Pravidla soutěže:
- Do soutěže je možno vkládat libovolné hádanky, rébusy, šifry k rozluštění či jiné kratší úlohy z oblasti programování, algoritmizace či informačních technologií obecně.
- Soutěžní úlohy musejí být koncipovány tak, aby pro jejich úspěšné řešení bylo zapotřebí kreativní myšlení, nikoli jen pouhé znalosti.
- Kdo soutěžní úlohu úspěšně vyřeší, má právo zadat další. Neučiní-li tak do 24 hodin od odeslání správné odpovědi, může novou soutěžní úlohu zadat kdokoli jiný.
- Nedaří-li se soutěžní úlohu vyřešit, může její zadavatel postupně přidávat nápovědy. Na konci musí zadavatel zveřejnit správné řešení, nebo potvrdit správnost řešení někoho ze soutěžících.
- Příjemnou zábavu (a koho to nezajímá, prosíme nerušit).