Ztráta tlaku v tlumiči následkem zimy?

48 nepřečtených
  • rb

    Zdar synci.

    Tak sem fčera vyrazil s kamošem na vyjižďku.

    Dali zme cca 25km.Asi za polovinou sem zjistil,že tlumák je jaksi moc zanořený a skoro nechodí.Než zme vyjeli sem tlak kontroloval bylo tam 150psi.Když sem dorazil dom,nemeškal sem a připojil pumpu,120psi.Tzn­.,že 30psu někde zmizlo.

    Muže to být tim studeným vzduchem?(bylo cca –4).

    To mi přide dost nepravděpodobne.

    Tlumič byl v létě u Švece,takže by měl být ok.

    Máte s někdo podobnou zkušenost?

    0 0
    • MlokCZ  

      Ochlazením v mrazu (oproti pokojové teplotě) dojde ke snížení tlaku o cca 10% (po ohřátí by se zpět zvýšil).

      A zbytek utekl připojením pumpičky (hadička až po manometr musí vyrovnat tlak).

      Problém vyřešen :-)

      0 0
    • MlokCZ  

      A pokud chceš mít venku v mrazu stejný tlak jako přes teplou část roku, tak musíš při pokojové teplotě o to více (těch cca 10% dle rozdílu teplot) nafoukat.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Vilém  

      Parkrat jsem to zazil. Konkretne to bylo teda manitou, ale problem byl podobne, nastal ale stuckdown. Vyresila to aplikace trosky silikonoveho oleje do vzduchove komory.

      Taky s tim jednu dobu mel problem fox, pouzili nejaky neprilis vhodny material tesneni pistku.

      0 0
    • tomxxx  

      Já sem tohle měl s vidlicí. V zimě to prostě nechodí tak jak by mělo a mohlo. Částečně se to dá vyřešit tak, že to kolo necháš venku a pak nafoukáš, nebo během vyjížďky. Další věc je, jak moc zatuhle olej, což bude to chrochtání.

      0 0
      • rb  

        Při foukání nikdy moc neuteklo (kolo mám 2 roky).A zatuhlý olej v tom taky nebude,páč to dělá v teple..

        0 0
        • mr.antik  

          čvachtání většinou bývá vzduch v oleji, možná díky mrazu nějaké těsnění něco propustilo…

          0 0
    • jachymk  

      :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.