27,5 DH kolo od KHS

Přidat foto

moje noční můra se stává realitou, hnusně velký kola už i v DH, fotka z pinkbiku..

(vloženo 19.9.12)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kassar007
kassar007

20.9.12 23:54

nevím, zda by to neřešily třeba vyšší ráfky jako v případě karbonových ENVE ráfků, ale to já neposoudím :-D .......... ane tvůj návrh mimozemských technologií

Reagovat
gazman
gazman

20.9.12 19:30

Tuhost navýšíš jedině navýšením hmotnosti, nebo dovozem materiálu vysoké pevnosti a nízké váhy z některé vzdálené galaxie:-)

Reagovat
kassar007
kassar007

20.9.12 09:59

to bude pro DH takový přínos jako pro XC.

Reagovat
kassar007
kassar007

20.9.12 09:59

Gazman: ne myslel jsem DH, ale problém je v těch tuhostech. Je otázka, zda se to nepodaří nějak vyřešit. Dřív se taky jezdiolo zadní kolo 24\" přední 26\" a teď už na tom nikoho nevidíš. Myslím si, že se to dá nějak vyřešit. Ale otázkou zůstavá, zda

Reagovat
gazman
gazman

20.9.12 07:46

kassar: Myslíš XC závoďáky? Tak ty jsem ještě neviděl jet rychlou zatáčku na kořenech nebo šutrech fakt rychle. Jestli jedeš rovně po bordelu, tak jsou velké kola lepší to dá rozum,ale v náklonu o tom dost pochybuju, taky s ohledem na jejich tuhost.

Reagovat
kassar007
kassar007

19.9.12 22:28

gazman: když se podíváš na závoďáky, tak ty překážky, kořeny kameny přelítávají :-) ......... spíš pro lámy to bude nevhodný.

Reagovat
gazman
gazman

19.9.12 20:03

terenem to sice propluje jak nic ale s jakou trakci kdyz to jede po vrcholcich nerovnosti. to je dle meho dalsi nevyhoda pro dh

Reagovat
Blackbiker
Blackbiker

19.9.12 15:15

hele raděj bych na dh kolech viděl převodovku-stačily by 3–4 stupně bohatě…a ozubený řemen:-)

Reagovat
hctr
hctr

19.9.12 14:34

To musel stavet nejakej barvoslepej nymand. Jinak 27.5 si myslim, ze se rozjede, tuhost je dobra a prece jen tim terenem to propluje trosku lepe, ikdyz zrovna u dh nevim.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.9.12 14:30

poslední hezký kolo do nich bylo khs comp st :-)

Reagovat
deekay
deekay

19.9.12 14:01

kesu: Je fakt ze directmount si do negativu nedas, jako forbec u XC 29er :D Jedine naky specialni obraceny vlastovky :))

Reagovat
Milvus888
Milvus888

19.9.12 13:41

je pravda že na dh to není nic moc no :D

Reagovat
kesu
kesu

19.9.12 13:13

to kluzák:prvním problémem je nižší tuhost větších vejpletů, dále pak vetší setrvačnost větších kola a z ní plynoucí horší ovladatelnost, Dále pak vysoké řízení a tedy horší rozložení váhy a v neposlední řadě to bude hroznej tanker..

Reagovat
Kluzák
Kluzák

19.9.12 13:09

vzhedem k tomu, že o DH vim prdlajs mi příde docela logický právě tam nasadit 27,5, nebo rovnou 29 kola. Čistě teoreticky to přeci musí bejt lepší(pokud je zvládnutá geo..) vysvětlí někdo??

Reagovat
Blackbiker
Blackbiker

19.9.12 12:41

já bych srovnal klasický KHS a tuto a pak by se vidělo, 29ka je jasně pasé, 27,5 je pro mne otázkou…ale spíš se přikláním 26 samo na tech . ježdění..

Reagovat
marco
marco

19.9.12 12:28

Kde je poptávka je i nabídka. V USA je např u XC kol jen 20% prodeje ve velikosti 26\„. Proto ten spešl obrátil letos poměr ve prospěch 29\“

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

19.9.12 12:12

Kolik takovýhle fotek tu bylo při nástupu 29\" a kolik 29\" DH jezdí? KHS se chytá posledních stébel.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lister 0
DaD 16
Tom-T45 12
vrabec_obecny 25
Peslezedirou 5
mikš 22