci a že nelze říct, že si člověk myslí, že je strašně škaredý. No.
V niečom súhlasím s tebou ale v niečom nie váha bycikla alebo to či je vyrobene v Číne alebo v Afganistane je úplne nepodstatne 20rocny bike môže mat aj o 3kila menej nepojde tak ako nový dnešný na modernej výbave z aero rámom a svetlíky vymoženosťami trend aj u profi byciklistov je úplne inde váha cez 8kg je okrem vrchárov úplne normálna napr saganov venge mal 8,9kg lebo sú tam úplne inak robené veci na tom bycikli keď nejde o vrcharsky a to kde je vyrobený je takisto úplne jedno systém výroby, material, inzinierstvo, proces je rovnaký ak nie lepší či je robený v italii alebo v Číne ide predsa o rovnaký systém výroby akurat pracovník v azii stoji firmu 200€ mesačne a v italii 2000€ takze nechapem čo je na tom tak zle však ide o kvalitne vyrobky nie o bycikel z aliexpressu
Za ďalšie mne sa wilier páči presne pre to čo si pridal ano ramato je ikona ktorá je už legendou a každý majiteľ wilier si ho minimálne kupil koli legende a mene značky ale ja ako človek čo chce jazdiť si nekúpim 30rocny bycikel lebo to je ikona keď za rovnaké peniaze mam nový krásny bycikel taliansky (aj keď vyrobený v azii) ktorý ide úplne perfektne, tak isto aj u aút ano dnešné napr bmw sa furt kazia a neni to čo to bývalo ale napr preco by mal každý jazdiť na bmw e46 keď nové g20 je úplne inde aj keď neni ikonické a za 4 roky vyjde nové ?
Nezaujíma má názor iného ako ani tvoj či mam čínsky bakelit alebo nie podľa mna mam taliansky sip či sa ti to páči alebo nie mne sa páči a to je podstatne a presne to som chcel povedať mojim prispevkom že sa hejtuje niečo na čo. Možno niekto sporil 2 roky z vyplati a niekto iný to hejtuje len preto že na to nema peniaze alebo proste racej kúpi 20rocnu legendu a investuje do nej rovnaký peniaz to napríklad nechapem ja ale takisto to nikomu neberiem keď sa mu to páči je to jeho rozhodnutie
Napríklad na tvoj teleskopický bycikel by som v živote nesadol lebo mi príde ako hračkársky ale tiez ta neurazam keď sa to tebe paci ale evidentne má nechápeš ajtak existuje príslovie Ži a nechaj Žiť to možno chápeš.
Makla:
Hele – o tohle přece vůbec nejde. To kolo se sem dávalo a „hejtuje se“, jak říkáš, proto, že je strašně škaredé a ne proto, že je snad funkčně lepší nebo horší než kolo staré dvacet let, ne?
Ale pokud se přesto tvé argumentace týče – každej novej levnej samsung bude většinou lepší než rok starej levnej samsung a každý novější huavej než starší a oba na leccos lepší, než tehdy drahá, dvacet let stará nokia, ale na to si nikdo za chvíli ani nevzpomene. Jednak kolo není elektrická, ale mechanická věc a jasně – materiály a technika šly strašně dopředu Akorát, jestli máš dnešní kvalitní čínský wilier nebo kvalitní čínský hai-lapierre je úplně, ale úplně fuk – na to si za chvíli nikdo nevzpomene, jen se budou dál kupovat nové a nové věci, protože o nic jiného dnes ani nemůže jít.
A jen tak mimochodem: skoro každý z nás má na běžné všední použití (taky) nějaké to moderní konfekční bakelitové kolo (co je na tom?) a třeba postavené i s trochou vlastní invence. Mimochodem, třeba zrovna dotyčný USPS má karbonové kolo nesrovnatelně hezčí, než je kterýkoli karbonový Wilier, který kdy v Itálii Číňanům k výrobě zadali. (A taky, jak jsem se teď podíval, nejmíň o kilo lehčí, než je ten tvůj, ale o tohle tady opravdu nejde).
Akorát – W l’Italia liberata e redenta! – na kolo, je na obrázku, nezapomene nikdo, kdo jej jednou uviděl.
A jen tohle jsem se pokoušel vysvětli. :)
Cioran-m
Ale ide o to že dnesna tiagra je už lepsia ako 20rokov stary rekord.
Takze nokia 3310 je lepšia ako Samsung lebo bola z finska a nevadi že sa s ňou dalo iba volať a samsung kórejsky má fotak internet video…
Jedna vec je že niekto má rad starú šunku 20rocnu nikto mu to nebere ale neporovnavajme to z novým lapierre na 105 ktorá je zbytočne čínska ale je kvalitná ide perfektne a hlavne je to nové kolo
Tak isto ako keď povieš že ty mas rad starú šunku a myslím nikto ti ju nehejtoval tak isto netreba hejtovat nový čínsky bycikel pretože niekto ho má možno rad 100ludi 100chuti
PS neobťažujem lapierre je mi to jedno ja mam Wilier nie lapierre ale proste nech si každý jazdi to čo sa mu páči, hlavne nech sa jazdi a nie sedí pred gaučom
Těžko soudit bez projetí, uvažoval jsem o MTB verzi. Chtělo by to srovnávací test SATu, zobákové Spešl sedlovky, Canyon rozpůlené, TREK IsoSpeedu…
p@X:jo tak to sem z toho obrazku nevycetl a clanek si nerozklikl ,no moje vina ,no reseni zajimavy ale zase to castecne musi nejak prizpusobit podle hmotnosti jezdce
Jardalee: trojúhelník je přerušen gumou a dole je zploštělá sedlová trubka.
TheJD:no covece ja jezdim tady v brne takovej usek po silnici a tam snad neni kousek rovnej a na kole je to utrpeni a pak to jezdim obcas i ve fabii a i v tom aute je to utrpeni ale spis jak clovek slysi ty rany od kol a tlumicu :) ale castecne je to i citit :)
jo lakovani tomu pomuze ale krasa to neni a stejne to bude kostitras :) nakej trojuhelnik tomu tezko pomuze
Není tak hrozný, prostě pár kudrlinek navíc no. Třeba ta Dogma jak psal plzakj je horší :-)
Makla: Tak: třeba někdo preferuje víc pěknou dvacet let starou šunku na míru a na Rekordu, než dnešní směšnej čínskej bakelit na Ultegře nebo na stopětce, kterej si koupí na každým rohu v Lídlu že. :)
A speciálně tohle kolo na obrázku je totální, ech – grc.
V tom má Mojmír naprostou pravdu.
malo aero ja mam rad bud klasickou ocel nebo ty kosmicky futuristicky tvary ,niz mezi tim :)
Nechapem čo je na tom na hejt však to je parádny cestak 3/4 z vás má 20 ročnú starú šunku a hejtujete tu pohodlný pekný bycikel…
No je to docela osklive, ale na vyssich kolech, 35mm obuti(jestli pobere) a jednoplackou by to bylo na nejaky zimni brecky v pohode.
Prosopes: je prostě nová doba a divoký design, širší gumy, jednoplacka a spol. začínají pronikat i do tak konzervativní kategorie, jako jsou silniční kola, hlavně pro cílovku movitější hobík :)
Jen pro neznalce silničních kol, co je na tom tak špatný? Jenom se vám to nelíbí, nebo to porušuje nějaký nepsaný, ale posvátný pravidla?:-)
jsem myslel že triple triangle má gt patentovaný
Pružící prvky nyní prodávají, kdyby to byl gravel, tak to nikoho nepobouří.
To je výblitek :((
23.8.19 13:56
to je ale fakt Belzebubův stroj