Díky stavitelným řídítkům se může snadno nastavit kochací posed... prostě neuvěřitelné pohodlí!
...a ještě poloha skladná, někdy též "výtahová"
Rázem přestane bolet v kříži, když řídítka výškou sedlu se blíží.
(vloženo 3.9.17)
Prostě na tebe je to malé. Když musíš mít tak hodně vytáhnuté sedlo. U těchto kol by řídítka měly být normálně ve výšce sedla.
To že není už větší rozměr, tak to se nedá nic dělat no.
Podle flašky magnesie nebude test virtualu asi uplně objektivní. Nebo možná naopak, je tento kellys nejlepší full na planetě, neboť nevytřepe ani plnou 1,5 litrovou flašku.
Netuším, co je to virtual… Jinak funguje asi dobře, nicméně nemám s čím srovnávat. A co se týče s námi, nebo proti nám… Myslím, že nevím.
Jo ještě mám dotaz, jak funguje ta zadní stavba. Mám slabost pro virtualy a jsem rád že se to objevuje čím dál víc ne jen u premiovek.
Ponžko nemůžu si pomoct, ale vypadá to, že jsi definitivně opustil skládačkový družstvo… ne že bych nesouhlasil, sice si vyrábíš skládačku z 29' fulla, ale číslovka nebude mít radost, musíš se rozhodnout, jsi s námi, nebo proti nám?
Ať dělá radost, vahadlo se ti musí potkávat s rámovou brašnou, to by mi šlo na nervy.
Děkuji. A malé? Je to velikost 21", větší prý u 29er není. Tak teď nevím…
Mě to tedy hlavně přijde že to musí být malé. Ale zase chápu, že větší velikost by nešla do výtahu
Je to úplně v klidu.Jezdi a kochej se,od toho kolo je a jestli tam je nějaká páčka navíc je naprosto nepodstatné.Vadí převážně jen pozérům co jezdí jen na "okofoto"a jim podobní.
Nechápu co tady pořád řešíte za kunďárny důležitý je že na tom kole jezdí za mě palec nahoru
Posed je různý, podle potřeby. Od kochacího po aerodynamický. A prosím, co je na páčce hnusného? Jsou hnusné i ostatní páčky na kole? Myslím rychloupínáky, páčky brzd a řazení… A není to žádný uzávěr, snad jedině v tom smyslu, že se tím uzavírá doba tuhých krků…
To by chtelo foto vcetne pilota. Nedokazu si moc predstavit jak na tom vypada posed. Slo by to?
No tvl to je kekel. Kdybys na to nesáhnul, tak bez těch ,,úprav'' by to bylo jakžtakž pěkné kolo.
Ta páčka je hrozná! Ale je to tvoje kolo, víš proč ho takhle „vylepšuješ“
Jirka: to znamená ku přepravě výtahem, vozidlem apod.
Marty: ano, jakou okamžitou úlevu jsem pocítil v kříži, to se nedá… to se musí zažít!
a takové pěkné kolo to bylo v tvém profilu, dal jsem plný :-) Teď s tím křeslem a stavitelným zobákem by to asi nebylo ani za polovic… Ale zádům a prdeli člověk neporučí, chápu.
Pěkné sice nebylo, ale sopuhlasím, že teď je to o dost horší:)
A je ještě lepší, řekl bych dokonce jiný level. Jelikož jsem takto dosáhl maximálně pohodlného posezu, jako na skládačce, tak mě nějak opouští chuť do ní výrazně investovat, jak jsem plánoval. Mám teď najednou tak nějak všechna kola v jednom.
Děkuji. Zatím ladím zkušebně pro maximální pohodlí. Čas ukáže, jak často přijde nutkání…
Jak často je ta páčka v akci? Ladíš to jen dle nálady než vyjedeš, nebo třeba i pod kopcem (a následně nahoře)? Jinak, proč ne. Přijde mit o jako docela rozumná invence.
Tuhost je absolutně perfektní! Je tam ozubení a stupnice v úhlových stupních. Na cestovní ježdění mám dvacet stupňů, na odpočinkové… prostě lahoda. Již bych bez toho nechtěl být. A úhel rohů právě také vždy vyhovuje!
a jak to děláš s rohy, s těmi se po sklopení rodel do sportovní pozice musí také hnout? Tam by to chtělo také vychytat…
Tak s tuhosti toho kokpitu bych měl špatné spaní. :-) A o strachu, že to povolí, ani nemluvím.
Teda predstavec s integrovanym hlavnim uzaverem vody jsem tady jeste nevidel ;-)
Ale kdyz ti to vyhovuje…
Jak je na tom ten variabilni predstavec s tuhosti?
Pomalu se to vizáží blíží té tvojí skládačce.