Duratec Cool R10

Přidat foto

Nářadí jsem přehodil z bidonu do podsedlovky a zakoupil krásnej pár FDJ lahví :)

Handmande in CZ

Teď už jen jako záložní a manželčino kolo.

(vloženo 10.5.16)

René Kolísko René Kolísko
Ohodnoť bajk: (4.5  / 42 hlasujících)
Značka Duratec
Model Cool R10
Velikost 56
Hmotnost 9,26
Rám Duratec Cool R10
Vidlice ITM karbon
Kliky Shimano Ultegra 6500 175mm
Přesmykač Shimano Ultegra 6500
Měnič Shimano Ultegra 6500
Řazení Shimano Ultegra 6500
Převodník Shimano Ultegra 6500
Kazeta Shimano Ultegra 6500 12-27
Brzda přední Shimano Ultegra 6500
Brzda zadní Shimano Ultegra 6500
Brzdové páky Shimano Ultegra 6500
Ráfek přední Fulcrum Racing 5
Ráfek zadní Fulcrum Racing 5
Pedály Shimano SPD
Řídítka B'TWIN
Představec PELLS
Sedlovka Ritchey
Sedlo Specialized
Pláště Tufo Calibra 25 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
miťo
miťo

11.5.16 14:02

Chválím super fotky a hru s hloubkou ostrosti. Je vidět, že máš z kola radost. Jinak ta Ultegra vypadá jak nová, aspoň na fotkách. Pokud ti stačí 9 kvaltů vzadu (mně stačí), tak vesele používej dál a kup třeba lehčí kola. No kdybys páky prodával, vzpomeň si na mě :-D

Reagovat
tromboonen
tromboonen

11.5.16 13:21

Sada bude klidne stacit Tiagra 4700 (resp jen kazeta, paky, hazka a asi i smyk, fungoval by i tenhle, ale ty nove chodi mnohem lip tak to za to stoji)… jinak s tim levnym karbonem, treba Willier ma peknou enduranci na Tiagre 4700 za 34k, po sezone podle me bude jeste levnejsi.. Willik urcite nebude spatnej, ta Tiagra je super.. oproti hline to bude malinko lehci a pohodlnejsi.. a kdyz budes upgradovat, nezapomen na latex duse a lepsi plaste, to udela strasne moc..

Reagovat
Spartacus
Spartacus

11.5.16 11:03

Ještě jednou bych se přimluvil za novou sadu – sám jsem teď přešel ze 105 5700 na novou 105 5800 a ten rozdíl je opravdu citelný. Ne že by stará sada neřadila nebo se jí nechtělo, byl to fajn držák… ale 5800 kvaltuje nekompromisně a bez zaváhání a řazení na smyku je taky jiná dimenze… Ta nová tiagra bude chodit stejně ( stejný krok, přepákování), jen je o chlup těžší než 105 a má o pastorek méně, ale zase o jeden víc, než máš teď. Takže něž jít do nějakého číňana ze supermarketu, tak bych si nechal tento „made in CZ“, který je i hezký a pouze dal sadu – rozdíl poznáš při jízdě a vzhledově to kolo bude vypadat zase jako nové.

Reagovat
jkcz
jkcz

11.5.16 10:11

Ne, to ne , netvrdim, ze ten tvuj stroj je tak stary. Jen ze lze rozpohybovat i starsi veci. Kazdopadne 2×9 Ultegra byla novinka tusim v 1998, ta moje silnicka je z 1999, nejak jsem doklouzal ten rok a od te doby ji nejezdil . No jo, tak 16–17 let no :)

Reagovat
René Kolísko
René Kolísko

11.5.16 09:43

@jkcz: tyjo, to mi chceš říct že tahle ultegra 6500 je klidně i 18 let stará? :-O Ono se to u mě projevuje tak, že na jednom konkrétním převodu prostě nechce přeřadit na lehčí převod. Páčka projede naprázdno. Takže musím zařadit na těžší a potom na jeden zátah přes dva převody. Vypadá to, že v zimě je to horší, teď když je už celkem teplo tak to tolik nedělá.

@JTM: Já si taky myslím, karbony mají smysl až když ten rám je fakt vymazlenej, což do 40K podle mě není. A není ani nijak výrazně lehčí než hliník.

@Člověk: když mám v oku kolo za 35K tak asi nemám limit 60K :D :D hledal jsem dlouho ale lepší variantu za tyhle prachy než ten BTWIN jsem nenašel. Bazar nechcu, když mě to chytlo tak bych si chtěl udělat radost novasem :)

Reagovat
bernie
bernie

11.5.16 09:39

Kolo krasavec – docela doladěný. Nic bych s tím nedělal, krom spotřebáku /řetěz, kazeta, pláště, duše/ – jezdit, jezdit – na zimáka je to hodně luxus zimáček – ale proč ne.

Já jsem se už upgradováním na první silničce nákladově dostal někam, kdybych raději kačky sypal do šuplete, tak byl 2/3 základ solidního karburátoru :)

A mezi námi děvčaty vím o funglovkách typu Focus Cayo na Ultegře 2*11 za 41, takže řečičky o „bytvýnech“ atp. mě v takových případech nechávají chladným :)

Reagovat
jkcz
jkcz

11.5.16 09:36

Ahoj, ja ted dal do pucu 18 roku nejetou silnicku, s 2×9 ultegra pakami. Trpely po tech letech „sticky“ syndromem, prava paka neradila vubec. Pomohlo poradne promaznout WDckem, nakonec zase slapou…

Pekny stroj.

Reagovat
JMT
JMT

11.5.16 09:06

Určitě je lepší poježdění na kvalitnim hliníku než na čínskym olejblovanym noname karbonu.

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

11.5.16 08:18

Nikde nepadlo, že je limit 35 tisíc ;)

Pak počkej na slevy po sezóně, za takový peníz se dá na koupit už něco poměrně slušného právě na karbonu. Nebo bazar.

Reagovat
René Kolísko
René Kolísko

11.5.16 07:40

@Člověk a jeho svět: Jenže ten levnej karbon furt stojí 40K a výbava prd. Kamoš si teď koupil Cube, karbon, jinak výbava uplně stejná jako ten Btwin Ultra 720, a stál pomalu 60K. Ale pravda, že je lehčí, asi o 400g. :D :D :D To za tu dvojnásobnou cenovku určitě nestojí…

Takže nějak pořád nevím, proč bych měl jít do karbonu, když bych se rád držel té cenovky 35K, to mi přijde ještě přijatelná cena.

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

11.5.16 07:29

Na druhou stranu komplet 105 stojí cca 11 tisíc, a na oko to paráda bude velká, myslím, že i pocit z jízdy bude lepší. Per to tam, to kolo pak sakra prokoukne ;)

Reagovat
Polopol
Polopol

10.5.16 22:37

Taky bych sadu nekupoval. Rozdil by byl minimalni. Ja ted srovnaval moji hlinikovou Meridu na Campe s novou karbonovou Sculturou na Ultegre a ten rozdil za tech 60 tis., co ta Scultura stoji vubec nestoji. Myslim, ze s tim Btwinem to bude to same.

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

10.5.16 22:18

Tak levný karbon a no name hliník lze srovnávat :)

Reagovat
René Kolísko
René Kolísko

10.5.16 22:08

Pár recenzí na ten hliníkovej BTWIN ULTRA720 četl, a žádná nebyla špatná. Full Ultegra s direct mount brzdama, Mavic Cosmic Elite a to celý jen za 35K? Já upřímně nevidím moc velkej přínos v levných karbonech, který stojí minimálně o 10K víc než tohle, váží stejně a výbavu mají horší…

Reagovat
nooski
nooski

10.5.16 21:29

Pěkný Duroš. Vyprdnout se na nějaké mrchy a tenhle pěkný rám pořádně osadit.

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

10.5.16 21:06

Je to tak, do hlíny BTWIN určitě nechodit. Na tomto jezdit a časem koupit něco lepšího nebo toto hned prodat a koupit něco lepšího :). Je to boj, kdo propadne kolu, není nikdy dlouhodobě spokojen :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.5.16 21:00

No ale je i jedna verze co je karbon, ne? Ta hlinikova nechapu prinos, Ultegru na nejakem noname ramu.. to uz radsi tu zakladni 105 na Tribanu 540, leda ze by ta 700vka byla radikalne lehci, ale i pak vymena za tohle neni moc velke plus..

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

10.5.16 20:37

Jen taková technická – Ultra 720 AF je hliník. Co jsem se díval na UK forum, tak není hodnocená vůbec špatně.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.5.16 20:13

+1 Adam.. staci vymenit kazetu, paku a prehazku a 4700 je super vec.. ty karbonovy BTwiny se mi taky moc nelibi..

Reagovat
Spartacus
Spartacus

10.5.16 19:08

Tohle měnit za Btwin ?! snad ne…Jestli ti blbne řazení, tak já bych vyměnil sadu za poslední tiagru – měl bys 10 pastorků, beztykadlové páky a lepší chod. A bude to zase jako nové. Teď kdosi dával kompletní 4700 na bazar.

Reagovat
Bandura
Bandura

10.5.16 17:38

tak ať baví dál, dál a dál… jo a za 5

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.5.16 16:50

Vyměň lanka a bowdeny, vyčisti (Wd40, tlak vzduch, namazat) dualy, stejne tak hazky a smyk a zkontroluj pruzinu v hazce… treba to rozchodis..

Reagovat
René Kolísko
René Kolísko

10.5.16 15:32

@Tromboonen: mě totiž blbne pravá páčka, někdy nechce řadit na lehčí převod, a jelikož je to 2×9 tak náhradní se shání blbě. Ještě uvidím, nejraději bych komplet vyměnil za BTWIN ULTRA720 :)

@Radovan84: Díky :)

Reagovat
Radovan84
Radovan84

10.5.16 15:01

Moc pěkný.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.5.16 14:47

Upgradovat sadu je dost zbytecnost, rozdil bude jen ve vzhledu.. kdyz neco tak ram nebo kola, ale oboji je celkem v pohode.. nechal bych to tak a setril na karbon jednici, tohle pak jako dvojku/zimak..

Reagovat