Nová sezóna, nové obutí pro gravela. Jsem na tyhle pláště zvědavý, na první pohled působí více papírově, než jsem očekával…
(vloženo 25.3.19)
Mám challenge Paris-Roubaix 27–622. Jsou dost pohodlné i při větších tlacích. Jeden už jsem říznul – po pár desítkách km. https://www.bike-forum.cz/…aris-roubaix Co se týká vzorku tak na písek, štěrk, i kamínky jsou super, ale když je vlhko a trochu bláta tak docela kloužou. Šířka je větší než píšou. Verze PLUS na 15 mm ráfku má šířku 29 mm a verze RACE 31 mm.
Nevím proč, ale nějak k Challenge nemám důvěru. Snad jedině Grifo na CX bych vyzkoušel
Na mych uzkych al rafcich jsou taky sirsi, tusim 28, papirovy určite nejsou, ani jeden defekt, jen opatrne na dusi pri prvnim nasazeni, jsou vetsinou hodne tesny, zalezi na rafcich, zkusit se starou dusi napred radsi a pozor aby nikde nezustala mezi rafkem a patkou plaste, malinko mit nafoukanou, kdyby nesel plast na rafek vubec, nasadit bez duse a nechat, ono se to roztahne malicko, i nejakym mejdlem, nějaký postupy na to maj i oni, jejich červený duše nebrat a nečekat klasický pláště s jejich „volným“ napasováním, je to hodně o kombinaci ráfku a konkrétního jejich pláště, ale tyhle jsou z jejich ještě v poho, ze tří druhů, co jsem měl včetně CX, a jezdit budou fakt dobře, já teda většinou jen po hodně rozbitým asfaltu nebo suchých polňačkách s těmahle, na bahno nebo fakt terén to možná nebude, stejně tak ostré kameny? Párkrát jsem něco takovýho i jel, ale moc ne, ale je fakt, že slovo gravel může znamenat cokoli dneska:) Jinak chválím rozhodnutí.
Taky jsem je chtěl zkusit, ale téměř všechny recenze byly dost negativní ohledně odolnosti a defektovosti, což bych od takové gumy čekal, že vydrží na polní cestě…Jinak šířka ráfku ovlivní šířku pláště minimálně.
Problém moderní doby, budu mít od gumy ke vzpěrám 3 mm nebo 2 mm ;)
jlrl__: Bude to ovlivňovat i šířka ráfku, ale nepovím ti jakou šířku mám (kola DT SWISS P1800). Mě to také překvapilo a chvilku jsem byl nervózní kolik místa mi v zadní stavbě zůstane, ale dopadlo to celkem slušně. Vzhledem k tomu že pláště jsou hladké a nebudu to honit v žádném marastu. Ale říkal jsem si že je dobře, že jsem zvolil tyto, protože původně jsem chtěl Challenge Chicane 33 mm a to se obávám, že pokud by se chovaly stejně tak bych o ty boční výstupky škrtal.
KUBULA: S tou šířkou jsi mě teda moc nepotěšil :(. Měl jsem za to, že když je psána šířka 33 mm, tak ve skutečnosti to bývá spíše o něco méně. No jsem zvědavý po nasazení, doufám že máš nějakou fat verzi a mi to přes 33 mm nepřeleze :D
Zkušenost s Panaracer GravelKing by mě taky zajímala. Postupně se přesouvám k hladším vzorkům (nejdřív G-One Allround, teď Continental Speed King CX). Máme tady hodně písku a drobnejch kamínků, tak se bojím jak by to na tom jezdilo. Zároveň nejsem žádná lehká váha, tak aby to něco vydrželo.
Take jsem je nedavno obul a prekvapila me vysledna sirka. Pokud tady ale resite odolnost plaste, tak mi prijde, ze jste si o nem moc neprecetli.
Super, tak dej vědět, jak se podařily nahodit a jak seš s něma spokojenej… mám je taky v hledáčku, přesně na stejný účel, proti nim stojí jen zmíněný Panaracer GravelKing 700×33.
ha, v pátek mi přistály v poště ve verzi TLR, 700 × 36, teď mám na kole gravel kingy 700 × 38, a tyhle Challenge mají sice možná papírovější boky, ale běhoun mi přijde vystuženější… tak uvidíme, nahodím asi někdy v průběhu příštího týdne
Vozím model Paris-Roubaix a ty rozhodně ust nejsou (zkoušeno). Pokud nepočítám jeden velký hřebík, co prošel skrz běhoun a vylezl bokem, tak bez jediného defektu za cca 2tkm, víc km na zadku nevydržela…
orm: Vozím duše, takže jestli tyhle pláště snesou bezduše jsem ani nezjišťoval. Ale tipuju, že ofiko na bezduše nebudou.