Trek MAD.1

Přidat foto

Poskládáno po reklamovaném Domane, a tak rovnou upgrade rámu na Madone která se mi vždy líbila. Nabízená výměna by byla za extra těžkou verzi Domane, tak jsem radši doplatil rozdíl za tempařskou raketu.

Hned jsem upgradoval na integrovaný SLR kokpit a po půl roce i upgradoval na vyšší kola.

Jede to skvěle, je i dost pohodlné a přesto že je těžší než Domane tak svou tuhostí pomáhá s přenosem síly a tak jsem rychlejši i do kopců.

Nejčastěji kopce v jižním Bulharsku, semtam cesta do Řecka na pláž.

(vloženo 1.6.23)

ferlikster ferlikster
Ohodnoť bajk: (4.5  / 30 hlasujících)
Značka Trek
Model MADONE
Modelový rok 2022
Velikost 62
Hmotnost 9
Rám Madone SL
Kliky Ultegra 11sp
Přesmykač Ultegra 11sp Di2
Měnič Ultegra 11sp Di2
Řazení Ultegra 11sp Di2
Převodník 52/36
Kazeta 11-28
Řetěz Shimano 12sp - voskovany
Ráfek přední Bontrager Aeolus RSL 62
Ráfek zadní Bontrager Aeolus RSL 62
Pedály Ultegra
Řídítka Madone integrated SLR cockpit
Sedlo Bontrager Aeolus Pro
Pláště Schwalbe Pro One TLE 28

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Pikaču
Pikaču

4.7.23 11:17

kolo nádherné jen škoda toho 1 kg navíc.

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

10.6.23 10:13

Favorit 840 kg. Scala 1190 kg. Scala je tedy těžší o skoro 40 %.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

4.6.23 08:51

Devět kilo…

(A o vzhledu M. třeba již mlčet).

Jak píše Hogy: pokrok nezastavíš.

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

2.6.23 07:37

škoda favorit vážila, myslím, taky podobně jako škoda scala, stále jsou lidé, co rádi jezdí ve škodě favorit, Favorit měl vzadu bubny, scala má kotouče, brzdí oboje

Reagovat
ferlikster
ferlikster

1.6.23 22:27

Ano v absolutních číslech je to těžké. Ale v poměru k mojí velikosti to zas takový problém není. O 30 let (a více) starých silničkách můžeš skládat ódy, ale co se týče tuhosti, pohodlí a aerodynamiky prostě nedovedou držet krok s moderním, byť těžším, kolem.

Reagovat
ferlikster
ferlikster

1.6.23 22:08

Ales: objevila se mi na horní rámovce prasklina asi 3cm před sedlovkou. Předáno distributorovi k řešení a uznáno do druhého dne, jenom čekání na rám a delší sedlovku a správné podložky pod kokpit bylo zdlouhavé.

Reagovat
gemini
gemini

1.6.23 21:40

Hogy: 30 let stará ocelová silnička ve velikosti 62 – jsi jaksi nedodal…a zajímavé by bylo i srovnání tuhosti takového rámu pod 2 metrovým chlapem…

Reagovat
Hogy
Hogy

1.6.23 21:32

Kolo je opravdu poněkud nepěkné. Ale zas je fajn, že 30 let stará ocelová silnička, zcela negramařsky stavěná, váží méně. Pokrok člověk nezastaví.

Reagovat
Doyle
Doyle

1.6.23 20:30

9kg karbon silnička? Hmm, i když to jsou štafle…

Reagovat
ales112
ales112

1.6.23 19:54

ferlikster:

co jsi reklamoval na Domane?

Reagovat
Tomik_S
Tomik_S

1.6.23 15:59

Pěkné,pěkné :-)

Reagovat
Voj01
Voj01

1.6.23 15:09

pekna raketa!! dneska je Madone den…:)))

Reagovat
funkatron
funkatron

1.6.23 14:57

paradny stroj

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

1.6.23 13:39

TVL, hoši, ty Madony byly teď někde v akci? Moc pěkné jako u kolegy, nemohu jinak než za pět! ;-)

Reagovat
esmo
esmo

1.6.23 13:07

Tohle fakt na 62vel vypadá dost v pohodě !

Hezký to máš … a stejně jako u kolegy v galerii vedle, mě hodně zaujalo kde s tím jezdíš :D

Reagovat
gemini
gemini

1.6.23 12:15

Vypadá parádně – SLR kokpit a RSL Aeolusy to hodně zvedaj…A ani bych netipoval, že je to 62ka rám…

Reagovat

Další galerie z kategorie

TrilO26 1
TJK 10
TJK 12
Simi82 5
Koli13 11
Milan17 5