Zimák, šichťák, pracant

Přidat foto

Obligátní pravoboček

Levý bok

Bidon z vercajkem je trvalou součástí kola.

Kliky Tiagra a semikompakty.

Velitelské stanoviště se vším potřebným.

Nově pořízené světlo Gaciron. Yinding svítil lépe, ale tohle je kompaktnější a má využitelnější režimy. Zvonek moc nevyužívám, ale někdy příjde vhod.

Sadu jsem dostal zadara, uvidíme, jak si zase budu zvykat na dualy. Rozsah na zimáka ideáln

Tahle brzdná sestava dala člověku zabrat. Sehnat botičky na véčka, které jsou kompatibilní se silničníma špalkama + štelovací fajfka. Uf..

Zadní osvětlení. Na každodenní ježdění ve tmě jsou dvě světla nutné minimum. 3. mám na báglu.

Zadní blatník s hromadou refelxních prvků.

Dualy 105. Velká změna oproti campě, pochybuju, že budou taky fungovat přes několik desetiletí.

Další věc, která dala zabrat, ale je nutná ke správné funkci přesmykače.

Jsem upřímně zvědav, jak zvládne zadní náboj nástrahy zim

Do nové zimní sezóny dostal zimák/šichťák novou sadu, kola, blatník a pár dalších kravin. Kolo slouží z 95 % jako dopravní prostředek za špatného počasí a tmy do práce a zpátky domů. Tomu odpovídá i výbava a hromada reflexních prvků.

(vloženo 18.11.18)

nooski nooski
Ohodnoť bajk: (3.4  / 46 hlasujících)
Značka Spyder
Model Trilobite
Modelový rok 2012
Velikost 51
Hmotnost 11,3 KG tak, jak je na fotkách
Rám Nějaká špatně zpracovaná hlína
Vidlice Karbon nohy, alu krk
Hlavové složení Něco na průmyslech
Kliky Shimano Tiagra 4600, 175 mm
Středové složení Shimano Tiagra
Přesmykač Shimano 105 5700
Měnič Shimano 105 5700
Řazení Shimano 105 5700
Převodník Shimano Tiagra 52/36
Kazeta Shimano 105 5700 12-27
Řetěz Sram PC 1110
Náboj přední Mavic Aksium
Náboj zadní Mavic Aksium
Brzda přední Tektro RX 5, botky silniční Avid, štelovací fafjka
Brzda zadní Mavic Aksium
Brzdové páky Shimano 105 5700
Ráfek přední Mavic Aksium
Ráfek zadní Mavic Aksium
Dráty Mavic Aksium
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Cannondale C3
Představec Force 100mm
Sedlovka China karbon
Sedlo Prologo
Pláště Specialized Espoir 30 mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

19.11.18 14:22

nooski
nooski

19.11.18 13:07

Hele ja z Beskyd se nenecham perovat ohledne zimaka od nekoho z Krna, takze prr ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.11.18 12:50

Nooski: Ok. Tak to někdy zkus taky v zimě – když teda nebude úplně sucho. :))

Jo a ještě (zapomněl jsem) – na zimáka patří Campagnolo!

Reagovat
nooski
nooski

19.11.18 12:35

Elektrika je cervena, plyn zluty. Ale dneska se taha spise igelit. Predni zasterku nepotrebuju a zadni uz vubec ne. Jezdim furt sam :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.11.18 12:32

Cio: myslím, že něco podobnýho furt existuje, dává se to do výkopů pro označení sítí kdyby jednou někdo kopal, elektrika je tuším žlutá, plyn červený?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.11.18 12:21

Orm: Blbost. Pořádná přední zástěrka je na zimáka diktát. Když ji nemáš, zasereš si v opravdu zimním čase a podmínkách na kole vždycky střed a všechno ostatní. Pouze zadní zástěrka je otázkou volby – když teda nikdy nejezdíš na švihy ve skupině.

Singlespeed: nejsprávnější zástěrkovina bývala z takové té relativně tvrdé červené široké pásly, kterou se kdysi vymezovaly překážky na silnici – růzń překopy a tak. Ale ta je už dnes nesehnatelná. (Snad to bude trochu vidět na obrázku).

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

19.11.18 11:52

orm: zástěrky jsem vyráběl ze starých plastových bajkových blatníků, jejichž rozšířený konec jsem uříznul a šroubkem připevnil ke stávajícímu blatníku, který se tímto pěkně prodloužil a rozšířil.

Reagovat
orm
orm

19.11.18 11:45

Pekne a funkcni kolo, tedy az na kola. Na ty jsem take zvedavy jak ti vydrzi zimu :-). Podle me neslabsi misto a volil bych, alespon do zadu, neco jineho.

Reagovat
orm
orm

19.11.18 11:43

@cioran-m: Schazejici zasterky jsou problem pro ostatni a neni to problem pro jezdce na kole bez zasterek :-). Pokud nejezdi v baliku, tak ok.

ps: Resim ted podobny problem a nevim z ceho zasterky vyrobit. Nejaky tip?

Reagovat
vpa007
vpa007

19.11.18 10:17

Tyjo, zajímavý kombo… ale tyhle pouliční směsky mě vlastně baví, takže ať to baví i tebe a dobře slouží! 5*

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.11.18 09:08

Pardon, ale zimák, který nemá zástěrky – hlavně pořádnou přední – prostě není zimák.

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

19.11.18 07:37

Nemám rád červenou, převodníky jsou fakt hnusný :)

Takže za 5 :) CX a RB musí vždy za pět :)

Reagovat
nooski
nooski

18.11.18 20:28

Prevodniky jsou puvodni.

Svetlo se muselo fest utahnout a zalezi na povrchove uprave riditek. Koupil jsem do foroty 2 dalsi drzaky, abych to moc nemusel presroubovavat. Jinak mam vytku k vuli mezi drzakem a svetlem. Proste to za jizdy drnca. Nejhure je na tom paradoxne drzak, co byl primo u svetla. Ty doobjednane z alika jsou na tom o neco lepe. Po par stovkach nocnich kilometru musim uznat, ze na silnici je to svetlo OK. Do terenu fakt ne.

Reagovat
satch
satch

18.11.18 20:09

A jak to nakonec vypadá se stabilitou toho světla v provozu? Někde jsi psal první dojem, že se posunuje. Díky

Reagovat
nooski
nooski

18.11.18 17:29

Já to řešil kvůli karbonovým ráfkům a dostupnosti špalků na ně. Ty přídavné páky by taky byly řešením, ale nějak jsem si na ně nikdy nezvykl a z nákupní střely šly dolů.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.11.18 17:27

Tromboonen: silniční mám raději, neboť jsou menší a užší, lépe se se silničním ráfkem s užší brzdnou plochou seřizují a během používání nevzniká schodovité „zajetí“. Navíc, některé mini-V brzdy mají už přímo rakvičky se silničními gumičkami, takže tam je vyřešeno hned.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.11.18 17:11

Single/nooski: v čem jsou lepší silniční špalky? Já mám na CX/dvojce mini V a nějaké dvoubarevné Véčkové špalky (ty delší) a funguje to krásně. Místo štelovacích nudlí nebo štelováků v bowdenu mám přídavný páky, ty maj i štelováky a u zimáka si dovedu představit že by se hodily (zmrzlé ruce a tak).

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

18.11.18 16:06

Fajn zimák. Ty převodníky jsou origoš Shimano? Mám dojem, že Tiagra 4700 vyšla ještě před érou semikompaktů. Jinak čekal bych, že pro tebe Shimano ani zadarmo :O)

Reagovat
Flip1111
Flip1111

18.11.18 13:51

Rám vypadá že už něco zažil. Kolik má asi najeto? zajímala by mě hlavně zimní sezóna.

Reagovat
Hogy
Hogy

18.11.18 13:12

Co ten krátký přední blatník? To tam doufám přijde ještě zástěrka, nebo nějaké prodloužení. A za ukončení omotávky by ses měl stydět :-)

Reagovat
nooski
nooski

18.11.18 12:46

Singlespeed: díky, špalky jsem tak už taky řešil. Štelovátko na brzdový bovden vidím prvně, když jsem to dával do kupy, tak jsem ho nenašel.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.11.18 12:40

S těma brzdama je to mnohem jednodušší než to na první pohled vypadá. Místo štelovací fajfky dáš kamkoliv na bovden tohle z kupkola https://www.kupkolo.cz/…-2ks_z97166/ a brzdové špalíky použiješ přímo silniční, jen šroubek tam dáš z rakviček na véčka. Takže vůbec žádný oříšek :-).

https://s.bkfrm.cz/…epmgajdc.jpg

Reagovat
Jirzofka
Jirzofka

18.11.18 12:27

Dobrej dělnik

Reagovat
nooski
nooski

18.11.18 12:27

Doom: Ne, je trochu natočený. Nebylo na něj místo a takhle se pohodlně ovládá ukazovákem.

Reagovat
DoomHammer

18.11.18 12:14

Ten zvonek je zajímavě umístěný, nebrání mu bowdeny?

Reagovat

Další galerie z kategorie

jakubmerle 4
pitos 6
CharlieZlin 10
KULIHRÁŠEK 8
Čuli 7
Kejdik70 6