2016 - bezdušáky a 203mm kotouč
chlazené destičky a nová sedlovka
Float už se rozchodil...
Ovladač E:I těsně u gripu byl ergonomický nesmysl...
I na karbon došlo - ploutev...
Dobrý full, lehce poladěný na pro moje potřeby – vynikající tuhá zapletená kola DT Swiss FX-1950, po výměně za původní CrossRide neuvěřitelný rozdíl, dále bezdušové pneu s nízkým valivým odporem, na to, že je to 150mm full jde krásně za pedálem, E:I system používám jako inteligentní lock – buď open a nebo auto režim, kde si senzory hlídají aktivitu přední vidlice a kadenci šlapání. Lehce problematické jsou kontakty pod computerem, vyžadující pravidelné domazání grafitovou vazelínou… Kolo je díky geometrii velmi stabilní v prudkých sjezdech, i (pro mě) dostatečně hravé na rovině, ale ta stabilita je výraznější. Tlumič ROCKSHOX RT3 je více progresivní, podporuje zmíněnou dobrou odezvu na šlapání. Přední vidlice byla po zakoupení zklamáním, teď po najetých km už funguje OK.
(vloženo 6.5.15)
Značka | Lapierre |
Model | Zesty 414 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | L-48cm |
Hmotnost | 13,5 kg |
Rám | Zesty 414 Alloy 7005 SL OST+ 140mm Tapered 12x142 |
Vidlice | FOX 32 Float 150 CTD Fit Performance 15QR Tapered |
Tlumič | ROCKSHOX Monarch RT3 E:I shock |
Hlavové složení | FSA Orbit Tapered 1 1/8-1.5’’ |
Kliky | SHIMANO FC-M780 XT 24x38 Hollowtech II 10 speed |
Středové složení | Pressfit |
Přesmykač | SHIMANO FD-M675 E26X New SLX 10 speed |
Měnič | SHIMANO RD-M786 DGSL New XT Shadow + 10 speed |
Řazení | SHIMANO SL-M780 XT 2x10 speed |
Převodník | 24x38 |
Kazeta | SHIMANO CS-M771 XT 11x36 10 speed |
Řetěz | SHIMANO HG-54 10speed |
Náboj přední | DT SWISS FX-1950 TRICON |
Náboj zadní | DT SWISS FX-1950 TRICON |
Brzda přední | Shimano XT SM-RT86 203mm ICE TECH |
Brzda zadní | Shimano XT SM-RT86 203mm INOX |
Brzdové páky | SHIMANO XT BR-M785 |
Ráfek přední | DT SWISS FX-1955 |
Ráfek zadní | DT SWISS FX-1955 |
Dráty | DT Aero Comp |
Pedály | M520 |
Řídítka | LAPIERRE Nico Vouilloz Signature 31.8x20x720mm |
Představec | Thomson |
Sedlovka | RS Reverb Stealth 150mm |
Sedlo | SDG Speed Defies Gravity |
Pláště | Continental Trail King 2,4 ProTection |
Teleskop namontován – Reverb 150mm, teď jsou znásobeny sjezdové vlastnosti :)
ještě takový „lepší“ computer, čas, rychlost, kadence, teplota, stopky, trip, celkové km…ale je to hlavně s čidlem otřesů (na vidlici) kvůli tlumiči
chápu dobře, že tam je elektrika, baterie atd jen kvůli ovládání tlumiče ? nebo to umí i jiné fíčury ?