Sledujete někdo?:)
Občas mrknu na čt večer a…co s tím pořadem udělali? Pořád jen kecání a minimun dění ze závodu…
Sledujete někdo?:)
Občas mrknu na čt večer a…co s tím pořadem udělali? Pořád jen kecání a minimun dění ze závodu…
Na eurosportu je to trochu lepsi, ale je to az ted ve 23 hod
Nejvíc informací seženeš tady http://truck-forum.cz/…iewforum.php?f=26
Byl tam odkaz na zajimavy rozhovor:
A nedíváš se na Ozvěny místo na Zpravodajství (z druhé etapy mi to přijde podobné jako v min. letech)?
Přesně, včera jsem koukal a přišlo mi to stejný jak loni.
Sleduju jen články na netu ať jsem v obraze, kdy Loprais zas rozmlátí auto a čí chyba to bude tentokrát.
Ty nejseš žádný správný lokalpatriot. 30km vyhrál, ale pak se to zase nějak po***lo.
tak 3 etapa. to šlo rychle :D
Dřív než jsem čekal :). Osobně ale smekám za to, že se stále účastní i přes to, že už několikrát po sobě neviděl cíl. Taková morálka je obdivuhodná.
U něj je každý rok pouze otázka v které etapě…
Imho mu to jde líp, když nejede ve svým autě. Lepší cesta je imho vytvořit jeden velký český super tým.
Má smůlu, že se na něho, nevím proč, soustřeďuje neustále mediální pozornost. Přitom Prokop jede uplně jinou ligu, Svitko ještě líp (no je to čobol, ale přece) – a o těch ti TV „znalci“ skoro ani nevědí.
Zapomněl jsi na Macíka, který dlouhodobě v rodinném týmu předvádí parádní podívanou.
No dobře, ale auta a motorky jsou hlavní kategorie, náklaďáky a čtyřkolky byly vždy jen do počtu. Jen u nás se to tak nějak vžilo, že náklaďáky jsou hlavní, bo starej Loprais.
Jj, kdybychom meli svyho Peterhansela, tak kamiony nikdo u nas neresi. Jeden Dakar loprais rozsvihal kolo snad v prvni nebo druhy etape a skopncil, v jedny etape ve spojovacce mikrospanek… Nevim, proc ma takovou smulu, protoze na bednu ma za predpkladu takovyho toho ceskyho stesticka – pokud by podal nadzivotni vykon a 10 kamazu melo technickej problem a Nizozemci zabloudili :)
no nevim 210 v kamaci a beres peugeot z leva :D https://www.youtube.com/watch?…
No jo, to bejvaly ty dvoumotorovy Dafy, pak je zakazaly , protože se v nich několikrát umíralo.
tenhle je myslim jen twinturbo, ty dvoumotory mely dve kabiny . a tak jo dva motory po 600 konikach, ale oznacovali to teda Turbo Twin
Ja fandim Gabci. Je mi sympaticke, jak si plni sen
Roučková: „kamion mi přejel čtyřkolku, trsátka jsem z toho neměla, jen kolo bylo šišaté. Takže, když jsem to za hodinu vyhrabala, tak jsem ho sundala, obouchala a pomalu jsme dojela,“ – to musí být správná baba :-)
:-)
nj. ta by utahla i pluh :-)
svitko podobne, out
Nevadí, příští rok si vezme další hypotéku na zaplacení nákladů :D
Svitko je najlepsi!! :)
tak uz je v top10 :)
tady to mají o Števovi Svitkovi pěkně udělané
Sleduji. I live tracking mi běží v prohlížeči. :-)
Proč nesleduješ na oficiálních stránkách včetně live komentů? https://gaps.dakar.com/…kar/aso/ukie
To samé jede i v ofiko aplikaci na androidu
Protože Holanďani jsou přehlednější, pamatují si naklikané výběry jezdců. A pro mě jsou přehlednější. Zdrojový data jsou stejný.
A k tomu jedu http://truck-forum.cz/…iewtopic.php?… což je super agregátor zpráv z různých zdrojů.
Fandím mu a doufám, že auto bude držet.
tak říká, že to nějak zplichtili, že snad dobrý :-)
Macík je pro mě dost příjemný překvapení.
Prokop taky super.
LIAZ budka žije dál:) Stejně by mě zajímaly tech. pravidla (posl. Liaz byl vyroben 1.9.2003, asistenční vozidlo pro dakarský tým M. Macíka, Tedom budku jim nepovolili). Álova Jamalka, nemá imho se sériovou kabinou nic společnýho…
Taky jsem si rikal. Proc vubec liaz.
Protože Macík st. figuruje v Tedom truck s.r.o , která koupila práva a dokumentaci na auta Liaz. A zároveň sám s liazem závodil a je to něco jako Loprais a Tatra. Prostě patří k sobě :-)
Seriovou kabinu nemel treba loprais uz okolo r 1995. Teziste, voe! Proc by resili budku, kdyz motor je deutz?
Proto se ptám, jaký jsou ty pravidla, ve WRC se musel vyrobit určitý počet sériovek daného modelu. LIAZu tu nejnovější kabinu kdysi zakázali.
Ty pravidla jsou nějaký celý dost mhlavý. Ale řeší se v nich právě sériovost budky. Loprais má boudu na bázi Jamalu. Pak se ještě řeší její umístnění.
Kvůli rozdílech v boudě ho už na Dakar taky nepustili.
To ale moc nesedí, bo tomu starýmu Lopraisovi dělali budku hliníkovou už v tom roce 1995. Umístění boudy nevím, ale kvůli posunutí motoru (který je stejně jiné značky) ho prudili taky.
Dnešek bude hodně zajímavý vzhledem k tomu, že včerejší a dnešní etapa jsou spojené do maratónské, tudíž bez asistence. A jak bude držet speciál Peterhanslovi…
Tady na ten kanál přidávají sestřihy záběrů od fanoušků den po dni, líbí se mi na tom hlavně to, že to má ve většině případů čistý zvuk bez ztlumení atd.
Tady zajímavý článek o původním Dakaru
ten jel snad už v 87
Klobouk dolů – parádní výkon jak Tomečka, tak Tatry!
Pan redaktor si zřejmě potrpí na tituly, z toho by jeden blil. Za ten sólo výkon klobouk dolů.
:D co mu jebe, dokopy je tam ing 7 krat :D
Četl jsi můj odkaz o 3 řádky výše?
Ne.
:-)