Cyklokroska

Přidat foto

CX záplety s plášti 33mm

CX záplety s plášti 42mm

silniční kola obutá do plášťů Tufo Comtura 28-622

v této podobě kolo absolovovalo 500km jízdu

Obgenerační obměna cyklokrosky. V porovnaní s Duratec a Maxbike je rám tužší v záběru a lépe žehlí nerovnosti. Geometrie je skvělá. Vyzkoušeno na ČP CX Masters.

Nicméně jsem vyžadoval dvojpřevodník, a tak mi model 2015 vyhovuje lépe než letošní.

Kolo absolovovalo 420km a 500km jízdy (při volbě zvítězil komfort). Střídám na něm dva páry kol, terénní a silniční. Na silnici kolo nabízí více komfortu než silniční Giant TCR Advanced 2. CX geometrie a hlavně delší zadní vidlice zklidňují vedení stopy, výhoda na dlouhých jízdách, když je člověk „prošitej“.

(vloženo 23.10.17)

miťo miťo
Ohodnoť bajk: (4  / 44 hlasujících)
Značka Giant
Model TCX 2 Advanced Pro
Modelový rok 2015
Velikost XL
Hmotnost 9,3
Rám karbon
Vidlice karbon, sloupek Over Drive 2
Tlumič ---
Hlavové složení FSA
Kliky Sram Rival 180mm
Středové složení Sram GXP Press Fit
Přesmykač 105 5800
Měnič 105 11speed 7000
Řazení 105 DC 11 speed 5800
Převodník Sram/FSA 46/34
Kazeta 105 11-32
Řetěz KMC + Sram 1130
Náboj přední Novatec/Fulcrum
Náboj zadní Novatec/Fulcrum
Brzda přední TRP Spyre
Brzda zadní TRP Spyre
Brzdové páky 105 DC 5800
Ráfek přední Remerx Alcyon 28děr/Fulcrum Racing 5DB
Ráfek zadní Remerx Alcyon 28děr/Fulcrum Racing 5DB
Dráty 2-1,8-2 nerez černé
Pedály PD 520
Řídítka Giant Contact
Představec Giant Over Drive 2 130mm
Sedlovka Giant "D" profil
Sedlo Fízik Arione
Pláště Challenge Gravel Grinder 42 nebo 33mm / Tufo Comtura Duo 28mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
petrun
petrun

26.10.18 19:12

Moc pěkná raketa. Na cyklokrosce bych taky neutáhnul jednoplacku, je to dřina :-))

Reagovat
miťo
miťo

31.10.17 08:35

SkejT: chtěl jsem dvojpilu, nemám to jen na cyklokros, ale i na výlety. Jedna pila je málo.

Reagovat
SkejT
SkejT

29.10.17 20:27

proč dvojpřevodník??? u toho ten jednopřevodník a 11 vzadu to nepokryje?

Reagovat
miťo
miťo

24.10.17 09:12

Grafik: mám ouzký nárty, v některých tretrách vozím dvě vložky do bot :-D

Reagovat
deekay
deekay

24.10.17 08:48

Grafik: Protoze kupodivu existuji lidi, ktery hodnoti shimano tretry dobre, protoze jim skoro jako u jedinych vychazi delka suchace :)) (ja teda mezi ne nepatrim, taky mam dlouhy cancour)

Reagovat
grafik
grafik

24.10.17 08:34

Konečně máš hezké kolo. Ještě bych zkusil poladit spodní suchý zip na tretře, nikdy jsem nepochopil proč shimano dělá zipy s takovou rezervou.

Reagovat
Pebe
Pebe

24.10.17 05:42

parádní to máš, tahle barevná kombinace se mi moc líbí.

Reagovat
Vilém
Vilém

23.10.17 20:02

to kadel: Protoze jsem, kdysi pred lety, podobnou vec jezdil. Za sebe bud ciste mechanika (BB7), nebo hydra.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

23.10.17 19:50

Vikem:proc myslis?kamarad je jezdi a je spokojen!

Reagovat
jecnak
jecnak

23.10.17 18:43

Hezke. At to frci.

Reagovat
Vilém
Vilém

23.10.17 17:12

to kadel: Jasne a pekne skloubi nevyhody obou systemu.

Pekny kolo, libi.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

23.10.17 15:59

Tak hydro trmen a mas to vyresene ovladany lankem

Reagovat
p@X
p@X

23.10.17 15:36

Já se stal odpůrcem Spyre, takže buď pudu do hyder nebo před tím zkusím ze srandy ty dual Force :)

A nebo dám možná pryč celýho Felta, jelikož letos mě jaksi zatím CX nechytlo ani pasivně :)

Reagovat
miťo
miťo

23.10.17 15:10

P@x: ony Spyre mají těsnění, ale u Gianta na něj zapomněli.

Reagovat
p@X
p@X

23.10.17 15:07

Máš nevhodně umístěný třmen: zatýká do bowdenu, nejlépe vyměnit za hadice :)

Reagovat
p@X
p@X

23.10.17 15:05

miťo: to má jediné řešení…

Reagovat
miťo
miťo

23.10.17 14:59

P@x: síla vratné pružiny už nestačí na zadní brzdu po včerejší bahenní lázni v CX. Výměna bowdenu nutná.

Reagovat
p@X
p@X

23.10.17 14:24

kandik: musíš prostě zabrat, jelikož síla vratné pružiny dost narušuje cit na páce.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

23.10.17 13:03

Kadel: páky klasa 5800 + tektro spyre = mechanika

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

23.10.17 13:01

Ahoj peknej kousek:-)brzdy jsou hydro nebo mechanicke?

Reagovat
miťo
miťo

23.10.17 12:57

@kandikpsizub: brzděj suprově, ale porovnávám s canti na DC. Jen nemohu pohnout šroubem na nastavení pravé přední desky…chjo

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

23.10.17 12:46

hezky fotky ( i kdyz asi mobilem)

jak ti brzdej ty TRPcka?

ja je zatim neumim dokopat k nejaky odpovidajici funkci, pri hornim uchopu to proste nebrzdi.....

Reagovat