• black.horse

    Ahoj, tak když se tu řeší ta zima… v českých poměrech mnohy k zimě patří zimák. Tréninkový bajk s blatníkama, který je předem odsouzen k tvrdé práci v nechutným počasí:-) Jak jste na tom Vy? Jezdíte stále na jednom nebo máte podobné stroje zimáky? V galerii se většinou obdivují drahé stroje, ale myslím, že i tito pracanti si zaslouží svoje místo v síni, minimálně za odvedený výkon. Hoďte sem pár fotek:-)

    Jinak za mě, já každej rok koncem léta složím ze „zbytků“ co doma najdu, nějakej bastl s blatníkama. Předloni, ocelovej bajk s blatníkama a slickama… loni pobuřující mix všeho možného, ale pár set kiláčků v dešti na jaře se mnou poctivě odjezdil… no a letos, letos snad bude na zimu konečně plnohodnotnej parádní tréninkovej zimáček… zatím foto demoverze CUBE… fotky dokončeného v plné výbavě dodám co nejdřív…

    0 0
    • mastihuba  

      první bajk se neprodává :)

      0 0
    • McBlacky  

      jsme zlenivěl takže na zimáka jsem už loni přesunul nerve xc. vidle pružina, brzdy nezničitelný 525 a tlumič mi kleknul jen jednou vloni, to byla fakt mega kosa – ušel asi 40–50 psi, dojet by se dalo, ale naštěstí mel nekdo pumpu.

      trochu jsem poladil bovdeny a ukončení v šaltru a jezdím 8čku víc vydrží sněhu.

      blatníky v mezích do na fs dáš. jezdím tak 3× týdně

      0 0
      • black.horse  

        uff, tak to je už opravdu luxusní a pohodlný zimák:-)

        0 0
        • McBlacky  

          hehe

          kdybys věděl co vytahuje Pendič na zimu /Maveric ML7, SC32, Deus, thomson, X0, TT, Smax SL, mini,…/

          nebo GH a jeho rohloff speciál s custom airbrush

          to jsi pak s canyonem za fakt socku :)

          0 0
          • black.horse  

            nj, když jezdíš na švihy s lidmi vyšších bajkových vrstev:-)

            0 0
          • mastihuba  

            no tudle skvadru už asi nenecháte stát nezamčenou někde u hospody :)

            0 0
            • McBlacky  

              máme to vychytaný kde se dá dovnitř, do chodby nebo je vidět z oken :)

              0 0
    • duk  

      Hlavně že je vidět :-)

      0 0
    • Andrzej  

      kurnik, jak vy to delate ze jezdite aji v hnusnem pocasi? mi se dneska ani nechce obliknout a jit ryt zahradu, natoz sednout na kolo a nechat na sebe fucet vitr…

      jinak v ankete chybi moznost „mam zimaka, ale nejezdim na nem“ :) nejake soucastky by se doma nasly, kolo bych si i slozil, ale mam malo najeto na normalnich letnich kolech, natoz ted

      0 0
    • martic  

      Tak ja teda přikládám mého SuperMegaUniver­zálního bajka. Už jste ho mohli vidět v databázi. Tohle je stará fotka. Přes prázdniny jsem na něm ale trochu zapracoval. Teď je tam komplet nová elektroinstalace a rozhodně se zlepšilo i to osazení ostatními komponenty, které najdete na běžném kole. Podle mích představ to sice není, ale je to pokrok. V dohledné době by se měli objevit nový fotky tady v galerii – a to zase budete čubrnět a divit se, že jsem to kolo nehodil někam pode břeh ;-D

      0 0
    • Frankie  

      K silnicni jizde vcetne ty zimni jsem odsoudil Scotta (profil) … stejne uz posledni dobou nebyl moc cas ho honit po lesich a spis me vozil do prace. Hodil jsem na nej pevnou od Barese, semislicky, kdyz je hnusne tak blatniky …

      Ale taky znam jeste luxusnejsi zimaky nez ten muj … a o dost :) F

      0 0
    • Karkulka  

      A tady je můj zimáček ;-)

      http://bike-forum.cz/…hova-002.jpg

      0 0
    • prvniodkonce  

      Toto. Jest to solidní, poslední zimu jsem ráčil objezditi bez blatníkův.

      0 0
    • raf007  

      Taky jsem dnes uz vyrazil na zimniku a zase zafungovalo, ze kdyz mam s sebou blatniky a plastenku, tak jsem vyjimecne nezmokl.

      0 0
    • Dalas  

      *Když už je tady to vlákno, tak se zeptám…kazí se kolo v zimě (kvůli vlhkosti, sněhu, atd) tak moc, že se opravdu vyplatí zimák (případně koupený v bazaru za pár kč), protože bych si normální kolo za pár sezón zničil?? V zimě jsem jakotak ještě nejezdil a letos se to chystám napravit.

      0 0
      • jonti  

        Nicia sa predovsetkym pohyblive casti – odpruzenie, vidlica, pohon, brzdy. Preto napriklad ja casto vozim v zime aj lete rovnaky ram, casto aj vidlicu, len tam nahadzem stare komponenty, ktore este najak funguju a treba ich dorazit.

        0 0
      • black.horse  

        k tomu co napsal jonti bych ještě dodal, že zimáka vnímám vyloženě jako kolo určené do nepohody, tedy na něm mám pořádné blatníky „na pevno“, světla, blikačky, reflexní nálepky, levnější díly které jsem ochoten obětovat a zničit, méně sportovní posed apod. Takže se do jisté míry takový stroj mnohdy od „letňáka“ liší, liší an tolik, že to je jiné kolo s jinými vlastnostmi, nikoliv jen suplující náhražka…

        0 0
      • martic  

        Nějaký drahý kolo (pro mě tak od 20ti víc) bych asi moc netahal. Pokud se svezeš 5–10× za zimu někde na ujetym sněhu, kolu to uškodí určitě méně než jízda v dešti či totální zabahnění v letě. Z vlastní zkušenosti ale vim, že kolikrát stačí kolmo přejet posolenou asfaltku a nevyčistit. Druhý den se divíš proč máš tajity šrouby, řetěz a zubatý kolečka jak lišku, přestože je mažeš olejem před každou jízdou. Biku taky určitě nepomůže tahání zvenčí do tepla, protože se mazecky orosí. To je asi lepší ho nechávat furt na mrazu.

        Takže na asfaltky vyšších tříd doporučuju určitě „zimáka“, jinak se s aktuálnimi komponenty na svém kole rozluč.

        0 0
    • Kupko  

      Zdar ja jezdim na svem milackovi celorocne jen kdyz jezdim v zime tak ho pokazde jizde otru a sem tam ošplachnu.

      0 0
      • Ricci  

        Krasavec :-)

        0 0
      • Kubas.1  

        Mě neleze do hlavy ten posed – proč dlouhej představec, a sedlo naražený co nejvíc dopředu?

        0 0
        • black.horse  

          třeba mu vyhovuje šlapat více pod sebe? když jsem začínal s kolem, měl jsem to kdysi obdobně…

          0 0
        • Kupko  

          Proc?no jeste jsem si neporidil kratsi predstavec byl jsem hodne natazeny tak proto posunute seedlo do predu ale uz koukam po 80mm mamtam 100mm to je moc.

          0 0
    • Wojtek  

      z čeho máš tu zástěrku?

      0 0
    • šlapatko  

      Můj zimní stroj

      0 0
    • matts1  

      Taky jeden pracant nejen na zimu. Akorát tam chybí ta zasněžená krajina :o)

      0 0
    • Lister  

      Nejlepší zimák je ten, co nerezaví – mám ho v profilu. Je pravda, že blatníky na to půjdou blbě :-)

      0 0
      • matts1  

        Jo jo, já Tě chcu vidět, jak to budeš vytahovat do nějakých rozsolených sraček :o)

        O blatníkách jsem taky přemýšlel, ale jak se dívám na ten rám, tak bych je tam asi nenapasoval.

        0 0
        • Lister  

          No je to blbý, ale v tuhle chvíli to je nejlevnější kolo, co mám doma :-(

          Ale uvažuju, že koupím sadu Xenon nebo Soru a oživím Šírera, ale původně jsem ten rám chtěl prodat.

          0 0
    • Pebe  

      můj zimák je jasnej :-)

      0 0
      • Twister  

        To jsem teda zvědavej, jak budeš flekovat na náledí. Jestlipak jsi dnes vyjel? :)

        0 0
        • Pebe  

          vyjel, 2°C, sněžení, super :-)

          je teda pravda že jednu odbočku jsem začal flekovat později a nějak přejel, ale tak jsem se vrátil, pohoda :-)

          na náledí to brzdí stejně jako každá jiná silnička, prostě to flekneš hned. Zase narozdíl od silničky nemám přední brzdu a tak mi třeba neujede přední kolo, zadní zvládneš líp ;-)

          0 0
      • black.horse  

        :-)

        0 0
    • gargamel  

      Mám k němu ještě blatníky a jezdil jsem ho i s pevnou vidlí.

      0 0
    • jecnak  

      Fuji ted dostane blatniky. Fotky nejsou uplne aktualni.

      0 0
      • Lister  

        A myslíš že je tam nacpeš mezi zadní plášť a objímku? Nebo je zkrátíš a budou končit nad objímkou přesmyku. Předpokládám, že na zadní stavbu a vidlic to chytneš na nějaké objímky.

        0 0
        • jecnak  

          Myslim, ze blatniky tam pujdou bez problemu. Vzpery blatniku pridelam na plechove patky.

          0 0
        • black.horse  

          já jsem do blatníků pro objímku smyku udělal malou díru, takovej zářez, do kterýho ta objímka pasuje a je to:-)

          0 0
        • fousek  

          Ja sem na myinuly silnicce presmyk sundal a nandal blatniky. Jinak jako zimaka pouzivam silnicku, i kdyz ostatni kola v zime jezdej taky

          0 0
      • McBlacky  

        tři zimáky to je dobrej luxus :)

        0 0
        • Medunka  

          Reta se letos mozna vrati majitelce, takze mu zustanou jen 2 :-)

          0 0
    • petrun  

      Zimák je dobrá věc :-)

      0 0
    • bikekralik  

      Mám jedno MTB a jednoho Favorita (měšťáka)

      Když je kolo po vyjížďce hodně osolené, poliju ho kýblem teplé vody. Dělám to tak už 4 roky a vše je OK.

      0 0
      • poriz1  

        co je to za reflexky na tom rámu?

        0 0
      • lindas  

        Neměly by bejt ty rohy otočený spíš dopředu? :)

        0 0
        • bikekralik  

          Co jsem začal celoročně dojíždět do školy, začly mě z ničeho nic jednoho dne brnět ruce. Okamžitě jsem začal koumat, jak by se daly zlepšit řídítka tak, aby měly co nejvíc možností úchopu, a takhle to dopadlo. Od té doby co jsou zahnuté dozadu mám od brnění pokoj.

          0 0
          • lindas  

            No já ti nevím… Ale je to tvůj stroj. Trochu mi to připomíná nahoru otočený berany :)

            0 0
    • vlasof  

      myslim že zimák je dobrá věc. nejhorší je jet po Praze tou solí a čvachtanicí, to je postrach pro každou komponentu.

      0 0
    • scalar  

      zimák, s hrubším vzorkem i do sněhu…

      0 0
    • Smazaný účet  

      nojo,taky mám jakéhosi zimáka :-)

      http://www.bike-forum.cz/…il-5990.html

      0 0
      • McBlacky  

        :)

        taky jsem vozil na zimáku disc a v a nakonec mě to otrávilo a šel jsem na 2×disc

        0 0
        • JSt  

          …jenze to on nemoze ;-)

          0 0
          • black.horse  

            asi nějakej zastaralej rám, že nemá navářku:-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo, to už jsem slyšel onehdá na vyjížďce „a nemá to ani tů odpruženů vidlicu!“ :-)

              0 0
          • McBlacky  

            jsem si nevšimnul no.

            mě ji teda dovařoval na oceláka Mrázek, ale chápu, že ****** si Moratku to bych taky radši jezdil D+V. I ten adaptér by to hrozně zprasil. holt za kult se platí :)

            0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      zimák…

      0 0
      • náčelník  

        Scott Boulder z roku 1992 je retro a ne zimák !!!

        0 0
        • R-A-D-I-U-S  

          Máš něco proti starý dobrý oceli ? :-)

          Jinak teď ho přestavuju a až s tím skončím tak to bude mazec… ;-)

          PS: dobrá,nacpu ho do toho Omarova vlákna.. :D

          0 0
          • náčelník  

            Proti oceli nemám nic, jen si myslím, že je škoda ho ničit zimním provozem.

            Kamarád má stejného v původním stavu (LX, DX). Ale velkou kozu a neudržovanou.

            0 0
            • R-A-D-I-U-S  

              Na soli s nim nejezdím, jen občas po sněhu když je mráz…

              Vlastně jsem ho měl jako záložní když jsem zničil svýho Marina.

              No právě, kdo to má udržovat v původním stavu, jsem biker, né restaurátor :-( Problém je v tom že když to kolo budu používat tak stejně něco vodejde a za takovejch 5–10 let ty díly stejně neseženu..

              PS: kouk jsem Ti do profilu a vidím že máš taky pěknou sbírečku :-)

              0 0
      • JSt  

        krkem a pravou nohou vidle vedes plyn?

        0 0
    • Gorgov  

      mam jenom zimaky.

      0 0
    • black.horse  

      tak slíbený aktuální obrázek současného zimáčka v plné polní:-) už musím jen překonat lenost a dodělat nějaké zástěrky k blatníkům, bez nich to cáká na tretry… světla mají dvě baterky neboť to je X3 a zbytek z X8. (kdyby někdo měl jednu lampu z X8 jako náhradní díl odkoupím:-) dovozce nemá-nezná-neumí)

      0 0
      • Pebe  

        to máš vzadu už jenom jednu blikačku? :-)))

        0 0
        • black.horse  

          dočasné omezení:-) dvě blikačky a HOPE bludička jsou na silnici na „letňáku“. Druhou blikačku budu muset urychleně dokoupit i na zimáka, tímto se omlouvám že jsem nedostál svých blikacích standartů:-)

          0 0
    • Majkí  

      Můj zimní stroj:

      http://bike-forum.cz/…il-7450.html

      Ty fotky jsou jakési rozmazané,tak sry :D

      0 0
    • Stanley_vy  

      Letos už jako zimák a v silniční úpravě:

      0 0
    • jecnak  

      Tak se pochlubte svou vybavou na zimni kilometry. Dneska jsem prehodil na zimaku kola, pedaly a prida blatniky.

      0 0
      • Smazaný účet  

        pořád tohle:

        http://www.bike-forum.cz/…il-9457.html

        jen tam už mám titanový rohy a samozřejmě blatníky

        ale včera jsem nasadil Hutchinson Piranha (dozadu), co jsem našel ve skříni, a do bahna to není dobrej plášť :-(

        0 0
      • scalar  

        Zimák na cesty je už otestovaný, zimák do terénu je ještě ve formě posezónních zbytků v krabici.

        0 0
      • mastihuba  

        ja zkusmo vytahnul zimaka v patek. Neřadil, nebrzdil, nepružil, sicna s vohlejma lyžinama mi křivila záda, takže jsem ho zase strčil do garáže a ještě měsíc to vydržím na áčkovým kole. :D

        0 0
      • nooski  

        Už je v profilu http://www.bike-forum.cz/…big/bf04.jpg dostal nedávno jiný představec, lehce jsem upravil posed a samozřejmě už má přesmyk (měl bych ty fotky aktualizovat). Zatím nám to spolu klape.

        0 0
        • jecnak  

          Vzpery blatniku mas k vidlicim priheftovany stahovaci paskou?

          0 0
          • nooski  

            Všechny úchyty jsou řešeny pomocí kusu duše, izolačky a stahovacích pásků. Vozil jsem to tak roky na vidlici na Favoritu a nikdy s tím nebyl problém.

            0 0
      • Rychlej turista  

        Musím ještě dotáhnout výplet na zadním kole po výměně probržděného ráfku na jaře a pak už jen nafouknout hřebíky :-)

        0 0
      • McBlacky  

        letos Epic+Epicon

        ale spíš to vidím na RCS skating plus :)

        0 0
      • cubas  

        Kolo koupený a aukru za 800, vyměněný sedlo, kola a přidaný blatníky.

        0 0
      • jecnak  

        Vcera jsem cvaknul v garazi pri ociste retezu aktualni stav.

        0 0
        • Mig_all  

          Toto je jako zimák jo? :-D

          0 0
        • mastihuba  

          u Jecnaku bude nová fasáda. :D

          0 0
        • jecnak  

          Upgrade na CX zimaka. Prijemne je, ze jeden den se na nem da s jinyma plastema jet ToiToi cup a druhy den vyjizdka za mokra a deste s blatnikama.

          0 0
          • black.horse  

            parádní kousek, máš ještě silničního zimáka a nebo si to plně nahradil tímhle?

            0 0
            • jecnak  

              Silnicniho zimaka jsem prodal koupil tohle CX. Musim rict, ze me to neskutecne chytlo. V unoru/breznu mi dojde Boone na misto Crocketta. Jitka nahradi Boardmana take Boonem. Prakticky se tim da bez problemu nahradit nezavodni silnicka + mas navic CX a muzes jezdit i v terenu. Pokud nejsou extra prudke sjezdy s hodne koreny, da se na tom projet totez co na mtb.

              0 0
              • bernie  

                Stejně jsem to pořešil já. První silničku, která šla na zimáka budu prodávat*, protože jsem přesedl na CX. Ale tak nějak se pořád nemám k tomu, abych fotky zimáka stáhl z foťáku a zavěsil inzerát na net. Prostě se furt vozím na CX – docela mě to chytlo :)

                Myslím, že teď se můžu klidně chytnout nějaké party na MTB, když budu mít chuť nejet sám.

                *pokud někdo zavítá do mého profilu GIANT OCR je k mání.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Když jsem se chyt MTB party, šel CX z baráku :)

                  Teď by se s blaťákama šiknul …

                  0 0
                • Breakpain  

                  Mno nevím, udržet se na CX někoho s MTB? Kořeny, kamení, prudké výjezdy, sjezdíky … měl jsem tu čest projet oboje a je v tom docela rozdíl, pokud za řidítky nesedí ultra talentovaný jezdec. Já chci CX převážně na to moje „sólo“ šolíchání po okolí, kdy mě to bohatě stačí a odservisuju si to.

                  Naopak čistou silničku a MTB si nechávám kvůli kamarádům, abych s nima zvládal držet krok :-). Jestli sloučím silničku do CX, se uvidí až časem … jak to bude jezdit na silnici, ale obávám se, že ve skupince bych se pak zřejmě nechytal.

                  0 0
                  • bernie  

                    Souhlasím s tebou, že na hártkór přes kořeně a mergle to ze startu nebude a CX mám primárně jako bezpečnější způsob dopravy do práce – jezdím celoročně, ale „brněnský kolečko“ na CX s bajkama vidím opravdu jen jako otázku kondice :)

                    0 0
          • McBlacky  

            tu přední zástěrku máš z čeho? a čím připevněnou na cruda?

            0 0
            • jecnak  

              Predek je normalni Crud, jen posunuty dozadu, protoze neni kde chytit za brzdu.

              0 0
              • McBlacky  

                díky. Budu je ted dávat taky, bohužel předpověď na lyže nevypadá ani v horizontu více týdnů, tak nezbude než začít jezdit venku :/

                0 0
                • jecnak  

                  Jinak na ruzny flikovani a napojovani zlomenych Crudu jsou nejlepsi stahovaci pasky. Do obou dilu udelat dve dirky, dily prekryt pres sebe a stahnout stahovaci paskou.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    pásky asi jedině – já zkoušel na různý bajkový blatníky lepit zástěrky (tužší PVC desky z papírnictví) a nic nedrželo pořádně. Nakonec líp drží pořádná duck tape z obou stran. což ale kromě hrůznýho vzhledu taky není napořád.

                    0 0
                    • black.horse  

                      Přesně, na aktuálním silničním zimáku mám zástěrky tak, že jsem zástěrky vyříznul ze starých reklamních bidonů a udělal do nich a do blatníků dírky a přitáhnul stahovací elektropáskou a drží to pár let bez potřeby zásahu :-)

                      0 0
                    • jecnak  

                      Pasky jsou pruzne a diky tomu vydrzi vibrace, kopance a sundavani kol. Dokonce mi u plechovych blatniku vydrzely dele nez nytovani a nebo nektere plechove tvarovky k nim dodavane. Zrovna vcera jsem si ale rikal, ze u predniho blatniku prodlouzim predni cast zbytky stareho Crudu – tou stredovou casti se vzperami. Obas mi totiz lita od predniho kola voda na nohy horem.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Je to hnusny, ale funguje to.

                        0 0
                        • black.horse  

                          sůpr trůpr fýčr :-) ale účel světí prostředky…

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Proč nepořídíš pořádný široký blaťáky, když je to CX?

                          0 0
                        • blaf  

                          to chci taky :)

                          0 0
                          • Hroch obojzhivelnyj  

                            Ja to chci dozadu. Teda na Jecnakove kole dozadu. A Edove taky :-)

                            0 0
                            • jecnak  

                              Vymyslim. Problem je, ze ty originalni vzpery jsou moc kratke. Ale dam si tam aspon nejakou placacku.

                              0 0
                              • Hroch obojzhivelnyj  

                                Mmm, espresso bez pisku mezi zubama…

                                Mozna by sly chytit na ty puvodni vzpery.

                                .

                                „Mas jezdit rychlejc, pak takovy veci nebudes muset resit!“ je docela univerzalni :)

                                0 0
                                • Medunka  

                                  Jestli se Ječňák ještě odváží na start :-D

                                  Jinak poslední flek je můj, stále nemám blatníky, všichni zástěrky! (BTW že včera večer pršelo. Ječňákovi došlo, že by mi pak musel mýt kolo, tak pro mne dojel :-))

                                  0 0
                        • Vendys76  

                          Ahoj,

                          mam tyhle blatníky na zimáku a taky spokojenost. Jsou trochu užší, tak jsem si musel akorát trochu vyhrát s jejich nastavením aby o ně nikde nedrhlo kolo. Teď už jsou OK.

                          0 0
                          • Breakpain  

                            A nelítá Ti takhle sprcha přímo do pusy od předního kola?

                            0 0
                            • jecnak  

                              Vzhledem k delce blatniku tam lita vsechno vsude :-) Docela by me zajimalo jak se jezdi na te neorginalni vidlici. Co vim, tak RB melo kvuli geo o cca 5mm vyssi krk nad korunkou vidlice.

                              0 0
                              • Vendys76  

                                Naposledy jsem jezdil minulou neděli a to těsně po dešti…

                                Oblečení jsem měl čistý, kolo bylo zadělaný okolo středu a mírně přední vidlice a zadní stavba. Spíš jde o to, co člověk od blatníků čeká. Souhlasim, že delší blatníky toho obecně víc poberou, ale jde taky o to, že určitě částečně pobírají i nečistoty, který už nás nezajímají a který by stejně skončily jinde než na nás nebo na kole. Za mě můžu blatníky doporučit (a to ne z důvodu, že si hájim tzv. „to svoje“). Pro mě je důležitý aby odváděly svojí práci a zároveň trochu vypadaly.

                                Pokud jde o to, jak se jezdí na týhle vídlici… Nevim jak se jezdí na Rb s jinou vidlí, nikdy jsem jinou neměl. Kolo mi bylo dodáno ve stavu tak jak je teď. Na léto mám Roubaix od Spec. – teda pouze s tím mohu srovnávat. Jak určitě sami víte, nebo tušíte, jsou to úplně jiný kola a tak pocit z jízdy je diametrálně jinej.

                                0 0
                                • Hroch obojzhivelnyj  

                                  Pokud nejezdes solo, tak necistoty dost zajimaji ty okolo.

                                  A kdyz zrovna neprsi, na mokrou silnici vicemene staci asssaver pod sedlem.

                                  V desti a v grupe jsou pozadavky o dost jine.

                                  0 0
                                  • Vendys76  

                                    Ahoj,

                                    jezdim výhradně sólo, to jsem zapomněl napsat…

                                    0 0
                                  • Pebe  

                                    no tyhle SKS jsou snad horší než Asssaver, ten aspon drží pod sedlem a mlčí, co tyhle blatníky dělají za kravál, ty gumičky extra nedrží, vyhozené peníze. Aspoň moje zkušenost…navíc máš možná čistý zadek ale zbytek od půli stehen dolu a od hrudníku nahoru máš jak jetel

                                    0 0
                                    • Vendys76  

                                      Kravál mi žádnej nedělají, ale máš pravdu, že jsem gumičky podpořil elektrikářskou izolační lepenkou (černá lesklá). Blatníky drží (gumičky + lepenka) jak židovská víra a žádnej randál o kterým píšeš se nekoná.

                                      Jestli se můžu zeptat…co jsi měl za blatníky, od jaký značky a kolik stály?

                                      0 0
                                    • Vendys76  

                                      Ještě doplním…

                                      opravdu jsem po jízdě na mokrým asfaltu čistej – fakt nemá cenu mne přesvědčovat o tom, že jsem byl vlastně špinavej a nevěděl o tom :o))

                                      0 0
                                      • Pebe  

                                        měl jsem SKS Raceblade, vypadají jako ty na tvé fotce

                                        Já nikoho nepřesvědčuju, já píšu vlastní postřehy, od předního kola to lítá do půlky stehen odspodu a když jedeš 25km/h a výše, tak ti to lítá do obličeje zvrchu. A od zadního kola ti to lítá na nohy odzadu. To, že je kolo jako jetel je jasný.

                                        0 0
                                      • Pebe  

                                        A zvuky to dělá díky ne moc pevnému úchytu gumiček k rámu, hlavně posun do strany a tím i vycentrování blatníku je hrůza. Proto se plastové konce, do kterých je blatník nasunutý, škrtají o plášť. To, že se blatník po zimě začal sám vysouvat z držáků je už jen taková třešnička.

                                        0 0
                                      • obda  

                                        Tak to asi moc rychle nejezdíš, protože jinak bys muset být mokrej od předního kola (ten přední blaťas máš dopředu moc krátkej).

                                        0 0
                          • vojtaslib  

                            Tý jo, já bastlim blatníky, který sou už samy o sobě ještě delší jak tvoje, tak nevim jestli tyhle sou dostatečný..:-)

                            0 0
          • Cryzyy  

            Copak to mas prosim za plaste ? nejak se nemuzu rozhodnout co na silnicni CX poridit, zda mi budou stacit 25, nebo dat 28, popripade jeste vic, popripade rovnou neco co snese i opravdovou zimu, ktera loni nebyla a letos to taky zatim nevypada…

            Preference je odolnos a kdyz potkam nekoho na silnice, tak abych s nim nejel hranu jako na 26" biku :)

            0 0
            • jecnak  

              Schwalbe Durano Plus. Zadny rychlici to ale nejsou. Diky te plastove vlozce v behounu jsou i dost nepohodlne. na druhou stranu defekty zadny. Kdyby se mi uz doma nevalely, beru ust Fusiony.

              0 0
              • McBlacky  

                to vozím v zimě na silnici na zadním. Těžký a grip teda proti letním pláštům horší, ale zase to nechytá bordel a defekt na tom chytit je už ultra smůla.

                0 0
              • black.horse  

                To byl ten pár z CB? Jsi mi je vyfouknul v rozhodovací fázi:-) Zrovna taky vymýšlím, co na zimáka, především proti defektům… jak jezdím sám, tak rychlost nepotřebuju. Je nějaká rozumnější volba?

                0 0
                • jecnak  

                  Ne, tyhle mám od predlonska z nerealizované stavby. Rozumnejsi volba jsou prave treba ty UST Fusiony. Jen jsou mnohem drazsi. Na druhou stranu jizdne je to uplne jina kava.

                  0 0
    • prochyz  

      můj zimáček

      0 0
    • antt  

      mají budnové brzdy a řazení v náboji nějaký smysl (výhodu) v zimě? „V“brzdy jsou o hubu a když rám nemá návařky na kotouče, přijde mi to jako zajímavé řešení, co myslíte? :)

      V tomto případě asi nepůjde tak o tréninkový stroj, jak kolo pro zábavu a do hospody… Ale docela o této úpravě přemýšlím :)

      0 0
      • Vilém  

        Osobne bych radsi dodelal navarky na kotouce.

        0 0
        • antt  

          vyšlo by to i levněji s těma kotoučema, ale jen tak z nostaligie… :) Kola by šli zaplést kolem 5000,– s tří rychlostním nábojem, ale budou to neskutečná těžítka a kdo ví, jak je to s údržbou, s náhradníma dílama atd…

          Ale láká mě to :)

          0 0
          • tromboonen  

            Nevim jak bubnove brzdy (na kole jsem mel jen jednou kdysi davno) predni – byl to takovej jako chopper, n2co jako tohle: http://en.wikipedia.org/…eigh_Chopper nekdo to dotah tusim z Nemecka

            ta brzda i zadni naboj s 3× prevodama byly sturmey archer, brzda brzdila, naboj radil, kolo nejelo samozrejme, ale bylo to mega cool v early 80's..

            Dodneska mam na jednim mestakovi co jsem jej adoptoval za studii v Dansku zadni naboj s 6 rychlostma – udrzba nulova, jednou jeste v Dansku jsem to rozebral a promazal (spis abych se podival dovnitr), uz tenkrat to byl nalezenec co jsem jej preplital ze zniceneho kola a funguje dodnes.. ma to brzdu dozadu, takze teoreticky ani ty brzdy bys nepotreboval, tezitko to je, to ano.

            Jestli to chces poridit levne, zajed si na vylet do Kodane a nekde na ulici urcite najdes ocesany rozbity kolo(zbytek) ktery to bude mit :)

            0 0
            • antt  

              díky, právě že pokukuji po těch nábojích od Sturmey Archer s bubnovou brzdou a řazením. Dnes už není problém to sehnat a cena taky není kdoví jak přemrštěná… Je fajn vědět, že se na to dá spolehnout. Kdesi jsem se na netu dopátral, že i to brzdové obložení vydrží věčnost a brzdí to jak průměrné véčka s tím, že je jedno, jak zrovna je venku.

              Ale jak jsem psal, spíš jen tak z nostalgie a na zimní výlety mezi městy po stezkách a v létě by to mohlo zůstat na chatě jako přibližovadlo pro rohlíky a pivo :)

              0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Ano podle hardcore dojizdecu v Ottawe je vnitrni razeni na zimu idealni, akorat je treba premazat uvnitr necim co v mrazu pres –20 netuhne (coz u nas tolik nehrozi). Ale porad je tam bowden/lanko.

        A jinak je na zimu idealni Torpedo. Vzadu brzdi i ve snehu a blate bez udrzby a na kluzku stejne predni nemuzes.

        Kdysi jsem jezdil ve Svedsku s bubnovu predni, ale jednak je to davno, druhak to bylo po meste a moc jsem ji nepouzival.

        Ale bubnovka je aspon schovana, na druhou stranu nevim jak moc tesni a jestli nema tendenci se tam dostat voda a zamrzat.

        0 0
        • antt  

          těsnit by to mohlo dostatečně, aspoň podle tohoto obrázku tří rychlostního SA

          0 0
          • tromboonen  

            Tak informace bys asi nasel na forech v placatejsich zemich a oblastech kde lidi jezdej tyhle typy, skandinavie, holandsko, sev. nemecko, ta Kanada.. to co mam na tom danskem kole myslim neni Sturmey, tesneni to ma asi jako konusovy naboj, brzda torpedo a razeni je slozitejsi ale bytelne.. z kazde strany jde dutou osou dovnitr lanko, vevnitr je hafo planetovych kol co se ruzne posouvaj, mas dve packy, leva je neco jako overdrive, funguje jen na nejtezsim a nejlehcim prevodu, prava je klasika tri rychlosti myslim… celkem Ti to da 5 nebo 6, uz si nepamatuju..

            To byl luxusni model, vystipal jsem jej z totalne rozbityho kola zanechaneho na ulici, oba vyplety do praveho uhlu, snad to i prejelo auto nebo co… Jezdil jsem s tim normalne na tury okolo Danska i po pevninske casti, obcas tam kupodivu byl i nejaky ten kopec, zadna stojka, ale s brasnama to zabrat dalo.. pak obcas v Praze jako priblizovadlo a vyslapat s tim po plavani nahoru na Malvazinky byla teda docela makacka…

            Jinak bezne byly v Dansku modely se tremi rychlostmi a jednou packou, taky to stacilo..

            0 0
            • antt  

              tak zatím to je ve fázi „nevím roupama coby“, ale jak píšeš, na netu v angličtině toho je ke studování docela dost :)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse