Ale jo, líbí se mi pedály. Ten zbytek okolo je celý špatně – polít benzínem, zapálit, zapomenout…
Tomu už se nedá ani říkat vývoj cyklistiky. Pouze přehazování rámů a komponent skrze všechny kategorie cyklistiky.
Ten full od puky už je slušný úlet. Do těžšího (dle vidle a tlumiče) terénu jak CX se to musí s beranam blbě ovládat nebo tam nacpali #endurospecific rozměr ala 740 mm apod… :))
puka: asi jo, ale tahat s sebou na takovémto kole čtvrt kila navíc (a to poměrně vysoko) vyšší rychlost ve sjezdu podle nevyváží. Nemluvě o tom, že zvedat a snižovat sedlovku podle toho, jestli zrovna dolekopcom šlapu nebo ne… Vyměnit vidlu a teleskop a bude to super.
Nic, je to hybrid, kterému nějak nedokážu rozumět, resp. přijít na chuť …
Trčí tam 4 bowdeny – přední, zadní brzdy, přehazka a čtvrtý bude asi skoptele.
V jednou videu na gcn ukazovali, že bez šlapání s teleskopem jsi z kopce rychlejší jak se sedlem nahoře.
–
… toto je teprve kočkopes. :D
Na mobilu jsem to taky považoval za teleskop, ale není to spíš odpružená sedlovka? Té bych tam i rozuměl.
Za mě ne. Pěkné to je, ale nedává mi to jako celek moc smysl.