Favorit F 12 67

Přidat foto

(vloženo 15.2.17)

mejla64
Ohodnoť bajk: (4.5  / 23 hlasujících)
Značka Favorit
Model F 12
Modelový rok 67
Velikost 58
Hmotnost 12
Rám ocel
Vidlice Favorit
Tlumič -
Hlavové složení F1
Kliky Favorit
Středové složení Favorit
Přesmykač Favorit
Měnič Favorit PWB
Řazení páčky hliník Favorit
Převodník ocel dvojpřevodník Favorit
Kazeta závit pětikolečko Velamos 67
Řetěz Favorit Super
Náboj přední ocel/hliník vysoký Eska
Náboj zadní ocel/hliník vysoký Eska
Brzda přední Favorit speciál
Brzda zadní Favorit speciál
Brzdové páky Favorit, bohužel bez gum , steřely
Ráfek přední favorit galuskový 18/622
Ráfek zadní favorit galuskový 18/622
Dráty nerez tl. 2mm
Pedály Favorit speciál, klipsny Super Special, řemímky Christophe
Řídítka Favorit
Představec Favorit
Sedlovka Favorit
Sedlo Special 04
Pláště Galusky Barum PWB

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
sergo
sergo

10.3.17 16:32

Krasavec. Mám dotaz k vedení lanka zadní brzdy. Čekal bych, že u tohoto ročníku bude vedené v drážákách pumpy na štangli. Ale držáky tam nejsou…

Reagovat
mejla64
mejla64

21.2.17 00:36

Jo jo , ta nálepka patří na F1, ročníky 66–69 jestli se nemýlím. Ale už je tam. F1 z těch let bohužel nemám.

Reagovat
learita
learita

19.2.17 00:42

Opravdu pěkná F12 s pěknými komponenty. Mám krapet slabost pro F12 z šedesátých. Pouze dvě věci mi tam vadí. Nálepka na horní rámové tam nepatří a středová osa by měla být odlehčená. Jinak super.

Reagovat
mejla64
mejla64

16.2.17 11:18

Ano, pedály a hlavové složení, kromě dalších jiných, to jsou právě ty věci, kterýma jsem kolo tenkrát „vylepšil“. Vím ,že by to chtělo lodičky, které mimochodem už mám na tom druhém kole, ale další už nemůžu sehnat.

Doba stála tenkrát za "prd ". Dílem jsme to asi ani nevěděli a dílem už i zapomněli, takže bylo vlastně krásně, protože byl člověk mladý.

Jinak kolo je pojízdné , je seřízeno, ale nějak se na těch trubkách necítím . Horák je horák.

Reagovat
aktuality
aktuality

16.2.17 09:56

Zajímavé, kolik lidí se dnes zabývá záchranou starých věcí, které dříve vyhazovaly. Ať jsou to kola, rádia, gramce, desky, motorky, auta, hodinky, nádobí… Asi je to dobře, neboť se nacházíme v době zrychlené a povrchní. Vladimír Smolík by řekl, že na zrychlené planetě. Tyto věci jsou důkazem, že v době pomalé nebylo vše k zahození. Je ale fér podotknout, že spousty(!) věcí ano.

Možná pedály, či hlávko nejsou z té doby a omotávka by si zasloužila obyčejný tkaloun, ale zde se asi nepředpokládá, že je kolo stavěné do muzea, nýbrž má zřejmě navozovat sentimentální náladu. Tedy čas, který už nic nevrátí :). Je to tak?

Sečteno; slušná podpultová sportovní F12ka, která by si občas zasloužila vyvětrat i metrákovým chlapem. Sportu zdar.

Reagovat
mejla64
mejla64

15.2.17 19:50

Na kole se jezdilo asi 20 let a postupně se „vylepšovalo“ čím to šlo, co bylo nového k mání. Ještě si dobře pamatuju v 80-tých letech, každý úterý v 5 00 hodin fronta před obchodem, kam mělo dojít zboží, abychom stejně všichni zjistili, že vlastně skoro nic nemají. Dnes jsem na toto kolo paradoxně sháněl ty věci, které jsem tenkrát vyhodil, ale protože už jsem trochu v letech a už asi dětinštím ,tak jsem ho chtěl uvést do toho stavu jak tenkrát vypadalo. Přesmykač je asi ze 70-tých, galusky z 80– tých let, ale jinak si myslím, že ty 60-tky tam jsou. Rám je znovu stříknutý, tenkrát bylo kolo trochu víc do oranžova. A máš pravdu, to kolo už fakt není na ježdění, hlavně ne člověkem který má 110 kg. Už bych asi měl strach.

Reagovat
mejla64
mejla64

15.2.17 19:24

S tím sedlem dobrá rada, určitě vyzkouším.

Reagovat
buba CZ
buba CZ

15.2.17 18:48

Super,paráda.Na sedlo použij včelí vosk smýchanej s nějakým olejem neropného původu a bude jako nové.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

15.2.17 18:42

No a tac 52/48 ci kolik, to si pri prerazeni fakt hrozne polepsis! Oproti dnesku zas opacny extrem :-)

Reagovat
Jakobo
Jakobo

15.2.17 18:39

To je asi funglovka co? Na tom se nikdy nejezdilo, to je rarita najit takove kolo. Sedlo by chtelo necim namazat. A kliky ti pekne zmasakrujou kotniky, ta hrana je jak britva. Ty kliky u Favoritu musel fakt vymyslet nejaky nepritel cyklistu. V zahranici se v te dobe delaly podobne kliky na klinky, ale mely aspon trochu zaoblene hrany.

Reagovat