Look 795 Light 2016

Přidat foto

(vloženo 13.9.17)

lksds lksds
Ohodnoť bajk: (4  / 67 hlasujících)
Značka Look
Model 795 Light
Modelový rok 2016
Velikost 55
Hmotnost 7.54 s pedály a košíky
Kliky Look ZED 3
Středové složení Look BB65
Přesmykač Dura-Ace 9070 Di2
Měnič Dura-Ace 9070 Di2
Řazení Ultegra 6870 Di2
Kazeta Dura-Ace 9000 11-28t
Řetěz KMC XX1 SL
Náboj přední Zipp Cognition
Náboj zadní Zipp Cognition
Brzda přední Dura-Ace 9000
Brzda zadní Dura-Ace 9000
Ráfek přední Zipp 808 NSW
Ráfek zadní Zipp 808 NSW
Dráty Sapim CX-Ray
Pedály Speedplay Zero Stainless
Řídítka Look Aero
Představec Look Aero stem
Sedlovka Look E-Post
Sedlo San Marco Carbon FX aspide

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Píďa303
Píďa303

dnes 08:41

Nedošla mě ta elektrika, ale že maj Zippy 1,8kg sem teda netušil a jaxeš spokojenej s pedálama? Nemělo to bejt žádný nařknutí, kolo je to nádherný, uplně nejhezčí to zapuštění představce, vypadá to jak stíhačka

Reagovat
lksds
lksds

20.9.17 01:08

Píďa: Kola cca 1.8kg, elektrika je o 100g těžší než mechanika. Pedály 206g (někdo váží bez nich).. řekl bych, že to není takové peklo, nebo jo? Jako mam doma kolo o kilo a něco lehčí, ale nejede to tak rychle jak tohle. Klidně se s tím co mam doma dostanu na 6.7kg, ale nepojede to tak dobře:) vím, že ty zippy nejsou nic lehkého, ale zatím si je nemohu vynachválit:) pul kila sem tam.

Reagovat
Píďa303
Píďa303

20.9.17 00:08

Co je na tom tak těžkýho?

Reagovat
X-biker
X-biker

17.9.17 14:09

To je jiná liga!!!

Reagovat
lksds
lksds

16.9.17 23:06

Dyt jo:) sám víš co je pro tebe nejlepší.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.9.17 21:56

lks: já s odstupem reagoval na tvůj dotaz kam chci jít ještě se snížením hmotnosti, nezávodím, tak můžu takhle blbnout, ale na těch 4 kg už vidím limit

Reagovat
lksds
lksds

16.9.17 21:52

Proste jsi spokojený se svým kolem, je udělané podle tebe, vyhovuje ti, líbí se ti. Já mam to samé se svým. Jsme spokojení:)

Máš recht:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.9.17 20:27

lksds (15.9. 22:56): dál už nepůjdu, vím že je to zhuba limit plně funkčního, tuhého a ovladatelného kola s akceptovatelným minimem kompromisů, existují i výrazně lehčí kola, co já vím tak nejlehčí má 2,7 kg – na dráhových galuskách, s páčkami na rámu, hnusné, na jízdu téměř nepoužitelné – ovšem k čemu to?

Reagovat
lksds
lksds

16.9.17 16:06

Jel jsem na nich zrovna před dvěma dny, kdy foukalo průměrně 30km/h a nárazy byly 50–60km/h.. taťka říkal ať nejsem dement, že se vybourám. Ale věru, jako nízký ráfek, resp ráfek cca 30mm. Cítíš to, ale nerozhodí tě to. Nechci ať si myslíš, že říkám jak jsou super, kdyz jsem je koupil, ale opravdu fungují líp než si člověk muže myslet. Jak vítr příjde tak zase odejde, žádné divné turbulence nebo odhazování kola.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

16.9.17 16:00

No, presto, ze Zippy jsou na tohle asi nejmin citlivy ze vsech vysokejch radku, na kterych jsem jel, tak s tema osmsetosmickama aji vpredu budes mit na vetru toho napeti a neklidu opravdu dost. :-)

Reagovat
lksds
lksds

16.9.17 13:47

S 23mm jsou aero nejlíp:) s 25 jsou docela přes. Origo tam byly 23mm;)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

16.9.17 13:14

Nechci Ti do toho mluvit, ale tahle kola jsou právě dělaná na širší pláště, s užšími budou méně aero…

Reagovat
lksds
lksds

16.9.17 08:26

sys: jo je to retro:D měl jsem je doma ještě poskládané, potřeboval jsem sliky a nic jiného jsem neměl.. ale musím tam dat 23mm.. ráfek je tak široký, že 25mm vypadá jak 27 a mezi vidlici a pláštěm mam tak pul milimetru. To fakt nechci takhle

Reagovat
sYs
sYs

16.9.17 08:17

Hodně zajímavý stroj, je to něco, za čím se každý ohlédne. Chtěl bych to vidět naživo. Ty pláště, to už je slušné retro, tuším, že wtb už je ani nedělá.

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 22:56

Právě, to drama. Víš? Ta dynamika, neklid, napětí. To je ono:)

To de! To je fakt hodně v klidu. Co pak? Je pořád kam posouvat? I přes tohle všechno?

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 22:37

Lukáš: tak někomu se líbí, někomu ne a tak je to asi správně, mě akorát prostě připadá jako když se to kolo chystá ke skoku, ale o tom jsme si už psali a je to jen můj osobní pohled

(a propos, Trek má teď 4,5 kg a na jaře budu na 4 kg, to ovšem věci přeházím na rám Ax Lightness, kliky půjdou Ax Morpheus a kola ta Ax 690 gramů, tím vím výslednou hmotnost už teď dopředu)

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 21:37

Trepi: ten druhý odstavec mě chytl za srdce:D kéž by měli takový postoj i ostatní..

Páč je to nádhera:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 20:35

cio: výtečné zhodnocení, nestudovals kulturní antropologii? :-), ne, zas taková věda to není, ale pěkně napsáno

ono je hrozně težké zaujmout k tomuhle kolu nějaký postoj a už vůbec není možné hodnotit, protože je to jedno z nejlepších kol zde vystavených a zároveň se mi vůbec nelíbí, takže je pro mě současně za 1* i 5*, což jsou průměrné 3*, jenže průměr je to jediné, co to kolo není… a teď babo raď…

ne, je to pecka vychytaná a jestli to má na 88 mm kolech 7,54 kg tak nelze kritizovat ani hmotnost, jen ten představec, krucinálhimlher­gott, proč ho ti Frantíci udělali zrovna takhle?

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 18:38

V porovnání s mým lookem, nebo ex Venge jo. Nemůžu si pomoci. A sílu nemám.. jen vnímám to na čem jedu. Hlavně mě štvou sjezdy a zatáčky. Necítil jsem se nejlepe:)

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.9.17 18:24

s-works nebo slr01 a měkké? …no to potěš, ten chlapec musí mít ukrutnou sílu! :) Jako nedovolím si pochybovat, že top aero bude o něco tužší než top klasika, ale aby se to vyloženě kroutilo? No třeba jsi na dost vnímavý, nebudu ti vymlouvat vlastní pocity ;)

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 18:11

Co se týče kol. Svým způsobem souhlasím. Ale v tomhle případě jsou to padesátky s výhodama 80mm:) a tak to zatím cítím. Opravdu jo.

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 18:07

Spartacus: to prrr, obyč kolo je super:) trepifajxl ma ale kolo co má 5 kilo. Kola na jeho kole, celý pár váží necelých 700g. Tvrdím ze tohle je na prd, ne obyč kolo. Měl jsem i normální kola, ne aero. Měl jsem Wilier zero 7 na DA, BMC slr01 na DA, sworks tarmac.. vše plná polní.. všecko jsou to parádní kola:) ale mě přijdou měkké a vlní se, kdyz jedu dolu z kopce, mam rad rychlost. A hlavně se mi sakra líbí aero, netvrdím ze je nejlepší, je tvrdé, kope do zadku, ale zase do nej v uvozovkách nemusíš prát tolik síly, přenáší sílu lépe.

Ne fakt jde o to ze se mi líbí:)) když člověk dělá v kolech, a viděl a jel a měl fakt všechny lepší kola, nezaujme tě už skoro nic.. je mě fuk co to je. Kdyz to není neco nového, není to nic co chci mít.

Na Oltre ti dam v jakékoliv specifikaci 15–20% slevu jestli chceš.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.9.17 17:50

Cio: Právě, tak jak píšeš. On tvrdí něco ve smyslu, že nic lepšího na český terén není. A tvrdit že aero kolo je nej a zároveň napsat, že na „obyčejném“ kole na rovině má co dělat, aby udržel 35 km/h, je vlastně přiznání, že benefity aero kola nemůže téměř pocítit a jde jen o vzhledovou záležitost.

Nepíšu, že aero určitě ne ( naopak vybral bych si…aeroad, oltre…), ale chce to spíš rovinatější profil a nadupaného borce. Pokud někdo jezdí intervaly po rovině a letí třeba 45–50, tak bez námitek. S čím třeba souhlasím je vyšší ráfek toroidního profilu, to se hodí na větru, oproti nízkým kolům je to jak plachetnice :) Ale něco co má 50mm a ne pomalu 9 čísel, to už je fakt na TT nebo TT, jak psal Trepi.

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 17:42

Corian-m: tvůj poslední příspěvek se mi líbí – „hračku, ze které ma majitel radost“ je hezké, to je to, na tomhle kole mě to baví, protože se mi líbí a cítím se na něm fajn:)

Libore, díky za podporu:)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.9.17 16:17

Spartacus: podle me skutecne dobra aero kola funguji a smysl maji – to je patrne jak z mereni, tak z rozsireni v zavodech. Akorat k tomu, aby ta vec opravdu fungovala, musi clovek umet splnit jakesi zakladni podminky: predevsim musi umet na kole sedet a dobre se poskladat (coz je mezi rekreacnimi sportovnimi cyklisty zalezitost spise vyjimecna) a pak musi umet jezdit (pri solo jizde) prumery hodne nad petatricet. Podle me je to tedy pro bezneho hobbika z funkcniho hlediska ciste vyhazovani penez (vaha, pevnost, pohodli, nakonec i ta cena – v tomhle vsem jsou dnesni „univerzaly“ lepsi). Ale pokud nekoho nejake aero kolo zaujme, libi se mu atd. a potrebuje prave takovou hracku a hlqvne z ni ma radost, je to v naprostem poradku.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.9.17 15:47

Jo a jeste – prijde mi dobre, kdyz se lidi s opacnymi nazory na predmet hovoru dokazi bavit tak, aby se nezacali ihned znevazovat a primitivne urazet. Kdyby ty „diskuse“ probihaly aspon takto, jak zrovna ted tady, bylo by to docela fajn.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.9.17 15:42

lksds: (Neda mi to :) : Individualni vkus samozrejme existuje, nebot existuje subjektivni vnimani toho, co subjekt (pardon) povazuje za „pekne“ – esteticke a co ne. Zrovna tak vsak existuji a to zcela realna objektivni esteticka kriteria – a to uz nejmene 2400 let. Kdyby tomu tak nebylo, spousta veci, ktera se poji s tradicni „kulturou“ by neexistovala a estetiku by nebylo treba prednuset a studovat. No – a Look 795 je z tihoto hlediska proste – neortodoxni ,zajimavy a pozoruhodny, napadny kolo.Taky proto byl navrzenej prave takto. Ale z vyse uvedeneho pohledu jsou na tom kole (na rozdil od 785) pekny akorat ty barvicky – ostatne, uz pre mnoha lety prevzaty od jisteho Pieta M. No. :)

Reagovat
Libor Aim
Libor Aim

15.9.17 15:36

spartakus: on to nikomu nepodsouva, jen odpovida na Trepifajxlovy otazky, bezna diskuse

Reagovat
tromboonen
tromboonen

15.9.17 14:42

Aero je nový lightweight, to ví každej :)

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.9.17 14:32

To, že v tvém světě nic jiného než aero neexistuje také ví celé BF. Ale nepodsouvej to neustále ostatním jako jediné použitelné kolo pro většinu situací ( ono reálně je to spíš naopak :-)

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 14:26

Jo, jako lehké kola jsou svižné, ale udržet na nich rychlost 35 není jednoduché:) a věřím, ze s těmi koly co máš, by jsi měl mnohem horší průměr, než s mými 808.. bavíme se o naši krajině, průměrné. 350m nastoupaných na 15–20km cesty..

Váží to cele jak to je s pedalama, bez flašek 7.54:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 12:38

já ti nevím, myslíš, že když se mi líp jezdí na 27 mm než 50 mm, že má smysl zkoušet 80 mm

já prostě cítím tu lepší akceleraci díky „nehmotnosti“ na obvodu

teď jsem pořídil 20 mm kola Ax Lightness, hmotnost setu 690 gramů, není to na našel silnice, ale jezdí se na tom úplně fantasticky

ve sjezdech máš pravdu, jenže, opět viděno subjektivním prizmatem – já už se stejně ve sjezdech bojím, víc brzdím, zatáčky pak vyjíždím z nižší rychlosti, takže opět uvítám opět tu lepší akceleraci

a propos, když už se o tom bavíme, kolik celá ta „mrcha“ na těch 880 mm vlastně váží?

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 11:52

Vím že lehké je do kopce lepší. To ti uznávám, fakt, ale následný sjezd a přejezd k dalšímu kopci vzdáleného 20km je na lehkém kole s nízkýma kolama utrpení:D pro mě teda..

Je fakt, že když je člověk zvyklý na svůj standart, těžko se mu ta změna akceptuje:) včera byl ultra vichr, a co se kol týče, nával o to semnou asi jako 30mm kola, fakt málo..:) ta setrvačnost a pohodlí, je dělo. Už musíš nechci, možná ty 404 ještě budiž, kdybych fakt chtěl hodně stoupat..

Taky beru, že v profi závodech se můžeš inspirovat, ale nemyslím, že to platí u nás normálních lidí.. kolik z nás si dá 150mm představec:D málo..:)tak je to se vším. Teď ty 808 nsw zkouším, a ze všech co jsem jezdil, mě přijdou asi nejlepší na náš zvlněný terén. A to opravdu, pokud máš možnost, zkus je:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 11:42

člověče, na LOOKu ne, ale zrovna na té nové Madoně jsem se projel a tedy vůbec mě to neoslovilo, každé kolo má své specifické užití, to mé lehké je hodně živé, výborně se na něm akceleruje, v kopcích je úplně někde jinde a to i v těch našich, ono totiž i v Česku se dá nastoupat hodně a náročně a máme tu i parametry např. Zoncolanu

nedávno jsem přesedlal z ultra lehkého na cca o 3 kg těžší kolo během jednoho dne a bylo to sakra znát, nejelo se mi dobře

všechno je to subjektivní, ale třeba výšku ráfku dle disciplíny lze celkem objektivně sledovat v profi prostředí a tam skutečně úměrně platí od nízkého do kopce po vysoký až disk u časovek

jinak mě se třeba i na lehce zvlněném profilu lépe jezdí na nízké variantě kol Ventoux (27 mm) než na vysoké Standard (50 mm)

ps.: kola tady nehodnotím, ani jednou hvězdou, ani pěti, přijde mi to objektivní asi tak jako Zlatý Slavík…

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 11:10

Třeba tvé lehké kolo je na normální jízdu a naše „kopce“ úplně na hovno, na rovině a z kopce ti to nepojede a bude to líné jak prase:) to co máš je moooožná tak na výjezd do Alp, ale na sjezd ne:) podle mé zkušenosti, je aero na naše terénní profily ideál, a ráfky cca 40–50 jsou do kopců a našich hor, rafky 60–80 na naše profily (hlavně tedy musíš mít profil rafku U jako má Zipp, zbytek by tě smetl:)) a ráfky 20 a méně na velehory.

To že se ti mé kolo nelíbí vím, ví to celý BF. Ale zrovna od tebe mě to bolí nejméně.. to že jsi 15 let závodil je možná o to horší. Protože o kolech moc nevíš, resp víš co bylo OK před dvaceti lety. Nebo to co někdo napsal v časopise. Nechci se do tebe navážet, jsi fajn chlápek. Co jsme si psali, jsi rozumný, s nazorama jsme však každý trošku jinde. Ale tak to vidím já.. nic ti nenutím.

Jezdi si na ultimate lehkém kole, za mě je to na nic:) nenutim ti kupovat si madonu ani zippy za 90 tisíc. Jezdí si opravdu na čem chceš. Měj si 4.5 kilo kolo, taky jsem se snažil mít párkrát lehké kolo. Ale není to dobré..:) na první dojem pro lidi, co se nevyznají, je to fajn „uuu to je váha!“ Ale pro lidi co si chtějí zajezdit to není.

a klidně mi do konce života dávej jednu hvězdičku:)

Mej se fajn Martine. Snad se někdy potkáme na kole:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 10:43

je to ošklivé jako nové Madony, ale patrně jim ten tvar vyšel jako aero efektivní no a aero efekt se uplatní pouze za specifických podmínek, kterými jsou právě časovka a triatlon (což je de facto opět individuální časovka) neb se jedná o eliminaci odporu vzduchu a tento roste se čtvercem rychlosti, tudíž je v nižších rychlostech víceméně zanedbatelný, dtto v balíku

dtto použitá vysoká kola

Reagovat
lksds
lksds

15.9.17 10:24

Trepi: Triatlon a časovky? To asi nee hele:) ale hadat se s tebou nebudu. Už jsem tu čest měl, a nechci to řešit znova:)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

15.9.17 10:18

podobně jako u nových Madon zde účel světí prostředky… asi to Frantíkům takto vyšlo z aerosimulace jako ideální a na specifické použití (triatlon, časovky) to bude mít smysl

Reagovat
lksds
lksds

14.9.17 22:50

Nedivím se ti:) kdybych mohl, nemám jedno ale zatím asi tak 10:D Ach jo:) tak proč se hádat kvůli věci, která je individuální, u tohodle nejde napsat co je správné..

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 22:41

… Coz rikam za sebe, samozrejme. Podobny vztah jsem mival i k rekreacnimu sportu – kdyz teda neslo o ty opravdicky zavody, ze.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 22:34

Mne je proste lito kola davat pryc – a byt mam docela prostornej… :-) A pokud se one diskuse tyce – vzdycky je lepe se te konfrontaci radeji vyhnout, kdyz, jaksi, ty v uvodu rozdany karty jsou takovy, jaky jsou… :-)

Reagovat
lksds
lksds

14.9.17 21:49

Zjistil jsem, že kola se doma vystavovat nedají, pokud teda nebydlíš v hangáru:) už jsem pár fajn kousků měl, ne sice tak zajímavých, ale stejně jsem je prodal jako kola na používání.. s tím co se komu líbí – diskuze – jsem rád, že nechceš rozvíjet:D mě se z tvého profilu, nejvíc líbí brompton:)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 21:42

:) Ja taky – ale ne na zimaka. Postavil bych jej ke klejnovi (ktereho ostatne v ONCE v te dobe alternativne – na casovky – taky jezdil). A pokud se subjektivniho vnimani a naproti tomu existence jakychsi realnych kriterii v umeni nebo designu tyce, do toho se zas poustet nebudu; ostatne to jiz nekolikrat zde probehlo s dost fatalnim prubehem. :-)

Reagovat
lksds
lksds

14.9.17 21:28

Je fajn, že zrovna tyhle věci, stejně jako umění, je subjektivní věc.. mě se S5 opravdu hnusí. Nechtěl bych to ani za pět korun.. a ten obrázek – Look kg je porno, klidně bych to na zimáka koupil:)))

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 21:22

Pardon- dnesni Look 795, tenhle na obrazku, ne 295, samozrejme, preklep.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 21:19

lkasds: Porsche kolo nechci (to uz radsi Bianchi skutra). :) Pokud se toho, jak kola vyjdou, tyce : ono hodne firem delalo jakesi avantgardni a pritom funkcni veci, ktere se hodne povedly: Kestrely pocatku devadesatych let, Corimy, at uz drahove nebo silnicni o neco pozdeji, Look KG 196, kterej jezdili v ONCE, Cheetahy, Lotusy, koneckoncu, i ty Kleiny a plno jinejch. No a pak jsou takto vyjimecna kola, ktera se esteticky spise nepovedla – a je jich, obavam se, cim dal, tim vic. Ciste podle meho nazoru (jenz nikomu nevnucuji), patri Look 295 spise to teto skupiny. Faktem je, ze tradicni „mondrianivske“ lakovani to u nej ponekud zachranuje. No a pak jsou jeste podivna kola, ktera jsou prvoplanove (kvuli funkci, jez nebrala na nic ohled) tak skareda, ze jsou akoro hezka – napr. Cervelo S5. Ale i ten zminenej Look 196 – viz obr.

Reagovat
lksds
lksds

14.9.17 19:49

Corian-m: kolo porsche mam taky kdyby jsi chtěl..:) a Zipp z nové řady NSW nemá jiné barevné provedení.. Light je v názvu modelu, pak je ještě Aerolight a ten má integrované brzdy:)

MartyM: taky nejsem s fotka a spokojený, chci udělat nové..:)

Reagovat
MartyM
MartyM

14.9.17 19:31

Popravdě jak jsi to tady měl posledně v tom trošku jiném setupu, tak to se mi líbilo podstatně více, možná to bylo nějak líp nafocené, těžko říci. Jinak souhlas s cioran-m

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.9.17 19:20

Look proste dela takovato, jaksi, atraktivni, kola. Na druhe strane, nabizi i mimoradne esteticky zdarilou 785, takze je to v poradku. Porsche taky dela docela elegantniho Caymana a ne jen (tak velmi uspesnej) Cayenne). Mozna, ze bile, vyrazne Zipp napisy by byly lepsi (nebo naopak uplne cerna kola) – tohle je trochu ani tak, ani onak. Jinak kazdopadne nazivo asi dost vyrazna a zajimava vec. Akorat – ci je na tomhle „light“ ?

Reagovat
lksds
lksds

14.9.17 14:11

Řepík: 7.54 bez láhví tak jak je:)

Ostatním moc děkuju za chválu!:)

Reagovat
Řepík
Řepík

14.9.17 10:20

hodně zajímavé… jaká je váha, jestli máš zváženo?

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

14.9.17 09:21

Tohle kurva jo…

Reagovat
MARET
MARET

14.9.17 07:05

…jojojojo!! parada!

Reagovat
roud
roud

13.9.17 21:49

Pekelnej stroj :)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

13.9.17 21:17

Byť se v silničkám nevyznám, tak toto vypadá hodně ultimátně. Jasný plný počet bodů :)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

13.9.17 20:43

Peknej kousek Look byl muj prvni karbonovy kousek:-)

Reagovat
nooski
nooski

13.9.17 19:26

Tohle je dobré jak cyp! Mondrian a Look k sobě jdou náramně.

Reagovat
lksds
lksds

13.9.17 19:18

Děkuju!!!

Reagovat
couffy
couffy

13.9.17 18:30

Nádhera, za 5

Reagovat
doubeq
doubeq

13.9.17 17:48

Má to prostě koule! ;-) za pět.

Reagovat
TJK
TJK

13.9.17 17:12

to kolo je tak strasne zvlastni.. mam takove ty rozporuplne pocity kdy nevim jestli se mi to fakt moc libi nebo hnusi… je to super… doma bych to klidne mel a myslim ze by to bylo super do kontrastu s klasickou ocelovou silnici.. komponentove nemam co vytknout.. plnej!

Reagovat
Radovan84
Radovan84

13.9.17 16:44

Neokoukaná střela a top výbava takže 5*.

Ale osobně mě přijde bližší a hezčí 785.

Reagovat
jecnak
jecnak

13.9.17 15:33

S citlivosti na bocni vitr souhlas s majitelem. Vysoka kola s U profilem (toroidnim) a velkou sirkou rafku jsou na bocni vitr naprosto srovnatelna s nizkymi rafky.

Reagovat
lksds
lksds

13.9.17 15:29

jecnak: Díky, měnil jsem pláště narychlo, at mohu jet:)

Reagovat
jecnak
jecnak

13.9.17 15:28

Mrkni na predni kolo, mas ho opacne – viz drazky na brzdne plose. Jinak se mi kolo libi, i kdyz bych to barevne dotahl jinak. Uvazoval jsem o nem, ale nakonec vyhrala jina a vcelku bezkonkurencni nabidka.

Reagovat
lksds
lksds

13.9.17 15:27

Le Corbusier: Jo bylo, koupil jsem nové kola, dal bílou omotávku, sedlo jinačí.. Tak ať je to aktuální:)

alinceb: Díky:)

Lord_de_Wolf: Paradoxně dneska fouká jako prase, a příjde mi, že pocitově byly mnohem horší Bora Ultra 50.. Ten profil toho ráfku dělá strašně moc:) Kamion trochu mávne, ale je to srovnatelné s konkurenčníma značkama o výšce cca 40mm:) (ze zkušenosti, vlastní)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

13.9.17 15:16

Tohle kolo už tu bylo ne? Look budil vždycky rozporuplné reakce. Není to kolo pro každého. Dávám 5 za odvahu vymanit se z černobýlích konvencí.

Reagovat
alinceb
alinceb

13.9.17 14:40

Ultimátní kolo to je, to je jasný, ale za mě taky ultimátně ošklivý. Nebudu kazit hodnocení…

Reagovat
Lord_de_Wolf
Lord_de_Wolf

13.9.17 14:39

Super! Každopádně to chce víc fotek… btw. co boční vítr na takových kolech? Jde to víc cítit? (a nemyslím když foukne Irene, ale spíš když tě předjede kamion :D)

Reagovat
orm
orm

13.9.17 14:26

Nelibi, i kdyz je to top. Nehodnotim, nechci kazit hodnoceni :-).

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

13.9.17 14:04

dodej víc fotek dodam hodnocení :) LOOK je parádní :)

Reagovat
lksds
lksds

13.9.17 13:56

kajda93: keeež bych je sehnal:D dělo kola

Reagovat
kajda93
kajda93

13.9.17 13:54

ultimátní. Dal bych zippy co vozí Sebi..ale to je detail co nejezdí :D

Reagovat
Spartacus
Spartacus

13.9.17 13:50

Důkaz toho, že i za balík jde postavit hnusné kolo. Sorry, mě se to nelíbí.

Reagovat
lksds
lksds

13.9.17 13:50

jdp: Od tebe mě to těší:)

Reagovat
jdp
jdp

13.9.17 13:45

I když mi silničky moc neříkají, tak tohle chci :-)

Reagovat