Fialka

Přidat foto

7.3 kg, DaD by byl hrubě nespokojen :( Musím našetřit na nějaké nižší a lehčí ráfky…

(vloženo 26.10.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

28.10.23 22:12

Ne, fakt nemá. Na rovině v tempu to pocítíš. Zaleží tedy jakou rychlostí jezdíš. Nižší rychlost, nižší efekt. Do hor fajn, ale v ČR bych váhu příliš nehrotil. Nemá to až tak úplně smysl, pokud ty kopce nevyhledáváš a nedáváš si je naplno.

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

28.10.23 22:03

gersa: Myslíš, že to odlehčování musí mít nějakou mez, jinak už pak člověk ztrácí při roztáčení na rovině sílu setrvačnosti? Když nejezdím každý den kopce ,tak to asi nemá smysl, což? :P

Reagovat
gersa
gersa

28.10.23 21:40

A nejsmutnější je, že nižší a lehčí ráfky jako bonus houno pojedou

Reagovat
DaD
DaD

28.10.23 19:04

Fazzy to píše dobře. V první řadě je důležité, aby na to byl spoleh. SL7, co jsem měl před Osmou, vážila skoro stejně co tohle (tedy s pedály:) a nijak mě to nelimitovalo. Tohle je dobrá váha na kolo s kotouči. A navíc TCR parádně jedou. Dobrá volba:)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

28.10.23 13:59

je tam Contact SLR D-Fuse Carbon sedlovka, ale mám na ní vyměněné to upínaní sedla(kolébky+šrou­bky) za lehčí variantu, úspora cca 45g

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.10.23 12:41

Tu sedlovku mas SLR?

Jeste muzes dat nejakou Darimo a adapter.

A pak – Dura misto Ultegry.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.10.23 12:26

Amina: Tim bych si rozhodně nenechal kazit radost. Gramaři sou jako rybáři, jen jim ty čísla fungujou obráceně. Mnohem důležitější je, aby se kolo udrželo funkční. Čili mít košíky, který udrží bidon, mít sedlovku, kerá podemnou nepraskne, mít sedlo na kterým se dá pohodlně sedět a mít rodla a ráfky, který nejsou úplný bláto :)

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

28.10.23 11:38

Sedlo je nějaká čínská karbonová skořepina, 85 g. S pedály to tedy má 7.56 kg, velikost ML, mám 75 kg. Je tam odlehčená svorka sedlovky, ultralehké pevné osy, 12 g expandér vidlice, řídítka 200g, představec 110 g, košíky 9 g kus, 220 g kazeta 11–32, asi nejlehčí kotouče co se dělají od Galgeru. Přesto jsem se ani nepřiblížil váze, kterou někteří uvádí v na podstatě sériových kolech ve velikostech L, XL…

Reagovat
JachymP
JachymP

28.10.23 10:05

Hoši tohle je vyšší liga, váží to bez čepiček ventilků!

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

28.10.23 09:31

Amino – to sedlo je co? Berg?

Reagovat
Fazzy
Fazzy

28.10.23 09:18

Tak DaD to váží bez pedálů, protože jde o nový kola, na který si zákazník namontuje svoje pedály. Rozebírat kvůli vážení vlastní kolo, na kterým jezdím, je opravdu nonsense :)

Honit váhu na rafcích mi taky nepřipadá nejšťastnější, pokud nejsi vrchař. Vzhledem k velikosti rámu asi úplný tintítko nebudeš :)

Reagovat
LM
LM

27.10.23 18:45

Asi tak. Já bych to fotil v pojízdném stavu :-)

Reagovat
VojtaXY
VojtaXY

27.10.23 18:33

a kolikrat je retez s rychlospojkou, takze nasazeni zpet je rychle :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.10.23 18:29

Ještě rychleji se dá odmontovat sedlovka se sedlem. Přední i zadní kolo taky sundáš a zase nandáš natotata. Takže by z tohoto pohledu dávalo smysl vážit to i bez sedla a kol ;-) .

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

27.10.23 18:13

Budete se divit, ale ty pedály se dají asi za 3 minuty našroubovat zpět a většina lidí tu uvádí váhu bez nich, tak proto.

Reagovat
USPS
USPS

27.10.23 16:28

Jaký smysl má honit váhu bez pedálů…?!?

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

27.10.23 11:37

DejfSejf: Cíl je 6.8 bez pedálů. Tzn. záplety by musely mít max 1100 g :(

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

27.10.23 10:27

Aduld: Giant uz vedeni hlavkem mel. Mel i vedeni z boku hlavove trubky.

Tohle je po techto ramech.

Podle mne asi ideal. Hlavkem – lamani. A z boku – mas 3 bowdeny v jednom miste – prislo mi, ze vadi zataceni.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.10.23 08:48

Bezdrát vyřešil i napjaté situace u nás v domácnosti, kdy žena v nejnevhodnějším okamžiku přiběhla s roztřepeným lankem v páce nebo vydřenými bovdeny. To jsem vnitřní vedení proklínal a drahou polovičku taky. Od té doby, co má na všech třech kolech bezdrát, tak jen hlasitě přede a doma je stále idylka :-) .

Reagovat
gemini
gemini

27.10.23 08:42

Vedení bovdenů byl jeden z důvodů, proč jsem na svým TCRku šel do elektriky:-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

27.10.23 08:04

Tak samozřejme, tohle by vyřešil jedině bezdrát! ;-)

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

27.10.23 07:08

7.3 je slušná váha kam se chceš až dostat?

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

26.10.23 22:57

Pedály šly dolů a z kola se stala draisina neboli odrážedlo. Dolů můžou jít i kliky a celý řadicí systém a pak se to bez jakékoliv investice zařadí do úplně jiné váhové kategorie :-) .

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

26.10.23 22:34

Jo v tomhle dost zaspali, ale zase lámat v představci mechanické bowdeny to nechceš :-) Pedále šly dolů protože mají 260 gramů :-) Mám vyhlédnuté nějaké X-Pedo v oil slick designu jako má kazeta, řetěz a převodníky. Nejhorší na tom snižování váhy je, že to jede úplně stejně a je to v nohách :)))

Reagovat
KRoser
KRoser

26.10.23 22:01

Asi bych místo zápletů řešil, že to nemá pedály, ale každý má jiné priority :). Jinak super kolo.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

26.10.23 21:53

Jenže Dad na tom nejezdí.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

26.10.23 21:44

Máš to moc pěkné, jen nechápu u tohohle Giantu to vedení těch bowdenů, to řešení se za mě úplně nepovedlo, ale já mám co povídat s mejma omotama rámu elektrikářskou páskou :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

vaclaw 4
Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46