Cervelo S3

Přidat foto

Další barevná variace. Trochu civilnější aero oproti S5. Toto kolo je testovací. Je tedy možné si ho vypůjčit a zkusit si jak jede.

(vloženo 10.1.19)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

11.1.19 06:32

Zváženo: 8.59kg

Reagovat
vrazdit
vrazdit

10.1.19 23:43

cioran-m: mam nejradsi klasicky vypadajici kola, z kovu :) vim ze tyhle linie jsou docela bezne, ale prave na tom aero ramu v plose to vypada dobre a krasne navazuje, i ta navaznost na vidlici… proste tady mi to vsechno hraje dohromady, to jak to smeruje na vrsek zadnio kola atd… no snad az na to logo, to je pro me nejak nezkousnutelne :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.1.19 13:41

Za chvili budou mit všichni metrosilničáři (myslím trendy hobící bez výkonů) ultra kostitřasy a vyklepané prdele and třesoucími se nohami po extrém 53–39 × 9 max10 max 23 zubů tradičních převodech, protože „tak to přece vozí profíli a nikdy jinak“ :) Nekritizuju makače s extrémními výkony, ale svátečné pozéry bez nich, co musí mít kolo skoro na časovku i na výlet do lesa bo je to in :) Aby nám ten vývoj bicyklů na silnici zas nezatuh do minulosti :)

Reagovat
Barak
Barak

10.1.19 12:53

Zadarmo bych to asi bral.

Reagovat
DaD
DaD

10.1.19 12:33

tromboonen: Tak to potom ano, máš pravdu :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.1.19 12:20

DaD: ja myslel extrem ve vykonnosti/vzhledu pro hobika co neni poloprofi zavodnik :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

10.1.19 12:16

vrazdit : myslels třeba aji tuhle linii? :) A co máš teda jinak (z kol) rád?

Reagovat
siky83
siky83

10.1.19 12:11

Moc pekny

Reagovat
vrazdit
vrazdit

10.1.19 11:35

nemam rad ani aero, ani cervelo, ale toto mi sedi, ta cerna spodni linie co jde sikmo k zadnimu kolu je super…

Reagovat
DaD
DaD

10.1.19 11:34

Tohle bych za extrém nepovažoval. Je to spíše takový typický představitel dnešního aero trendu. Trochu divočina je upnutí představce do vidlice. Tam se konstruktéři vrátili o par desítek let zpět. Funguje to na stejném principu jako staré kola před Ahead systémem. Jen je uvnitř ještě jeden imbus na vymezení vůle hlavového složení. Docela zajímavé.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.1.19 11:14

A sakra, u vás testujete samý extrémy, žejo? :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

10.1.19 10:55

hezká raketa :-)

Reagovat
p@X
p@X

10.1.19 09:02

Moc pěkný vč. grafiky rámu.

Reagovat