Ten chromovanej II

Přidat foto

Tak se ke mě dostal zase jeden rám F1 z roku 1964. Bohužel v nepůvodním laku. Takže zase kompletní práce. Chrom jsem si nechal udělat, zbytek jsem dělal sám. Za povšimnutí stojí dvě vypilované drážky při vstupu sedlovky do rámu. Za tu dobu co se Favoritům věnuji, jsem si na lepších kouscích z šedesátých všiml české vlaječky na seříznutém salámu zadní vzpěry, tak jsem se o ní pokusil. Pětikolečko jsem použil ze současné produkce, protože jsem před pár dny absolvoval na jeho bratříčkovi Ten chromovanej Kokořínskou klasiku a tam se mi původní pětikolečko Velo vysypalo. Je to prostě spotřebák. Dále stojí za povšimnutí oba dorazy brzdových bowdenů s vyhazováky pro rychlejší demontáž kol. Pumpička Silca s náhubkem Campagnolo.

Nemůžu jinak, ale mám z něj vážně radost.

(vloženo 25.9.17)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.6  / 76 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1S
Modelový rok 1964
Velikost 56
Hmotnost 10,8
Rám Favorit
Vidlice Favorit
Hlavové složení Campagnolo Record 1"
Kliky Campagnlo Nuovo Record 170mm
Středové složení Campagnolo Record BSA 114mm
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Record 1.generace
Řazení Campagnolo Record
Převodník Campagnolo 52-42
Kazeta Šroubovaví pětikolečko 13-28
Řetěz ČZ F100
Náboj přední Campagnolo Record
Náboj zadní Campagnolo Record
Brzda přední Mafac Top 63
Brzda zadní Mafac Top 63
Brzdové páky MAFAC Course 121 Professional
Ráfek přední Weinmann galuskový
Ráfek zadní Weinmann galuskový
Dráty 36/ DT Swiss nerez
Pedály Campagnolo Record
Řídítka Philippe 400mm
Představec Favorit 110mm
Sedlovka Campagnolo Record 26.2
Sedlo Brooks Professional
Pláště Galusky Barum PWB

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
learita
learita

6.10.17 16:19

Meridabiker – díky za super komentář. Po té práci to vážně potěší, navíc uznání od člověka, který do Favoritů zřejmě nedělá.

Reagovat
Meridabiker
Meridabiker

27.9.17 21:02

jedu fotky snad po desáté a nemůžu se vynadívat, dokonalé a čest tvé práci.....

Reagovat
learita
learita

27.9.17 17:35

Pilane – ale kdepak, to bylo prvně s Kačíxem.:-) Díky za koment.

Reagovat
Pilane
Pilane

26.9.17 20:18

Chrom měl premiéru posledně, nyní přišly na řadu linky. Linky jsou totiž naprosto super a zde se ti opravdu povedly.

Kačíx: to asi nebylo poprvé .. :-)

Reagovat
learita
learita

26.9.17 19:40

mejla – ještě že jsi takový univerzální Moravák a můžeš pít i pivo:-) chmelu bylo dost:-)

Reagovat
mejla64
mejla64

26.9.17 19:36

Ne málo, ale žádné

Reagovat
learita
learita

26.9.17 19:29

aktuality – ano křehká a někdy taky pěkně drsná:-).

Lucase – Přelouč zdraví krajánka:-)

mejla64 – copak, bylo málo švestek?

Viděl jsem aktuálně galdy zde…https://w­ww.bazos.cz/hod­noceni.php?ma­il=1276600&te­lefon=73517433­3&jmeno=Jozef

Já už nějaké mám a jezdit na nich stejně nebudu, mám je pouze na focení.

Reagovat
mejla64
mejla64

26.9.17 17:38

  1. Děláme to v každém baráku, v každé Dědině. Letos ale nic nebude klidně můžeš přijet, nemusíš se bát.:-)
  2. Kamoš u galusek dokonce i dělal a sem tam nám něco hodil přes plot , ale dnes to pracně sháním kde se dá. Jóó kdyby člověk věděl.....
Reagovat
Lucase
Lucase

26.9.17 16:58

Jj vím, v Kladrubech mám babičku, jinak jsem z Chvaletic :)

Reagovat
aktuality
aktuality

26.9.17 13:39

Kačíx je křehká polovička? A je to venku :0

Reagovat
learita
learita

26.9.17 12:07

AHA, tak chybička se vloudila, sednu k noťasu a už píšu z účtu mé křehké polovičky:-)

learita

Reagovat
Kačíx
Kačíx

26.9.17 12:05

vanderpoel – souhlasím s názorem tromboonena, že to byla ochrana proti slunci při převozu, aby galdy tak netrpěli. Také kvůli nečistotám. Rozhodně ty ponožky nejsou vyhřívané:-)

Marek_sbr – ty jsi mě zklamal:-)

Mejla64 – když jsi od Zlína, nemáš náhodou plnou půdu galusek Barum? U Zlína jsem párkrát byl a než jsem zaparkoval moto do garáže, měl jsem v sobě 3 velké holiny slivovice aniž bych chtěl. Nevím jak to tam děláte:-)

aktuality – ty jsi mě opět nezklamal:-)

scottscott – tady není co řešit, v té době na světě lepší komponenty nebyli a když bylo kolo z Reynoldsek, nemohlo být o nic horší než kdejaké západní kolo. Navíc naše galdy oceňovali i za našimi hranicemi.

Osobně si myslím, že ta pestrost polepů a barev jak je dělal Favorit v šedesátých, byla často hezčí nebo srovnatelná s nejhezčími závorkami ze západu. To je ten československý design:-)

Díky za super komentáře.

Reagovat
scottscott
scottscott

26.9.17 11:18

Krasavec!!! Moc se mi líbí, jak bylo kolo zrenovováno a jsem rád, že byl zachráněn další cenný kousek. Ať si každý, co chce říká, ale kola Favorit mají hodně, co do sebe a jak píše aktuality je to skvělý československý design a hlavně v kombinaci s těmi správnými komponenty jsou to skvělá kola, která díky péči, kterou jim věnuješ budou ještě dlouho sloužit a dělat parádu.

Reagovat
aktuality
aktuality

26.9.17 10:32

Leské chromy, přesné linky, kvalitní lak, správné polepy, patinové sedlo, bavlněná omotávka.. vše vypadá dokonale. Parádní práce! Čeho si ale vážím obecně, nejvíc a co obdivuji, bez ohledu na to, zda je to kolo, auto, či cokoli jiného? Probudivších se zlatých českých rukou, dovedností, oprášení nápadů, vtipných řešení, i skvělého československého designu.

Reagovat
mejla64
mejla64

26.9.17 10:29

Těch krasavců tam bylo hodně. A nevyhrál zrovna asi ten nejlepší. Ale já to fakt neuplatil.:-)

Reagovat
Marek_sbr
Marek_sbr

26.9.17 10:28

Ujde :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

26.9.17 09:33

Já bych rek, ze to bylo na ochranu pri prevozu a taky pred sluncem, kdyz se to nekde valelo venku v depu, aby Barumky tak rychle nezterely… nebo ze by to bylo vyhrivane a udrzovalo to provozni teplotu gald jako ve Formuli 1???

Reagovat
Richards
Richards

26.9.17 09:15

ad návleky – řekl bych že jako reklamní plocha ;-) v době kdy nebyly weby a blikající bannery :-)

Reagovat
vanderpoel
vanderpoel

26.9.17 08:16

K cemu slouzi ty navleky na tech kolech?

Reagovat
learita
learita

26.9.17 06:33

Strakááč – gersa – plzakj – rád vidím, že i lidé co do Favoritů nedělají, je umí kladně ohodnotit. O to více mě to překvapuje u mladších ročníků. Díky

Lucase – ano, je to Kladrubská alej. Provoz tam není moc velký, přesto jsem kolo i šutr musel několikrát uhnout, něž jsem vše nafotil. Alej je dlouhá přesně 3km.

Mejla64 – v tomto školním roce již nové učně nepřijímáme:-) podejte si přihlášku na školní rok 18/19. Měl jsem toto kolo v Brně a nic:-)

tromboonen – napadlo mě přesně to samé když jsem koukal na ty ponožky.

Díky za super komentáře chlapy.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

25.9.17 23:24

V náhledu ty „ponožky“ vypadaly jako nějakej předchůdce vysokejch karbonů :) Bomba…

Reagovat
mejla64
mejla64

25.9.17 22:12

Já k tobě asi budu muset do učení . To není možný. Jak to že je tam 4,4 .Okamžitě spravuji.

Reagovat
prodi
prodi

25.9.17 21:43

krásný, za 5

Reagovat
Lucase
Lucase

25.9.17 20:44

Tuhle Kladrubskou „álej“ nesnáším. Na kole je nekonečná, zvlášť v protivětru :D

Reagovat
plzakj
plzakj

25.9.17 20:27

Me se na tom nejvic libi ta zpuchrela galfa pod sedlem :)))

Reagovat
gersa
gersa

25.9.17 20:18

Nadhera, u me plnych 5 bodu

Za vyber mista na foceni pridavam jeste jeden bod :)

Reagovat
Strakááč
Strakááč

25.9.17 20:11

to je mazec… hele vůbec silničkám nerozumím ani historii favoráčů.. ale tohle má duši tohle pověsit někam do muzea nebo fakt nevím kam :D tohle by mělo dostat za všech okolností prostě plnej počet..

Reagovat