eBike pod 13kg

Přidat foto

(vloženo 12.6.18)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
doubeq
doubeq

15.6.18 16:19

Pěkný, fakt jo…ale pořád si myslím, že elektrokolo na sportovní využití není pro zdravého člověka, to už je u mě trochu lenoch, na užitkovou jízdu je to něco jinýho, tam to u jiných zkousnu :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.6.18 22:33

Tak nevím: když si člověk akorát myslí, že kolo je kolo a derna je derna, nic víc – tak je dnes extrémním puristou? Už mi to, kurva, začíná připomínat takový to zločinný extrémní rozlišovaní lidí hlavně na muže a ženy, kterýho se někteří rigidní puristé furt ještě nemůžou jaksi zbavit…

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

13.6.18 22:22

Doom: jo, jo, …a bude hůř

Reagovat
DoomHammer
DoomHammer

13.6.18 22:18

Těžký je život extrémního puristy :)

Reagovat
Pedro404
Pedro404

13.6.18 22:13

Trepifajxl: To ti k devalvaci cyklistiky stačí málo.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.6.18 22:11

Trepi +1

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

13.6.18 21:43

cio mě předběhl, ale je to přesně tak, tohle je jediný problém, který s těmi mopedy mám, dokud to vypadalo jako moped, bylo mi to jedno, ať si každý dělá co chce, tedy ať si každý jezdí na čem chce, třeba na tryskovém koštěti, to je každého věc

jenže technogolie kráčí kupředu, motory se minimalizují a nebude to už trvat tak dlouho, kdy bude moped a jízdní kolo od sebe k nerozeznání – a v tu chvíli mi moped cyklistiku devalvuje

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.6.18 21:37

Je to takový úhledný, to jo; ale, proč proboha, má elektromoped vypadat na pohled skoro jako silnička?

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

13.6.18 18:16

Tohle už není až taková šeredka. Stále marně hledám důvod si to pořídit, ale už jsem vyměkl, co se potkávaných e-cyklistů týče – zdravím (ono to jde zepředu fakt blbě rozeznat), oni zdraví a kření se… Na druhou stranu, když jsem byl grogy, tak už jsem pozdravil i dva motorkáře a jednu dopravní značku… Njn, kam ten svět spěje :)

Reagovat
Rubi
Rubi

13.6.18 18:05

proc by na tom nemohl jezdit zdravy clovek? treba v nemecku a rakousku uplne bezne… aspon se turisti tak neplacaji a da se s nima normalne jezdit a do kopce motivace pro me docvaknout e-bike…

Reagovat
nooski
nooski

13.6.18 17:27

Diabetik.. Tomu by prave prospelo ne e-kolo.

Reagovat
lksds
lksds

13.6.18 15:41

Nevím, u mě si předobjednal zákazník dvě podobné na příští rok, co bude novinka u Bianchi. Je mu 70 a žena mu nestíhá a on sám je diabetik. Tam to opravdu chápu a cením, že furt jezdí. Předpokládám, že pro tyto lidi či jinak nemocné, se to vyrábí. Doufám tedy…:) vypadá to pěkně.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.6.18 12:43

Blacky: tak jasný ale tipoval bych, že za to bugati eKolo bys pořídil ty focusy 3 (potažmo i několik Treků v Trepiho úpravě). V každým případě u tohohle typu kola mi ta elektrika dává smysl – kravaťáckej eCommuter :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

13.6.18 12:11

Blacky: Je to moc zluty. :-) kliky i sedlo minimalne do cerna. Jinak co je na tom tak advanced? Singlespeed? Je to ale pekny. Vaha neni vsechno. Se standartnim Stepsem by se dalo dostat bez vetsich potizi nekde kolem 15kg, navic by mel byt brzy novej. Na tom by se uz dalo jet bez baterky uplne v pohode, kdy vim jak jede rychlej 29er. Na gravel bike by to bylo dobry svezeni. Skoda je limit no, 32 by bylo fajn na tenhle typ kol.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

13.6.18 11:51

jinak co tohle :)

lehčí než půlka silniček tady na BF a má to motor

Reagovat
mr.antik
mr.antik

13.6.18 11:31

vypadá to dobře, ale na silnici třeba na dojíždění bych byl radši, kdyby to bylo legálně, ten risk že se zapleteš do nějakého havárky tam je.

Reagovat
Lišák
Lišák

13.6.18 10:00

co pouzivali ruzni podvodnici jak probehlo v minulosti nekolik kauz.

Prdlajs podvodníci. Průkopnici to byli!

Reagovat
Kuba78
Kuba78

13.6.18 09:53

otazka je pouzitelnost tohoto kola. 400W motorek vazi min, nez si spousta lidi mysli. baterky pokud bude nejaka relativne mala kapacita a pouziji se lipo, lipofe nebo lihv tak taky nevazi tunu. nejtezsi na celem zarizeni bude prevodovka u motoru a pokud se bude chtit udelat lehka, zakonite se musi pouzit lehke materialy, mene materialu.. takze to taky asi bude chtit jemne zachazeni. neni problem cely takovy pohon o vykonu 200–400W a nejake rozumne male kapacite klidne dostat pod pod kilo. ostatne podobne asi byly delane ty systemy co pouzivali ruzni podvodnici jak probehlo v minulosti nekolik kauz.

ale udelat system, ktery bude trochu robustni, nerozsype se pri silnejsim zaberu do kopce trochu tezsiho cyklisty, nevycuca baterku za dva kilometry jizdy, bude mit motor prevody a baterii chraneny proti povetrnostnim vlivum, poskozeni.. a cele to bude stat nejake rozumne penize.. tak to proste zatim bude vazit par kilo.

a na dojizdeni do prace, spis nez takovouhle silnicku neco jako spesl turbo vado nebo heissenberg xd.

co se tyce omezovace – vidim to jako rozumny kompromis. do nejake sily a rychlosti at si to kazdy kupuje a jezdi jak chce stejne jako kolo. velke a tezke a vykonne kola at jsou klidne ve stejne kategorii jako motorky se vsemi plusy i minusy. jinak hrozi, ze za chvili budete mit registracni znacku a povinne ruceni i na detske trikolce.

Reagovat
File12
File12

13.6.18 08:57

Jak bylo psáno, u Enduro kola mi to dává docela smysl. U silničky vlastně napůl. I když jako dojížděč do práce v bych to klidně bral. Zákonitě se ale musí člověk dopustit přestupku že to odemkne. Do práce to mám 30 kilometrů ale na normální silničce jsem tam za hodinu. Diky tomuhle bych mohl jet víc dní a nebýt tak unavenej ( dělám ještě jiný sporty).

Jak jsem byl ale radikálně proti, už jsem vyměknul. Ať si každej dělá co chce. Když se mi na ekole nebude smát do ksichtu tak fajn. Když ještě pozdraví, tak super

Reagovat
DADMTB
DADMTB

13.6.18 08:02

Tady bych tak radikálně proti nebyl, pokud je to stejně jako u RAVEN – u, tak lze vyjmout baterii i s motorem a lze to švihat bez pomoci. Ten Raven vážil s baterií cca 14,8 kg, baterie s motorkem váží asi 3,4 kg, Snad jsem to pochopil dobře z němčiny… Vzhledově mne to velice překvapilo a za mne asi nejpěknější el. kola.

Reagovat
Josech
Josech

13.6.18 07:53

plzakj: co resis? Odstraneni omezovace – pul minuta prace…Alojs01: +1

Reagovat
look_as1
look_as1

12.6.18 23:37

Tak treba v USA je omezeni na 20 mph (32 km/h) pro cyklostezky a 28 mph (45 km/h) pro silnici.

Ale vubec se to nekontroluje a pravidelne me predjizdi na cyklostezce i borci na tech silnejsich strojich. Bezny 350 W motor a 250 W vlastni vykon ne proste hodne…a to existuji i 750 W nebo 1000 W stroje. Ale nad 700 W uz to neni legalni ani na silnici.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

12.6.18 22:54

Esteticky i technologicky hodně zajímavé.

Ostatní je mi šumák, já si to nekoupím a jestli na tom bude kdokoli kamkoli jezdit, mi je u zadele :-).

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

12.6.18 22:36

Spíš mi to přijde jako chodit běhat na segwayi :-)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

12.6.18 22:33

Kamilac: furt lepší ne e-tenistky…:-)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

12.6.18 22:26

Kua tenisky sem se rozohnil :)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

12.6.18 22:25

Ty vole za chvilku budou mít aj běžci e-tenysky ne. Ať udělají e-koňa, kterej nebude ničit lesní cesty.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

12.6.18 22:10

z hlediska technologického další pokrok, vypadá to zase o kousek méně obludně

z hlediska cyklistiky jako sportu se to v prdel obrací

Reagovat
plzakj
plzakj

12.6.18 22:02

Se divim, ze tam nedaj taky 20z prevodnik. S limitem 25km/h to je kolo k nicemu.

Reagovat
vpa007
vpa007

12.6.18 21:48

Tak už chybí jen pivo v sáčku…

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

12.6.18 21:41

TJK to jsme dva ;-)

Reagovat
TJK
TJK

12.6.18 21:38

nevim no… u enduro kola to snad i chapu ale u performance silnicky tomu moc nerozumim …

Reagovat
McBlacky
McBlacky

12.6.18 21:28

Uz jsou i pod 11kg ale asistence neni tak silna.

Reagovat