Old but good!

Přidat foto

Po dlouhých letech jsem si zase chtěl zkusit pevňáka a jako doplňek k enduru bomba, jede to šíleně a z kopce je to taky zábava! :)

(vloženo 18.12.18)

Koli13 Koli13
Ohodnoť bajk: (4.1  / 37 hlasujících)
Značka Trek
Model Superflow
Modelový rok 2011
Velikost L
Hmotnost 10.2
Rám Karbon
Vidlice Fox 32 RL 29
Kliky Shimano XTR
Přesmykač Sram X0
Měnič Sram X0
Řazení Sram X9
Kazeta Shimano XT
Řetěz Shimano Dura-Ace
Brzda přední Avid Elixir R (budou Shimana)
Brzda zadní Avid Elixir R
Ráfek přední Bontrager Race Lite FCC Disc 29
Ráfek zadní Bontrager Race Lite FCC Disc 29
Pedály CB Candy
Řídítka Bontrager Race x Lite carbon 720mm
Představec 70mm
Sedlovka Bontrager Race x lite carbon
Sedlo Selle Italia carbon
Pláště Maxxis Ardent, Ikon 2.25 EXO 60 TPI

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Koli13
Koli13

21.1.19 10:13

To rozhodně, řekl bych že teď se vývoj ubírá k dosažení co největší tuhosti, protože pokud bereme opravdu vrcholovou cyklistiku, tak ten přenos síly je primární a k tomu nám dopomůže vše zmiňované. Když se podemnou kolo kroutí tak nezrychluje jak by mělo, tohle můžu eliminovat správným výběrem komponentů. Otázka je, kdo to z nás potřebuje :)

Reagovat
jonti
jonti

22.12.18 13:14

@Koli: Stejné s plášti to bylo uz i v 2011, jen ještě Maxxis nedělal žádné dobré 29er :) Z mého pohledu je to u 29 HT pomalá evoluce, trochu se změnila geometrie, co mě na rozhraní velikostí L a XL moc nezajímá, jen trochu pomohla položenější vidlice. Hmotnost top rámů šla z 1500g na 1000g, řidítka z 680 mm na 720. Taky teď pomůžou lehké širší karbonové ráfky. A boost osa, kvůli které častěji nohou šmajdám o vidlici.

Reagovat
aktuality
aktuality

21.12.18 17:46

Šířky 2.25'' tlaky kolem 1.6 – 1.8, v čem je lepší široký plášť a v čem málý tlak? Poděkuji za zdůvodnění.

Reagovat
Koli13
Koli13

21.12.18 07:35

Rozdíl mezi tímhle a dnešním HT bych viděl asi nejvýrazněji v pevných osách a o něco víc položený hlavovce a lehce celkově pozměněných úhlech. Jinak celkově i v tom jakým stylem se to dnesak ubírá, dřív byl trend vozit velký tlaky, nabouchanou vidlici a uzký pláště. Dneska vozí klidně 2.25'' tlaky kolem 1.6 – 1.8 a široký řidítka apod.. Ale samozřejmě u celoodpružených kol jde ten progres ve vývoji vidět mnohem víc.

Reagovat
jardalee
jardalee

20.12.18 11:25

s tim vyvojem jde asi o casevej usek ,ale je hodne zjimavy ze vsechno je spis evoluce a zadna revoluce ,at uz clovek vezme jizdni kolo nebo automobil tak proste zakladni koncepce pohonu ,konstrukce ramu ,vyplety kol ,nikam se to moc neposunulo ,ale samozrejme zlepseni tam je treba tady 1986karbon vs 2018karbon :)

Reagovat
maajkee
maajkee

20.12.18 09:38

Jinak kolo parádní a absolutně konkurenceschopný i proti dnešním 29 HT.

Reagovat
maajkee
maajkee

20.12.18 09:37

Čipera: To je nesmysl, u HT se vývoj celkem zastavil, když neberu v potaz hýbání s geo, což není ani tak inovace, jako trend a občasné použotí nějakého pružného elementu. Jinak je to ale mrtvá záležitost. Vývoj je hlavně v oblasti elektrokol a vysokozdvihovách 29kách.

Reagovat
vpa007
vpa007

19.12.18 09:23

Old but good ;-)

Reagovat
petyn
petyn

19.12.18 07:58

V dnesni dobe si myslim ze spise elektrokola :(

Reagovat
Čipera
Čipera

18.12.18 22:23

Straky: A myslím si že ht je pro většinu výrobců prvořadý a hlavní kategorie kola pro vývoj.

Reagovat
Čipera
Čipera

18.12.18 22:20

Straky: Vývoj jde dopředu celkem hodně a to i u ht a je spousta inovaci, který dokážou změnit výsledek závodu. Použité materiály, geometrie, a v neposlední řadě komponenty.

Reagovat
straky
straky

18.12.18 19:06

Přemýšlím v čem jsou zásadně lepší dnešní HT, když vidím tenhle kousek. Karbonový rám historicky beru jako zajímavou inovaci, ale jinak se toho příliš mnoho nezměnilo. Rozhodně nic, co by zlepšilo výsledek závodu.

A proto výrobci generují mnoho dalších kategorií kol, aby se nesnížil objem prodeje. Nový HT bych si nekoupil řadu let, ale přechod na gravel nebo celopéro možná ano.

Reagovat
GULIN
GULIN

18.12.18 19:03

Líbí

Reagovat
jonti
jonti

18.12.18 17:06

Super kolo, uz v dobe vzniku bylo super a cas to nezmenil.

Reagovat
Koli13
Koli13

18.12.18 15:52

Na rámu je napsáno design by GF :))

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

18.12.18 15:49

Gary Fisher jak vyšitý, i když už pod značkou TREK. Pěkný bike.

Reagovat

Další galerie z kategorie

peky 22
PANTANI1 3
Peslezedirou 6
Roman64 8
tompca 10
AlexP 31