• kokoska.rokoska

    Zdravim vespolek!

    Hledam na detske kolo s „Vckama“ nejaka smysluplna zapletena kola 24" a predpokladam, ze nejsem prvni. Tak bych moc rad dostal doporuceni od znalejsich/zku­senejsich, co vzit do uvahy.

    Cenovy limit jsem nahrubo stanovil na 3000…

    BTW: Jake obouvate na detska MTB kola plaste? K memu prekvapeni jsem zjistil, ze vyber neni skoro zadny a nasel jsem snad jen Rocket Rony a (mozna) Smart Samy (nepocitam metrak vazici Scyllu). Uvazuju o necem v sirce 1,9"-2,1".

    Za kazdou radu budu vdecen!

    0 0
    • Vilém  

      Zadne hotove me nenapadaji. Ale nemel by to byt problem zaplest. Vzal bych treba nejaky remerx rafky, naby a vyplet podle chuti.

      0 0
    • juli  

      Souhlas s Vilémem – zaplést.

      Co se týká plášťů tak výběr v uváděné šířce nebude kdoví jaký. Napadá mne Kenda 831 a Schwalbe Land Cruiser a Black Jack. Do šířky 1.75 to pak bude s výběrem snažší.

      0 0
      • kokoska.rokoska  

        Diky moc za rady!

        Land Cruisery mam na crossovem kole. Jsou trvanlive (po 3 tkm je predni plast jak novy a zadni temer novy) a tiche na silnici, ale neskutecne tezke (na crossu mi to nevadi) a v blaticku v podstate nepouzitelne.

        O Black Jackach jsem premyslel – mate s nimi nekdo zkusenosti?

        0 0
    • Hnoj  

      Určitě se dají naplést třeba Novatec náby na V-brake + RMX Eagle + nějaký obyč dráty a do 3K se vejdeš s přehledem.

      0 0
    • Neunzikger  

      Toto téma mne zaujalo po naživo shlédnutí dětského 24“ MTB. Na netu jsem si ověřil, že není neobvyklé, že váží více než 13 kg. Právě co se týče zápletů – 36 nebo 32 drátů 3× křížení na Véčkový brzdy pro děcko cca 30 kg. To mi přijde předimenzovaný. Když je to ještě běžně obuté do echt gumových dráťáků 600g+ tak to je brutus. Takhle těžká kola nevozí snad ani někteří metrákoví chlapi.

      V dvoustěnných ráfcích není velký výběr – dělá je Rigida 507–19 např.: http://www.bikestore.cc/…uct_info.php?…

      Ale 36 děr. Zkušení zaplítači by snad dokázali poradit, jesli by stačilo zaplíst to odlehčený „objeden“ tzn. přední kolo 18 drátů možná i radiálně, zadní 18 drátů 3× křížení.

      0 0
    • scalar  

      Řešil jsem tohle loni, nakonec nejlehčí a nejlepší ráfky, co jsme sehnal, byly Mach1 MX:

      http://shop.cyklomax.cz/…rny-BOS.html

      a pláště Specialized Fast Track Sport 24" 60 TPI

      Pak přímé výplety, u kazety křížený.

      0 0
    • Patar  

      Ještě loni jsme montovali na našich 14 druhů zapletených párů 24" kol pláště RITCHEY SPEED MAX šíře 2". Máme v nabídce i záplety pro DISC a samostatná zadní discová kola 24" pro FREE discipliny.

      Zabýváme se i jinými průměry 24" zápletů – crossových , fitness a silničních o průměru 540 mm , alternativně 541 mm. To ale není předmětem dotazu zakladetele vlákna.

      Omlouvám se za VLEZLOST do tohoto vlákna.

      0 0
      • kokoska.rokoska  

        Diky moc, ale nejak se mi nedari takove plaste v katalogu najit. Mohl bys mi, prosim, poslat nejaky odkaz? Dekuji!

        0 0
        • romachain  

          Mám dojem, že to asi nebyly 24, ale 20. Ty se mi najít podařilo, ale ty 24 taky ne.

          0 0
          • Patar  

            Měli jsme přece obojí (20 i 24"). Většina z nich byla opatřena reflexními pruhy. Od montáže každého kola máme přece archivované záznamy.

            0 0
        • Patar  

          Ritchey pláště 24" i 20" jsme získali jako přebytky z montáže kol KTM. Současně s tím jsme nakupovali i Alu rámy pro kola 16 , 18 , 20 a 24"

          0 0
    • kokoska.rokoska  

      Jeste dotaz trochu rozsirim:

      Existuji nejake konverzni kity ala Rubena pro vyrobu detskych bezdusaku? Mate s tim nekdo zkusenosti?

      0 0
    • Neunzikger  

      Ad obutí) „Uvazuju o necem v sirce 1,9"-2,1".“ – Zamýšlím se, zda-li to nejsou pro lehoučké dítě zbytečně balónovité pneu. Třeba nějaké cyklokrosové obutí by dezén mělo terénní a hmotnost asi bude příznivější – a tomu podřídit i záplet. Jako má např. Kona Jake 2–4 Junior: http://www.wiggle.co.uk/…-2–4-junior/

      Ad bezdušový kit) „ghetto tubeless“ http://www.youtube.com/watch…

      0 0
      • kokoska.rokoska  

        No, kdybych si mohl vybirat (a nebyl limitovan tim, co se vyrabi), dal bych dozadu 1,7 Nanoraptora a dopredu 1,9 Ralpha a myslim, ze by to bylo idealni. 1,9–2,1 jsem psal hlavne proto, ze hezke lehke uzsi plaste jsem moc nevidel (RoR 24" je 2,1; Black Jack tusim 1,9 a 2,1).

        A uplne uzke nechci – neosvedcily se. S holkou to moc drnca a nechce jezdit po korenech a dozaduje se asfaltu. A na ten pouziju stavajici tezka zapletena kola a obuju na ne nejake skoro-uzovky. A vahu nebudu moc resit, protoze pri ± konstatnim tempu na asfaltu nehraje zasadni roli (aspon u nas).

        A moc dekuju za video! Je to docela hard-core – nevim, jestli bych do toho sel (deti nemam tolik, abych s nima mohl plytvat.)

        Hezky den!

        0 0
    • Neunzikger  

      Tak cos zaplet? Materiál, gramy, fotky…

      0 0
      • kokoska.rokoska  

        Zitra bych si je mel u Hnoje vyzvednout, takze pak doplnim.

        Melo by to byt: naby X.9, rafky RMX Dragon L-719, draty DT Swiss Champ.

        0 0
        • Pijer  

          Pamatuješ si ještě kolik váží?

          0 0
          • kokoska.rokoska  

            To fakt ne, bohužel. Ale jeslti je budu v blízké době přezouvat, zvážím je. A možná by věděl Hnoj…

            0 0
            • Pijer  

              Díky, zkusím Hnoje

              0 0
              • Volovec  

                Mas nejake nove informace?

                Taky ted zacinam resit 24 lehci kola na Vcka.

                0 0
                • alinceb  

                  V tomhle rozměru je to složitý. Osobní doporučení: Ráfky Remerx L719, náboje Novatec Light, dráty Ritchey WCS a AL niple.

                  0 0
                • Pijer  

                  Byl jsem u něj, měl zadní nábu a ráfek skladem, tak mi něco plete – ta váha mě zas až tak netrápila, šlo mi hlavně o přechod ze 7st. kazety na 9st. Měl bych to mít příští týden. Až to budu mít v ruce, tak zvážím a dám vědět.

                  0 0
                  • Volovec  

                    Diky. Holka tam ma 6tikolo, uvazuju o prechodu na 8.

                    0 0
                    • alinceb  

                      Jakou má ten Nipper šířku zadní stavby?

                      0 0
                      • Volovec  

                        13,5 cm

                        0 0
                      • Patar  

                        Jak který.Již jsem sděloval, příprava rámu na montáž zabere min. 2 hod, v tomto případě ještě navíc proces na rovnací stolici. Axiální vůle náboje vůči rámu a vidlici na mých kolech je vždy do 0,2mm, širší náboj nikdy. Při nedodržení této tolerance jde náboj brzy do kytek. Pro amatéry je ale důležitá pouze barva.

                        0 0
    • Mark-H14  

      Na kole dcerky (v profilu) váží kola :

      přední 680g

      zadní 879g

      set 1.559g

      Ráfky RMX L719+ silniční náboje Novatec SL 18/24 děr.

      Ráfek s 18 dírami udělali přímo v Remerxu, kde jsem poslal náboje a oni to zapletli.

      Pokud byste našli něco lehčího ideálně kolem 1.300g/set, tak prosím o tip. Díky.

      0 0
      • Hnoj  

        Takže jsi zadní stavbu jsi prostě prasecky utáhnul o 5mm ? :-(

        0 0
        • Patar  

          Myslím, že někde psal, že si nechal utočit jinou levou distanci.

          0 0
    • DoDo2  

      Vykopu mrtvolu.

      Potrebuji sehnat nebo nechat zaplest co nejlehci kola na 24",

      jezdkyne ma cca 25 kg. Koukal jsem na Remerx, L719 by asi jeste sly sehnat na nekterych e-shopech.

      Existuje nejaka jina varianta?

      Diky za tip.

      0 0
    • gersa  

      Chtěl bych juniorovi na Forkysu zaplést lehčí kola.

      Napadla mě kombinace rafků Author XENON které mají katalogových 430g a k tomu nějaké 32 děrové silniční náboje od NOVATECU

      Mám otázku, bude velký problém když použiju silniční náboj s šířkou 130 místo 135 anebo mám koupit kombinaci silníční/přední MTB/zadni?

      BTW má někdo zkušenost s výše zmíněnými ráfky Author. Případně tip na lehčí rafek?

      Vše stačí pro klasický brzdy, kotouče zatím neplánujeme

      0 0
      • Pán z Dubu  

        Jen aby Ti nevyšla podobná hmotnost jak u současných kol. Když už jít do nových zápletů, tak ať to má význam. Oslov Patara, má, tuším, ráfky na méně děr, redukované dráty i vhodné náby.

        0 0
    • vpa007  

      Taky teď řeším záplety 24". Mám černý ráfky RMX Rio 24děr, stříbrný náby Mavic CrossLand 24děr (drážek) na straight pull/přímý dráty… reinženýrinkem jsem vypočítal délku drátu na 244mm… a ty sháním – sadu 48+2dráty (záloha). Mám několik variant:

      1. dráty DT Swiss Competition straight pull drát 2.0–1.8–2.0mm, černý, 22Kč/ks = sada 1.100Kč
      2. dráty RMX SANDVIK T302, nerez, přímý, redukovaný 2.0–1.7–2.0mm, 100ks za 1.421Kč = 14,21Kč/ks
      3. něco jiného…?

      .

      Pasovaly by mi spíš stříbrný dráty k stříbrnejm niplům a nábám. S DTčkama mi možná pomůže jeden místí uživatel. RMX bych si musel nechat vyrobit a vzít celou dávku 100ks, cože 1× víc, než potřebuju… neměl by o tyto paprsky někdo zájem? Nebo nějkej jinej nápad? Díky.

      0 0
      • karelH  

        Co jít do race? cena celkem podobná

        https://www.hibike.cz/…bfe001bbcdaa

        Remerx jsem taky zkoušel, odpověď stejná. Moc nechápu, proč si pár drátů ve všech velikostech nevyrobí.

        0 0
        • vpa007  

          Tak špatná myšlenka to není…

          Ad Remerx… já to celkem chápu, maj jako my vedení, který tlačí na zásoby, takže si je zbytečně nedělaj. Ale z pohledu zákazníka by bylo super, kdyby to měli skladem a prodali mi 50 drátů…

          0 0
      • hompmo  

        Kolik váží Rio?

        0 0
        • vpa007  

          pár kolem 730g (+/-), jeden tak 365g

          0 0
          • hompmo  

            to je pěkné…jak jsi je ukecal na 24 Rio??

            0 0
            • Pán z Dubu  

              Rio má vnitřní šířku jen 17 mm, to je dobré tak na trekking či gravel pneu. Pod nějakých 2,0“ a širší MTB pneu to je úzké.

              0 0
              • vpa007  

                Mám na to nachystaný RocketRon 24×2.1… prostě je tam dám a nehodlám to řešit dál. V dobách minulých jsem taky na úzkéch ráfkách vozil dvajedničky a sneslo to i 90kg borca, děcko bude vpoho ;-)

                0 0
                • gerrard  

                  Zalezi jestli tam das dusu nebo to budes chtit jako bezdusak. S dusou OK, jako bezdusak nanic.

                  0 0
                • Pán z Dubu  

                  Na starším 26eru stále mám 17 mm ráfek a na něm 2,0“ plášť – musím to foukat víc než bych chtěl (i když ho mám na máloterénní „trekkingové“ pojezdy) a stejně to v náklonu plave. Děcko se asi taky nesveze na tlaku adekvátním tělesné hmotnosti a jízdnímu stylu. Ale samozřejmě to fungovat bude a taková kola může skoro každý 24er rider (i jeho tatík) závidět.

                  Reagoval jsem na hompmoa – když je ještě nemá, může se podívat na Wienmann K max Pro http://www.weinmanntek.com/…/KmaxPro.htm

                  0 0
      • Al Stra  

        co kleštěma srovnat obyč dráty?

        0 0
        • vpa007  

          nevím… nemám zkušenosti… ale na kole bude jezdit max 25kg děcko… na druhou stranu je to moje vlastní děcko ;-)

          0 0
          • Bubaaak  

            Teď jsem pletl ženino kolo a jeden drát mě rupnul…

            V servisu měli lis/válcovačku/zá­vitník, nevím co na závít.. tak mi dráty zkrátili na míru a ještě ten den jsem dovypletl. Ano kvalita závitu byla horší jak origo DT.

            Kam tím mířím, neumí v servisu u tebe taky závity na niple? :)

            Jak do servisu nelezu, tak mě vždy překvapí co všechno umí :)

            0 0
            • vpa007  

              Mno… to už je trochu guerilla vyplítání… jako moh bych běhat po Brně a dumat, kdo mi zkrátí stávající dráty, na kterých je napletený Mavic CrossLand… ale fakt mě to nenapadlo… jsou to 2,3mm a na děcký kolo bych spíš dal ztenčovaný. Jiný dráty se mi kupovat nechce, úprava 50ti drátů by asi taky něco stála ;-).. ale jako myšlenka dobrý.

              0 0
    • pocestny  

      Kluci nahodili byste nějaké tipy na pár nábojů na 24 děr? Spíš lehčí, nemusí být na kotouče, ale může. Dává smysl vzít Novatecy z číny, když by byly o třetinu levnější? Vím, že jste mnozí použili ty silniční Novatecy a bylo to v pohodě. Ale třeba existují i jiné možnosti od jiných firem, tak se ptám.

      Ráfky bych snad vzal ty L719, byť nejsou nejlehčí. Remerx je vstřícný k možnosti vyrobit pár kusů na 24 děr. Víte o něčem jiném? Na kotouče toho je dost, ale hledám něco na véčka.

      1 lowcostové řešení:

      • neřešit nic, a nechat 2,1kg kola
      • výplet 900 Kč asi Sapim laser, ráfky 500 Kč L719, náby zdarma stávající, obojí na 36 děr, vyplést jen 18 drátů samodomo, celkem 1500 Kč

      1 středně drahé řešení:

      • výplet 1100 Kč asi Sapim laser, ráfky 500 Kč L719, náby 3000 Kč (nebo čínské novatecy za dvojku), 24 drátů, celkem 3500 – 4500 kč samodomo

      3 různě drahé řešení:

      • set kol federleicht na véčka cca 300 Eur
      • set kol na Crestech, tak kolem 7litrů, bohužel u těch je nutné koupit navíc k.brzdy, do toho se mi nechce
      • set kol od Patara, pokud mi něco navrhne
      0 0
      • vpa007  

        vždycky sem byl fanoušek „zlaté střední cesty“ ;-)

        0 0
      • gersa  

        Jen pozor na nákup nábojů z Ali, pokud ti to zadrží celníci a vyměří ti DPH, tak uz jsi skoro na stejný ceně jako když je koupíš u nás

        Nechci sýčkovat, ale stát se to může

        0 0
      • lith  

        S jakými hmotnostmi u uvedených variant počítáš? U Federleichtu jsi na necelých 1300g a ten zbytek?

        0 0
        • pocestny  

          Odhadem L719 s silničními Novatecy a 24 dráty může být cca 1,5–1,6 kg? s těžšími nábami 1,6–1,7 kg?

          0 0
      • alinceb  

        Já pletl kotoučová kola na 20" na čínských nábojích Runtent A3 – zpracování celkem fajn, hmotnost cca. 500g/pár a cena taky slušná.

        EDIT: Obrázek jsem přihodil omylem – hledal jsem fotku nábojů na váze, ale nemám je. Sry

        0 0
      • kejda  

        Zkus zavolat na http://jurabicykl.cz/?…

        Kola paráda ve váze cca 1300 gr za set. Na véčka

        0 0
        • gersa  

          To je hodně pěkná váha,ale i cena samozřejmě.....

          Už vidím ten protáhlý juniorův obličej, když dostane místo hraček pod stromeček nový kola :)

          To bych ocenil možná já, ale děti ne a manželka už vůbec ne

          0 0
        • Al Stra  

          jsou ovšem na pytel, když se na ně nedají přimontovat kotouče-)

          0 0
    • gersa  

      Má někdo tip na 24" ráfky, které by měly méně jak 32 děr?

      Neodkazujte mě na Remerx, to je banda diletantů

      19 září jsem psal do Remerxu, jestli by byli schopní udělat kola podle konkrétních požadavků. Přesně jsem i vypsal, jaké díly bych chtě, proč a za jakým účelem. Přišla jedna nabídka na seriovku a od té doby ticho po pěšině...... na další maily nereagují

      0 0
    • hompmo  

      počkej..kuknu jestli mám.ještě maily

      0 0
    • hompmo  

      tak komunikace byla s Veronika Rusková..ale musel jsem i volat a uhánět

      0 0
    • pocestny  

      mě přijde Remerx super (…když se jim slušně napíše, že jo…) že jsou ochotní udělat L719 ráfky na 24 děr, ani výroba 2–3 měsíce by mi taky nevadila, akorát… Akorát mě sere ta investice do nábojů, takže jak sem už někde zmínil, zkusím vyplést polovinu drátů (18 z 36) na ráfky L719 a původní náby. A uvidíme, jak to bude držet. Jak ne, tak asi u nich objednám 24h a hodím to i na lepší náby.

      Tady je takový šrumec ohledně 24" ráfků, že by už asi stálo za to napsat do Weinmannu, at nám vyrobí 50ks na kotouče a 50ks na véčka, co dávaj na SUPy, a beztak by se to tady rozprodalo :-D

      0 0
      • vpa007  

        Souhlas, jak s Remerxem, tak s Weinmannem ;-)

        Z Remerxu jsem už 3× řešil něco s p. Mozgvovou a vždy úplně v pohodě, ochotně, rychle. Naposledy ztenčovaný špice stright pull 244mm (nakonec jsem vzal DT), předtím 24" ráfky RIO 24děr…

        0 0
        • Cryzyy  

          nemáš náhodou koncept dotazu ? :-) já u té samé paní nepochodil a nebyl jsem sám jak zjišťuji :(

          0 0
      • Pán z Dubu  

        Patar tu psal, že dělá velké objednávky: dráty po desetitisících v zakázkových rozměrech, ráfky Weinmann, Rigida, Mach … http://www.bike-forum.cz/…x-nikdy-vice#…

        K ráfkům se šikne mít i náby a správnou délku drátů. Lehké duše a obutí do kompletu. Pro živnostníky díra na trhu.

        Třeba to tu pročítají obchodníci z Force či Albi.

        Případně jsem viděl na fotce z Matbikerovy dílny trochu místa, kam by se mohla vejít ohýbačka ráfkových profilů ;-)

        0 0
        • Patar  

          Pokud REMERX nestíhá , pak jedním z řešení je zakázka u firmy WTB a jejich produkce v Rumunsku , Kde vyrábí i některé modelyi MAVIC.. Zprostředkovatelem . může být Michal Tomala z Luhačovic , jež si tam nechává vyrobit ráfky pod svou vlastní značkou . BIQUEST. Je s\chopen dodat celá zapletená kola z jeho vlastní produkce.

          Před rokem mě takto nechal ráfky vyrobit, když mě jich 50 ks chybělo pro vánoční trh.. Dodány byly do 1 měsíce.

          0 0
          • Cryzyy  

            Já se v Remerxu ptal, zda mi vyrobí ráfek s jiným počtem děr, než 32 a psal jsem že na to vůbec nespěchám (klidně si půl roku počkám). Dostal jsem nabídku na celá kola 24", ještě jednou jsem dotaz zopakoval s tím, že 32 drátů mi přijde zbytečných a že mi stačí klidně samotné ráfky, dostal jsem dopověď že nic jiného neumějí. Ještě jednou jsem paní napsal, že jsem vycházel z informace, že ano, poděkoval jí za její čas a popřál hezký zbytek dne.

            Takže mám asi takové tři varianty:

            1. pořídím komplet kolo, kde budou slušná kola, nebo aspoň ráfky a kola nebudu řešit
            2. pořídím ZTR Crest ve 24", což kolo prodraží asi na 2× tolik, ale zase se cena rozloží na dvě děti
            3. pořídím mini 26", což nakonec nevyjde ani dráž než řešení 2)
            0 0
            • alinceb  

              WTB dělá ST i19 ve 24" i 20" (990Kč/ks), ale jsou jen na 32d. Ve 20" je to ale jediný TLR ráfek, o kterém vím. Třeba předělání RIO na TLR byl neskutečnej voprc a stejně neudrží vyšší tlak…

              Jinak v Remerxu už jsem zakázkové ráfky řešil víckrát a vždycky mi vyrobili, co jsem potřeboval. Akorát si to teda nechali ******** zaplatit (DMOC + 50%).

              0 0
        • pocestny  

          Jestli to tady pročítají pánové obchodníci, tak už by tu díru na trhu dávno vykryli. :-) Jenže ono nic, a já mezitím vypletu nějaké šunky, a pak už mě to nebude zajímat, damn it…

          Pokud to tady pročítají, tak prosím vás zkuste vyprodukovat něco na 24" pod 400g

          PLEASE MAKE YOUR 20" AND 24" RIMS LESS HEAVY,

          KIDS AINT RIDING NORTHSHORE

          0 0
        • pocestny  

          Jaké jste našli lehké duše? (po stopáté stejný dotaz za poslední rok)

          Někdo vedle psal švalbiny SV9A, ale to jsou zřejmě pouze úzké duše pro invalidy.

          Jsem nad tím špekuloval, ale všechno to má cca 160g, jako například Maxxis WelterWeight 24, Kenda 24 × 1.75–2,1 (Kendu používají na Frog 62 MTB), švalbe SV9B, a nějaké CSTčka jsem vážil kolem 180g … prostě všechno to stojí za prd. Přece tam nedám 1" duše. Když je nafouknu na 2", tak funkčně nebudou OK. To tam radši nechám ty defaultní duše.

          0 0
          • vpa007  

            Řeším to samý. SV9A jsou úzký a s galuskovým ventilkem, což je do ráfku na Auto naprd. Takže momentálně mám vyhlídlý SCHWALBE AV9 (https://www.kupkolo.cz/…-62_z102200/).. měly by mít 130g. Tak a teď doufám, že je všeci nevykoupíte a já budu mít H. :D

            0 0
            • nitraq  

              Základní poučka zní, že pokud dávám nějaký odkaz, je toho málo na skladě a já to chci, tak objednávám, než postnu odkaz:D

              0 0
              • vpa007  

                Tak jasně, že mi to došlo… tak sem to hned naklikal a radši objednal ;-)

                0 0
            • pocestny  

              Hej díky.

              SV9 nebo AV9 to je totéž s jiným ventilkem. Já jsem to spletl. Porovnával jsem si SV9, SV9A, SV9B, SV9C… a nějak jsem nabyl dojmu, že mají 160g. Takže jestli mají SV9/AV9 těch 130g, tak to je potom celkem v pohodě.

              Dávám přehled z webu.

              0 0
          • Lišák  

            Nejlehčí 24" co jsem sehnal – 132 g, pouze autoventilek.

            0 0
            • vpa007  

              Jo, to by měla být ona… jak to dojde, taky to hodím na váhu.

              0 0
              • matbiker  

                Schválně kvůli vám koupím obyč duši force 24". Bo v popisu mají 130g. Tak abych zjistil jestli je to pravda.

                0 0
                • nitraq  

                  A ještě je za polovinu. Pokud nevadí rozměr 1 3/8".

                  http://www.bajkshop.cz/…-3-8-AV-35mm

                  0 0
                  • matbiker  

                    A u této píší 140g

                    Skladem: 1885 KS

                    Balení 1/50 KS

                    1

                    Koupit

                    duše FORCE-INNOVA

                    rozměr: 24 × 1,75/ 2,125 (37/54–507)

                    auto ventilek AV 35 mm

                    hmotnost: 140 g

                    baleno v krabičce FORCE

                    0 0
                • vpa007  

                  A to bys byl moc hodnej… stačí, když to u nich zvážiš, a nebo rovnou borcům řekneš, ať to hodí na váhu a pošlou nám fotku ;-)

                  0 0
                  • Lišák  

                    Dal bys děcku do ráfku 507 duši s rozměrem 540? Mně to zavání prů*erem. Někde se skřípne pod patku a v blbé chvíli to buchne. Rychlý defekt není zrovna to, co bych svým děckám přál. Zejména na předním kole.

                    To už by byla lepší ta, co o ní píše matbiker.

                    0 0
      • alinceb  

        Zkusil bych se obrátit na Biketone. Tahají poměrně levné a lehké TLR ráfky JAVAX z Taiwanu. Možná by se s nima daly domluvit i ráfky na 20" a 24" v TLR provedení a pro 32, 28 a 24 drátů. Akorát by to asi chvíli trvalo, než by se vyrobily a dovezly…

        0 0
    • gersa  

      Ja jsem do Remerxu psal, 2× a slusne....... prd

      Na aliexpressu jsem nasel 24er rafky, sice s 28mi dirama..... za lidovych 133$ za balik o 10 kusech

      0 0
      • gersa  

        Pripadne jeste karbonovy

        Tam ale uz tak lidova cena neni

        0 0
      • hompmo  

        jako 375 gr. 24..dost dobré:-)

        0 0
        • matbiker  

          No jo, ale ztr crest, který má bezdušový profil, váží v 24" cca 310g.

          0 0
          • Cryzyy  

            jenom máš za cenu jednoho, 4–5 těchto

            0 0
            • matbiker  

              Reagoval jsem na ty karbony.

              0 0
              • Cryzyy  

                tak to pardón, jsem se překoukl :) kompozit v tomhle případě asi žádnou moc výhodou nepřináší, mimo machr indexu… i když… šlo jednoduše zalepit díry a vyvrtat nové :-)

                0 0
          • hompmo  

            j..ale myslel ten hhliník

            0 0
      • Pán z Dubu  

        Hlavně BSD (bead seat diameter) – uvádějí „silničních“ 520 mm a k tomu nezvyklou vnitřní šířku 23 mm: tedy E. T. R. T. O. 520×23

        A váha 410 g v karbonu je dimenzována na BMX zátěž nikoli dětí kolem 25 kg.

        Edit. Reakce měla být na Gersovy karbony.

        0 0
    • gersa  

      Tož tady je odpověď na včerejší dotaz do Remerxu:

      *Dobrý den,

      děkuji za Váš email a za Vaši poptávku.

      Prověřovali jsme ve výrobním oddělení, co je v našich silách a možnostech vyrobit.

      Co se týká samostatných ráfků, zde je bohužel problém. Ve velikosti 24“ ráfky v požadovaném počtu děr skladem nemáme.

      Ráfky s požadovaným počtem děr nejsme schopni v tak malém množství vyrobit.

      Ze skladových zásob Vám tak mohu nabídnout pouze model dragon Line s počtem děr 32.

      S pozdravem a přáním hezkého dne

      Andrea Mozgvová*

      Zajímalo by mě, od jakého množství jsou ochotni vyrábět. Patar třeba bude vědět :)

      0 0
      • alinceb  

        Tak to asi změnili. Mně vyrobili i netypické počty děr: RIO 24" s 24 děrama a silniční Alcyon se 36 děrama.

        0 0
        • gersa  

          Vpa007 si u nich taky nechal dělat ráfky s 20/24 děrama. Přeposílal mi komunikaci… Ještě pí Mozgvové napíšu, ale asi se poohlédnu jinde

          0 0
          • vpa007  

            Přesně tak, mám od nich ráfky RIO 24" na 24děr… ale bylo to tak, že jsem napsal a měl štěstí, že je mělo zrovna stočený, tak jen vrtali požadovaný počet děr. Zaplíst ale v danou chvíli nemohli. Když sem teď poptával rovný dráty 244mm, tak mi paní řekla, že jako Ok, dokonce cena byla fajn, ale musel bych vzít stovku, což je 2× víc a 50 DTček vyšlo o fous míň…

            0 0
      • Patar  

        Od každého počtu děr a barvy ráfku objednávám 20 až 50 ks. .. V současné době mám skladem pouze 34 ks –32 děr a 8 ks 28 děr- v bíé oboje. . Ve 20" je tam toho více. Celá kola mám již zapletena pro vlastní spotřebu. . V pátek budu asi zadávat objednávku do výroby , pokud mě je budou ještě do prosince schopni vyrobit, a to v požadovaných barvách a počtu děr,

        0 0
    • gersa  

      Chyba

      0 0
    • Pajaa76  

      Mám děsný dilema s 24" kolama. Mám zapletený set Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready, 36děr, Shimano HB/FB-TX505 CenterLock, 2mm dráty. Chtěl bych něco udělat s váhu. Dle webu ráfek je 510g ten bych chtěl zachovat. Náboje jsou úplný lowend. 36 drátů pro 25kg dítě raději nebudu komentovat. Suma sumárum přední váží 943g, zadní 1161g. Dle mých laických propočtů by rozložení váhy mělo být 510g+260g výplet+173g/391g náboje. Co s tím? Lze se dostat na váhu ze současných 2104g/pár na cca 1800g/pár a rozumný peníz? Už jsem dostal taky radu že mám vyndat každej druhej drát a je 200g dole :)

      0 0
      • vpa007  

        Tyjo… tak to je peklo váha na dětský kola… 36drátů je fakt moc, “naředit” je to asi dobrej nápad, ale chce to konzultaci s nějakým zkušeným zaplítačem.

        0 0
        • matbiker  

          Ty náby, na to že to je dolní konec, nejsou zase až tak těžké. Spíš ty ráfky jsou váhově tak na 29". A špice 1,8 bych ti asi mohl zajistit za pár kaček. Já bych asi začal úplně od začátku.....

          0 0
      • kejda  

        Jak píše matbiker, začít od začátku. Asi nejlepší zkonzultovat to s klukama, co zaplítají.

        Já bych to na tvým místě asi prodal jako kopmplet a nechal si udělat nové kola…protože rozplést to na ráfek a vyměnit jen dráty asi nemá smysl…

        Já mám zapletené ráfky Spank 24" a DT swiss náby s váhou cca 1600 gramů celkem. Ale nebyly nejlevnější, to je pravda. Otázkou je, kolik do toho chceš dát ono každých 100 gramů úspory bude stát nějaký ten peníz

        0 0
        • Pajaa76  

          No asi takhle, zatím mě „odtučnění“ sériového kola o 1150g vyšlo na 2300,– Kč (prodej/nákup dílů), teď jsem na váze 9,89 Kg. Jen na obutí to bylo skoro půl kila. Kdybych tušil, že mě to tak chytne asi bych skládal RB. Jenže, když jsem si to hrubě počítal vždy narazím na ten problém s ráfkama 24". Ono to začíná a končí právě u nich. Najít tak něco na 24 drátů… klidně bych ten stávající set prodal, ale co za to dostanu? Na překopání kol jsem ochoten dát tak 2500,–, kdyby se prodaly slušně, tak bych měl cca 4000Kč na nové kola což k cenám ráfků co jsem našel není nic moc. Je to slepá ulička :) Na kole už mám jen dvě hluchá místa, kliky – tady čekám na nějaké M7000 ke zkrácení a pak ty kola. Pro info rám a vidle Orbea MX24 Disc (1664g+854g) ale robustní to je to jo.

          BTW. našel jsem tyto ráfky www.dookie.cz/…0136-c-1461/ za 200Kč 400g

          0 0
          • kejda  

            Ty jsou taky 36 děr… nové záplety s třeba Cresty se budou asi pohybovat okolo 8 tisíc bohužel, ale úspora bude okolo 400 gramů možná i více. Chce to se fakt zeptat tady místních…

            0 0
            • Pajaa76  

              Jo ty ZTR Crest Mk3 24" stojí 8000,– s váhou 1330g to je více jak 750g dole – ALE ta cena je fakt vysoká, to jsem ochoten investovat pak už na 26" kole. Sám nevozím dražší kola než za 10tis.

              0 0
            • matbiker  

              Pokud nechceš dělat bezduše, tak je dvoustěnný ráfek celkem k ničemu.

              Ráfek zde:

              https://www.maxbike.cz/…cerny-32-der

              Zadní nába zde:

              https://www.cyklovb.cz/…uc-32d-cerny?…

              Přední nába zde:

              https://www.cyklovb.cz/…uc-32d-cerny?…

              Ty náby se samozřejmě dají sehnat levněji…

              Špice Ritchey 1,8 – na nenamáhané straně radial, na druhé 2 křížení, hliníkové niple. Ta špice vyjde mám dojem na 3,– a al stříbrný nipl ±3,–.

              0 0
              • matbiker  

                Jinak mám doma nachystané vše na 24" kola v tomto složení.

                černý Rmx 32d , zadní nába Force team 32d, přední nába Sh Xt HBM8000 32d, špice Ritchey 1,8, al niple Dt. Celé by to mohlo vyjít tak na 3.200,–

                0 0
                • Pajaa76  

                  Moment ty ceny výpletu jsou mimo moji tabulku :) já počítal DT Swiss v cenách kolem 25–40kč za drát+nipl. Kdyby drát a nipl byl za 6Kč tak se mi otevírají úplně jiné možnosti:

                  Model s Mach1 36děr:

                  Mach1 510g

                  Náboje set XT M785 CL (166g/330g) (jo zapoměl jsem potřebuju CL, sehnal jsem si lehký kotouče) za 1250Kč a –70g

                  Výplet 1,8 s Al niply za cca 500Kč a –90g (320g za 36 drátů s ALniplem)

                  Váha setu by mohla být cca 1880g tedy –160g za cenu kolem 2000Kč (i lepší chod nábojů se počítá)

                  Model SUN RINGLE Envy 36děr:

                  Ráfek 200kč/ 400g, za celkem 400kč dolů –220g

                  Náboje a výplet viz víše –160g za 2000Kč

                  Váha setu by mohla být cca 1660g tedy –380g za cenu kolem 2500Kč + možnost prodeje původních

                  Model ZTR Crest 32děr:

                  Ráfek ZTR Mk3 310g tedy dolů –400g za 4300,–

                  Náboje a výplet viz víše – ještě musím kouknout na počet děr tj 2000Kč

                  Váha setu by mohla být cca 1480g tedy –560g za cenu kolem 6300Kč + možnost prodeje původních

                  Samo tam musím připočíst zapletení kol ale i tak mi to dalo jiný impuls :)

                  0 0
                  • matbiker  

                    Mně ty špice válcují na zakázku ze skladových Ritchey, které Bottico oficiálně už nikomu nemůže prodat, proto ta cena…

                    0 0
                    • alinceb  

                      Uměj i černý? Btw. bych potřeboval superkrátký černý dráty na 12" odrážedlo – cca. 84mm. Netušíš, jestli by to Bottico umělo dodat a za jaký peníze?

                      0 0
                      • matbiker  

                        Černé by naválcovali z nových špic DT, to už by ale bylo za jinou cenu…

                        0 0
                  • Pajaa76  

                    www.youtube.com/watch?… pěkná mašinka, zkrátí drát a rovnou naválcuje závit… jinak ten WTB ST i19 ráfek má 400g, psal jsem si o zvážení a nafocení :)

                    0 0
              • alinceb  

                Když už bych do toho měl investovat, tak bych šel cestou TLR.

                • ráfky WTB ST i19 = 2000,–
                • náboje ARC z Aliexpressu = cca. 1300,–
                • dráty klidně ty Ritchey nebo neztenčované černé CNspoke a AL niple

                Takhle by ta kola měla mít určitě cca. 1,5kg a plnohodnotné TLR, což je odhadem dalších –100g oproti duším a lepší jízdní vlastnosti.

                0 0
              • gersa  

                390g je jednostěnný ráfek docela hodně

                Např Author má katalogově 430g

                0 0
      • Pajaa76  

        Pokud vyjde současný obchod (ťuk ťuk), budou stávající kola k mání včetně SR-MT10 kotoučů.

        0 0
        • Pajaa76  

          Zadařilo se a mám doma nový set kol. Takže stávající kola jsou k mání. Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready, 36děr, Shimano HB/FB-TX505 CenterLock, 2mm dráty. Cena 1200Kč

          Přední kolo 943g

          Zadní 1161g

          RU 171g

          lze nakombinovat s

          RU Motsuv červený elox 108g (+150Kč)

          Kotouče SM-RT10 (+100Kč)

          0 0
    • hompmo  

      Jestli hledáte 24 kola…na V brzdy, tak albie za 4600 kola na V brzdy a váha 1350

      0 0
      • gerrard  

        Tak ti pekne dekuju kolego, tos nemusel. :) Doted me to netrapilo bo vcka tu nikdo neresil.

        0 0
      • oddie  

        Ty náby Bitex na 20 drátů jsou silniční, ne? Takže zadní 130mm…?

        0 0
        • matbiker  

          Jsou to stopro silnicni naby, ale pridanim podlozek by se to na 133– 4 mohlo dat roztahnout. Nebo jinymi koncovkami, nevim jaky je tam system.

          0 0
          • oddie  

            Každopádně jsou celkem zajímavé, mně se s nějakým vyplétáním fakt crcat už nechce, a tohle mě trochu inspirovalo, že bych k 24" Isle s pevnou ještě vystřihl třeba Forkys na těhle kolech s First Airkou…

            0 0
        • vpa007  

          Tak třeba Remerx, i když se tvrdí, že je na kočku, tak umí silniční zadní nábu 130mm osadit koncovkama tak, aby měla rovnou 135mm… pokud se bavíme o zápletech na véčka a pro děcko.

          0 0
          • oddie  

            Ona to taky není žádná raketová věda, to si v podstatě každou nábu můžu předělat tak, že si vysoustružím osu a/nebo koncovky dle potřeby, kouzlo je v tom, že já se ničím takovým zabývat nechci, to ten čas radši věnuju tomu, že pudu s dětma do lesa na houby… Nehodlám strávit výrobou kola víc času než na tom pak děcka najezdí, možná v kontextu tohoto vlákna trochu proti proudu, ale priority mám prostě trochu jinde :) Takže klidně koupím hotové pěkné, ale vyrábět to nechci, bez ohledu na to, že bych to uměl a měl kde.

            0 0
            • vpa007  

              Tak jako jsou i lidi, co to neumí… a ti pak na takový věci čumí jak z gumy ;-).

              Jinak srovnaný priority máš dobře, palec nahoru.

              0 0
            • kejda  

              V lednu na houby? :)

              0 0
    • tomas.nov8  

      Nemáte někdo nějaký tip na 24" ráfky pro kotouče? Moc toho bohužel není a lepšího už asi vůbec ne. Na ceně nějak nezáleží, jen ať jsou na 28 nebo 32 drátů.

      0 0
    • matbiker  

      Pro pripadne zapletace, obyc rafek Remerx.

      0 0
      • Smazaný účet  

        jj, dobrá váha, mladej je má na kole. Pro zajímavost profil 507×19 váží o dobrých 80–90gr víc.

        0 0
        • matbiker  

          Výsledek hýr. Rafky Remerx, spice Ritchey 1.8, tyrkysove al DT niple, naby Force team.

          0 0
          • gersa  

            Černý dráty by to chtělo :)

            0 0
            • matbiker  

              Nééééé, ty jsou cca 5× tak drahé..... V tomto případě vychází niple podstatně dráž než špice.

              0 0
              • gersa  

                Bylo mi to hned jasné proč stříbrné. Ale nevypadá to tak dobře

                Na kolik tahle sranda vyšla?

                0 0
                • matbiker  

                  Vidíš, já mám zase v hlavě, že špice by měly být vždy stříbrné.

                  Zdejší beatlesák to bude mít i s poštou za 3,5t.

                  0 0
          • oddie  

            Se*eš mě :D Co je to přesně za ty ráfky? Na stránkách Remerxu vidím 507×20 akorát 36 děr a 390g…

            0 0
            • matbiker  

              Takovéto věci nemůžeš hledat přímo u Remeše. Na webu mají tak třetinu toho, co opravdu dělají.

              https://www.bikestyle.cz/…erny-32-der/

              0 0
              • oddie  

                No jo, tak jsem se zas jednou draho poučil… :)

                32 děrovky mám zapletené s Author AXO Xenon, ty maj o trochu víc, holt dvoustěna.

                0 0
            • vilemx  

              Tady máš zvážený obyč. RX 507×21 a 36 děr jak sólo, tak zapletený do socko alu náby ob díru na 18 nerez 2.0–1.8–2.0 drátů a alu niple.

              0 0
              • oddie  

                Jo, dík, zaujalo mě spíš těch 350g výše… Na polovičku jsem uvažoval u těch 32d normálně s křížením, možná to ještě udělám na nějakém měšťáku, teď už mám na „lepší“ 24" kola dvoje.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.