Pracant, zimák, nosič sedačky

Přidat foto

Stav po koupi.

Stále jsem hledal náhradu za Favorita jako pracovní bike a zároveň jsem sháněl něco, na co hodím sedačku, abych jí nemusel dávat na Ronina. Naskytla se možnost pořídit tohodle Superiora za slušnou cenu, takže jsem neváhal a vydal se k Brnu :)

Po přivezení domů bylo nutné seřídit nefunkční přehazovačku, docentrovat záplety, vyměnit lanka, bowdeny a středovou osu, která lupala, jak když se cpe veverka oříškama :)

Následně provedena výměna plášťů Specialized 700×30C za Force 700×40C už kvůli šířce a plánu jezdit v zimě. Závěrem jsem ještě vyměnil blatníky za delší prodloužené, aby mi necákalo na kotníky jako doposud.

Na kole mám od koupě najeto něco přes 100km a po úpravách jsem spokojen.

Blikačka je šejdrem, protože je ulomený úchyt a je to stažené zip páskou. Carbon sedlovka ležela v šuplíku :)

Edit: Udělány nové fotky. Zaslouží si to :D

Vyměněno ještě hlavové složení a vůle je pryč :)

(vloženo 12.8.19)

Lucase Lucase
Ohodnoť bajk: (3.7  / 21 hlasujících)
Značka Superior
Model RX620
Modelový rok 2009
Velikost 20
Hmotnost 12,50 včetně blikačky, držáku sedačky, blatníků
Rám Aluminium 6061 Double butted
Vidlice Pevná ocel
Hlavové složení MAX1 semi integrované 1 1/8
Kliky MAX1
Středové složení Sunrace 4hran
Přesmykač /
Měnič Shimano Alivio RD-M4000
Řazení Shimano Alivio SL-M4000
Převodník 40z
Kazeta Shimano HG300 11-32
Řetěz KMC x9
Náboj přední One
Náboj zadní Shimano FH-RM60
Brzda zadní Avid Single digit 3
Brzdové páky Logan
Ráfek přední Remerx + rú z Crankbrothers Cobalt :)))
Ráfek zadní Remerx Hit + rú z Crankbrothers Cobalt :)))
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Zoom 680mm
Představec Agang 90mm
Sedlovka Ritchey Carbon 27,2x400mm
Sedlo Selle San Marco Viper
Pláště Force 700x40C drát

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lucase
Lucase

15.8.19 12:31

Honzis: Jj, bohužel to takhle vyšlo. Pořad mě to docela hloda, jestli nemám mít sedlovku výše, ale sedlova trubka má přes 50 :) Výšku včetně sedla mám 76. Jinak jak říkáš, je to super náhrada za otřesného Favorita. Nechápu, jak jsem na tom mohl jezdit, ale když nebylo nic jiného :)

Reagovat
Honzis
Honzis

15.8.19 11:11

pěkně poskládaný, geniálně jednoduchý, naprosto ideál do města a do sraček. Ale teda když 400mm karbon sedlovka kvůli asi 10cm vysunutí … Nějak se mi zdá, že dřív ty crossy dělali líp co se týče geo, teda aspoň pro asfalt přesuny.

Reagovat
Lucase
Lucase

14.8.19 13:31

vit: Právě, že jsem vybíral plášťě hlavně podle vzorku a tyhle Force mi přišly jako dobrá volba :) Blatníky už jsem doladil tak, aby to nikde neškrtalo a zároveň to nebylo daleko od pláště. Kliky vypadají v pohodě, sice jsou těžké, ale to mi na takovém kole nevadí. Hlavně na Roninovi mám převody 42–11/34 a tady je 40–11/32, takže v podstatě to samé, za což jsem rád. Možná na Ronina hodím do budoucna GRX hazku s rozsahem 11/42, ale zatím to není potřeba :)

Nakonec jsem dnes musel vyměnit ještě hlavové složení, jelikož to staré mělo předozadní vůli a už s tím nešlo nic dělat. Po výměně v pohodě. Jen jsem musel o cca 1cm zbrousit tu kuželovou hlavu pod představcem, protože puka seřízl krk tak, aby to bylo bez podložek :)))

Reagovat
vit.sklenar
vit.sklenar

14.8.19 11:41

Nene, 40C jsou určo v pohodě, sám se chystám dát na podobnou raketu 622–47. To se do města na rozbitý cesty a na zimu hodí. Navíc ty Force mají i pěknej vzorek. Ty kliky se mi fakt líbí, něco takovýho 1×něco bych rád udělal, až mi zdechnou 3×7 komponenty. Ať slouží!

Reagovat
Lucase
Lucase

13.8.19 14:26

vit: Blatníky jsou 48mm a gumy jsou 40C, ale je to dost natěsno. Docela mě to překvapilo a ladil jsem docela dlouho blatníky tak, aby to neškrtalo. Teď už bych dal raději třeba 37C, ale přeci tyhle gumy nehodím do kouta. Převodník je součástí klik a má 40z. Délka klik klasicky 175. Řetězovka v pohodě. Samozřejmě se řetěz kříží, ale nijak rozdílně oproti systémům 1×11 apod.

Reagovat
vit.sklenar
vit.sklenar

13.8.19 14:15

Pěkná raketa – tady ty vymazlený dojížďáky mám rád. Hele a nejsou ty blatníky nějaký úzký? Z těch fotek mi připadá, že z ních ty širší gumy nějak lezou. A co ten Max převodní? Co je to zač? Kliky normálně 175 a zubů? A co řetězová linka když to bylo asi původně 3×8? Díky.

Reagovat
Hadato
Hadato

13.8.19 11:03

Vypadá to super! Mám rád takové staré rekonstrukce. Jenom už bych chtěl na zimní dojíždědlo nějaké kotoučovky, ty V-brzdy nejsou v břečce/dešti úplně to pravé :-D

Reagovat
atty
atty

12.8.19 22:52

Pěkně prokouknul, pracant. Oceňuji přístup – co je doma, to se počítá a vznikl z toho pohledově moc pěknej dojížďák.

5*

Reagovat
Lucase
Lucase

12.8.19 21:12

Puka: Vtipný je, že já mám kolo od tebe přes jednoho člověka a ty mas můj původní ram přes druhého člověka :))

Reagovat
puka
puka

12.8.19 21:09

Týjo, snad ta moje „raketa“ bude sloužit ještě dlouho. :)

Hezky vymazlené pracant, 5*

Reagovat