Velikost | 17" |
Hmotnost | 10,2 |
Rám | Carbon |
Vidlice | Reba |
Hlavové složení | fsa |
Kliky | Shimano SLX 2x10 |
Přesmykač | XT |
Měnič | SLX |
Řazení | XT |
Převodník | 38x24 Shimano |
Kazeta | SLX |
Řetěz | HG 75 |
Náboj přední | DT SWISS |
Náboj zadní | DT SWISS |
Brzda přední | Shimano SLX |
Brzda zadní | Shimano SLX |
Brzdové páky | SLX |
Ráfek přední | DT SWISS X1900 |
Ráfek zadní | DT SWISS X1900 |
Dráty | DT SWISS |
Pedály | 520 |
Řídítka | Specilazed ultralite 680 |
Představec | A2Z Ultralight |
Sedlovka | Carbon Haibike |
Sedlo | Selle Italia |
Pláště | Racing Ralph EVO 2,1 |
horský kolo mělo vždy 3 převodník, víc jak 25 let a najednou je to špatně…??
i silniční kolo má 2 placky…
Tu nesmyslnou módu s jedním převodníkem vůbec nechápu…mít vpředu jen třeba 32 zubů…jako mám na prostředním…
jinak hezký kolo…
Za chvíli budeme všichni vozit inovovanou skladacku s torpedem protože to bude v módě a cool. Ne děkuji, zatím nemám důvod měnit 3×10. Využiji všechny převody a hlavu mi to netrha.
Ať si každej vozí co chce, kdo nevyzkouší něco jiného podle mě nemůže reálně soudit. Já mám 1×10 a nemám problémy vyšlapat vše, co předtím s trojplackou, jako bonus mi nepadá řetěz, nemusím mít levé řazení a nemusím řešit co mám vepředu. Kolo pěkné. Měl jsem jeden čas fulla carbon Haibike a ten rám je hodně pěknej.
3×10 ze je k nicemu? To je nejaky blud ne? Dle mbe je to to nej… Velka variace moznosti razeni atd. Ale chapu moda je moda …
Ano, stačí, na tom se shodneme. Je-li největší pastorek vzadu dost velký (případně navíc kola dost malá), což evidentně je případ biku na fotce. Nevadí-li Ti častější řazení mezi převodníky a pomalejší rychlé přesuny, je to lepší řešení.
dvou převodník stačí úplně všude,lehčí převod už nepotřebuješ,protože pak už je to na pomezí fyziky a gravitace,takže bud se naučit správně řadit nebo více trénovat prudké kopce a stojky :) a to že řadíš častěji je snad problém?myslím si,že je to naprosto jedno.jediné s čím souhlasím,je že 44z by se občas hodilo,ale je to jen pár procent v poměru ke zbytku vyjíždky nebo závodu
Bike pěkný, debata o převodech poněkud povrchní. Sám nepovažuji za výhru nižší počet převodníků, ale nižší potřebu mezi nimi řadit. Ta se neodvíjí jen od síly, ale od terénu, převýšení, průměru kol atd. Tam, kde jezdím, jsem na dvouplacce řadil častěji než na trojpřevodníku, s nímž 70 až 90% vyjížďky objedu na 32 zubech vpředu. Občas ale potřebuji i 24z a na rychlejších úsecích se hodí 44z.
hmmm 2×10, závidím :-D
sám jsem po koupi 3×10 zjistil, že 3×10 je úplně k ničemu.