X01 Eagle AXS 387g (baterie 25g)
XX1 Eagle AXS 375g (baterie 25g)
Kdyby to třeba někoho zajímalo :) A bacha není to páčka, ale ovladač :) Hmotnosti jsou s plně nabitou baterií. Postupně jak se vybíjí je přehazovačka lehčí a lehčí :)
(vloženo 14.2.19)
Docela bych se bál ztráty baterie z přehazovačky , když jsem ve videu viděl jak snadno jde vyndat.
No, on bude elektron lehčí než molekula vzduchu, která místo po něm zaplní :P. Nedejbože aby to někdo nacpal protony ale. Na to je potřeba dát si pozor při výběru nabíječky!
To je emerika… B-)
To se nám ty baterie na kole nějak množí. Jedna v ovladači, jedna v přehazce, jedna v tacháči.. To už pak opravdu nemá smysl kupovat nic jiného než e-bike, neboť jedna baterie navíc se už ztratí :-).
Doktor-Prase to už mi přijde jednodušší „analová varianta“ – natáhnout drát přes cestu nebo vysypat napínáčky :-D
JFtryall:
Nikdy jsem to neměřil, ale mám pocit,že To je mezi tou 1–2 h…když si příště vzpomenu,zkusím si to uvedomit… a změřím to a písnu do SZ…
André: jakože magnetron a zpoza buku to do nich pálit? :D :D :D
carpathia – navíc to bude jezdit samo a na vhodném místě pořizovat fotky. Takže už budu jen sedět u pivka a kolo bude najíždět km za mě a i materiál na Stravu bude.
Podle mého to spíš vybízí hackery, aby si tak trošku zablbli :) Představa, že pojede třeba balík na TdF a na z poza lesa se jim někdo bude hrabat v řazení, mi přijde celkem srandovní :)))
Další fází už bude plný automat. Na cyklocomputeru si navolím např. 200W, ten si vezme aktuální údaje z waťáku, čidla kadance a údaje o sklonu terénu a sám mi bude sázet převody na kazetě. Bezdrátové technologie řazení k tomu přímo vybízí.
14.2.19 14:51
takže gramaři jako já mohou jezdit jen na vybitém
14.2.19 14:38
André:
…i ty gramaři :) …sice to nebude řadit, ale bude to lehčí :))
…a hmotnost s plně vybitou bateriíí? :)
ten ovladač mi na 21. století přijde hrozně moc obrovský, i celkem těžký