Engineered ESP

Přidat foto

Taková pro nás kuriozita od Engineered Cycles: speciál pro ty anglické závody singlů do vrchu – na Ostrovech nesmírně populární. Udělají ti to, jak chceš a z jakého materiálu si řekneš. Tenhle váží 5,1 kilo.

http://engineeredbikes.co.uk/ESP/

(vloženo 12.6.18)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Zoidberg
Zoidberg

13.6.18 08:48

Viděl jsem pár reportáží z těchto závodů a jsou to parádní akce. Atmosféra, lidi kolem… Super. Akorát, nemýlím-li se, nejedná o závody singlů nebo festek, ale je na každém, jaké kolo zvolí. Více třeba zde. Na videu není problém poznat závodníka z poslední fotky výše.

Reagovat
kamaro
kamaro

13.6.18 08:26

Tak já na svém dvourychlostním kole mám převodové poměry 2,0 a 2,76. S převodem 46/18 resp. 46/19 bych končil ještě pod kopcem :-)

Na festku jsem ještě nedorostl a nevím jestli se mi to v mém věku ještě podaří :-) Ale pro překonání mrtvého bodu to může být dobré.

Reagovat
JSt
JSt

12.6.18 20:29

kamaro: neni to singl, ale festka. to je trosku neco jineho, pac festka do kopca leti – pres mrtvy bod ti kliky otoci sama. ;-) casovky do vrchu jsem jezdil na 46/19 a problem byl jen nejaky kratky vykyv profilu do roviny nebo jeste hur z kopca. tam ta festka ztrati. pokud je trat od zacatku do konce jen nahoru, je pro me festka spis prinos. ;-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

12.6.18 18:06

Kamaro: Já jezdím na singlovi moc rád. Převod mi tam tenkrát dal Šťastňák 46×18, vyzkoušenej, a musím řóct, že funguje ve většině režimů skvěle. (Speciál do vrchu to teda není! ). A Bromptona mám kvůli jednoduchosti a váze taky singla – a i tady se mi podařilo převod z těch, co nabízej, nějak docela dobře trefit.

Reagovat
kamaro
kamaro

12.6.18 17:48

Obzvláště na singlu to musí být mazec a volba toho správného převodu bude dost alchymie. Trochu to znám, protože jezdím na svém dvourychlostním kole. V kopci musím držet určitou minimální rychlost, jakmile se dostanu s kadencí pod určitou mez, tak je to konečná. To můžu tak akorát slézt a v tretrách to vytlačit :-) Takže začnu naplno a postupně navyšuji tempo…

Reagovat
cioran-m
cioran-m

12.6.18 17:35

Singlespeed: jezdí to tam aji v terénu. G. Obree se často zúčastňoval. Je to – aji na silnici – prostě taková krátká časovka do prudkýho kopce. Přilba na tohle je k ničemu – není předepsaná. Těch kopečků maj v Anglii, Walesu a ve Skotsku plno – a jsou to fakt často strašný krpály. Rexo a ostatní kluci, co tam kdysi v jezdívali (a velmi úspěšně) Milk Race, kterej byl „open“ o tech pekelných brdkách můžou vyprávět.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

12.6.18 17:26

Tak – ještě třeba barevně trochu jinak pojednaná od nich ta silnička.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

12.6.18 15:54

Vidím, že v UK přilby neřeší ani na závodech.

Reagovat
vpa007
vpa007

12.6.18 14:46

Tyjo… tak to je fak moc pěkný! :-o

Reagovat
kamaro
kamaro

12.6.18 13:55

Ještě jsem chtěl říct že se mi na tom nelíbí ty řidítka, ale jakmile jsem si přečetl k čemu je to určené, tak jsem pochopil a držel hubu…

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

12.6.18 13:26

tak tohle je teda jiná paráda

Reagovat
strasny_jester
strasny_jester

12.6.18 13:25

fixka do mirnyho vrchu ideal. my s kamosem min. rok dorazili na casovku do Knovizu taky bez brzd a byli cca o 30 sec. lepsi nez letos na silnicich :D (fixka 5,5kg-silnice 5,9kg) podminky stejny, jedno pivo pred zavodem

Reagovat
kamaro
kamaro

12.6.18 11:45

Móóóc pěkné. Vypadá to na fillet brazing s následným chromováním… Mňamka.

Kamarád kdysi (před cca 20lety) dorazil na časovku do vrchu na obdobném speciálu. Měl to kompletně očesané, brzdu neměl ani jednu. Za cílem ho chytali a dolů vezli autem :-) Tenkrát to vyhrál, ale to nikoho nepřekvapilo bo by to vyhrál i na vratech od stodoly.

Ta silnička se mi moc barevně nelíbí, ale jinak proč to nemít v garáži…

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

12.6.18 09:48

minimalismus v praxi.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

12.6.18 09:44

I normální silničky (tahle je scandiová) mají docela zajímavý

Reagovat