Lapierre ZESTY 414

Přidat foto

2016 - bezdušáky a 203mm kotouč

chlazené destičky a nová sedlovka

Float už se rozchodil...

Ovladač E:I těsně u gripu byl ergonomický nesmysl...

I na karbon došlo - ploutev...

Dobrý full, lehce poladěný na pro moje potřeby – vynikající tuhá zapletená kola DT Swiss FX-1950, po výměně za původní CrossRide neuvěřitelný rozdíl, dále bezdušové pneu s nízkým valivým odporem, na to, že je to 150mm full jde krásně za pedálem, E:I system používám jako inteligentní lock – buď open a nebo auto režim, kde si senzory hlídají aktivitu přední vidlice a kadenci šlapání. Lehce problematické jsou kontakty pod computerem, vyžadující pravidelné domazání grafitovou vazelínou… Kolo je díky geometrii velmi stabilní v prudkých sjezdech, i (pro mě) dostatečně hravé na rovině, ale ta stabilita je výraznější. Tlumič ROCKSHOX RT3 je více progresivní, podporuje zmíněnou dobrou odezvu na šlapání. Přední vidlice byla po zakoupení zklamáním, teď po najetých km už funguje OK.

(vloženo 6.5.15)

Normik Normik
Ohodnoť bajk: (4.7  / 18 hlasujících)
Značka Lapierre
Model Zesty 414
Modelový rok 2013
Velikost L-48cm
Hmotnost 13,5 kg
Rám Zesty 414 Alloy 7005 SL OST+ 140mm Tapered 12x142
Vidlice FOX 32 Float 150 CTD Fit Performance 15QR Tapered
Tlumič ROCKSHOX Monarch RT3 E:I shock
Hlavové složení FSA Orbit Tapered 1 1/8-1.5’’
Kliky SHIMANO FC-M780 XT 24x38 Hollowtech II 10 speed
Středové složení Pressfit
Přesmykač SHIMANO FD-M675 E26X New SLX 10 speed
Měnič SHIMANO RD-M786 DGSL New XT Shadow + 10 speed
Řazení SHIMANO SL-M780 XT 2x10 speed
Převodník 24x38
Kazeta SHIMANO CS-M771 XT 11x36 10 speed
Řetěz SHIMANO HG-54 10speed
Náboj přední DT SWISS FX-1950 TRICON
Náboj zadní DT SWISS FX-1950 TRICON
Brzda přední Shimano XT SM-RT86 203mm ICE TECH
Brzda zadní Shimano XT SM-RT86 180mm ICE TECH
Brzdové páky SHIMANO XT BR-M785
Ráfek přední DT SWISS FX-1955
Ráfek zadní DT SWISS FX-1955
Dráty DT Aero Comp
Pedály M520
Řídítka LAPIERRE Nico Vouilloz Signature 31.8x20x720mm
Představec Thomson
Sedlovka Syncros
Sedlo SDG Speed Defies Gravity
Pláště Continental X-King 2,4 ProTection; Mountain King II 2,4 ProTection

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Normik
Normik

7.5.15 11:17

ještě takový „lepší“ computer, čas, rychlost, kadence, teplota, stopky, trip, celkové km…ale je to hlavně s čidlem otřesů (na vidlici) kvůli tlumiči

Reagovat
Bukowski
Bukowski

7.5.15 09:55

chápu dobře, že tam je elektrika, baterie atd jen kvůli ovládání tlumiče ? nebo to umí i jiné fíčury ?

Reagovat
X-biker
X-biker

6.5.15 20:35

Misto elektriky teleskop a parada

Reagovat
wilda81
wilda81

6.5.15 14:28

Lister +1

Reagovat
Lister
Lister

6.5.15 14:13

Ty elektronické fíčury bych si asi odpustil, ale i tak je to parádní kolo.

Reagovat