vlasto :-))) tak to záleží jak v tom lese jezdíš, guma s hřebama dá v pohodě i kořeny nebo šutry pokryté ledem, o ledovaté cestě nemluvim.
tak jasně kdyby tam nebyl jeden led tak je nepotřebujeme, ale vod vánoc jsou všechny cesty kudy projeli lesáci jak glazura, takže hroty ano
Ještě, že mám všecky oblíbené hospy v pěškorádiusu a nemusím řešit takovýhle problémy :-)
Pokud v tom lese nejezdis vyslovene po ledu, tak je to stejne uplne zbytecny. Obycejny Nobby Nic ma na snehu dostatecny grip.
jde o to že kdo má barák u lesa tak mu vydrží nesrovnatelně déle. Já to mám z lesa dom 7km a do lesa jezdím tak 1km, na zpáteční cestě jsem línej
1000km na gumu není tak zlé, letní mnohdy vydrží míň…
Nokian je na tom podobně?
gaz: další guma už bude samo domo, dle tvojeho návodu, pozorně jsem to sledoval. :)
hřebík se propadne do špuntu a díra se zanese ledem, do kopce je zadní kolo na ledu bez záběru, boky drží, je to nahovno :)
mastihuba – tím chtěl básník říct že po 1000km je to guma nahovno ? :O( taky uvažuju o nějakejch gumách s hřebama :O(
jde o to že ty hřebiky jsou vyglajdany a zalézají dovnitř špuntu. Pak už nemá co zabírat.
po najetí 1000 km kombinace led a asfalt v poměru tak 4:1 těžko se to odhaduje.
Vyfoť to pořádně :-)