Stevens Super Prestige

Přidat foto

Čerstvě postaveno...

První vyjížďka - drobné korekce posedu = budeme si rozumět...Brašnička je provizorní, stejně jako pedály - časem vyměním za XT, nebo XTR...

V terénu - tam tento stroj rozhodně patří

Oproti předchůdci velmi svižné a obratné kolo - Crux měl projevem spíš blíže k pevnému HT ( dáno vyšší vahou a robustností ), Stevens snese srovnání spíše s línější silnicí...

Ultegra DI2 - na první pohled jako její mechanická sestra...

Páky skvěle padnou do ruky, úchop a vzhled velmi podobný mechanické čelisťové Ultegře

Sedlo Pro Turnix - proti posledním trendům krátkých sedel příjemně dlouhé sedlo, na kterém se dá různě poposedat a měnit těžiště pilota podle terénu. Tvarem takový kříženec Phenoma a Toupéčka od Spešlu...

Po sezonně, kdy jsem ze zdravotních důvodů najezdil úplný prd, jsem si sice nový stroj vůbec nezasloužil, nicméně pak se na bazaru objevil podobný kousek a já se rozhodl, že restart mého cyklistického života musím podpořit pořízením nového stroje:-)

Cyklokrosky v 60ce se v Česku shání celkem blbě a mému původnímu zadání alu rám, pevné osy, hydraulické brzdy, dvojpila – to vše za rozumnou cenu – tomu moc kandidátů neodpovídalo. Proto padla volba na stavbu na tomto Stevensovi, který je geometrií podobný bývalému Cruxovi. Původní plán byl osadit kolo novou 105kou s hydr. pákami, díly Pro jsou se Shimanem jedna rodina, takže mi tato volba nebyla proti srsti a kola dodaná s kolem budou sloužit jako silniční varianta, přičemž do vážnějšího terénu časem postavím bytelná kola na 32 drátech.

Cenová nabídka na kolo se zamýšleným osazením však nebyla o tolik rozdílná oproti stavbě na DI Ultegře, takže jsem se nakonec kousl a rozhodl připlatit za DI2.

Kolo jsem projel pouze pár desítek metrů kolem domu, ale i tento krátký test napověděl, že Stevens pojede – proti Cruxovi jsou ty cca 3 kila dolů prostě znát. Brzdy, přestože jsou nové, mají oproti semihydraulice, kterými jsem brzdil Cruxe, dostatek výkonu už i jako ještě nezajeté. Odhaduji, že elektrické řazení žádný extra benefit pro jízdu nepřinese, ale rozhodně to není nepříjemná záležitost.

Až dětinskou radost mám z plášťů Challenge Dune. Přestože jsou to papírově 33 mm široké pláště, jedná se o solidní balon, navíc se vzorkem, který je ideální do podmínek, které mám nejraději – suchý a rychlý povrch…

Fotky jsou provizorní, až nafotím venku, vložím lepší…:-)

(vloženo 7.2.19)

gemini
Ohodnoť bajk: (4.6  / 62 hlasujících)
Značka Stevens
Model Super Prestige
Velikost 60
Hlavové složení Ritchey WCS
Kliky Shimano Ultegra
Středové složení Shimano
Přesmykač Shimano Ultegra DI2
Měnič Shimano Ultegra DI2
Řazení Shimano Ultegra DI2
Převodník Shimano Ultegra 46/36
Kazeta Shimano Ultegra
Řetěz Shimano Ultegra
Náboj přední Vision
Náboj zadní Vision
Brzda přední Shimano Ultegra
Brzda zadní Shimano Ultegra
Brzdové páky Shimano Ultegra DI2
Ráfek přední Vision 30 mm
Ráfek zadní Vision 30 mm
Dráty drátů málo
Pedály Shimano 540
Řídítka Pro PLT
Představec Pro PLT
Sedlovka Pro LT
Sedlo Pro Turnix
Pláště Challenge Dune 33 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Spartacus
Spartacus

13.2.19 17:47

Krásné kolo v plné palbě. Toto bych si klidně dovedl představit i jako silničku na nějakých 50mm karbonech. Ale záleží na geo, silničku máš pohodlnější Infinito a tento stevens má celkem agresicní závodní geo. Jen na ty pláště jsem četl blbé recenze, odlepují se jim běhouny, ale třeba se tě to týkat nebude ;)

Reagovat
milan.v
milan.v

12.2.19 13:05

Páky mechanické a Di2 Ultegry R8000 jsou odlišné, Di2 jsou totožné s Dura Ace, co se robustnosti a úchopu týče. Mechanika je má robustnější a mírně prodloužené.

Reagovat
vpa007
vpa007

12.2.19 11:54

Super nový fotky. Teda jen škoda, že jsou zmenšený a jaksi divně zrnitý. Taky mohla být jedna i z levé strany. Ale jo, uznávám, moc si vymýšlím ;-). Jinak za mě taky Ultegra Di2 super, byť mám starší bazarovou sadu 2×10. Je to prostě parádně návykový, i když si myslím, že mechanika není špatně ;-). A Skinwall gumy za mě super!

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

9.2.19 19:21

Parádička, za 5*

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 17:46

Tak jo. Ale v sobotu sloužím.

Reagovat
gemini
gemini

9.2.19 13:09

Zdenku, jsem tyden po angine, tak az tak pristi vikend

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 11:00

Včera jsem jel Hrob a od Otmarova až po oboru za Velkejma Němčicema jsem se pořád trochu koukal, jestli na Tebe někde už na té krosce třeba nenarazím… :)

Reagovat
Hadra
Hadra

9.2.19 08:47

Máš to krásné Víťo,super,už se těším až vyjedeme ..

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

9.2.19 04:46

Skinwal jsou fajn ty tomu sednou:-)

Reagovat
gemini
gemini

8.2.19 20:29

kadel: konkrétní cenu asi psát nechci, ale pokud koukneš na bazar, uvidíš velmi podobně postavený Stevens i s jeho cenovkou:-)

Reagovat
gemini
gemini

8.2.19 20:27

Parischr: kolo jsem zatím nemohl projet – jsem 2 dny po ATB, takže nějaké soudy nechám po několika vyjížkách…elektrika je ale takhle na sucho paráda:-)

jardalee: skinwall zůstanou a z bílých omotávek ( a na CX dvojnásob ) jsem vyrostl…:-)

madika: ano, koutouče jsou XTR MT900

trombon: kolo je primárně kroska – na silnici mám ( zatím ) silnici na karbonových galuskových kolech. Nevylučuju však možnost, že pokud mi bude Stevens vyhovovat i jako čistokrevná silnička, silničky se zbavím a budu řešit režim kroska/silnice přehazováním koplet zápletů…

Reagovat
parischr
parischr

8.2.19 19:13

Gemini:

…úplně jsem v predchozim komentari zapoměl…kolo super…jinak vseobecna spokojenost?

…jinak Di2 bych ti také doporučil…měl jsem ji cca 1,5 roku a max spokojenost…pak jsem poridil eTap a ten mi také sedl .....je to jen a jen o bankovkách…

Reagovat
Cavendish
Cavendish

8.2.19 18:21

SuperPrestige musí mít skinwall :)

Reagovat
jardalee
jardalee

8.2.19 17:57

nakonec ta cena neni tak hrozna kdyz to ma elektriku:) jinak sem ti udelal profesionalni visualizaci ,jak by to vypadalo bez skinwall :D este naka cervenobila omotavka by se hodila

Reagovat
madik
madik

8.2.19 08:43

Casto nekomentuji, ale tady musím. Moc pěkné a vůbec to nekazí velikost rámu. Krásný červený rám doplněný kvalitními komponentami. Za 5.

To jsou nové XTR kotouče?

Reagovat
milan.v
milan.v

8.2.19 08:13

Di2 u dvoupřevodníku posouvá uživatelský komfort o dvě třídy výš…

Reagovat
makimaki
makimaki

8.2.19 08:06

Hezký kolo, nejvíc by mě lákalo vyzkoušet Di2.

Reagovat
p@X
p@X

8.2.19 07:53

trombóne: nevím přesně co se ti stalo, ale připadá mi, že chvíli píšeš normální dvouřádkové reakce, pak ti to přecvakne a píšeš úplně nesmyslný slohovky. Prober to se svým ošetřujícím lékařem.

Reagovat
Ladis91
Ladis91

8.2.19 07:19

Za 5*. Moc pekne kolo.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

8.2.19 01:50

parsichr: p@xe přestal CX bavit, jak jej jet, tak na něj koukat nebo mu fandit, někde to tu myslím psal, a tak dal CX kolo pryč… před pár lety, od té doby je každej CX profík na profi závodu sypač, co má v nějakým kole v depu na trati motor a co nejdří po rozjezdu si to kolo vezme a najednou mu to jede, až do konce třeba, ale točí nohama a tváří se jakože maká tak, že nic nevidí, nikam nekouká a sotva dejchá, přitom by mu to ale asi jelo rychlejc, kdyby tam měl něco silnějšího co jede samo a bez omezovače i bez šlapání, na celý trase :) prostě motorsport a motocykl :)

Ve vlákně o elektrokolech je takovejch lidí myslím víc, co maj stejnej názor, na všechny CX jezdce, i amatéry, i na e-bikery co si dovolí o sobě nahlas před někým vůbec říct „jsem cyklista, e-cyklista!“ i kdyby jezdili JEN na tom e-kole a jednou za pět vyjížděk jeli chvíli z kopce a rozjelo se jim to tolik, že to nebylo bezpečný ta rychlost, tak na chvíli než se to zpomalilo a trasa byla bezpečnější přečstali i šlapat, ale motor ani neběžel, ostatně u nich bez točení púedály ani neběží a ta max rychlost i s motorem je omezena na míň než 50 km, pokud vůbec motor může běžet bez točících se pedálů, to možná půjde někde kde to třeba jde, možné zakázat v nastavení systému, jendu věc, nebo třeba tím i ty ostatní :)

Co já vím, na silničce dost často na chvíli nešlapu ani do kopce i když jedu na osobní rekord, ne-li Stravovej :) Ale do kopce to na silničce bez motoru vydrží max pár sekund a pak buď zastavit, nebo zas šlapat. Přiznání: na Stravě žádnej KOM nemám, možná nějakej někde v Brdech, kam normálně silničáři nejezdí, ani nevím, tam jsem to ani nelogoval na Stravu… jo a na e-kole jsem nikdy neseděl, na žádným (typu ani druhu, kole s motorem, jakýmkoli, i tajným), a stejně si o lidech co na nich jezdí, třeba i bez šlapání, nemyslel, že nejsou automaticky cyklisti i kdyby to bylo nějaký kolo co jede na elektriku i bez šlapání, nebo když maj na Stravě nějakej KOM, tak jasně: bylo to na kole s motorem, i s tajným třeba, takoví lidi prostě na normálních kolech nejezděj, ne takhle:) To je prostě nemoc lidí, co si to o každym, kdo na jakýmkoli kole s elektromotorem seděli, třeba jen na pár minut z hecu a na zkoušku jakej je to pocit… p@X snad ne, od toho jsem to nikdy neslyšel a předpokládám, že při jeho zkušenostech a záběrů nějaké to elektrokolo někdy nakrátko zkusil, klidně i na pár minut.

Ale dál jezdí i na klasika kolech a je cyklista…

Reagovat
parischr
parischr

8.2.19 00:51

p@x:

Jak jsi to myslel s tim ztracenim dílů při závodech?…tak nějak asi tuším, jen si to chci ověřit,že cca tuším správně :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

7.2.19 22:59

Přesně tohle nutně potřebuju..

Reagovat
vpa007
vpa007

7.2.19 22:45

Hezky pěkně. Super kochačka i čtení. Dávám plnej a těším se na další fotky ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

7.2.19 22:21

Pěkně kousek ať slouzi:-) na kolik tak vyšlo? Jestli to není tajné klidně do zprávy dekuji:-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

7.2.19 22:10

Jo dobrý, na tu silnici si tam dej nějaký hladký pláště, ale kvalitní (Challenge, možná top Vittoria, top Conti), pokud možno 28 mm, to by mohlo projít rámem a nezakusovat se zezalu do sedlový trouby… Jestliu jsou ráfky na galdy, tak tyhle galdy nech na něco fakt jen do terénu nebo na cyklokros, na silnici klidně ty ráfky, plus kvalita hladké galusky od podobných značek, top TPI, latex duše a pod, pláště samoztný i galdy tak stojej asi 1200+ za jednu/jeden, pokud je to levnější, bude to něco srtaršího, nebo z obyč. materiálů, těm parametrům co maj ty za 1300 bych moc nevěřil, za 600 nebo tak za jednu (kór za míň), to leda tak úzký tvrdý šlupky s nějakým divným řešením, jako Tufo 21/23 mm šířka, nebo starší než 4 roky, co se stejně rozpadnou nebo budou mít defekt furt, dokud tam nedáš novou duši atd… (takže i pokud tam „volná“ duše uvnitř není, ale jenom nějakej zátěr). To co jsem vyjmenoval za těch 1000 a víc se dá se štěstím sehnat s těma parametrama, ještě bych se podíval u výrobce, jestli tam má nějakej kód na rok výroby atd. a jak jsou hodnoceny ty starší, i když nepoužívaný… a to bych chtěl po prodejci, fotky přímo zvenku toho místa, nebo napsat nějakej údaj, který je jednoznačný po mailu, ale jestli tam nebude pak viditelnej, opsal to podle stránky výrobce nebo z nějakýho fóra :) Jo a na čistě CX závody ty klasika Al rámy, i když maj podobnou velikost a parametry, maj o dost selší zadní stavbu, před zadním kolem je větší díta k sedlový trubce i v min. místě, to je v terému stabilnější i v bahně atd, plus i ty CZ starší maj víc potenciálního místa pro šířku pláště nebo Galdy, než je CX pravilo 33mm tuším, a u gald to sedí podle modelu gald, na galda ráflu a nalepený lepidlem je to vždycky stejný… pláště na extra tlustejch ráfcích mohou mít místo 28 mm klidně 30 a bejt někde už natěsno, natož nějaký ofiko nad 33mm. To se pak hodí i na „gravel“ výjížďky na CX klasice, ale obutý o pár mm navíc, na menším tlaku aby to neužvejklo duši pokud tam je, ale tak to má to i nejlepší valivý odpor na silnici, i dost dobrý, natož v terénu… Ale pokud Tě chytne i ta silnice a budeš tohle používat i na ni, s něčí kvalita 28 mm širokým a všude kolem rámu to projde, tak celkem pohoda i tohle, to bude živý i na silnící jako moderní aero, kam se dozadu 28mm spíš nevejde… a přitom i dobře zatáčet (což teda to druhý „delší“ dělá na asfaltu taky, ale je to prostě „stabilnější“ než některý krátký silničky co maj pláště i galdy ve 28 mm na milimetr od rámu aspoň někde, i takový se najdou).

Reagovat
Pikaču
Pikaču

7.2.19 21:33

Dost pěkný. A na mě velikost. Bych se projel.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

7.2.19 19:32

strasny_jester
strasny_jester

7.2.19 19:27

pekny. klasicky taborsky rukopis :)

Reagovat
p@X
p@X

7.2.19 19:21

To na mě působil v TV větší.

Reagovat
gemini
gemini

7.2.19 19:12

Kopecky vozi 58ku

Reagovat
p@X
p@X

7.2.19 19:08

gemini
gemini

7.2.19 18:55

P@x: nevim, kolik cyklokrosaru na svete jezdi 60ku ram

Reagovat
p@X
p@X

7.2.19 18:40

Enem, esli se to neztrácí někde v depu při závodech :)

Reagovat
petryk
petryk

7.2.19 18:17

Gratuluji, ať to svisti!

Reagovat
jardalee
jardalee

7.2.19 18:02

cerveny kolo nezklame ,skinwaly se me tam moc nehodi spis bych bral cerny plaste a vyraznejsi bily napisi na rafcich ,ale to je detail :)

Reagovat
rider7
rider7

7.2.19 17:48

Nádhera 5*

Reagovat