Pan Ridley

Přidat foto

Původní plán byla pohodlná, ale cenově přívětivá silnice, ale jelikož mě dostupné rámy měly mouchy v podobě maximální šíře pláště (RB – 23mm strop) a nedostupnost velikosti pro metráčka (Maxbike), u něhož jsem zůstal, ale přeladil na CX4000. Jak šel čas a dvě až tři práce, tak přišla nabídka od známého na odkup Forta a to akcelerovalo šetření a nakupování :-) . Nakonec cyklobazar zjevil Ridley X-Ride a bylo jasno.

Po malých počátečních bolestech, jako ladění řetězové linky, prohozených řadících lanek od duálů a pár dalších kravin včetně vychytávání polohy přesmykače, je postaveno. Kolo jako celek je velmi pohodlné, vidlice tlumí celkem pěkně, rám je tuhý a je to celé takové obratné. Pláště se navzdory šíři 35mm odvalují svižně, kolem 40 se na tom po rovině jet chvíli dá, ještě ty nohy aby zvládaly trochu víc ;-) . V porovnání s Fortem je Ridley o parník pohodlnější, ale zase to není taková raketa, snad se poštěstí druhá sada kol s žiletkou. Ještě překvapily brzdy, originální špalky brzdí i v mokru a účinek je i na horním úchopu podle mého velmi dobrý. Finální cena méně, než 25k kc.

(vloženo 26.9.17)

doubeq doubeq
Ohodnoť bajk: (3.5  / 31 hlasujících)
Značka Ridley
Model X-Ride
Modelový rok 2015
Velikost 58 dle výrobce, jinak 60
Hmotnost 9,640 kg včetně pedálů
Rám Ridley X-Ride Al 7005
Vidlice 4ZA (Ridley) celokarbon
Hlavové složení FSA
Kliky Tiagra 4700
Středové složení Shimano BB52
Přesmykač Tiagra 4700
Měnič Tiagra 4700
Řazení Tiagra 4700 2x10
Převodník Tiagra 4700
Kazeta Tiagra 4700 12-28
Řetěz SRAM 1051
Náboj přední Mavic
Náboj zadní Mavic
Brzda přední XLC BR-V04
Brzda zadní XLC BR-V04
Brzdové páky Tiagra 4700
Ráfek přední Mavic Aksium
Ráfek zadní Mavic Aksium
Pedály Shimano PD M520
Řídítka Děda Nula 1 460mm
Představec Lapiere 110mm +/- 8°
Sedlovka Ghost 350mm Al
Sedlo Rytchey WCS Zero Max
Pláště Continental Cyclocross Speed 35 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
doubeq
doubeq

1.10.17 14:38

Takové malé shrnutí po zajetí, cca 200km…rám a vidlice luxusně v kombinaci s plášti tlumí nerovnosti jako kostky a menší dirky nebo vydrolený asfalt. A na tu úroveň pohodlí i slušně akceleruje, na naší placce okolo PCE se dá i ve větrném počasí jet na 70km průměrem okolo 30km/h. Brzdy se osvědčily i ve sjezdu lehčím terénem. Ani záda nebolí. Prostě luxus, za ty prachy.

Reagovat
doubeq
doubeq

28.9.17 13:49

Díky…vešlo se asi do 30k… Modulaci ješte dodělám pomocí dorazu na bowden na štelování řazení, aby šly vyndat kola a zároveň to šlo přiostřit.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

28.9.17 11:34

Za ty peníze libové kolo, tiagra 4700 je fajn, stejně tak ty V brzdy jsou v pohodě. Mám je na zimáku a brzdí jak drak, s modulací není problém. Za 5

Reagovat
doubeq
doubeq

27.9.17 21:32

To už vím taky ;-) , koupil jsem automaticky SMBB52 na MTB a už se mi to nechtělo měnit, funguje stejně, tak proč to řešit…

Reagovat
ThOOmi
ThOOmi

27.9.17 20:22

2 Doubeq No ale na silnicni osy se nedavaji podlozky…

Reagovat
doubeq
doubeq

27.9.17 19:53

Jako vítr :-D , samo, že není taková raketa jako stopro silnice, ale kostky na těhle pláštích bez drkotání zubů narozdíl od 23mm na 8atm, už se těším mimo silnice.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

27.9.17 19:33

Pekny stroj a jak jede?

Reagovat
doubeq
doubeq

27.9.17 17:01

ThOOmi: na středovém složení přece, pod pravou misku, aby byla řetězová linka ok a šel setřídit přesmykač… vyndal sem je všechny a chodí přesně na celou kazetu.

Reagovat
Jaarque
Jaarque

27.9.17 13:08

Moc pěkný :)

Reagovat
ThOOmi
ThOOmi

27.9.17 12:52

2 Doubeq-jake podlozky?

Reagovat
jecnak
jecnak

27.9.17 12:14

Hezke.

Reagovat
doubeq
doubeq

27.9.17 10:54

Díky, ješte trochu zapasim s řetězovou linkou, ale už jen ubrat podložky ;-)

Reagovat
ThOOmi
ThOOmi

27.9.17 09:57

Parádní stroj ;-)

Reagovat
*J1
*J1

27.9.17 08:15

Super, líbí se mi :) !

Reagovat
Johnnyxjr
Johnnyxjr

26.9.17 22:49

pěkná práce

Reagovat