V pozadi fotky od Trek Segafredo je zrejme nova Madona. Patrny je zadni ISO speed decoupler. Celkem se mi libi trochu futuristicke tvary trubek. No snad bude casem dalsi fotka :)
(vloženo 12.12.17)
Kajda: tady zas hraje roli plocha na rafku vs. špalky.. a celkově kola. Mavic Cosmic Carbone 40c s origo špalkama byly v dlouhém sjezdu top. Brzdily víc a víc, u Campagnolo kol to bylo asi nejhorší, co se takových větších značek, co jsem zkoušel poznal..
Ono dost záleží co si představíš pod pojmem brždění. Kotoučovky na krosce brzdí jako kráva, nejedná se ale o dlouhé sjezdy. U silničky, na dlouhém sjezdu, se brzdná účinost postupně zmenšuje až do stavu nebrzdícího cosi. (vyzkoušené to mám u sramu, nevím jak Dura)
Novejsi Dura brzdy brzdi s Dura pakami uplne stejne, mozna o fous lip jak E-E. Zkousel jsem. V tvem pripade je problem v tom, ze Sram ma malicko jine pakove pomery na brzdove pacce, takze s Shimano brzdama to neni zadna hitparada. Jinak E-E uz vozim par tisicovek kilometru a rozhodne si nestezuju :-)
Trepi: ty tvoje gramařiny mě vždycky rozseknou:D jinak ta nová dura brzdí hodně dobře, já zatím nepoznal lepší. Zkus si jí někde..
15.12.17 00:09
jo, jo, ja byl z integrovanych directmountovych brzd Bontrager taky znechuceny, ted tam mam E-E cycleworks, sice nekopiruji presne ram, ale brzdi fantasticky, lepe nez Dura Ace a vazi pritom jen 75 gramu
Jecnak: žádné tyhle brzdy, alespoň já se žádnými nesetkal, nebrzdí dobře. Ani canyon, Kuota či specialized integrované brzdy, brzdí asi jako kdyby jsi brzdil palcema o ráfek. Děs:D asi bych se vysral na tyhle aero sračky a dal možnost užít sériové osazení.
No konecne. Ty origo Bontrager brzdy byly silene a nahrada nebyla mozna.