• zenga

    Do jisté doby jsem jezdil jen bike,terén,cesty skoro vůbec a byl přesvědčen,že silničku nikdy ani zadarmo.A ejhle,vyz­koušel jsem a za 14 dní jsem kupoval.A baví mě to čím dál víc.A teď rada.Kolik km vydrží a jaký plášťě jezdíte?Hlavně mi jde o výdrž.Díkes

    0 0
    • rasto  

      jeden plast vydrzi tak 5 kkm, kdyz jej prohodis s prednim, dalsich 2–3 kkm.

      hodne chvalene jsou kontiky s4000. co se tyce jizdnich vlastnosti i vydrze.

      0 0
    • cespa  

      Ahoj,také se přikláním k pláštům Conti 4000SII, výdrž více jak 5000km, lastně na silničce Ti vše vydrží cca 5× déle , stačí jen čas od času umýt a namazat. Přeji hodně najetých km

      0 0
    • Tina  

      Dopredu daj Michelin PRO4 Service Course. Skvel drží a vpredu ho prakticky nedokážeš ojazdiť. Dozadu namontuj Michelin PR4 Endurance. Mal by vydržať 7–10tis km podľa typu asfaltu a hmotnosti jazdca.

      0 0
      • karliner  

        Musím potvrdit, že Michelin PRO 4 Service Course je skvělý. Výbornou zkušenost mám také Schwalbe Ultremo ZX, i když má možná o fous menší výdrž.

        0 0
      • jecnak  

        Mas uz nejake zkusenosti s ProGripama?

        0 0
        • zenga  

          Mám tam od novoty Mavic Aksion a po 2t km nevypadají,že by měli vydržet nějak moc.Má vůbec cenu kupovat levnější pláště třeba několikrát za sezonu nebo prostě investovat do těch nejdrážších?Loni jsem sjel kotel pláštů na biku a bylo jedno jestli za 500kč nebo 1000kč jeden.Jinak díkes za info.

          0 0
          • tromboonen  

            Podle me urcite lepsi drazsi/kvalitnejsi (cim vyssi TPI tim lip, akorat u nekterych je to TPI pouze teoreticke, ziskane navrstvenim vice vrstev s nizkym TPI), lip to jede, znatelne… vydrz pokud je hlavni parametr, treba na zimaka-dojizdeci kolo, tak pak z nejake kategorie tech odolnejsich, ale pokud nechces aby te to zamerne brzdilo (a pak na jednici jsi letel jak ptak), tak taky radsi kvalitni nez levne sunky..

            0 0
        • Tina  

          Ešte nie. Zatiaľ mám namontované 25mm zimné plášte. Ale hneď ako sa vrátim z Malorky tak prezúvam a potom podám správu :)

          0 0
      • cubas  

        Ty michelinaky taky můžu doporučit. Ať už jsem jezdil PRO 3 / PRO4 – minimum defektů (cca 1× za rok – tj asi 6000 km) a výdrž (při přehazování předek /zadek) tak sezonu a půl

        0 0
    • bernie  

      Já se chystám na Schwalbe 1 One. Recenze dobré a co jsem zatím i slyšel a četl – hodně dobré.

      Jinak při mém nájezdu mě přezouvání několikrát za sezonu nemine tak jako tak a na výprodejovku Conti Ultra sport za 3kila umím najet 4k km taky. Za sezonu jsem otočil dvě sady a jeden defekt, takže na rezervních aksiích můžou být nadále.

      0 0
      • Lada,s  

        Conti Ultra sport jsou za ty prachy super, na zadku vydržel 7 tis a předek 10 tis…nechápu :-) defekty asi tři

        0 0
      • zenga  

        No právě.Dát za dva páry pneu 4 litry nebo 1500 za Ultra sporty je přece jen rozdíl.Jde mi o to jestli ty levnější jsou vyloženě šunty nebo v poho.Dík za infa.

        0 0
        • Rubi  

          ultrasport stoji pod 3 kila na KK… jezdim ho rok, odhadem 5K km a bez problemu zatim, na zadku trochu ploska, za chvili je prohodim a dojezdim do smrti

          0 0
        • zdenal8  

          Taky zvažuju ty ultrasporty z výprodeje. Ale určitě ne za 1500.

          Teď tam mám Maxxis Detonator a taky spokojenost. Na to běžný ježdění si myslim, že plášť za 300–500 za kus stačí. Vydrží stejně jako ty dražší. S vyšší cenou si myslim, že kupuješ spíš jen nižší váhu. Větší výdrž asi ne.

          Pokud si za sezonu ojezdil sadu plášťů, tak ať koupíš co chceš, tak si myslim, že to bude stejný.

          0 0
          • Rubi  

            psal 1500 za 2 pary ;-) jinak detonatory jsem taky vozil a prechod na ultrasporty za 300, ale s mnohem nizsi vahou byl dost znat

            0 0
        • vp2  

          Loni jsem na ULTRA sportu n ajel asi 4k, teďka na jaře je dorazím a na léto už mám koupenou novou sadu s výprodejovou cenou. Uvažuju, jestli si je do foroty nenakoupit, protože jsem na nich vůbec nedefektil, a to ani na cestách, kde jsem pravidelně procvakával jiné gumy. Za tu cenu best, i za mokra celkem drží.

          0 0
      • treatt  

        The One Tubeless jsou skvělé pláště, pohodlné, pocitově jedou, výborně drží na suchu, celkem i na mokru, ale bohužel, jakmile je zima (pár stupňů nad nulou) a začne pršet, jsou na tom mokrém jemném blátíčku vysloveně nebezpečně klouzavé, každá zatáčka je adrenalin..

        0 0
    • Zdenda CUBE  

      Mě se už asi tři sezony osvědčují Michelin Lithion. Poměr ceny vůči výdrži jsou dost dobrý a neodvalujou vůbec špatně…

      0 0
    • mr.nikdo  

      Mam ted vzadu nejaky Bontrager pro Race? Nechce se mi do komory… Ale je celkem fajn. I pri nizsim tlaku se nezvyka jak treba Vredestein (cti nedela bublinu).

      A najezd je zatim taky OK.

      0 0
    • makaltom  

      pojede všechno co tam dáš, nejlepší je si sám vyzkoušet.

      Výše tě zrazovali od levných plášťů, ale před loni jsem vzal nějaký Force z KK. (teď tam jsou za 170 kaček) a vydrželi minimálně 5k km a že jsem je nešetřil. Jsou to teda 25, ale nemusí se tak funět 3,5–4 bary a jsou jak šutr. Mají na sobě hodně masa, takže je jezdíš a jezdíš dokud úplně nezmizí. Jen na mokru moc nedrží. Na vyblbnutí to stačí.

      0 0
      • tromboonen  

        Tak pojede vsechno, to jo, ale jak… Cim levnejsi tak tim dyl to vetsinou vydrzi, je tam vic materialu, guma je tvrdsi – ale nedrzi to nic moc, nejede vubec a vazi hodne… jestli Ti tyhle tri veci nevadi, tak nemas co resit..

        Ja prezul na super plaste z nevulkanizovaneho kaucuku z nejakych takovych strednich (Schwalbe Stelvio, coz ani zdaleka nejsou uplne low endy nejlevnejsi) a ten pocit je k nezaplaceni, stoji to podobne jako Conti 4000 (neco nad 1000), vydrzi to pravda min, ta guma je mekka, ale jak to drzi, odvaluje a tlumi spatny povrch za to stoji, neveril bych ze muze byt takovy rozdil..

        0 0
        • zenga  

          Tak zas kvůli ušetřeným pár stovkám si nechci rozbít držku na silnici.V pláštích na biku jsem moc velké rozdíly nepociťoval,krom rozdílných vzorků.Zkusím teda nějaké ty dražší a uvidím jestli poznám rozdíl od Aksionu.

          Díky za infa.

          0 0
    • Pebe  

      Vážně někdo doporučuje přehazovat přední a zadní plášť?

      Přijde mi to zvláštní, dávat di dopředu ojetý plášť, který už moc nepodrží, bude mít sjetou plošku uprostřed a půjde tak hůře do náklonu v zatáčce. A většinou taky s ubývající směsí hůř drží.

      Vždycky kupuju pláště po 3 kusech a když je zadní už ny vyhození, tak dám nový dopředu a ten zepředu se přesouvá dozadu. Mám tak vepředu vždy ten lepší.

      0 0
      • karliner  

        Taky tak.

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          JJ, zepredu dozadu, pak na zimaka, pak na zimaka dozadu a nakonec z nej udelam pasek :-)

          Ale vloni v lete jsem daval dva novy, a prislo mi to takovy az moc vratky, ze jsem je po cca 1000 km, jak se vzadu trochu sjela spicka, zase prohodil.

          0 0
      • Biker jak Pes  

        Jo, letos jsem to udělal poprvé v životě, kdy jsem si poprvé po 7 letech závodění všiml, že se objevil rozdíl mezi sjížděním předního a zadního pláště. Nicméně se řadím mezi lidi, kteří téměř nerozeznají rozdíl v materiálu, natož ve sjetém plášti. :)

        0 0
      • Pavel  

        Já jsem zhnilej přehazovat, takže kupuji tři, dva postupně na zadní a ten přední ty dva zadky akorát tak vydrží. Na to moje domácí šmrdlání mi to stačí a vyhovuje…

        0 0
      • les  

        Taky tak.

        0 0
      • bernie  

        Jen upřesním, že jakmile se udělá ploška na zadní /ideálně po těch 4k km/ tak jdou dolů oba pláště – netočím to předek- zadek.

        Nová sada + nové duše

        Sundané letí do skříně jako nutné nouzovky /nebo jsem je pustil v rámci bonusu při prodeji zimáka/

        Dnes mi bylo národním svátkem a vepřovými hody letos poprvé do hokny na silničce :)

        0 0
        • vp2  

          Taky jsem dnes zahájil dojížděcí sezónu do práce na kole. Akorát dle včerejší předpovědi mělo být jasno a deset nad nulou, to že bude ranní realita jiná, mi bylo celkem jasné. Nicméně s mírným únorovým deštíkem jsem nepočítal a tak jsem na své skromné silničce dojel do hokny zasrané jak jetel…Už se těším na těch zpátečních třicet kiláků…

          0 0
          • bernie  

            Po pravdě, jsem vystřelil včera v noci za sucha a po krátkém odpočinku ráno vylezl do reality a i tak si užil ranních 30.

            Domů to vidím na podobnou distanc – mám spěchat :(

            Cesty jsou ale holé a vlhké / a tak to mám rád :)

            0 0
          • Ice-goofy  

            Tady se nám to pořád ráno drží sakra pod nulou podle dve dni pod mínus 5.. Už aby bylo tepleji ;)

            0 0
    • Tina  

      Plášť, ktorý chcem jazdiť vpredu obujem dozadu na cca 400–500km. Keď je takto pekne zajetý tak ho prezujem dopredu. Ešte nemá žiadnu plošku, ale vrchná vrstva gumy je krásne zdrsnená a skvele drží v zákrutách.

      Predný plášť mi vydrží minimálne zadné 3 plášte.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.