Odskok

Přidat foto

Může mi někdo poradit jak mám otočit kolečkem odskoku?

(vloženo 10.9.17)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
wilda81
wilda81

12.9.17 13:25

A nestačilo ten tlumič otočit? Přijde mi, že by tam pak vlezl úplně bez problému.

Reagovat
TJK
TJK

12.9.17 11:39

tak on fox prisel s timhle vymenym o´kompresnim okruhem s packou vcelku narychlo.. tak se nedivim ze Ibis udelal upravu na forme s prolisem… zase z toho nedelejte kovbojku

Reagovat
Svobodarider
Svobodarider

12.9.17 07:09

TJK: Prolisu si jsem vědom, ale jak píše wilda81, přístupnost k nastavení komprese se moc v pohodě nejeví :) A i kdyby fotka zkreslovala, moc prostoru pro manipulaci tam nebude. Nehledě na to, že tento prolis na mě působí, jak když „problémy“ s vměstnáním tlumiče objevili za pět dvanáct a nějak to tam „nabastlili“.

Reagovat
wilda81
wilda81

11.9.17 14:30

Ale štelování kompresí moc přístupně nevypadá ;)

Reagovat
TJK
TJK

11.9.17 12:43

Svobodarider: ibis tam ma prolis aby se tam ten tlumic vesel i s touhle packou.. takze se s tim popasovali naprosto vpohode :-)

Reagovat
goofy
goofy

11.9.17 11:54

Strakááč hledá problémy kde nejsou… Tohle nastavení je OK. Na CCDB – tlumičovém etalonu z před pár let je taky třeba točítko, a když ho člověk ztratí, tak aby sebou vozil dva klíče. Stejně si to člověk vezme jednou, max dvakrát na vyjížďku, pohraje si a tlumič nastaví. Je sranda jak člověk co jezdí na HT hledá problémy v nastavení tlumičů, které nikdy nenastavoval… :-)

Reagovat
wilda81
wilda81

11.9.17 11:20

Přesně. Když si vzpomenu na nastavování předchozí RC4, tak tohle je komfortnější. U RC4 byly taky třeba imbusy a jako bonus bylo vždy nějaké nastavení špatně dostupné.

Reagovat
Svobodarider
Svobodarider

11.9.17 11:01

Mě to takový nesmysl nepřijde. Multiklíč by měl stejně vozit každý (bez něj může být vyjížďka docela loterie) a navíc, jak tu někdo psal, tak Fox ti k tomu dává takovej bazmek na štělování, který hodíš do kapsy, pokud bys ten multiklíč přeci jen neměl.

Tlumič nenastavíš na poprvý, to je pravda, ale taky to není věc, na kterou bys v dlouhodobém horizontu šahal každý výjezd. A hlavní důvod tohoto řešení vidím v tom, že máš možnost nastavit si nízkorychlostní a vysokorychlostní odskok/kompresi nezávisle, což by znamenalo dvě dvojitá ladící kolečka. A tam už ti to začne celkem prostorově kynout na výšku. Třeba takovej Ibis se moc dobře nepopasoval ani s aktuálníma rozměrama :)

http://www.bikeandride.cz/…ockCLEAN.jpg

Reagovat
wilda81
wilda81

10.9.17 22:49

Strakáč: ale dyť to tak má FOX už i u minulých generací! Teď jsem ladil X2 na novém sjezďáku a nespatřoval jsem absenci ručního štelovaní jako nějaký problém (foxí udělátko jsem měl celou dobu v kapse).

Reagovat
Strakááč
Strakááč

10.9.17 22:39

lukas aka mitro.. to je jen můj názor. Ono to nikomu nevadí.. ale tady vidíš, že výrobci nemyslí jako uživatelé a to je častá chyba.. mohlo by to bejt vychytanější, příjemnější při použití, atd.. A tak to je u všeho, né jen u tlumičů.. jde jen o princip.. :)

Reagovat
lukas aka mitro
lukas aka mitro

10.9.17 22:16

Hele proste je to tak a sestim smiř…nelibi, nekupuj… CCDB to mel taky na klicek a nikomu to nevadilo…ale tady je zase velike halooo jak jsou ti vyrobci uplni kokoti…

Reagovat
Strakááč
Strakááč

10.9.17 22:02

odskok a kompresi nenastavíš napoprvý… a určitě každýho zabije 30gramů… takže tak… :)

Reagovat
novas752
novas752

10.9.17 21:30

Samozřejmě že to konstrukčně jde. Taky jde o hmotnost – točítka by byly těžší. A hlavně celej ten mechanismus neni dělanej na ladění před každym sešupem dolu, na to tam je ta komprese s páčkou. Odskok nastavíš a víc se v tom nehrabeš.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

10.9.17 20:59

wilda81: to by mě z toho asi mrdlo, koupit si něco takovýho… proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě žejo, to je asi nějaká móda dnešního světa… kurňa pochopil bych ještě třeba nějakej mechanismus, že musíš stlačit „tlačítko“ (jak u ráčny, aby ti vypadnul oříšek ze čtyřhranu), tak tady, aby to byyla pojistka proti otočení.. a stejně, k čemu by to bylo, to taky netušim :D

zajímalo by mě… co za tímhle vejmyslem stojí… jestli podporujou prodej imbus klíčů, nebo jestli jsou prostě a jednoduše pitomý :D nebo to prostě jinak konstrukčně nejde, což si myslím, že určitě jde :)

Reagovat
wilda81
wilda81

10.9.17 20:49

oretone: ty nevozis multiklic?

Reagovat
oretone
oretone

10.9.17 20:35

ok chapu. zlate tocitka, to uz aby jsme si na vyjizdky sebou vozili tovarni servisni kamion :D

Reagovat
Blahycz
Blahycz

10.9.17 20:13

Imbus jsem použil pouze jako tyčku pro otočení. Myslel jsem že se otáčí tím červeným kolečkem. Nic jsem nikam nerval. Prostě zbytečná komplikace.

Reagovat
wilda81
wilda81

10.9.17 20:10

Ty dvě dírky jsou na demontáž. ;)

Strakááč: tohle je ještě dobré (FOX ti dá k tlumiči udělátko na štelovaní). To Frantíci jsou mistři komplikací, ti vymysleli, že se komprese na vidlici bude štelovat klíčem a šroubovákem…

Reagovat
oretone
oretone

10.9.17 20:09

jen jednu otazku: ty jsi tam vrazil imbus a to se ti v tech kulatych otvorech neprotacel?

Reagovat
Blahycz
Blahycz

10.9.17 19:54

Hej sem asi kokot ale opravdu se to ladí imbusem uvnitř. Pohoda. Pak nechápu ty dve dirky v kolečku. Pohoda.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

10.9.17 19:13

Tvl jakej vul vymyslel tocit imbusem a ne koleckem :)) nos imbus po kqpsqch a steluj to porad jak vocas.. zlaty kolecko na toceni rukou :))

Reagovat
carlos1
carlos1

10.9.17 18:58

Neserizuje se to tim cervenym/modrym koleckem, ale tim sroubem uprostred.

Reagovat
novas752
novas752

10.9.17 17:35

Jo takhle, on se ptá čim povolit šroub s šestihranem na trojku imbus… To jsem ani nepředpokládal. :)

Reagovat
Svobodarider
Svobodarider

10.9.17 17:27

Kleštěma na ségrovky rozhodně ne… minimálně tedy ne pod tlakem a pokud se nechceš podívat dovnitř :) 3mm imbus na low-speed, 6mm na high-speed. Nejspíš to budeš mít na dorazu, tak bych zkusil o trochu víc síly (ale rozumně) do obou stran a na jednu to musí povolit.

Reagovat
novas752
novas752

10.9.17 16:40

Kleště na segrovky nebo úzký obyčejný.

Reagovat
Volys
Volys

10.9.17 16:38

Ja to mel nastavene na polovine, slo to na obe strany, nemas to na dorazu? Nejde ani na jedu stranu?

Reagovat
saintjv
saintjv

10.9.17 16:37

Tak to mas rozbity:))) je to na imbus, zaber

Reagovat
Blahycz
Blahycz

10.9.17 16:32

Jo tak to vidím ale zkoušel jsem do těch otvorů strčit imbus a pohnout s tím a nejde mi to.

Reagovat
Volys
Volys

10.9.17 16:26

vsak to na tom je napsano na te cervene korunce :)

Reagovat
Jirka24x
Jirka24x

10.9.17 16:24

vidličkou

Reagovat