Chtěl jsem kolo u kterého když šlápnu do pedálu tak pojede.Myslím že má krásnou odezvu a zvládne v pohodě jak bike maraton tak rychlý přesun po asfaltu .
Vyměnil jsem pouze pohon na 1×12 ,nalil Tmel NoTubes do plášťů a teď už jen jezdit :-)
(vloženo 11.9.18)
Značka | Specialized |
Model | Epic Marathon Carbon |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10.4 |
Rám | FACT 11m carbon, 29" geometry |
Vidlice | Fox Float 32 Terra Logic, Kashima coating, tapered steerer, rebound adj., 15mm thru-axle, 100mm travel |
Tlumič | FOX/Specialized remote Mini-Brain w/ AUTOSAG, Kashima coating, inertia valve, BrainFade adjust, 205x53mm, 100mm travel |
Hlavové složení | 1-1/8" and 1-1/2" threadless, Campy style upper with 1-1/2" lower, cartridge bearings |
Kliky | Custom SRAM S-2200, carbon, PF30 spindle, 34Z, 104/64mm BCD spider |
Středové složení | SRAM, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge |
Měnič | SRAM X01 Eagle |
Řazení | SRAM GX Eagle |
Převodník | Sram X-Sync2 Eagle 34Z |
Kazeta | Sram GX Eagle XG-1275, 12s 10-50 |
Řetěz | Sram PC XX1 Eagle |
Náboj přední | Roval Control Carbon 29, 15mm thru-axle, 32h |
Náboj zadní | Roval Control Carbon 29 142+, DT Swiss Star Ratchet, 12mm thru-axle, 32h |
Brzda přední | Magura MT6, hydraulic disc, Hi Friction pad, carbon master cylinder, alloy caliper, 180mm |
Brzda zadní | Magura MT6, hydraulic disc, Hi Friction pad, carbon master cylinder, alloy caliper, 160mm |
Brzdové páky | Magura MT6, alloy lever |
Ráfek přední | Roval Control Carbon 29 |
Ráfek zadní | Roval Control Carbon 29 |
Dráty | DT Swiss Revolution |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Specialized flat, carbon, 8-degree backsweep, 31.8mm |
Představec | Specialized, forged alloy, 6-degree rise |
Sedlovka | Command Post XCP, carbon lower tube, 2-position height adjustable, internal routing, 35mm travel, 15mm offset, 27.2mm |
Sedlo | Body Geometry Phenom Expert, hollow Ti rails, 143mm |
Pláště | S-Works Fast Trak Control |
Pěkné to máš, jen mě docela překvapuje ta váha, čekal bych určitě přes 11kg, když to porovnám se svým.
Pido: nejdřív tlumení a vidlici nastav s úplně vypnutým brainem. V okamžiku, kdy jsi spokojený s tím jak se to chová, tak začni štelovat brain.
Co jsem po najetých 300 km zjistil že braien mi vyhovuje co se týká větších nerovností ale na malé nerovnosti to moc citlivé není ale to je asi něco za něco když to člověk nemusí zamykat ručně …
Ještě zkouším různé nastavení odskoku i braienu.
Epica kvůli brainu nemusím, ale to je čistě můj subjektivní názor.
Nicméně designově je to velmi pěkný bike a navíc to máš suprově osazené, bezva váha, moc pěkné fotky.
To si zaslouží 5*
V tom swatboxu vozim nahradni dusi, montpaky, nahradni patku a par stahovacich pasek. Multiklic se zasouva primo do ramu. Na tohle je epic suprovej.
Jj. Jmenuje se to Swat system. Spešlacka vychytavka. Delaji vice věci Swat i do dresu.
jj, já ji jeden čas vozil a znát to je.
Pak jsem přešel na ks integru s 10cm.
tak at se co nejlíp jezdí:)
uvidim jak bude teleskop fungovat, kdyby tam nebyl tak si ho kupovat určitě nebudu
myslel jsem že zdvih 35 mm bude k hovnu ale taky to ve sjezdu pomůže :-)
sworks to není ,označení je Epic Marathon Carbon a u popisu bylo že je rám fact 11…
pěknej:)
je to spešl nebo sworks? fact 11 byla určená pro sworksy.
Jinak na teleskopa doporučuju tu kovovou spešláckou páčku, je super.
Spěšly taky nejsou můj šálek kafe, ale tady je to bez chyby, supr fotky, vlastní koment, fajn. Akorát teda ta sedlovka mi na to okometricky nesedí, ale to je můj osobní problém. Tak ať dělá jen radost ;-)
Spešly nemusím, ale tenhle je poskládanej moc pěkně. Takže jako jo :-).
váha je udávaná 395g (27,2 a 35mm zdvih) – podle toho co si vzpomínam, když jí kamarád dával na jedno kolo je to celkem reálej údaj :-)
jinak za ty prachy je ten zdvih docela šílenej :-)
Luxusní jako všechny Spešly 5*
Sedlovka s timhle nizkym zdvihem na takovouhle raketu – to dava smysl. Nemas ji zvazenou jen tak pro zajimavost?