• mr.antik

    Nevíte někdo náhodou, zda je možné nějakým zásahem (výměna nějakého levného dílu) zvýšit zdvih tlumiče 200/51 na 200/57 nebo někam mezi?

    Nebo je to akce tak náročná, že se to nevyplatí? Komora a pístnice by měla být u obou stejná…

    Případně aspoň není někde k volně ke stažení katalog náhradních dílů Fox?

    0 0
    • mr.antik  

      Mám na mysli spíš DHX Air, ale poznatky z Floata mohou být užitečné, třeba je to řešeno podobně.

      0 0
    • mr.antik  

      Nikdo nic? Zítra zkusím švece a bikelive.

      Zjistil jsem totiž, že mám vzadu zdvih jen 150mm :-)) Zvláštní že mi to vůbec nevadilo, dokud jsem nečet manuál…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Chápu to dobře, že nejmenší velikost rámu má nižší zdvih? Zajímavé, Giant se tím nikde nechlubí.

        0 0
        • mr.antik  

          nee, to nechápeš dobře. To je jen moje speciální edice takhle vyladěná :-) A navíc to není nejmenší velikost, tu má Sandrushe…

          0 0
      • Elwing  

        150 vzadu stačí ne? ;)

        0 0
    • mr.antik  

      Tak kdyby to někoho zajímalo, nejde to. Respektive jde, ale nemá to smysl podstupovat…

      0 0
      • Smazaný účet  

        neodolal jsem a musel ti neco do tveho solo vlakna napsat:)

        0 0
        • mr.antik  

          no, třeba to někdy někdo využije aby nemusel otravovat u Šveců.

          0 0
          • Bafoon  

            no, já to sledoval a čekal na výsledek :-) bych si třeba výměnou tlumičů dělal z Ripa (120) WFO (140) a tak prd no :-D

            0 0
          • tonik666  

            btw byl bych k tomu co řekne Švec lehce rezervovany. Tvrdili mi tam velmi vehementně, že nelze předelat Talas na Float (2012), zatímco na mtbr to dělal kde kdo i doma, navíc se na to prodává extra sada (což u Švece netušili).

            0 0
    • kubad  

      co si pamatuju tak na tlumiči 51mm nezajíždí pístnice až na doraz, 57mm zajede mnohem víc – je možné že to bude jen nějakým dorazem omezeno.

      sem zvědav :D co ti řeknou u Švece

      0 0
      • mr.antik  

        Jak píšu nahoře – řekli že u toho DHXa by se muselo měnit hodně součástek a že by se to nevyplatilo… S detailama jsem je nechtěl otravovat.

        Každopádně bych možná zkusil nějaký 200/57 koupit, možná bych risknul i X-fusiona…

        0 0
        • tomfree  

          Mám x fusion vector hlr air,který jsem použil místo foxe a je o dost lepší.

          0 0
          • mr.antik  

            jo to jsi byl ty kdo to tu vychvaloval? Na mojekolo.cz ho mají za 5tisíc, ale blbej rozměr. Mimochodem, nevíš proč je ta kratší verze těžší než delší?

            0 0
      • navlcinci  

        z většího zdvihu na meší to předělat jde naopak pak ne respektive jo,ale výměnou více dílů a to se nevyplatí(jak píše kubad). X-FUSIONY na nějakých specializedech cca 4roky starých jsou takto omezené silonovou vložkou ve vzduchové komoře,kdy je omezený zdvih na 38mm a přitom po vyndání plastového dílu jde zvětšit zdvih na 51mm. Je to ,ale klasický tlumák bez expanzky.

        0 0
        • Baba-Ji  

          To ja ted za dlouhych zimnich veceru premyslel, jestli by bylo vyhodne zkratit zdvih pruzinoveho tlumice. Potreboval bych zmenit rozmer oko-oko (z 240 nebo 222 na 216mm). Napadlo mne dat kus nejakeho matrose do tlumice, v podstate takovy spacer, takze by se tlumic zastavil pri navratu ze zdvihu mnohem driv(ne o stenu tela tlumice, ale o ten vlozeny matros).

          Co si tom myslite?

          …napadlo mne to proto, ze muzu sehnat vetsi roztec tlumice za polovicni cenu(rozdil v cene ± 6K) oproti rozmeru, ktery potrebuju, oboje samo novota.

          0 0
          • Baba-Ji  

            nikdo nic?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Tak asi by to slo spolu s kratsi fedrou…jinak tezko radit, je treba to videt rozebrany a pak spekulovat o co se tlumak zastavuje a tam pridat spacer…

              0 0
          • goofy  

            Teoreticky by to mozna slo, ale je treba si uvedomit, ze zkracenim delky tlumice, muzes dostat uplne jinou delku kroku, nez bys potreboval

            0 0
            • Smazaný účet  

              to je dobra poznamka:)

              0 0
            • Baba-Ji  

              co myslis delkou kroku, zdvih tlumice?

              Jestli jo, tak ted nad tim premyslim a mas pravdu, docela hodne(±15mm) bych sim sebral.

              Takze aspon mam ted jistotu, ze na takovehle reseni sere pes.

              0 0
    • agangrider  

      Vyrábí se Fox DHX 4.0 se zdvihem 57mm v rozteči 200 na 150mm zdvih rámu ? Ptal jsem se na eshopu a poslali mě akorát nějakej anglickej návod jak to snížit.. ale tam jsem viděl 57.2 tak nevím jestli to je problém ty 2 desetiny nebo ne ?

      0 0
      • mr.antik  

        Já myslim že ta 4.0 není primárně určená pro samostatný prodej, takže se to nedozvíš, jedině ať ti to změří.

        0 0
        • agangrider  

          Samostatně se prodává 5.0, tohle bude asi sundaný z kola.. no buď má 150 nebo 160, tak kdyby šel opravdu snížit v případě 160 zdvihu jednoduše bez dalších dílů tak by to problém nebyl..

          0 0
          • mr.antik  

            Zdvih rámu neřeš. Tebe zajímá rozteč a zvih tlumiče. Jestli jsi tam měl 200/57 tak kup 200/57.

            0 0
            • kubad  

              tak tak a ty 0,2mm neřešit :D

              0 0
              • agangrider  

                :D no jo vlastně to už je fuk jestli tam je +0.2 na zdvihu, rozteč pořád stejná :D

                0 0
                • mr.antik  

                  rozhodně tam žádný + 0.2mm nebudou, zdvihy tlumičů se v poslední době dělaj tak nějak po stejných skocích (v palcích, maximálně to někdo zaokrouhlí jinak na mm). Problém by mohl nastat, kdyby zdvih dělal takový rozdíl, aby při dorazu narazila zadní stavba nebo vahadlo do rámu.

                  Mimochodem, ten manuál popisuje až nastavení tlumiče pro tvoji hmotnost, uplně jiné téma.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.